Neal Caffrey Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 (editat) KTM ne promitea acest 790 Duke, pe care l-au denumit “Scalpel” Rezultatul final este asta: Nu este rau, dar clar este sub asteptarile create. Suficient de impresionanta insa, este lista de optiuni cu care vine echipat 790 Duke, cum ar fi quickshifter, controlul tractiunii, controlul stabilitatii, “cornering ABS”, supermoto mode, track mode, motor slip regulatio, launch control, amortizor ghidon, slipper clutch. Atat de impresionanta, incat am decis sa cumpar una, pe care deja am configurat-o si urmeaza sa o comand. Upgradeurile PowerParts pe care le-am ales, sunt: - manerele incalzite - sea ergonomica mai moale si mai inalta - sea ergonomica pasager - USB power kit - cateva piese portocalii (capac lichid frana, valve anvelope, stickere jante) - urmatoarele optiuni care o uratesc, dar o fac mai comfortabila la drum lung, cum ar fi parbriz, top case cu sprijin pasager si side case-uri pentru a cara bagaje. Urmeaza sa comand fie handguards (sa o uratesc de tot), dar cred ca mai degraba voi alege in loc de handguards, oglinzile end bar, ca cele stock sunt foarte urate...si poate niste protectii pt cutie, discuri etc. Asa arata un 790 cu toate optiunile, mai putin parbriz si top case cu side bags. Parbrizul KTM PowerParts arata cam urat, si aftermarket as avea 2 optiuni, Givi sau Ermax: Asta este cel stock: @Kinkey Cand ai timp, baga si tu aici, review-ul la 790-ul tau. Ce PowerParts crezi ca merita cel mai mult, si care sunt inutile. Eu as fi cumparat si Akrapovic, dar nu este compatibila cu side bags-urile, iar evacuarea stock nu se aude rau deloc, deci 800€ pe o finala, nu prea merita. Editat Februarie 15, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 Acum 4 ore, Neal Caffrey a spus: Uitandu-ma la poza de mai sus, inteleg de ce exista interes pt o varianta Duke GT (cel putin pe advrider multi si-ar dori asa ceva si chiar Spurge de la Revzilla a mentionat lucrul asta). Nu arata chiar urat (btw, e cea mai faina varianta de parbriz), dar ar fi fost frumos si o semicarena "din fabrica" (plus codita/sa pasager ceva mai lunga). Inteleg treaba cu touring-ul (si eu as fi accesorizat-o tot pe aceeasi tema), dar sincer pasagerul nu cred ca va sta prea confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 16, 2019 Autor Share Postat Februarie 16, 2019 (editat) Acum 11 ore, ovi_ice a spus: Uitandu-ma la poza de mai sus, inteleg de ce exista interes pt o varianta Duke GT (cel putin pe advrider multi si-ar dori asa ceva si chiar Spurge de la Revzilla a mentionat lucrul asta). Nu arata chiar urat (btw, e cea mai faina varianta de parbriz), dar ar fi fost frumos si o semicarena "din fabrica" (plus codita/sa pasager ceva mai lunga). Inteleg treaba cu touring-ul (si eu as fi accesorizat-o tot pe aceeasi tema), dar sincer pasagerul nu cred ca va sta prea confortabil. Asa este, doar ca 790 Adventure costa 13mii €, fata de 8600€ cat e 790 Duke. Pasagerul nu va sta prea comfortabilpe 790, de aia am si ales seaua ergo mai moale, si top case cu sprijin pt spate, cu speranta ca macar pe distante de 100km sa fie acceptabil. Parbrizul stock pare urat ca este mic, si mai ales transparent. Nici cel Givi nu arata senzational, dar cred ca protejeaza mai bine macar. Au si varianta asta pe portocaliu, care, noaptea, acapareaza lumina farurilor, iar marginile se aprind, pentru a te face mai vizibil. Eu sper ca in curand, sa apara aftermarket, un kit care sa faca 790-ul sa semene cu prototipul. Singura alegere ce mai ramane sa o fac, este daca iau oglinzile end bar (care vin sub manere), sau pastrez oglinzile stock si aleg handguards, ca sa fie cu toate optiunile touring (mai putin cruise control). Din pacate, eu am comandat 790 fara sa il fi testat macar inainte...doar m-am urcat pe el. Daca este macar la fel de puternic ca Ducati Monster 821, voi fi multumit. Daca voi avea aceeasi experienta nebuna, ca pe Yamaha MT-09, voi fi foarte multumit. Acum 13 ore, ovi_ice a spus: Uitandu-ma la poza de mai sus, inteleg de ce exista interes pt o varianta Duke GT Ce vroiam sa spun este ca Duke GT ar fi intre 790 Adventure si 790 Duke, deci destul de scump. As fi vrut ca 790 Duke sa fie putin mai comfortabil pentru pasager. Editat Februarie 16, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 16, 2019 Share Postat Februarie 16, 2019 Acum 4 ore, Neal Caffrey a spus: Ce vroiam sa spun este ca Duke GT ar fi intre 790 Adventure si 790 Duke, deci destul de scump. La noi 1290 Super Duke R si GT au fix acelasi pret. Bine, 790-ul nu exista (inca) in varianta R, dar daca l-ar face, diferenta de pret ar fi undeva la 1000 euro. Deci si un posibil 790 GT tot pe acolo