napoleon Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Ma bate gandul sa achizitionez un motor, si Scarverul e pe lista de posibile achizitii. Problema e ca nu am incalecat pe niciunul, prin zona sunt cam rare. As dori sa schimb impresii cu cineva care are modelul asta, eventual sa ma lase in sha un minut, sa-mi fac o idee. Am vazut unul parcat langa Trei G Moldovei, si cam atat. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 La cat e de urata.. trebuia sa ramai la... cam atat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Sunt unii barbati, care SIGUR au neveste mai nasoale decat Scarverul...asa ca,fiecare cu gusturile lui. sanatate cu de toate, nepoteii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 (editat) Ce aveti cu omul??? A intrebat nu a dat cu parul ... Trasmisie pe curea, nu necesita aceeasi intretinere ca lantul, nu se unge, nu lasa mizerie, se poate spala si atat. Motor injectie 650 cmc, ca la F650 GS, nu carburatie, monocilidru, consum mic 4-5%, cuplu mare de la turatie joasa. Editat Martie 12, 2018 de PepsiMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Am avut parte de Scarver un an cam asa. 1.86m si atuncea 75-80 kg. Folosit clar in oras mult, niste plimbari dar si strabatut europa cu multe autostrazi. Nu m-am plans niciodata de confort. Este decent la capitolul asta. Cuplu si putere pt oras este perfect. Pe dn e placut dar nu trebuie evident sa crezi ca poti sa depasesti ca si cu un gixer sau hornet.. na. Pe autostrazi am tras tot timpu mai mult decat ar fi vrut monocilindru ala de el, dar nu a facut nici o figura. La viteze destul de mari pt el se comporta exemplar pentru ceea ce este. Insa unde m-am bucurat tot timpul de Scarver si ceea ce imi aduc aminte tot timpul cu placere era manevrabilitatea..! Fre atu cu scarita in sensul giratoriu sau pe drumuri strans virajate era foarte usor.. as indrazni sa zic ca, cbiar prea usor evident depinde si de gumele pe care le folosesti. Foarte economica la consum. Am profitata cat am putut de gaura aia in loc de rezervor sa bag plasa de cumparaturi. In combinatie cu top casul, mergeam cu moto la supermarmet in loc de masina. Intretinere usoara si ieftina. Partea de cacao e ca la bracaj maxim gen manevre pe loc imi loveam degetele mari de barele alea de-a lungul gaurii.. nu a mers sa ridic ghidonul ca imi stateau mainile aiurea. Aceleratie mm ok, ecatu de pe loc era bun daca trageai de ea. Frane decente, fara emotii. Cam asta imi aduc amunte de ea acuma. De placere oricand as mai face un drum cu ea. De frumoasa.. ce pot sa zic.. e un pic mai speciala asa in felul ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 O motocicleta decenta. Singura chestie nasoala dpdv estetic la ea e gaura din locul "rezervorului" (vorba vine, rezervorul e sub sa). Dar pentru aia exista un capac aftermarket care o face mai... normala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 (editat) O motocicleta decenta. Singura chestie nasoala dpdv estetic la ea e gaura din locul "rezervorului" (vorba vine, rezervorul e sub sa). Dar pentru aia exista un capac aftermarket care o face mai... normala ) uite aici cum arata cu #gaura# astupata ...https://www.olx.ro/oferta/bmw-f-650-cs-scarver-IDazrR1.html#886db2bdc9 Editat Martie 13, 2018 de banat rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Martie 13, 2018 Autor Share Postat Martie 13, 2018 Multumesc pt impresii. Eu folosesc moto mai mult in oras, si iesiri scurte in weekend, ma gandeam ca un monocilindru face treaba asta daca unii merg pana in Mongolia pe un monocilindru. In gaura aia vad ca se monteaza un fel de top case de 10 litri, mai pui acolo niste manusi , cagula, etc. Conceptul asta a aparut mai nou si la Honda nc700, doar ca acolo poti sa bagi chiar o casca. Daca as avea buget , spre nc 700 m-as indrepta. La actuala moto am loc sub sha sa-mi las portofelul, si cam atat. Sper sa gasesc una sa o incalec, altfel nu pot sa-mi fac o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 14, 2018 Share Postat Martie 14, 2018 Am stat eu pe așa ceva, am 1,80 și 88 kg. Nu e rău deloc. Parbrizul e cam de formă. Cel pe care am stat eu avea ABS. In rest, motor Rotax, destul de fiabil. După ER5 nu e o alegere rea, deși puterea e cam tot pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.