Sari la conținut

Yamaha R1 2015 Vs. BMW S1000RR - Myth busted


Sinner-
 Share

Postări Recomandate

un alt substrat este ca tu stai in fotoliu si comentezi, iar faptul ca scrie Admin cu verde te-ar fi obligat sa fii cumva echidistant.
Multumesc pentru ca mi-ai amintit de ce 4 ani de zile am incetat sa mai scriu pe acest forum.

#altaIntrebare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nici de pilot n ai skill uri, dar nici de admin
2. rolul unui admin este sa modereze si sa tina departe off topicurile si mai ales atacurile nefondate la persoana.
Tu ai reusit sa nu ti respecti niciuna dintre aceste atributii.
Mai mult, generezi off topic si faci si afirmatii nevondate, cu iz peiorativ, l aadresa cuiva pe care nu cunosti si mai ales la adresa cuiva caruia nu ti a adus tie niicun comment adresat personal sau vreo remarca negativa - esti un admin de un succes nebun.
3. oamenii ca mine aduc un plus acetui forum, arata ceva palpabil, ceva concret, ofera informatii sau prezinta o activitate CUANTIFICABILA si nu vorbaraie gratis.
4.am sa incerc sa incetez off topicul aici, offtopic inceput de un ADMIN,

Asadar, fii atent: eu sunt un prost, tu esti cel destept aici.

Acum, situatiia fiind rezolvata si tu fericit ca esti destept, putem, domnul admin, sa ne continuam discutia ON topic?
Va rog.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bro, se vede ai stat prea mult pe langa Dafway. Felicitari pentru saltul competitional de cand ai schimbat troaca! Sa vezi cand inlocuiesti stativul de umbrela cu un mecanic adevarat, direct in gepeu te mai opresti :laugh:  Acum cu televizarea poate creste si sportul asta, ar fi frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@initiator : te intreb sincer. La ce te asteptai de la acest topic creat asa "de iarna"? Eu personal ma mir ca nu e balacareala si mai mare. No offence, dar acest topic e doar de plictiseala, nu e nimic care ajuta in mod real si nici ceva cuantificabil nu observ. Parerea mea. Daca pe cineva ajuta aceste discuții sterile si superficiale, atunci foarte bine. Desi ma indoiesc.

In caz ca o sa spui ca ma stiu cu @l.u.v, tin sa precizez ca nu, nu am nici o legatura. Doar m-am contrat si mi-am luat suspendare. Deci in nici un caz nimic bun intre noi doi. 

 

PS: reciteste posturile #17, #20, #22. Un pic de contrazicere vad acolo si un pic de adevar in ceea ce spunea @l.u.v. Parca discuția era despre motociclete. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 22 ore, Sinner- a spus:

 domnul admin
 

Domnul user;

De fire sunt un tip echilibrat, urasc disputele si sper la o lume prietenoasa, insa vreau sa cadem de acord asupra unor lucruri:

- Atata timp cat aproape la fiecare replica tii sa amintesti ca motoarele sunt egale si afirmi ca pilotul face diferenta, este logica si clara concluzia ca tu crezi ca esti un pilot bun si probabil astepti ca lumea sa te pupe in c.ur. Urmand firul logic al discutiilor am si facut afirmatia respectiva, poate chiar esti un bun pilot. Nu am inteles insa ce te-a deranjat la o afirmatie pozitiva, dupa aceeasi logica daca te injuram de mama te bucurai?

- Las deoparte faptul ca mergand pe 52 ani as fi putut avea un plod de varsta ta. Imi plac oamenii inteligenti si de spirit, ma dezgusta insa tupeul si mojicia unor millenials, mai ales a celor care sunt convinsi ca au dat culoare morcovului.

