radiusG Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 Nu reusesc sa scap de o problema : cateodata porneste foarte greu la cald...se comporta ca si cum bateria e moarta..mai nou nu vrea sa mai porneasca deloc pana nu astept vreo 20 de minute sa se raceasca..nu face asa tot timpu...am schimbat electromotoare, baterii, relee incarcare, degeaba...cand ii pun o baterie noua, merge bine o perioada, vreo 2 luni de zile, dupa care problema revine... la fel si cu electromotorul..am luat unu second hand, l am montat, si a mers perfect o luna- doua...apoi aceeasi problema...daca stiu sigur ca bateria e buna si releul incarca bine, tind sa cred ca electromotorul e de vina, nu mai functioneaza cum trebuie cand se incinge . Am iesit ieri la o plimbare scurta, mi a pornit la sfert dimineata, la fel si dupa vreo doua opriri de tigara...la a treia oprire, bateria e moarta de tot... am asteptat jumate de ora, si a pornit imediat. As lua un electromotor nou, care cica nu i asa ieftin, sa mi iau de o grija, dar pentru asta tre sa stiu 100% ca el e de vina, sa nu arunc alti bani degeaba. Mi s a spus ca ba e electromotoru, ba e bateria, ba am un consumator, ba e ceva legat de compresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 incarcarea ai masurat-o cu aparat de masura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 1, 2018 Autor Share Postat Aprilie 1, 2018 (editat) da. undeva sub 14 la relanti,.14.10 - 14.30 in accelerare. releul de incarcare e nou, de abia montat Editat Aprilie 1, 2018 de radiusG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 Asa patesc si eu la Aprilia cateodata, pornire la cald cu probleme, zici ca e moarta bateria. Dupa ce o las sa se raceasca porneste fara probleme. Am investigat un pic si se pare ca problema sunt firele de la baterie spre bobina si electromotor, sunt subdimensionate/de proasta calitate. Solutia in cazul meu este sa adaugi alte fire in paralel si gata, se rezolva. Nu stiu daca si la tine e la fel dar merita incercat fiind o solutie ieftina si rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 1, 2018 Autor Share Postat Aprilie 1, 2018 de doua opri am dus-o la mecanic sa mi "umble" la electromotor...prima oara doar mi l a desfacut sa se uite mai bine la el, l a montat inapoi, si a mers perfect vreo doua luni...a doua oara am dus o sa mi schimbe electromotoru cu altul sh...si la fel, mi a mers perfect o perioada, apoi a luat o de la capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 (editat) O posibila cauza sunt bobinele. Am auzit de cazuri asemanatoare si asta a fost rezolvarea. Cel mai bine incearca la un mecanic bun. Editat Aprilie 1, 2018 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 1, 2018 Autor Share Postat Aprilie 1, 2018 o sa mai incerc cu al treilea electromotor..daca face la fel, inseamna ca problema e din alta parte...doar sa fi nimerit eu 3 electromotoare la fel de "bune" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 starter relay ? s-a uitat cineva la el? stii unde e? cand face figuri iei o surubelnitza si faci strap intre polii releului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 1, 2018 Autor Share Postat Aprilie 1, 2018 adica releul de pornire? mi a zis cineva ca si asta ar putea fi cauza..dar de ce se comporta ca si cum bateria e moarta..ca imi moare si bord si becuri si tot, cand vreau sa pornesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 Verifica la capacul din dreapta motorului unde este starter clutch sa ai garniturile,si la ansamblul starter clutch sa fie corect montate saibele distantier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 1, 2018 Autor Share Postat Aprilie 1, 2018 O sa merg la un mecanic cu sfaturile primite aici. Inca o chestie ciudata. Problema se manifesta doar dupa ce motorul se incinge IN MERS..adica pot s o las la relanti sa ajunga la 100 de grade, o opresc, si porneste imediat. » Post actualizat in 01 Apr 2018 14:05acu vreo ora jumate am montat o baterie nou nouta pe motor...mi a pornit fara probleme...dupa un drum de 10 km am oprit la un popas sa mi iau o cafea 15 minute..m am urcat pe motor..si surpriza..bateria nou nouta incarcata bine era din nou moarta..m am invartit pe acolo vreo juma de ora, dupa care am incercat din nou sa pornesc si a luat o...m am grabit spre casa ..cu 500 de metri inainte sa ajung la garaj, mi s a stins si bordu in mers..motoru se comporta normal..am zis what the fuck..mi s a ars bordu sau ce..am ajuns la garaj, am oprit., am repus contactu, si bordu merge..in schimb acum am si un F1 in bord de toata frumusetea..nu am mai incercat sa pornesc..am bagat o in garaj si sper sa i dau de cap cat de curand...frums inceput de sezon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_petrescu Postat Aprilie 1, 2018 Share Postat Aprilie 1, 2018 Pare ca ar fi o problema de dilatatie a materialului.Posibil sa impileze la cald . