loco Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 HUD, camera, comunicatie. Mi se pare interesant. https://eu.ridenuviz.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 interesant rau. la ce bani o fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 La banii aia trebuia sa fie suficient de smecher incat sa proiecteze imaginea pe viziera, sa fie mai mic si sa fie montat in interiorul castii. Mai pui un GoPro, Mai pui o statie meteo d-asta: si e gata treaba. Cand te gandesti ca Lazer s-a cacait sa scoata tehnologia aia SuperSkin care cica impiedica rotirea capului cand te duceai taras pe asfalt (cu alte cuvinte nu iti rupeai gatul datorita fortelor de frecare dintre asfalt si casca) si lumea agata toate rahaturile de casti. » Post actualizat in 03 Apr 2018 18:14 interesant rau. la ce bani o fi ? 700 de euro. Scrie pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco Postat Aprilie 3, 2018 Autor Share Postat Aprilie 3, 2018 Mai pui un GoPro, Mai pui o statie meteo d-asta: Nu mai pui nimic. e all in one. Si arata mai bine decat ceva in varful castii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 cata jegu are sub unghie ala din videoclip ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Plus ca singurele imagini reale din film sunt doar acelea cu rider-ul din exterior. Restul este animatie, adica secventele unde se vede din casca rider-ului cum selecteaza el muzica, face poze si GPS-ul, sunt animatii. Camera shake-ul este prea evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 (editat) Ajungi sa te uiti mai mult in casca decat la drum. "Pe unde tre' s-o iau?" "Ce piesa o fi asta?", "Ia sa mai fac o poza", "Stai s-o sun pe mama", "Ce zice Vasile din spate". Intotdeauna am fost de parere ca intercomurile, ca si vorbitul la telefon chiar si fara maini la volan, distrage atentia. Mai ales incepatorilor. Navigatia la fel. Camera am vazut chiar aici pe forum ce consecinte poate avea. Asa ca hai sa incercam sa motociclim mai mult si sa lasam cat mai mult acasa restul sculelor. Ca dupa aia ne bagam unghia-n gat cand incercam sa ne tinem cu miarul dupa un scuter de 50 pe Grivita printre masini si nu ne iese... Sau cand ne adunam plasticele de prin sant pe Cheia dupa ce ne-am kakat pe noi in prima curba si am blocat fata. Ca deh, GPS-ul nu e copilot de raliu sa- ne spuna ca urmeaza o "perversa" Editat Aprilie 3, 2018 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Tocmai ca e bun ca-ti zice dinainte ca urmeaza o perversa si nu te mai inchide curba fara sa te astepti. E drept ca e valabil mai mult in cazul motoretelor mari unde stai drept si-l ai in fata ochilor. Pe sportive daca trebuie sa apleci capul sa te uiti dupa el pe la c0aie nu prea e combinatie. In rest perfect de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 (editat) Pai tu crezi ca apuci sa te uiti pe harta aia din viziera ca sa vezi cat de stransa e curba care urmeaza? Vorbesc cand te dai pe curbe, nu cand mergi de la Bucuresti la Constanta... Mie si cu masina-mi raman GPS-urile in urma pe stradute, daramite cu mobra pe Cheia... Nu vad nicaieri greutatea jucariei. A, si zice ca-ti proiecteaza imaginea undeva la 4m in fata ochilor. Sa vezi pointfixation in situatiile de care vorbeam. Editat Aprilie 3, 2018 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 N-am folosit niciodata gps pentru a ma ghida in abordarea unui viraj! Nici pe 2 si nici pe 4 roti. Si imi aduc aminte cum, pe coborarea spre Cheia venind dinspre Sacele, igo avea un loc al lui unde ma tot indemna sa virez brusc la stanga pe un drum care exista doar pe ecranul lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Dracia