- Un fapt este ca atunci cand intri in casa cuiva respecti regulile casei in aceeasi masura in care ii respecti si pe ei care fac regulile. Daca eu am sa intru pe blogul / forumul tau ma aliniez liniei trasate de tine. Daca tu iti imaginezi ca scriind aici ai mai multe limite decat acelea pe care ti le permite stapanirea inseamna ca ai o viziune mult prea optimista asupra lucrurilor. In acest sens rugamintea mea este ca sfaturile, ironiile si indrumarile obraznice la adresa mea si a activitatii mele sa le lasi de acum incolo pe presul de la intrare al forumului.

Aceste fiind zise eu vad doua variante: #punefranasiebine / #itsmywayorthehighway.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinner, 

Pana acum stiu ca ai mers cu Ducatty, acum vad ca Yamaha te ajuta sa ai rezultate foarte bune. Felicitari! 

Dar inainte de afirmatiile de gen "una e mai buna decat cealalta" nu ar trebui sa testezi tu insuti si sa compari motocicletele strict pe skillurile tale de pilot? 

Si eu sunt de acord ca la nivelul acesta cam toate skb.urile sunt egale (sau pe acolo), diferentele facandu.le setarile si/sau pilotul. 

Dar pana nu iei TU in S1000RR la tavaleala pe circuit, cred ca e irelevanta comparatia. 

Mi.ar placea sa.ti citesc parerea despre comparatia dintre acest R1 de genearatie noua vs. V2.ul tau de dinainte, daca intr.adevar R1.ul a facut diferenta. Sau ca V2.ul e un motor pretentios si ca usurinta cu care se piloteaza Yamaha te.a ajutat f mult. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Alex28 a spus:

Sunt diferente considerabile intre 2015 si 2018? Merita sa o schimbi dupa 1 sezon?

Singurele diferente sunt la electronica, in sensul ca 2018 este un pic mai rafinata + are BLIPPER din fabrica.
Au lcurat mia mult la LIFT Control, (anti wheelie - era prea intruziv, eu il tineam pe 2 din 3) si la 2018 au adaugat Cornering ABS (care la curse sincer nu stiu daca poate folosi cumva - este o intreaga polemica aici)

Dar revenind la intrebare daca merita. Merita in functie de context sincer.
Eu 2018le il am din prisma unor sponsorizari, 2015 o plateam eu cu leasing. Asadar, pentru fiecare este diferit respunsul, dar, dpdv tehnic, la 2015 ii poti pune blipper cu 600 euro si ii dai bataie.
 

Acum 5 ore, george05 a spus:

Ai ajuns sa "storci" aproape tot din 2015? Intreb ca fapt divers. 😉

Nu stiu ce sa raspund aici, ca incepe lumea sa ma suspecteze ca ma dau pilot, de parca m as fi dat pe banii lor si nu pe zecile  de mii de euro muncite de mine din greu si pe munca mea la gym si timpul meu si etc.

Pot indrazni ca poate un 80% am stors din ea, in contextul in care pe la 1.47 a trebuit sa mi schimb nitel stilul pentru ca bagam 'spetele' in criza, si a trebuit sa adopt alt stil pe iesiri. Am schimbat si harta, din A am trecut pe B si asa am mers practic tot sezonul, cu harta B.
Pot spune ca 1.44 il am oficial pe speedhive si deja dupa 4 tururi la timpi astia spatele incepe sa o ia razna, nu mai tine amortizorul stock.
Ca poate s-ar reusit un 1.43  cu ea asa, da, sunt sigur, dar nu mai mult de 2-3 tururi cand afara sunt peste 30 drade in aer.
 

 

Acum 51 minute, Metal Heart a spus:

Sinner, 

Pana acum stiu ca ai mers cu Ducatty, acum vad ca Yamaha te ajuta sa ai rezultate foarte bune. Felicitari! 

Dar inainte de afirmatiile de gen "una e mai buna decat cealalta" nu ar trebui sa testezi tu insuti si sa compari motocicletele strict pe skillurile tale de pilot? 

Si eu sunt de acord ca la nivelul acesta cam toate skb.urile sunt egale (sau pe acolo), diferentele facandu.le setarile si/sau pilotul. 