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 2, 2018 Autor Share Postat Aprilie 2, 2018 Pare ca ar fi o problema de dilatatie a materialului.Posibil sa impileze la cald . Si ce ar fi de facut, in cazul in care asta e problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 De verificat ansamblul starter clutch - dreapta. Daca au fost inlocuite garniturile cu silicon sau daca nu s-au montat saibele corect, pot aparea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Pare ca ar fi o problema de dilatatie a materialului.Posibil sa impileze la cald . Problema e de unde e impilarea, daca e ce cred eu nu are rezolvare. Si ce ar fi de facut, in cazul in care asta e problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 2, 2018 Autor Share Postat Aprilie 2, 2018 urmeaza sa testez / inlocuiesc al treilea electromotor, si statoru...daca face la fel macar pot elimina aceste piese ca si ''problema''. la fel si cu bateria si releul de incarcare . apoi sa verfic toata instalatia electrica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 ai verificat papucii mufei care intra in releul de incarcare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Aprilie 3, 2018 Autor Share Postat Aprilie 3, 2018 urmeaza s o duc in service si s o las acolo pana se rezolva » Post actualizat in 05 Apr 2018 06:36se pare ca releul "nou" ''China" s a ars dupa 50 de km, si a luat si statorul dupa el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulcristian Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Buna tuturor. Imi cer scuze ca intervin. Scriu aici pentru ca nu am vrut sa dau stsrt unui topic nou; plus ca am si cautat un topic specific... acuma ori nu am gasit ori am trecut pe langa, sa mi fie cu iertare. Am un gsxr 750, nu porneste deloc. Is disperat deja. L am dus la un mecanic, m-a pis sa schimb electromotor. Am schimbat si nimic. A zis ca poate poate releu de incarcare, dar la fel, nimic. A zis ca mai poate fi si pompa de benzina, nicio problema, am luat si de aia. S-a gandit si la electromotor, nicio problema, am luat si de ala, nimic bine-nteles. Invartea electromotoru si atat. Se chinuia sa porneasca. Am curatat rezervoru, am schimbat filtru de benzina, tot nimic. L-am dus la alt mecanic. El.zice ca o pornit-o, ca merge. Eu fiind la lucru, a adus motocicleta in fata blocului si a luat-o maicamea in primire, nepornind-o s-o verifice. Am ajuns entuziasmat, nimic. Ati mai patit asa ceva? Motorul nu este forjat, a stat 5-6 ani in bucatarie fara sa fie pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Benzina ai schimbat-o cu una proaspata sau e cea "de colectie"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 An fabricatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulcristian Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Dupa ce am curatat rezervoru am luat benzina proaspata 10 litri. Dupa ce mi o adus o mecanicu acasa, am mai completat cu inca 5 litri. An 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Din putinele detalii pe care le-ai dat nu poti primi o rezolvare... Poate singura concluzie pertinenta care se poate trage ar fi ca primul mecanic e habarnist rau de tot( sau jepcar) daca te-a pus sa schimbi releul de incarcare la un motor care nu porneste... Ca sa primesti sfaturi pertinente ar trebui sa faci niste verificari precum: - daca modelul tau are posibilitate de diagnoza, aceasta s-a facut?, afiseaza vreo eroare? - starea bujiilor, au sau nu au scanteie? - pompa de injectie lucreaza cand pui contactul? - test de presiune la pompa s-a facut? - injectoarele primesc comanda electrica cand incerci sa o pornesti? - in caz ca primesc comanda, scuipa si benzina? Pe al doilea mecanic l-ai platit, si daca da, pentru ce? , ce a facut mai exact ca sa o porneasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulcristian Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 Multumesc pentru raspunsuri. Primul mecanic e bâtã rau de tot, din pacate am aflat de la altii dupa ce am dus motorul la el, pe langa ca m a pus sa schimb cele mentionate anterior, mi a si facut pana pe spate. N am zis nimic, am ramas prea socat de cati bani mi a cerut. 900 de lei. L am dus impins motoru si l am adus impins de la el.Mi a si zis ca motoru e varza modificat si ca cel dinainte nu a stiut ce a facut la el. Al doilea m o tinut pe tusa 2 luni de zile. Mi o zis ca bujiile erau ude. As posta si o poza cu motorul sa va arat dar nu stiu cum inca. Multumesc frumos pentru raspunsuri oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 22, 2018 Share Postat Octombrie 22, 2018 (editat) Nr. 1 a fost atelier de tamplarie. Totusi mi-e greu sa cred ca schimba cineva cu atata larghete componente fara sa ceara socoteala cand demersurile sunt zadarnice Nr. 2 o fi avut target sa porneasca motorul si poate a facut-o. Cu benzina in nas, bujii incalzite, cine stie cum. Pe forum poti gasi sprijin si idei, dar ca sa rezolvi singur trebuiesc si niste cunostinte de baza. Ori din relatari acestea nu par sa existe. No offence. Plus ca sunt necesare niste informatii pt cei care se pricep si ar putea da sugestii folositoare. Scanteieste? Benzineste? Are compresie? Care e istoria motorului inainte de stationare? Editat Octombrie 22, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.