asta nu e inca o incercare de a face bani pe crowdfunding. Chiar exista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Pai tu crezi ca apuci sa te uiti pe harta aia din viziera ca sa vezi cat de stransa e curba care urmeaza? Vorbesc cand te dai pe curbe, nu cand mergi de la Bucuresti la Constanta... Mie si cu masina-mi raman GPS-urile in urma pe stradute, daramite cu mobra pe Cheia... Nu vad nicaieri greutatea jucariei. A, si zice ca-ti proiecteaza imaginea undeva la 4m in fata ochilor. Sa vezi pointfixation in situatiile de care vorbeam. ziceam de gps-ul mare, stand alone ala de pe motoreta. Heads up te incurca oricum ar fi, pentru simplu fapt ca ochii trebuie sa focalizeze in varful nasului si adio sa mai vezi ceva in fata. N-am folosit niciodata gps pentru a ma ghida in abordarea unui viraj! Nici pe 2 si nici pe 4 roti. Si imi aduc aminte cum, pe coborarea spre Cheia venind dinspre Sacele, igo avea un loc al lui unde ma tot indemna sa virez brusc la stanga pe un drum care exista doar pe ecranul lui! Fa si tu un update la harti Ai inteles ce-am vrut sa zic si-ai interpretat-o cum ai vrut tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 250 grame. Si dita caramida pe lateral.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Fa si tu un update la harti Ai inteles ce-am vrut sa zic si-ai interpretat-o cum ai vrut tu. Era demult, abia se lansase igo, cel putin in Ro. Am inteles ca ai spus ca nu te mai surprinde virajul pervers, asa am inteles si la asta am comentat.A, pe pod la Giurgeni zicea tot timpul "întoaaaaarceti-vä" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Era demult, abia se lansase igo, cel putin in Ro. Am inteles ca ai spus ca nu te mai surprinde virajul pervers, asa am inteles si la asta am comentat. A, pe pod la Giurgeni zicea tot timpul "întoaaaaarceti-vä" pai io n-am zis sa te iei dupa el ci sa vezi din cand in cand ce s-ar putea sa te astepte in fata. E bun mai ales noaptea. Si nu, nu o sa intram in discutia daca e bine sa mergi sau nu noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Pai na, daca zice d'astea ce curaj sa am sa-i dau blana ca el zice "stanga 6" (aproape linie dreapta la raliu) si sa ma trezesc ca-i "dreapta 2 inchide-n 1"?! Head up la auto - ala adevarat, nu cat un timbru, 40$ aliexpress - mi se pare OK, chiar nu trebuie sa focalizezi pe el, il vezi cu privirea reglata pe drum. Si eu nu mai sunt tanar, "zoomul" se face mai greu cand ochiul imbatraneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 (editat) ziceam de gps-ul mare, stand alone ala de pe motoreta. Heads up te incurca oricum ar fi, pentru simplu fapt ca ochii trebuie sa focalizeze in varful nasului si adio sa mai vezi ceva in fata. Aaa, da, asa e. Mai bine merg cu "roadbook" lipit pe rezervor. » Post actualizat in 03 Apr 2018 20:03 250 grame. Si dita caramida pe lateral.. Pfuaaa! Deci intai dau 800 de euro pe casca de 1200 gr si pe urma mai dau 700 de euro ca s-o fac de un kil jumate! Editat Aprilie 3, 2018 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 (editat) Nici gps-ul prins pe ghidon si nici harta/roadbook in buzunarul transparent al tankbagului nu mi se par deloc usor de observat, trebuie sa iau ochii de la drum mai mult decat consider ca e safe. Si nu vb de viteze superluminice. Oare pilotii de vanatoare nu au tot pe "parbrizul" castii o droaie de info? Parca asa am vz in fime. Editat Aprilie 3, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 La banii aia trebuia sa fie suficient de smecher incat sa proiecteze imaginea pe viziera, sa fie mai mic si sa fie montat in interiorul castii. Mai pui un GoPro, Mai pui o statie meteo d-asta: si e gata