Un_vizitator Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 cu service-urile pot spune ca nici eu nu prea am avut experiente fericite. Majoritatea is destul de ocupati si devin unii dintre ei cam irascibili ... si asa am ajuns sa invat un amic caruia ii place sa surubareasca sa faca service la scuterul din dotare. Din pacate nu pot spune ca a facut o treaba excelenta, cel putin nu de unul singur, asa ca iti recomand, daca vrei ieftin, sa lucrezi de unul singur, eventual cu cativa amici alaturi si binenteles cu cartea tehnica in mana . a, si eventual sa precizezi si ce problema ai, poate e mai usor de rezolvat decat ai crede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Pai daca omu' n-are timp/chef/inclinatie? Vrei sa spui ca orice aparent atehnic e un geniu al mecanii nedescoperit? Pai iau un boschetar, il invat mecanica si-mi face service la motor pe mincare si tigari, daca-i asa de simplu. Pt. operatii de genul schimbat kit de lant sau alte chestii relativ elementare sint de-acord ca poate e mai simplu sa le faci singur, da' nu stiu daca un om care n-a pus mina pe surubelnita in viata lui iti schimba un set piston fara sa iasa 2 motoare in loc de unul. Sau te poti trezi in situatia ca esti cu motoru' facut bucati in fata blocului si afara se intuneca. Nu mai spun ca pentru anumite operatii iti trebuie scule speciale nu chiar ieftine si parca n-as crede ca oricine are in camara sincronizator de carburatoare. Si parca nici nu-ti vine sa dai banii pe un lucru pe care poate-o sa-l folosesti o singura data in viata. Pentru reparatii gen schimbat placute frina sau schimbat lichid frina am facut treaba la East Motors si n-am avut probleme, reparatii mai complicate n-am avut de facut pina acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
woolckye Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 sprintmotors mersi de informare ... am sa trag o fuga pe la voi ... mai intai telefonic k nu prea cunosc de mult timp iasiul ... apoi vin cu motorul cam pe luni marti ... 9-10 martie ... sper sa nu va sepriati ... mia aruncat un bmw ... cand veneam din pascani spre iasi pe europeana o bricheta metalica ... pe la 170 km/h ... iar acum am bandajat-o putin cu scoci ) ... k sa ma mai tarai cu ea ... cred k am si o bataie la tacheti si ar trebui reglati putin k ma cam scoate din sarite pe la 1900-2900 turatii ... Pana atunci bafta ... sper sa nu mai ploaie cum a facut azi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 sprintmotors mersi de informare ... am sa trag o fuga pe la voi ... mai intai telefonic k nu prea cunosc de mult timp iasiul ... apoi vin cu motorul cam pe luni marti ... 9-10 martie ... sper sa nu va sepriati ... mia aruncat un bmw ... cand veneam din pascani spre iasi pe europeana o bricheta metalica ... pe la 170 km/h ... iar acum am bandajat-o putin cu scoci ) ... k sa ma mai tarai cu ea ... cred k am si o bataie la tacheti si ar trebui reglati putin k ma cam scoate din sarite pe la 1900-2900 turatii ... Pana atunci bafta ... sper sa nu mai ploaie cum a facut azi ... te astept nr de tel e in semnatura Orestte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Am o problema la o APRILIA RS 50... se da kilometraju peste cap... merg cu 10 km/h si deja e dat peste cap care e buba ? ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Am o problema la o APRILIA RS 50... se da kilometraju peste cap... merg cu 10 km/h si deja e dat peste cap care e buba ? ma poate ajuta cineva? Kilometrajul sau vitezometrul? Daca e vitezometrul e acea piesa denumita "melc" care sta de obicei la butucul rotii de pe fata. Acum on-topic : am nevoie de 2 seturi de placute frana pt roata fata de la o honda cbr 600 f2. De unde pot cumpara (am nevoie de ele vineri), si unde stiti ca e mai ieftin? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Da.. e vb de Vitezometru.. am scuzati.. mersi de informatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobnino Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Am o problema la o APRILIA RS 50... se da kilometraju peste cap... merg cu 10 km/h si deja e dat peste cap care e buba ? ma poate ajuta cineva? banuiesc ca un 'Mecanic inteligent' ti-a inversat cablul de turatie cu cel de viteza.S-a mai intamplat pe la serWc-urile alea de prin Iasi la care unu daca unfla o roata spune ca e mecanic de motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Am un Derbi GPR 50 ..are bord electronic si nu-mi indica km/h si turometru... in rest totul merge .. ? deunde poate fi problema.. stie cineva sa-l faca ? astept PM ! Mai am un lant rupt ! unde-l pot scurta si sa-l prind inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Salutari... gasesc pe la vreun magazin in iasi un regulator de tensiune FH008, de la o honda cbr1000 rr? daca da, si se poate zice si un pret ar fi grozav. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Salutari... gasesc pe la vreun magazin in iasi un regulator de tensiune FH008, de la o honda cbr1000 rr? daca da, si se poate zice si un pret ar fi grozav. Multumesc! un PM cu seria de sasiu si anu de fabricatie te rog pt pise noi, sh eu nu pot aduce SprintMotors Iasi Editat Aprilie 3, 2009 de orestte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Pai treaba e in felul urmator... eu am suzuki SV din 2000. regulatoarele lor sunt subdimensionate si se ard destul de repede. am citit ca unul de honda crb 1000RR face fata. din cate am inteles ani intre 2004-2007 de productie a cbr-ului. mai multe inca nu stiu. regulatoru are pe el scris FH008(BA) ultimile 2 litere nu sunt foarte importante. Cam asta e treaba. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Pai treaba e in felul urmator... eu am suzuki SV din 2000. regulatoarele lor sunt subdimensionate si se ard destul de repede. am citit ca unul de honda crb 1000RR face fata. din cate am inteles ani intre 2004-2007 de productie a cbr-ului. mai multe inca nu stiu. regulatoru are pe el scris FH008(BA) ultimile 2 litere nu sunt foarte importante. Cam asta e treaba. Mersi mie nu imi da ca fiind compatibile iar intre 2004-2007 sunt tipuri diferite de relee de incarcare la cbr 1000rr numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) ok, ma mai documentez si vad ce aflu Mersi. L.E. Am gasit. tipul care a facut montajul a folosit un regulator de la un cbr 1000RR din 2004. e mai mare, are 5 fire iar conectorii, daca nu se potrivesc se adapteaza. daca e model mai nou 2007,2008 nu stiu ce sa zic. Una peste alta, gasesc la magazinul tau regulatoare de honda? daca da, maine ai deschis? mersi! Editat Aprilie 3, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 ok, ma mai documentez si vad ce aflu Mersi asta nu insemna ca nu poti sa-l adaptezi insa e pe raspunderea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Clar pe raspunderea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Cum se poate masura un CDI sa vad daca e sau nu bun ? Sau cine ma poate ajuta imprumut cu un CDI de aprilia rs 125 ? daca e il si cumpar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnro Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am de facut prima revizie (la 1000 km) la un GSX-R 750 K8 exista service autorizat suzuki in Iasi? (cel mai apropiat ar fi la Galati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am de facut prima revizie (la 1000 km) la un GSX-R 750 K8 exista service autorizat suzuki in Iasi? (cel mai apropiat ar fi la Galati ) daca vrei sa pastrezi garantia suzuki dute la un service autorizat...pan la galati faci un drum, nu e mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobnino Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Cum se poate masura un CDI sa vad daca e sau nu bun ? Sau cine ma poate ajuta imprumut cu un CDI de aprilia rs 125 ? daca e il si cumpar ! In general nu prea se masoara cdi-ul Se merge prin eliminare,daca bobina,magnetoul si bujia o ai buna in seamna ca e cdi-ul.Trebuie mai intai sa le masori si sa le probezi foarte bine pe acestea+ instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 In general nu prea se masoara cdi-ulSe merge prin eliminare,daca bobina,magnetoul si bujia o ai buna in seamna ca e cdi-ul.Trebuie mai intai sa le masori si