Sinner- Posted December 19, 2018 Share Posted December 19, 2018 Winter is here, asadar, topicuri de profil: 'a mea e mai mare' Polemica eterna cu BMW S1000RR care este cea mai mare si cea mai tare din parcare 'la Victoriei' sau prin alte parti, unde la un suc se dezbat puteri si cai la roata. Stiti..? acele dicutii de genul: -Da ma, pai are filtru, mai are 10 cai -Bah, vezi ca are si evacuare, ia vezi inca 10 cai -Frate eu stiu ca a si cip-uit-o, vezi ca sigur are inca 10 La final se ajunge la niste puteri de MotoGP, dar cu oglinzi Pana la urma ideea este ca S1000RR e 'cea mai tare' si la 300.. 'mai are pedala' . Oare..? Hmm, pai sa vedem: Yamaha R1 - 2015 -Evacuare doar finala SPARK (de otel nu titanium) -Filtru Aer Sprint -FT ECU Active Tune pentru reglarea AFR ului la modificarea evacuarii. -transmisia finala stokc 16/41, inclusiv lantul gros de 525 stock. Pilotul BMW S1000RR - negru - Ionut Mistode, nu mai ar enevoie de prezentari, daca nici Mistode nu stie sa traga de gaz pe iesiri.. cine dracu stie? Pilotul Yamaha R1 - Eu - care insa am nevoie de prezentari momentan :))) - dar nu va plictisesc cu asta acum. Let's go back to the facts: Minutul 3:50 cand iesim din ultimul viraj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Independent de alte variabile care ar intra în calcul, comparăm obiectiv o motocicletă de concepție 2008 cu una de concepție 2014. Are rost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Method Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 NU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Independent de alte variabile care ar intra în calcul, comparăm obiectiv o motocicletă de concepție 2008 cu una de concepție 2014. Are rost? Clar, eu ma refeream la miturile urbane doar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 (edited) nu astepta pareri pertinente de la cei care merg cu ele pe IAP! te salut Adrian si felicitari pt anul acesta competitional Edited December 20, 2018 by cmd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djenavar Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Cea mai tare este Honda:d Cele mai pertinente pareri probabil ca o sa le primiti de la pilotii din MGP, SBK si alte competitii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 sar'na Georgica. Sa ne vedem cu bine. Nu se cauta pareri, era doar un fapt, suficient de pertinent demonstrat in teren. Ca la semafor sau in parcari nu i intalnesti pe aia din SBK sau MGP :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Avem aici un expert in motoare de motogp, postase mai sus. Curios cum nu a postat un kilometru. Hmmm.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted December 20, 2018 Admin Share Posted December 20, 2018 Acum 9 ore, PzKpfW a spus: Independent de alte variabile care ar intra în calcul, comparăm obiectiv o motocicletă de concepție 2008 cu una de concepție 2014. Are rost? Eu nu ma pricep asa bine la SS, care-i una si care-i cealalta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 pai am scris \negru' dupa BMW S1000RR :)))))) 'ghici, ciuperca, ce-i' :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted December 20, 2018 Admin Share Posted December 20, 2018 Scuza-ma, sunt obosit si nu imi arde de sarade, se poate raspunde simplu la o intrebare simpla? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 1 hour ago, l.u.v said: se poate raspunde simplu la o intrebare simpla? S1000RR (prima generație, despre care se vorbșete aici) a fost prezentată la Intermot la sfârșit de 2008. A fost primul superbike al celor de la BMW și a făcut senzație la lansare, atât prin specificațiile tehnice (era cea mai puternică motocicletă sport de 1000cc) cât și prin faptul că i-a bătut din capul locului pe japonezi la "propriul lor joc" - arhitectura cu cadru perimetral din aluminiu și motor 4 în linie transversal fiind practic creat și desăvârșit de către mărcile japoneze. Dar vorbim despre o poveste de acum 10 ani și despre o motocicletă care, până luna trecută când a fost lansată a 2-a generație, era practic la fel, îmbunătățită timid de la an la an. Actuala generație de Yamaha R1 a fost prezentată la EICMA la sfârșitul lui 2014. Deși folosește un motor cu arhitectură similară cu generația precedentă (4 în linie, arbore crossplane, supape de titan, etc.), blocul a fost relucrat temeinic și oferă o putere clar superioară modelului anterior (~20cp în plus), deși cuplul este ceva mai mic. Șasiul este altul, mai ușor și mai compact. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prafrau Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Acum 2 ore, l.u.v a spus: Scuza-ma, sunt obosit si nu imi arde de sarade, se poate raspunde simplu la o intrebare simpla? alea rosii sunt mai rapide Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 Acum 19 minute, prafrau a spus: alea rosii sunt mai rapide #always.. coca cola :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulynos Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Poate ai iesit mai bine din curba aia sau poate ti-a pus Dafway soricioaica in rezervor. Oricum 2 ture mai tarziu se termina soricioaica si te depaseste frumos si se tot duce, misto cursa. Deci tot BMWul e mai bun in final, chiar daca e cu o generatie in urma Comparatiile astea sunt asa, sa treaca iarna. Specificatiile pe hartie conteaza mai putin, pachetul motoreta+pilot conteaza, motoreta singura nu face nimic, sta pe cric. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted December 20, 2018 Admin Share Posted December 20, 2018 Acum 32 minute, paulynos a spus: Poate ai iesit mai bine din curba aia sau poate ti-a pus Dafway soricioaica in rezervor. Oricum 2 ture mai tarziu se termina soricioaica si te depaseste frumos si se tot duce, misto cursa. Deci tot BMWul e mai bun in final, chiar daca e cu o generatie in urma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 de aceea vorbeam de motoreta, nu de pilot. ca mistode e mai bun. Deci exclus sa fi iesit eu int run viraj mia bine, mi ales ca mai am 5 iesiri cu el de acolo si tot in spate ramane. Insa overall conteaza pilotul, fix, la nivleul nostru. Unde m a depasit mistode acolo nu ai cum sa depasesti niciodata, doar ca mi se blocase antebratul pe cceleratie si nu am mai putt sa trg de gaz acolo, m am uitat si pe dat alogger :)), se vede cum trag, se blocheaza, apoi apuc gazul din nou si trag de el iar, dar prea tarziu. Oricum, daca nu ma facea acolo ma facea in alta parte, ca he s a better rider. Dar clar, e de iarna, ce vrei sa faci iarna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clit Eastwood Jr. Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Dupa aceasta cursa, putem trage concluzia ca Yamaha este net superioara BMW. Si la tricouri, si la piane, si la motociclete. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einstein1984 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 deci daca mistode bea prea multa cola si are gaze, yamaha e mai buna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 ah, nu. ideea era ca toate motoretele din generatia asta sunt la acelasi nivel. Nu pleaca niciuna in fata si lasa de caruta pe celelalte. all leveled. Vreua sa evidentiez ca nu conteaza ce motocicleta iti iei - performantele sunt egale. Considerentul de cumparare poate fi lejer doar pretul sau designul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulynos Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Eu nu sunt de acord, chiar daca performantele pe hartie sunt f apropiate in clasa asta, feelingul de la o motoreta la alta poate fi foarte diferit astfel incat un anumit pilot poate face o figura mai buna pe un model cu specificatii usor inferioare, pur si simplu i se potriveste mai bine. Alt pilot pe alt model si tot asa. De exemplu la motoreta actuala a durat un pic pana m-am obisnuit cu frana care nu are muscatura initiala atat de brutala fata de cum eram eu obisnuit, franeaza f bine, doar ca diferit. Sunt o gramada de alte chestii pana sa ajung la design care pt mine este pe ultimul loc acum, ca m-am maturizat, nu mai sunt superficial Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinner- Posted December 20, 2018 Author Share Posted December 20, 2018 Toate motocicletele sunt sensibil egale in categoria SBK in aceasta generatie. Pilotul va face mereu diferenta, dar niciun pilot nu va putea sa dea vina pe motocicleta pentru ca a luat bataie - asta vreau sa zic. Daca stii sa mergi, mergi bine pe oricare dintre ele, daca esti slab, esti slab si cauti scuze la motocicleta ca e nustiu cum. Engine wise toate trag aproape la fel. Ah, ca au caracter diferit ca feeling de pilotaj, si aici intervine de gustibus, dap, CLAR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bz Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Daca toate-s egale, atunci de ce câștigă mereu Kawasaki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted December 20, 2018 Share Posted December 20, 2018 Acum 4 ore, Sinner- a spus: Toate motocicletele sunt sensibil egale in categoria SBK in aceasta generatie. Pilotul va face mereu diferenta, dar niciun pilot nu va putea sa dea vina pe motocicleta pentru ca a luat bataie - asta vreau sa zic. Daca stii sa mergi, mergi bine pe oricare dintre ele, daca esti slab, esti slab si cauti scuze la motocicleta ca e nustiu cum. Engine wise toate trag aproape la fel. Ah, ca au caracter diferit ca feeling de pilotaj, si aici intervine de gustibus, dap, CLAR. Te referi la nivel de amatori de România banuiesc... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulynos Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Hmm, eu cred ca contextul este foarte important. Evident, doar motoreta nu te duce de la prostul clasei din coada clasamentului in parc ferme, dar o motoreta bine aleasa poate face diferenta intre locul 5 si un loc pe podium, diferenta mica dar totusi mare in acelasi timp. Poate asta e valabil doar in campionate mai echilibrate, nu slabe ca al nostru, unde diferentele de skill intre pilotii de pe locurile 1-2 si restul nu sunt asa mari. Pentru utilizatorul civil autohton clar designul si pretul sunt pe primele locuri in decizia de cumparare, de multe ori nici nu le gasesti pt test-drive, e la noroc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.