Giugudelu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Salut! In acest weekend doresc sa-mi iau si eu un ktm 250 exc 4t . Sunt novice in asa ceva si nu ma pricep din punct de vedere al mecanicii motocicletei ce si cum verific la motocicleta daca este ok (suspensii,bataie la motor, etc.) Imi puteti spune voi ce ati verifica si daca o pot face chiar eu ? Si din punct de vedere al actelor ce ar trebui sa aiba pentru a putea fi inmatriculata? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Ia pe cineva cu tine care se pricepe bine. Motoarele de enduro nu-s ca cele de strada, au alte intervale de revizii, reparatii, mult mai scurte si ai sanse mai mari sa dai peste un motor cu probleme. Eu am luat un ktm400 cei drept destul de vechi, din 2000, dar a fost cam varza in general din cauza lipsei de revizii, verificat, gresat, schimbat rulmenti la timp. E greseala mea, nu l-am verificat deloc la cumparare, am fost poate prea entuziasmat ca imi iau enduro. Legat de acte ai nevoie de Talon, nr de inmatriculare, Carte de Identitate, asta daca e deja inmatriculata in circulatie, Daca nu e, atunci trebuie sa aiba macar o factura de achizitie si carte de identitate ca sa o poti inmatricula tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 verifica portofelul, mai pune 100euro la bataie pt constatare ca sa nu investesti 1000 mai tarziu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugudelu Postat Iulie 19, 2018 Autor Share Postat Iulie 19, 2018 Ia pe cineva cu tine care se pricepe bine. Motoarele de enduro nu-s ca cele de strada, au alte intervale de revizii, reparatii, mult mai scurte si ai sanse mai mari sa dai peste un motor cu probleme. Eu am luat un ktm400 cei drept destul de vechi, din 2000, dar a fost cam varza in general din cauza lipsei de revizii, verificat, gresat, schimbat rulmenti la timp. E greseala mea, nu l-am verificat deloc la cumparare, am fost poate prea entuziasmat ca imi iau enduro. Legat de acte ai nevoie de Talon, nr de inmatriculare, Carte de Identitate, asta daca e deja inmatriculata in circulatie, Daca nu e, atunci trebuie sa aiba macar o factura de achizitie si carte de identitate ca sa o poti inmatricula tu. Da am gasit pana la urma sa vina cineva cu mine care intradevar stie cu ce se mananca crossul. Asta pe care vreau sa o iau este din 2007 adusa din italia parca. Arata bine ca si aspect sper sa fie si buna. Mersi mult de sfat! » Post actualizat in 19 Jul 2018 03:36 verifica portofelul, mai pune 100euro la bataie pt constatare ca sa nu investesti 1000 mai tarziu! Da am mai auzit un caz in care a bagat bani in motor dupa ce si l-a luat.Asa am sa fac. Mersi de sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 ia baga matele niste poze cu trotineta, nu de alta dar motoreta de cross nu e buna pt mers prin padure! iti trebuie motoreta de enduro!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugudelu Postat Iulie 19, 2018 Autor Share Postat Iulie 19, 2018 ia baga matele niste poze cu trotineta, nu de alta dar motoreta de cross nu e buna pt mers prin padure! iti trebuie motoreta de enduro!! Pai am crezut ca exc este de enduro. Eu asa stiam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 (editat) Pai am crezut ca exc este de enduro. Eu asa stiam . Te-ai orientat bine, EXC-urile sunt de enduro, SX-urile sunt de motocross. Editat Iulie 19, 2018 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Si SXC-urile pentru ce sunt? Intrebare serioasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Sunt modelul american, cu 5trepte si concepute pt competitiile tip baja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Eu am 625 SXC 2007 care la baza e un LC4 cu urmatoarele modificari din fabrica: roti de EXC(fara tampoane in butuc) toba EXC "bord" de EXC carburator FCR rezervor de de 8-9 L suspensia fata spate de EXC, pe fata furca de 43 cum aveau EXC-urile inainte. Furca fata mie imi aduce a cross, nici daca te arunci de pe casa nu ajungi la capat. Spatele e nu foarte rigid. fara ventilator Se simte alta motocicleta fata de LC4 enduro obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugudelu Postat August 16, 2018 Autor Share Postat August 16, 2018 Salut din nou! mi-am luat o honda crf 250x 2005. Am o nelamurire. Cand sunt in viteza si desi am ambreiajul apasat,motocicleta da sa plece sau ii moare motorul daca pun frana. E din reglajul manetei sau poate fi ceva mai grav? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 placile de otel ale ambreiajului sunt deformate si rulmentul oalei de ambreiaj este uzat. 100-150euro te duce distractia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugudelu Postat August 16, 2018 Autor Share Postat August 16, 2018 Dar daca merg cu ea asa,pot strica ceva mai mult la ea? Pana o fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 ... tie daca iti e rau te duci la doctor sau te tarasti pe trotuar la umbra si astepti sa iti revi ?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat August 16, 2018 Share Postat August 16, 2018 La bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugudelu Postat August 16, 2018 Autor Share Postat August 16, 2018 ) deci nu e bine. » Post actualizat in 24 Aug 2018 09:42 Va rog putin ajutor : Dupa 3 ore de mers cu motorul o honda crf 250x imi apar aceste scurgeri.O spal iar apoi apar iar deci curge mai mereu dupa fiecare iesire. Imi puteti spune despre ce e vorba?e grav? se pare ca am de bagat bani in acest motor https://imgur.com/a/IMPswpD https://imgur.com/a/lZByNYJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 Se pare ca mobra pe care ti-ai cumparat-o nu e tocmai buna! Deja ai inceput cu problemele pe forum. Ala "care stie cu ce se mananca cross-ul" ce a belit? L-ai luat doar la plimbare sau te-ai dus fara el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugudelu Postat Septembrie 9, 2018 Autor Share Postat Septembrie 9, 2018 Se pare ca mobra pe care ti-ai cumparat-o nu e tocmai buna! Deja ai inceput cu problemele pe forum. Ala "care stie cu ce se mananca cross-ul" ce a belit? L-ai luat doar la plimbare sau te-ai dus fara el? Mda el mi-a zis despre problema cu ambreiajul. Vina imi apartine pt ca am fost prea entuziasmat si nu m-am putut abtine,deoarece venea concediu si eu inca nu imi gasisem o motocicleta cu care sa mi fac de cap in concediu. ala care stie cu ce se 'manca' crosul nu-i prost,ca doar tot la el o repara ) a stiut el ce face (la meseriasu' ma refer ..) )). M-a atentionat omul despre motocicleta dar nu l am ascultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 ... pai atunci ce te mai lamentezi, scoate cascavalu (500-700euro ca s-o revizuiesti calumea) si da-i drumu la treaba! sau, varianta b, mergi cu ea pan crapa detot si apoi o dai la gunoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 ... pai atunci ce te mai lamentezi, scoate cascavalu (500-700euro ca s-o revizuiesti calumea) si da-i drumu la treaba! sau, varianta b, mergi cu ea pan crapa detot si apoi o dai la gunoi vinzi pe OLX. Dar ai grija sa nu crape de tot, sa scapi repede de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giugudelu Postat Septembrie 10, 2018 Autor Share Postat Septembrie 10, 2018 O transform in bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 10, 2018 Share Postat Septembrie 10, 2018 In Bucuresti la Motodynamics (Yamaha Pipera) o verificare cap coada costa 100ron. Eu in martie cand am luat KX450F 2015 cu 80de ore la bord, dupa ce m-am uitat la ea dat o tura cu ea, tras de roti si ghidon (rulmenti), am zis ba hai sa o duc si la astia ''profi'' 20 de euro in sus sau in jos nu conteaza asa mult. Dupa verificare verdictul a fost, da motocicleta este buna, singura chestie de obiectat fiind discul spate care era ffffff putin ''descentrat'' sa zicem si freca usor etrier( dar trebuia sa fii atent cu adevarat sa observi asta ). Daca ai remorca pt 20de euro merita sa o duci la un dealer/service/atelier moto sa arunce si aia un ochi la moto. PS: Mie imi pare ca ceasul de pe motor este cam grabit adica 1h pe ceas inseamna cam 40min real, voi aveti '' problema asta ''? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.