sa le probezi foarte bine pe acestea+ instalatia electrica. sunt bancuri speciale care masoara cdi-urile insa nu am auzit de asa ceva in romania decat la cele pe injectie dynostand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobnino Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 sunt bancuri speciale care masoara cdi-urile insa nu am auzit de asa ceva in romania decat la cele pe injectie dynostand Niste nenea mecanici care au impreuna vreo 90 de ani de experienta si dintre care unul lucreaza chiar la Ducati mi-au spus si mi-au argumentat ca cdi-urile nu se masoara pt ca nu ai parametri dupa care sa te iei. Ele lucreaza cu campi electrici foarte foarte mici care sunt usor influientabili de temperatura cdi-ului. de curentul care intra in el.Basmele care le-ai auzit tu si eu precum ca se pot repara sau masura raman basme.cdi-urile care spui tu pe langa scanteie si avans controleaza si injectia benzinei(timpul de injectie avansul de injectie si cantitatea injectata) ceea ce este o alta mancare.standurile alea regleaza cantitatea de benzina si eventual iti spun daca ai dus un senzor sau altul.centralinele de la motoarele Purejet si Ditech eu le pot masura doar daca nu sint arse dar nu le pot masura daca functineaza in parametri sau nu, si nici nu le pot regla. In cazul Omului de mai sus se ia prin eliminare,este mult mai sigur,dar dupa parerea mea cdi-ul nu e dus pt ca astea se duc foarte greu doar daca a bagat in ea supracurenti sau cine stie ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Niste nenea mecanici care au impreuna vreo 90 de ani de experienta si dintre care unul lucreaza chiar la Ducati mi-au spus si mi-au argumentat ca cdi-urile nu se masoara pt ca nu ai parametri dupa care sa te iei. Ele lucreaza cu campi electrici foarte foarte mici care sunt usor influientabili de temperatura cdi-ului. de curentul care intra in el.Basmele care le-ai auzit tu si eu precum ca se pot repara sau masura raman basme.cdi-urile care spui tu pe langa scanteie si avans controleaza si injectia benzinei(timpul de injectie avansul de injectie si cantitatea injectata) ceea ce este o alta mancare.standurile alea regleaza cantitatea de benzina si eventual iti spun daca ai dus un senzor sau altul.centralinele de la motoarele Purejet si Ditech eu le pot masura doar daca nu sint arse dar nu le pot masura daca functineaza in parametri sau nu, si nici nu le pot regla. In cazul Omului de mai sus se ia prin eliminare,este mult mai sigur,dar dupa parerea mea cdi-ul nu e dus pt ca astea se duc foarte greu doar daca a bagat in ea supracurenti sau cine stie ce. sunt convins ca 90 de ani de experienta nu pot infrunta logica si bunul simt. daca smecheriile alea de CDI-uri au o treaba de facut, cu siguranta exista un mod de a-ti da seama daca-si fac treaba bine sau nu. nu doar daca si-o fac. de reparat poate nu se pot 'repara', dar pot fi (probabil) reprogramate, etc, etc. desigur, cea mai rapida / usoara solutie e sa il schimbi complet, daca esti sigur ca nu merge cum trebuie (intr-adevar, o iei prin eliminare). asta nu inseamna ca e SINGURA solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 sunt convins ca 90 de ani de experienta nu pot infrunta logica si bunul simt. daca smecheriile alea de CDI-uri au o treaba de facut, cu siguranta exista un mod de a-ti da seama daca-si fac treaba bine sau nu. nu doar daca si-o fac. de reparat poate nu se pot 'repara', dar pot fi (probabil) reprogramate, etc, etc. desigur, cea mai rapida / usoara solutie e sa il schimbi complet, daca esti sigur ca nu merge cum trebuie (intr-adevar, o iei prin eliminare). asta nu inseamna ca e SINGURA solutie. da de cand te pricepi tu la motoarele astea de viteza nenea? unde ai umblat vineri seara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 sunt bancuri speciale (nu neaparat dynostand) SDV-uri cum se mai zicea pe timpuri care iti spun daca cdi-ul este mort sau nu cum ai zis iacobino cdi comanda si aprinderea si injectia (la cele pe injectie) daca cdi-ul e dus iti va arata in dynostand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.