Sari la conținut
-UFO-

2001 hornet 600 - probleme turatie

Postări Recomandate

Sal.

2001 hornet 600.. porneste la ralanti. Cum ciupesc putin acceleratia se duce in ture de-l ia dracu.

Am desfacut carburatoarele- curatat; am verificat membrane; furtune vacuum.

Am deconectat bordul (nu e cu his); am verificat contacte ecu. Am schimbat bujii.. urmeaza sa-i dau foc.

» Post actualizat in 01 Jun 2018 12:27

Sa nu ma luati cu filtrul de aer.. plz

» Post actualizat in 01 Jun 2018 16:25

Cdi.... nu ecu..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cablul de accelerație se agață undeva și se trage? Nu știu cât e de plauzibil dar zic că idee.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cablu.. poate fi cdi? Sa zic ca se tureaza in draci si acul dozaj e jos si clapetele de acceleratie inchise.. am dat jos airboxu..

» Post actualizat in 01 Jun 2018 17:30

Si mai o chestie.. nu prea sta la ralanti.. daca trag socul se tureaza rau rau... daca o tin la ralanti si accelerez putin iara se duce in ture ramane acolo.. in cel mai bun caz coboara foarte lent..

» Post actualizat in 01 Jun 2018 17:31

Si se aude ca se inchide acceleratia...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Burdufe de admisie crapate si trage aer fals. Pulverizeaza niste spray de frane pe ele cu motorul pornit si vezi ce se intampla. Daca iti creste turatia ai gasit buba.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Le-am luat la mana toate 4 le-am curatat si studiat le-am strans bine la montaj...

» Post actualizat in 01 Jun 2018 18:43

Maine pun un cdi sa vad..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aha... Sa nu faci proba cu spray! Daca imi explici cum s-ar putea tura singura din aprindere (cdi) nu mai zic nimic.

Batman, batman! Dar e popa toata ziua :P

Desi, daca zici ca a inceput sa faca asa dupa ce ti-ai bagat deshtele in carburatoare (acum am citit), e clar ca ai zapacit ceva prin ele.

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Face exact ca inainte s-o desfac... le-am mai curatat si acum 5 ani..nu e prima data... cred ca s-a botit ceva peste iarna.. cand oricum o pun cu carb golite..

» Post actualizat in 01 Jun 2018 19:08
Nu sunt cofetar!! sunt inginer mentenanta si proces pe niste masini care au aplicatorul cu atomizare... :) deci un minim bun simt tehnic cred ca am..

+ carburatoarele nu au fost jegoase....


» Post actualizat in 01 Jun 2018 19:22

proba cu spray am facut inainte s-o desfac


» Post actualizat in 01 Jun 2018 19:23

senzorul de turatie e ok

singurul lucru care ar fi cdi-ul sa se fi botat peste iarna un condensator cv.. plm..


» Post actualizat in 01 Jun 2018 19:24

a stat vreo 2 ani.. cat timp am avut ducati...


» Post actualizat in 01 Jun 2018 19:27

Astept parerea dl-ui TNG.

Editat de -UFO-

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din aprindere 100% nu are cum sa se tureze de nebuna.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Se poate si de la benzina.Eu am patit la fel, e adevarat ca moto era doar un IJ.Am reglat relantiul fara sa mai accelerez in gol.Apoi am consumat benzina din rezervor pe trasee mai lungi.In sarcina mergea ok.Dupa ce ajunge benzina din rezervor pe rezerva ,fa plinul de la o pompa de incredere.Sper sa nu fie ceva mai grav.Cele bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat benzina proaspata petromv aia mai scumpa... inainte s-o desfac am mers dus intors pana in arad pe autostrada sa-i dau..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din CDI nu se tureaza de una singura un moto pe carburatie. Nici macar pe injectie nu se intampla asta. Singura care poate face asta sunt cele pe injectie cu acceleratie drive by wire in urma unui defect.

Acum problema ta este sigur din carburatie...

Posibil:

1.Aer fals

2.clapete blocate sau strambe

3.shoc blocat pe deschis

4.arcul de readucere al acceleratiei rupt,slab sau incorect tensionat.

5.desincronizate rau carburatoarele.

6 cabluri acceleratie,sau manson se bloheaza

Editat de TNG

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai fac o data sincronizarea..

Restul am verificat.

MS! Revin..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

N-ai verificat bine :P

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la cotetzele cu 1 mil de km poa sa traga aer fals pe la prinderea clapetelor , nu exisa de cumparat piese de reparatie, sunt un fel de simeringuri acolo care fac etansarea ... te chinui cativa ani sa sincronizezi .. reglat amestec .. lol

 

 

dar daca zici ca esti injiner probabil ca nu prea stii ce faci pe acolo dar te bagi cu voiosie ca esti diplomat ...

 

a, mai razuieste la cdi poate poate e de acolo :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

spre dezamagirea unor zei de pe aici... merge..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

spre dezamagirea unor zei de pe aici... merge..

 

Pai si ce a avut?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ce a avut?

cdi-u racit la ovare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A fost geloasa pe Ducati :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×