Silver Arrow Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Asta este. Nu le poti avea pe toate. Nu este o bucurie sa intri intr-un oras aglomerat cu o canapea pe roti. Cum s-a mai spus: alegerea este un compromis. Vezi ce este mai important pentru tine si alegi in consecinta. Pe langa casca alba care exista sa imi iau si costum alb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 eu o iau pe-aia cu #umbrella-deployment la oprire sau mers sub 5 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 eu o iau pe-aia cu #umbrella-deployment la oprire sau mers sub 5 km/h. Crezi merge si de frana de urgenta #emergency brake umbrella deployment ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 (editat) Pe BMW k1600, au pus deja 2 clapete lateral pe carenă, cu rolul de aer condiționat. Editat Aprilie 20, 2018 de September Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Are si GW doua gaurele in carena dar sunt ca si degeaba. Sincer ma asteptam la noul GW sa puna ceva ca lumea, de ce nu chiar un AC, dar din pacate nimica. Pina si autobuzele lui Firutza au aer conditionat Singura chestie buna la asta vechi sunt niste clapete in dreptul picioarelor pe care daca le deschizi sulfa aer cald de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 (editat) pana inventeaza astia ceva ma multumesc si cu genul acesta de "umbrella deployment", da numai sa le intalnesc la fiecare semafor... Editat Aprilie 20, 2018 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 23, 2018 Autor Share Postat Aprilie 23, 2018 concluzia dupa SMAEB... Trebuie sa recunoasc, cea mai confortabila si surprinzatoare a fost BMW K1600 (Grand America). Inca nu-mi e clar cum monstrul ala se simtea atit de usoara. Oricum, ca si GW, pe linga pretul enorm (K1600 = 32kEuro) nici nu ma vad mergind pe asa ceva. Africa Twin si Super Tenere, f. ok pentru mine dar nu prea au primit multe voturi de la pasager(a). In categoria asta intra si Multistrada, oferta bunicica dar totusi trebuie sa fi fan Ducati ca altfel daca pui in balanta ce ofera Honda/Yamaha si diferenta de bani logic te duci pe japoneze. E clar ca Ducati se cumpara cu inima si nu cu capul FJR, marea mea dezamagire. Nici pe departe ce ma asteptam.. pur si simplu pt. mine pozitia pe ea era una nefireasca. Poate pentru cineva care vine de pe sport vede in FJR un motor confortabil dar pt mine nu. Si a ramas VFR 1200 X, la care nu am multe de comentat (negativ) poate doar protectia la vint. Totusi cei de la standul Honda sustineau ca practic la drum o carenata full nu e mereu indicata si ca un curent usor (in virful castii, pe la umeri/brate, lateralul piciorului) te ajuta sa te racoresti. Ramine sa fac un test in zilele care urmeaza. Multumesc tuturor pt sfaturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 23, 2018 Share Postat Aprilie 23, 2018 Daca ai 30.000 euro care iti prisosesc iti iei un BMW sau GW nou. Consider ca este mult mai eficient financiar vorbind sa iti iei un SH care cu un 30-40.000 Km la bord este ca si nou. Avantajul vine la accesorii care "nu se pun" la pretul de SH. Ai simtit K-ul foarte usor pentru ca are centrul de greutate foarte jos. Idem este si pe GW. Daca insa il pui pe o parte si vrei sa o ridici iti garantez ca se schimba impresia . Noroc cu astia de la Honda ca am aflat si noi ca daca te sufla vantul te racoresti. Sa ii sufle pe ei vantul un drum 6-800 Km "o leaca" pe la bratre , umeri si picioare, eventual cu o ploaie marunta. Banuiesc ca daca vroiai sa cumperi un GW iti explica cat de minunata este protectia totala la vant pentru un tourer. Desi poate ar fi o mare smecherie sa ai si aer conditionat pe un tourer, poti simplu sa lasi parbrizul mai jos si te-ai rezolvat cu curentul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 23, 2018 Autor Share Postat Aprilie 23, 2018 Sa ii sufle pe ei vantul un drum 6-800 Km "o leaca" pe la bratre , umeri si picioare, eventual cu o ploaie marunta. exact la asta m-am gindit si eu si exact asta i-am si zis celui de la stand... Dar cum VFR1200F nu se mai fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Noroc cu astia de la Honda ca am aflat si noi ca daca te sufla vantul te racoresti. Sa ii sufle pe ei vantul un drum 6-800 Km "o leaca" pe la bratre , umeri si picioare, eventual cu o ploaie marunta. Eu sunt de acord cu "astia de la Honda"... daca nu te bate putin vantul, mai bine iti iei un cabrio, macar nu te mai infofolesti in echipament, cizme etc Nu stiu cat si pe unde motociclesti tu dar eu minim 90% din timp merg pe vreme buna sau decenta. Din astia 90% se intampla destul de des sa fie caldura mare, cand dai orice sa adie putin vantul pe tine. Restul de maxim 10% (dar e mult rau 10%) cand vremea este nasoala, ma bucur ca am echipament bun (indiferent ca vorbim de costum de ploaie, bluze termo etc.) si manere incalzite Asadar, pentru cei +90% din timp, astia de la Honda cam au dreptate. Sa fim seriosi, nu esti mereu pe la Nordkapp... iar in tarile misto de motocicleala, in sezonul firesc de moto (sa zicem aprilie-octombrie) vremea buna predomina iar cea foarte calduroasa este destul de probabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Eu sunt de acord cu "astia de la Honda"... daca nu te bate putin vantul, mai bine iti iei un cabrio, macar nu te mai infofolesti in echipament, cizme etc Nu stiu cat si pe unde motociclesti tu dar eu minim 90% din timp merg pe vreme buna sau decenta. Din astia 90% se intampla destul de des sa fie caldura mare, cand dai orice sa adie putin vantul pe tine. Restul de maxim 10% (dar e mult rau 10%) cand vremea este nasoala, ma bucur ca am echipament bun (indiferent ca vorbim de costum de ploaie, bluze termo etc.) si manere incalzite Asadar, pentru cei +90% din timp, astia de la Honda cam au dreptate. Sa fim seriosi, nu esti mereu pe la Nordkapp... iar in tarile misto de motocicleala, in sezonul firesc de moto (sa zicem aprilie-octombrie) vremea buna predomina iar cea foarte calduroasa este destul de probabila. De acord cu tine. Ideea este ca pe GW de ex nu trebuie sa te infofoflesti. Exista jachete de vara, pantaloni la fel. Deseori merg in blugi si cu genunchiere. Daca lasi parbrizul mai jos te flutura vantul in piept (cel putin pe mine). Am mai scris acuma vreo 2 ani cand luasem BMW-ul ca la o plimbare scurta pina in Apuseni am preferat Transalp-ul. A fost evident mai placut sa ma fluture vantul cu totul. Dar linga Zlatna m-a prins ploaia (din aceea meseriasa de vara) fix 4 minute pina m-am putut adaposti undeva. M-a facut muci. Daca pina la vara merg toate cum trebuie, o sa prezint parerea mea despre protectia la vant pe timp de vara dupa ce voi face o tura prin Grecia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Iunie 9, 2018 Share Postat Iunie 9, 2018 Salut. Hai sa‘mi dau si eu cu parerea. Sunt posesor de ZZR si pot spune ca pt curse lungi e extraordinara. Pentru pasager indiferent de bagaje e comoda, fara sa schimbata. Sa nu vorbesc de performanta mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.