treaba. Cand te gandesti ca Lazer s-a cacait sa scoata tehnologia aia SuperSkin care cica impiedica rotirea capului cand te duceai taras pe asfalt (cu alte cuvinte nu iti rupeai gatul datorita fortelor de frecare dintre asfalt si casca) si lumea agata toate rahaturile de casti. » Post actualizat in 03 Apr 2018 18:14 700 de euro. Scrie pe site. mai pui 300 si iei o casca cu sistem inclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 pai io n-am zis sa te iei dupa el ci sa vezi din cand in cand ce s-ar putea sa te astepte in fata. E bun mai ales noaptea. Si nu, nu o sa intram in discutia daca e bine sa mergi sau nu noaptea Eu pot sa merg foarte bine noaptea dupa GPS cu o singura conditie: sa stea nevasta-mea cu el in mana in asa fel incat sa nu-mi bata-n ochi si sa-mi citeasca de pe el: "Vezi ca vine o curba la mai mult de 90". "Atentie ca dupa curba asta e o mare groapa" si alte d-astea. Si asta numai in masina, fireste! Cu mobra, duca-se la 'reaqu! » Post actualizat in 03 Apr 2018 20:07 Nici gps-ul prins pe ghidon si nici harta/roadbook in buzunarul transparent al tankbagului nu mi se par deloc usor de observat, trebuie sa iau ochii de la drum mai mult decat consider ca e safe. Si nu vb de viteze superluminice. De acord. Eu cand mergeam singur pe cateun drum necunoscut imi notam pe un biletel punctele de bifurcatie si atat. Niciodata n-au fost mai mult de 6-7 / 300 km. Cand stiam ca urm,eaza unul o lasam mai usor si cascam doua secunde ochii pe biletelul mpus pe rezervor. In rest prefr sa ma opresc daca ma incurc pe drum decat sa merg cu GPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 (editat) Zi bre ca te bate tehnologia si gata Ma, de data asta nu. Cum spuneam, in masina imi place, dar noaptea ma deranjeaza lumina in ochi. E misto sa stii cam ce fel de curba vine, poti s-o arzi mai tare un pic. Nevasta-mea s-a specializat asa de bine, ca acum o pun si ziua sa-mi dicteze daca e un drum mai virajat si necunoscut total. Cu mobra e altceva. La un moment dat, pe vremea cand aveam smartphone, prin 2011 am mers de la Bucuresti la Covasna cu GPS-ul de pe un Nokia. De la Brasov incolo nu stiam drumul, iar pana acolo l-am folosit ca sa nu iau vreun radar, ca nu-mi mergea vitezometrul mobrei. Nu vreau sa imi amintesc de cate ori era sa o comit de la Brasov la Covasna din cauza ca stateam belit in telefonul de pe ghidon! Dupa drumul ala am renuntat. Si la telefon smart. Mi-am uat cam asa ceva: Editat Aprilie 3, 2018 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 este si pe louis...nuviz se numeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Asta stiam toti. Discutia era daca e utilizabil si daca merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 . Oare pilotii de vanatoare nu au tot pe "parbrizul" castii o droaie de info? Parca asa am vz in fime. Pilotii nu se dau pe o banda de 2.90 m latime, cu turme de oi, gropi si carute dupa curba. In plus, cand pilotul zboara in nori, fara repere vizuale (sau cu capul in jos, sau cu botul in sus), directia, atitudinea si viteza sunt informatii esentiale pe display. In plus... ei se antreneaza pentru a folosi acele sisteme. Eu sunt de parere ca este periculos HUD-ul. Pe motor trebuie sa privesti mult in fata nu in display. Daca urmeaza o intersectie te uiti in jos la harta, daca vrei sa vezi in spate te uiti in oglinda, etc. In rest ochii la drum si la participanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Aprilie 4, 2018 Share Postat Aprilie 4, 2018 Pentru un mers cit mai sigur in trafic, orice device care obstructioneaza sau distrage atentia de la mers trebuie evitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.