Dar pana nu iei TU in S1000RR la tavaleala pe circuit, cred ca e irelevanta comparatia. 

Mi.ar placea sa.ti citesc parerea despre comparatia dintre acest R1 de genearatie noua vs. V2.ul tau de dinainte, daca intr.adevar R1.ul a facut diferenta. Sau ca V2.ul e un motor pretentios si ca usurinta cu care se piloteaza Yamaha te.a ajutat f mult. 

Cand am decis ca vreua sa schimb Ducati m-am dat cu S1000RR si ZX10R ca sa vad ce-mi place, au caractere diferite total. zx10r are intrari foarte bune in viraj, nu impinge larg, pe iesiri insa, indiferent de calcatura, astepti sa intre powerul, iar cand intra este haos, pre amulta putere jos pe o plaja de turatii prea scurta => spatele in criza, intra TC ul, taie putere, trebe sa lucrezi cu frana de picior,  S1000RR am simtit o greoaie. are insa mai mult cuplu pe iesiri - mai gestionabila cu puterea in ture inalte decat zx10r.

Apoi am urcat pe R1 - game over. Cuplu bun din mid range, iesiri blana de pe viraj, putare aintinsa pe o plaja de 5k rpm, anticipabila, liniara, nu exploziv incontrolabila. De geniu.
Pentru mine si stilul meu - the perfect bike pana acum.

Cu 1098 ul nu pot compara. 1098 ul ma luptam cu ea pe viraje, pe intrari in special, apoi avea un cuplu de tractor si putere de japoneza. o facusem 160nm si 191 cai la roata (video e pe net) - electornica ZERO - si era o bestie incontrolabila.
Pretentioasa la intretinere, revizii dese in motor ca sa nu crape. Noi nu am avut suficienti bani sa o mentinem, si, crapa. Cam asta a fost povestea.





 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întrebarea mea(daca ai stors...) ii era adresata colegului care intreba daca sa schimbe 2015-le dupa un an. Eram relativ ironic/retoric oricum. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

:)
Pai, hai sa vedem.
Rezultate mai bune decat locul 3 inseamna 2 sau 1. Corect? :)

Pe cine am de batut pentru 1 si 2? Pe Cazacu, pilot care practica acest sport de la 9 ani si care a participat la competitii cat n-am mers eu pe jos.
Pe Bogdan Vrajitoru fost pilot de Mondiale Superstock si care se da de la 10-12 ani.
De Robert Muresan nici nu mai discutam, ca batem campii.
Ionut Mistode care are km pe pista cat am eu pana la toaleta in toata viata.

Asadar, in contextul in care eu din 2008 pana in 2014 am mers la pista de maximum 2 ori pe an si care din 2015 m-am apucat mai serios, pot spune ca s=au obtinut rezultatele maxime tinand cont de adversari.

Sa ma corecteze cineva daca fur curent, zic. 

Context in care afirmatia ta devine una de heitareala, in loc de constructiva, pentru ca, dupa cum vezi, obtinand rezultatele maxime in contextul pregatirii mele si vis a vis de ce oponenti am avut => DAF de fapt este chiar foarte priceput.
Fara sustinerea lui nu as fi ajuns aici, indiferent ce idei preconcepute sau ganduri negre au unele persoane despre el.

Sa uram mai putin si sa avem grija de energiile pozitive mai mult, viata e prea scurta pentru a o irosi pe negativisme :)

Sa ne vedem cu bine si fim mai pozitivi :) . Pace. :) 

 

Anul trecut am inceput RaceVloggul meu inspirat fiind de Naska, gandindu-ma ca, ok, daca tot sunt in paddock si concurez, pot creea un content interesant si pt Romania.

A inceput ibn joaca dar a degenerat, astfel incat, pana la urma mi-am pus in minte sa ii cunosc pe astia doi in persoana, m-am agitat, am facut niste tumbe si iaca:

 

Intre 24-27 Ianuarie o sa imi petrec timpul cu niste unii pe numele de scena Luca SALVADORI - pilot WSBK/WSTK/CIV si un anume Alberto NASKA - moto vlogger milionar in views.

