Sari la conținut

Circulatia in Bucuresti Euro 0-1-2-3 non euro


enemy2day
 Share

Postări Recomandate

Consiliul General al Municipiului Bucuresti hotarase ca de la 1 ianuarie 2019 autovehiculele non euro sau incadrate la Euro 0-1-2 NU vor mai avea voie sa circule pe teritoriul Mun Bucuresti zilnic intre orele 0600 - 2200.

Iar de la 1 ianuarie 2020 nici alea Euro 3.

 

Avand in vedere ca termenul este "autovehicul" se refera si la motociclete.

 

Aveti idee unde scrie clasa de poluare? Pe talon? Pe carte?

 

Merci.

post-15171-0-13401800-1524727391_thumb.png

Editat de enemy2day
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e un topic.

stati chill, nu cred ca pot intrzice circulatia a peste jumate din masini daca nu mult mai mult...

si a 90 la suta din motoare... si scutere...

si 99.99 din camioanele de aprovizionare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, ce naiba? Nu tot ce zboara se mananca!!!

Mai cititi si voi inainte sa luati de buna orice porcarie circula in mediul online.

FAKE!

Este era vitezei prostesti, vine ceva shared pe facebook, gata, toti sar in sus. Nu mai sta nimeni sa gandeasca, sa caute, sa vada daca e reala....

Asa sa fac clickurile, si implicit, banii. Avem un cap, hai sa il folosim.

PMB deja a dat un comunicat, legat de acel document, este o initiativa a unui individ, care nu a respectat pasii, nu este o dicizie, etc etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consiliul General al Municipiului Bucuresti hotarase ca de la 1 ianuarie 2019 autovehiculele non euro sau incadrate la Euro 0-1-2 NU vor mai avea voie sa circule pe teritoriul Mun Bucuresti zilnic intre orele 0600 - 2200.

Iar de la 1 ianuarie 2020 nici alea Euro 3.

 

Avand in vedere ca termenul este "autovehicul" se refera si la motociclete.

 

Aveti idee unde scrie clasa de poluare? Pe talon? Pe carte?

 

Merci.

S-a mai povestit.

Clasa de poluare la auto o gasesti in CIV. La mobra nu am vazut sa fie trecuta.

Oricum ca sa ai o idee cum sta treaba la moto:

- pina in 1999 nu era norma euro

- 1999- 1 iuli 2004 euro1

- 2004 - 1 ianuarie 2007 euro2

- 2007 - 1 ianuarie 2017 euro3

- 2017 - ..... euro4

 

@RobertCtin: sunt doua aspecte - unul se refera la poluarea orasului iar altul la nebunia de pe strazi.

Prima are treaba cu ceea ce se intampla in toata UE si anume ca se intrezice accesul in zonele centrale ale orasului a masinilor poluante, iar a doua este o problema cu foarte multe cauze si putine solutii.

Reducerea poluarii inseamna sa elimini din oras ghenele care fac fum iar apoi sa vezi cum le reduci pe cele ramase.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o propunere a unui consilier PMP care a fost înregistrată la Primărie nu si aprobata ... Probabil o sa fie in dezbatere si apoi fie aprobata cu modificări fie respinsa populist de PSDei. Oricum nu are cum sa intre in vigoare așa repede si pana nu corelează cu așa zisa impozitare in funcție de poluare nu cred ca au cum sa diferențieze masinile care se încadrează si cele care nu .. Ma gândesc ca o sa avem niște buline in geam ca in strainate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai povestit.

Clasa de poluare la auto o gasesti in CIV. La mobra nu am vazut sa fie trecuta.

Oricum ca sa ai o idee cum sta treaba la moto:

- pina in 1999 nu era norma euro

- 1999- 1 iuli 2004 euro1

- 2004 - 1 ianuarie 2007 euro2

- 2007 - 1 ianuarie 2017 euro3

- 2017 - ..... euro4

 

@RobertCtin: sunt doua aspecte - unul se refera la poluarea orasului iar altul la nebunia de pe strazi.

Prima are treaba cu ceea ce se intampla in toata UE si anume ca se intrezice accesul in zonele centrale ale orasului a masinilor poluante, iar a doua este o problema cu foarte multe cauze si putine solutii.

Reducerea poluarii inseamna sa elimini din oras ghenele care fac fum iar apoi sa vezi cum le reduci pe cele ramase.

 

Sa stii ca eu sunt de acord cu interzicerea masinilor care polueaza excesiv in zonele exclusiv centrale sau istorice ale oraselor. (In Bucuresti: Zona Unirii - Constitutiei - Centrul Vechi ), (In Constanta: zona peninsulara).

 

Dar la cum apare acolo in hartia aceea, proiect, sau ce naiba este.. in tot Municipiul Bucuresti, sincer, mi se pare cam f*cked up situation.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Sa stii ca eu sunt de acord cu interzicerea masinilor care polueaza excesiv in zonele exclusiv centrale sau istorice ale oraselor. (In Bucuresti: Zona Unirii - Constitutiei - Centrul Vechi ), (In Constanta: zona peninsulara).

 

Dar la cum apare acolo in hartia aceea, proiect, sau ce naiba este.. in tot Municipiul Bucuresti, sincer, mi se pare cam f*cked up situation.

 

Hartia aia are 2 scopuri:

- unul populist: uite cum are grija XXX de noi (nu conteaza partidul oricum toti mananca cacao)

- sa ia pulsul populimii. Arunci stire falsa si vezi ce iese. A iesit nasol dai tare cu statul paralel si intoxicarea opiniei publice, daca iese bine o faci pe bune.

 

Oricum fumul de pe hartie este una (norma euro) iar fumul pe care il scoate masina este alta. Iar important este ce iese pe teava.

 

Iar partea cea mai de rahat este cand se face o lege si incep exceptiile: nu se pune la ambulante, la pompieri, la transport in comun, poate si la masinile parlamentarilor - desi aici o lege ca asta este mana cerasca, trebuie masini noi!! - , la persoanele cu handicap (asta chiar foarte serios spus) etc. Si sa vezi cum o sa fim un oras de handicapati (ca sa poata lumea ocoli legea).

 

Oricum legile care ar fi necesare pentru a se pune tara asta pe drumul normal nu vor fi niciodata adoptate, de fapt nici macar gandite, pentru ca ele inseamna ordine si disciplina, si asta este antielectoral in Romania. Politicienii vor sa stea cat mai mult la putere nu sa isi taie creanga de sub picioare.

» Post actualizat in 26 Apr 2018 09:03

Poate pune un admin cele doua topicuri cu tema asta intr-unul singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum fumul de pe hartie este una (norma euro) iar fumul pe care il scoate masina este alta. Iar important este ce iese pe teava.

acolo e problema...

fa test de noxe si incadreaza masina la norma x sa y.

repar-o si retesteaza... poate e 4 de la 2...

si atunci poate poate se scapa de cazane care nu merita reparate si reparam ce merita.

 

eu insa am o teorie.

NU se vrea sa se dea legi "cu cap"

pentru ca precedent si pentru ca obisniesti populatia cu binele, o educi.

si o sa vrea din ce in ce mai bine, deci altii la guvernare sau cel putin nu o sa se mai poata da in barci...

asa ca se dau legi cretine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...