Sari la conținut

Arcuri auto Eibach. Aveti?


BMWs1000RR
 Share

Postări Recomandate

Am montat catorva nebuni, au fost f fericiti!

Adevarul e ca sunt mult mai ok decat "tatatehnix" si alte chinezisme. Doar sa ai amortizoare, nu seringi! Si sa nu vrei mai mult de -20-30mm cat permit amortizoarele stock, oricum ai sanse sa se borseasca schimbandu-le zona in care lucreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drop de 25mm spate si 30 mm fata. TA technix sunt cea mai proasta alegere posibila. Adica sunt perfecte daca masina sta doar in parcare :)).

Cred ca topicul mai bine il deschideam in aria "auto". Poate il muta cineva daca e amabil. Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui arcuri Eibach Prokit in afara de dropul de 2.5-3cm nu ai nici un castig efectiv, daca pastrezi amortizoarele originale. Gropile le simti considerabil mai brutale iar pe curbe se comporta prost. Poate la viteza sa stea un pic mai "plantata". Vorbesc de un Seat Leon FR 1p 2007. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ok. Chiar si pe amortizoare stock, coborarea le intareste (stau mai presate), centrul de greutate coboara... sta mai bine pe curbe. Dar e mai rigida, eu m-am saturat de suspensie sport pe drumurile noastre... 3cm e ok, eu am 4cm si nu e exagerat de coborata, amortizoarele lucreaza ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui arcuri Eibach Prokit in afara de dropul de 2.5-3cm nu ai nici un castig efectiv, daca pastrezi amortizoarele originale. Gropile le simti considerabil mai brutale iar pe curbe se comporta prost. Poate la viteza sa stea un pic mai "plantata". Vorbesc de un Seat Leon FR 1p 2007. Numai bine

 

Nu prea are sens ce scrii aici, deci arcurile sunt mai rigide iar garda la sol coboara si masina se comporta mai prost pe curbe? Arcul rigid se comporta mai slab pe curbe doar daca e soseaua proasta si incepe sa topaie masina.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are sens ce scrii aici, deci arcurile sunt mai rigide iar garda la sol coboara si masina se comporta mai prost pe curbe? Arcul rigid se comporta mai slab pe curbe doar daca e soseaua proasta si incepe sa topaie masina.

 

(Nu incep o polemica) Probabil nu prea are sens. Arcurile mai rigide, si garda la sol scazuta, automat centrul de greutate mai coborat nu inseamna ca masina trebuie sa se comporte mai bine pe viraje. Pana nu am venit cu un set complet amortizoare Koni Sport, si alte bari stabilizatoare, efectul era cel descris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu prea are sens ce scrii aici, deci arcurile sunt mai rigide iar garda la sol coboara si masina se comporta mai prost pe curbe? Arcul rigid se comporta mai slab pe curbe doar daca e soseaua proasta si incepe sa topaie masina.

Masina topaie daca amortizoarele sunt duse, cum am scris mai sus! Altfel arcul tare nu o face sa topaie. Mai prost pe viraje iar nu are cum sa stea, doar ca trebuie ajustata geometria, se modifica pozitia bratelor + bieletelor, implicit unghiurile. Deci colegul ori a avut amortizoare-seringa, ori unghiuri aiurea. Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(Nu incep o polemica) Probabil nu prea are sens. Arcurile mai rigide, si garda la sol scazuta, automat centrul de greutate mai coborat nu inseamna ca masina trebuie sa se comporte mai bine pe viraje. Pana nu am venit cu un set complet amortizoare Koni Sport, si alte bari stabilizatoare, efectul era cel descris mai sus.

 

Inseamna ca aveai si alte probleme pe care arcurile mai tari le-a accentuat, cel mai probabil pe la amortizoare. Arcuri rigide si o garda la sol mai mica inseamna stabilitate mai buna, este primul lucru la care umbli daca doresti o masina sportiva. Personal prefer suspensii mai moi desi merg destul de tare cu masina pt ca in Romania nu avem drumuri destul de bune pt suspensii rigide. Cel mai mare cosmar cand alergi este sa te surprinda o gropa sau o denivelare accentuata in curba. Cu o suspensie mai moale o mai pacalesti dar cu suspensii rigide combinate cu o cursa scurta a amortizorului risti sa zbori de pe sosea si au patit-o destui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca aveai si alte probleme pe care arcurile mai tari le-a accentuat, cel mai probabil pe la amortizoare. Arcuri rigide si o garda la sol mai mica inseamna stabilitate mai buna, este primul lucru la care umbli daca doresti o masina sportiva. Personal prefer suspensii mai moi desi merg destul de tare cu masina pt ca in Romania nu avem drumuri destul de bune pt suspensii rigide. Cel mai mare cosmar cand alergi este sa te surprinda o gropa sau o denivelare accentuata in curba. Cu o suspensie mai moale o mai pacalesti dar cu suspensii rigide combinate cu o cursa scurta a amortizorului risti sa zbori de pe sosea si au patit-o destui.

 

La masina actuala din cauza suprizelor din asfalt, am renuntat la Eibach prokit (nu faceau casa buna cu 19" si balon 35)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce boss n-a iesit samantza de pe camp , nu ie bani de arcuri si amortizoare ... pentru tine oricum n-o sa conteze cum merge masina ca esti clatita

 

 

pt care vrea sa invete ceva ... fapt general valabil la orice merge pe sosea , arcul mai tare fara amortizor la combinatie ie tiganeala de tractorist

 

seatul colegului topaia pentru ca compresia si reboundul amortizoarelor stock nu faceau fata arcurilor sport , nu ca ar fi fost stricate amortizoarele .

 

la amortizoare iar .. nu merg fara arcuri potrivite altfel ramai cu o roata pe sus dupa viraj ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ti de spalat wc uri in doiciland, lasa ne pe noi din tara sa facem ce avem noi chef. Si la tine e valabila aia cu "in spatele fiecarui barbat realizat sta o femeie puternica plecata in germania la spalat babe la cwr"? Ca prea te dai tu puternic cu lumea p-aici, lake!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bosulica tu nici fatza de sageata n-ai la mine-n sat .... avor... gentelmani ca tine are nevoie tara ... sa conduca tractoare nu sa se dea ciumeti pe internetu furat de la mcdonalds

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am auzit vorbe bune despre D2racing si ai set complet arc amortizor, toare reglajele posibile, camber.

Ma bate si pe mine un gand, dar parca nu as renunta la Mtech II de fabrica, am confort cat trebuie cu ele si masina sta foarte bine pe sosea.

http://www.wrt-parts.ro/produs.php?id=2961&t=/Piese-Tuning-Auto/Suspensii-sport/Kit-suspensie-reglabila/Kit-suspensie-sport-reglabila-D2-Racing-BMW-E60-6-cilindri-D-BM-48/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

In primavara am vrut sa montez arcuri sport pe Porsche, m-am consultat cu un mester in amortizoare si pentru masina mea a zis ca sint suficiente doar amortizoare intarite, le-a confectionat el din cele vechi si intradevar se simte mult mai stabila masina pe sosea, nu topaie, nu simti gropile in coloana, iar pe circuit sint foarte bune pentru cit stiu eu sa ma dau. Conteaza foarte mult si cauciucurile folosite, pentru sosea.

Am fost la Adincata si la Titi Aur, destul de bine, dar pentru pista este nevoie de alte cauciucuri nu cele de strada, pregatesc un set de roti pentru pista cu cauciucuri 205/50/15 semislic.

Editat de bmwio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...