Intrebarile voastre pot aparea in episodul urmator din vlogul ce va urma ulterior, asadar, trimiteti-mi intrebarile aici sau in privat (de preferat in FBK aici mi-e greu sa verific), cele mai interesante ajung la ei.

#LucaSalvadori23 #ikeAsir #AlbertoNASKA #WSBK #WSTK #CIV #MotoVlog

 

ITA.thumb.png.edff9d2429d53325e747be84bbc2aded.png

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 22.12.2018 la 17:43, Sinner- a spus:

Singurele diferente sunt la electronica, in sensul ca 2018 este un pic mai rafinata + are BLIPPER din fabrica.
Au lcurat mia mult la LIFT Control, (anti wheelie - era prea intruziv, eu il tineam pe 2 din 3) si la 2018 au adaugat Cornering ABS (care la curse sincer nu stiu daca poate folosi cumva - este o intreaga polemica aici)

Dar revenind la intrebare daca merita. Merita in functie de context sincer.
Eu 2018le il am din prisma unor sponsorizari, 2015 o plateam eu cu leasing. Asadar, pentru fiecare este diferit respunsul, dar, dpdv tehnic, la 2015 ii poti pune blipper cu 600 euro si ii dai bataie.
 

Nu stiu ce sa raspund aici, ca incepe lumea sa ma suspecteze ca ma dau pilot, de parca m as fi dat pe banii lor si nu pe zecile  de mii de euro muncite de mine din greu si pe munca mea la gym si timpul meu si etc.

Pot indrazni ca poate un 80% am stors din ea, in contextul in care pe la 1.47 a trebuit sa mi schimb nitel stilul pentru ca bagam 'spetele' in criza, si a trebuit sa adopt alt stil pe iesiri. Am schimbat si harta, din A am trecut pe B si asa am mers practic tot sezonul, cu harta B.
Pot spune ca 1.44 il am oficial pe speedhive si deja dupa 4 tururi la timpi astia spatele incepe sa o ia razna, nu mai tine amortizorul stock.
Ca poate s-ar reusit un 1.43  cu ea asa, da, sunt sigur, dar nu mai mult de 2-3 tururi cand afara sunt peste 30 drade in aer.
 

 

Cand am decis ca vreua sa schimb Ducati m-am dat cu S1000RR si ZX10R ca sa vad ce-mi place, au caractere diferite total. zx10r are intrari foarte bune in viraj, nu impinge larg, pe iesiri insa, indiferent de calcatura, astepti sa intre powerul, iar cand intra este haos, pre amulta putere jos pe o plaja de turatii prea scurta => spatele in criza, intra TC ul, taie putere, trebe sa lucrezi cu frana de picior,  S1000RR am simtit o greoaie. are insa mai mult cuplu pe iesiri - mai gestionabila cu puterea in ture inalte decat zx10r.

Apoi am urcat pe R1 - game over. Cuplu bun din mid range, iesiri blana de pe viraj, putare aintinsa pe o plaja de 5k rpm, anticipabila, liniara, nu exploziv incontrolabila. De geniu.
Pentru mine si stilul meu - the perfect bike pana acum.

Cu 1098 ul nu pot compara. 1098 ul ma luptam cu ea pe viraje, pe intrari in special, apoi avea un cuplu de tractor si putere de japoneza. o facusem 160nm si 191 cai la roata (video e pe net) - electornica ZERO - si era o bestie incontrolabila.
Pretentioasa la intretinere, revizii dese in motor ca sa nu crape. Noi nu am avut suficienti bani sa o mentinem, si, crapa. Cam asta a fost povestea.





 

 

 

Salut, 

cand ai testat  inainte de a cumpara R1, Kawa era stock sau kit ecu? 

Am mai auzit parerea ta si sunt curios daca se rezolva cu electronica de curse/resoftare. 

Mersi 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...