s-ar invarti. Ah...eu n-am vazut manere pt pasager la 790 ...keep that in mind. Astept cu interes review-ul posesorului de 790 Duke. Chiar sunt curios de comportamentul motorului (injectia, dozarea acceleratiei la viteze mici, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 16, 2019 Share Postat Februarie 16, 2019 Asta nu este motocicleta de drum lung/ touring. Este un streetfighter. Cu toata accesorizarea, pe traseele lungi si f. lungi isi va arata limitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 16, 2019 Autor Share Postat Februarie 16, 2019 Ce are in plus GT? Parbriz, quickshifter, manere incalzite, cruize control? Eu oricum nu voi face trasee foarte lungi, dar pana la munte si la mare, un Transalpina, sa pot sa merg cu un mic bagaj...altfel ar fi doar motocicleta de oras. Cred ca la 790 Duke, pasagerul se poate tine de suporturile ce se monteaza pentru side case-uri. Top case-ul din spatele 790-ului il va face sa arate cam dubios. Bagajele laterale nu trebuie sa le tin montate decat cand plec la drum lung, dar top case-ul sta mereu pe motor. E util, insa... las casca, fara sa o mai car dupa mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Februarie 26, 2019 Share Postat Februarie 26, 2019 So, pentru ca sunt un dubios si uit sa ma uit la notificari am vazut tarziu thread-ul asta. In principiu : - Am facut cam 8k km cu motoreta de cand am luat-o, in august pana in noiembrie. Cel mai lung traseu a fost de 1650km in 4 zile. A fost super okay. Nu e motocicleta de luat la ture de 10k km fara ceva pregatiri serioase totusi. Pentru mers la munte si inapoi, e superba totusi. Asta in ideea in care pana acum eu si pasagera am mers fara topcase, fara sidebags, doar ea cu un ghiozdan in spate. - La tura aceea am fost cu pasagera care s-a tinut de manerul din spatele motoretei. Dupa un timp nici nu mai trebuia sa se tina deloc fiindca sustinerea cu ajutorul picioarelor era de ajuns. Pentru mine a fost super comfy. As mai fi mers inca 1000km, dar pasagera era incepatoare cand vine vorba de drumuri lungi. La al 2lea drum lung de 500km+ nu a mai avut nici cea mai mica problema. - In oras, motocicleta e incredibil de agila si usoara. Doar cu mine, trage ca o bestie si e ULTRA fun. - Are 4 moduri de mers. Rain, Street, Sport si Track. In prima zi cand am luat-o am mers pe rain. A fost super okay cat sa ma obisnuiesc. Apoi am mers o vreme pe Street si apoi o vreme pe Sport. Acum, nu exista decat Track. Toate cele 4 moduri vor livra 'in cele din urma' toata puterea, doar ca o fac mai mult sau mai putin progresiv. Track mode e raspuns absolut instant. Track mode e pentru cand vin baietii de la Victoriei langa tine, zic "haha ai naked esti incet" si cand pleci ei nici nu stiu ce s-a intamplat. Bineinteles, nu are viteza maxima a unei vitezane, dar pentru oras, cuplul acela mare si o greutate foarte redusa isi arata fata. In cel mai bun sens. TC-ul si antiWheelie iti permit sa deschizi gazul din prima ca un descrierat si totusi sa pleci super rapid de pe loc. - Eu pe ea am pus mansoane incalzite. Sunt the shiznit. Nu a avut sens sa dau 800 de euro pentru evacuarea aia, care ORICUM suna exact ca o evacuare stock. Evacuarea stoc e cea mai brutala evacuare stoc pe care am avut-o vreodata. Face pops and crackles incontinuu. O sa achizitionez o evacuare Scorpion pentru ea. Trebuie neaparat alt suport de numar deoarece cel stoc arata ingrozitor. - Am seile pentru pasager si pentru mine. Fac o diferenta enorma in bine. - Urmeaza sa ii pun topcase si parbriz. Fiind naked, la 150+ nu mai e comfy deloc. Dar viteza de croaziera e undeva la 120+ unde nici nu simt vantul. Motoreta e foarte aerodinamica si nu ma loveste asa tare totul in piept. Parbrizul o sa fie cel de la Givi postat de @Neal Caffrey mai sus. - Port un Shoei XSpirit3 si airflow-ul e genial. Motoreta are o pozitie usor lasata in fata ce imi lasa casca sa functioneze perfect. - In oras, la viteze mici, viteze de mers printre masini, track mode nu e ideal. E cam innecacios sa zic asa. Sport/Street/Rain sunt absolut superbe si ofera un control exceptional la viteze mici. - Suspensia e super bine reglata pentru greutatea mea (78kg) - Anvelopele stoc sunt....meh. Recomand 2.0/2.1 pe fata cu 2.3/2.4 pe spate. Oricum se tocesc super rapid. In 8k KM deja sunt mega patrate. - Am comandat si senzorul de presiunie dar pana nu am anvelope noi nu o sa le schimb. - ABS-ul functioneaza impecabil, inclusiv cel de lean Faptul ca se poate inchide ABS-ul pe spate (sau total) face motocicleta super fun. - Mentionez ca sunt pe un update vechi. A aparut un update recent ce modifica niste parametri de injectie (in bine cica) si dupa ce o duc la dealer o sa o incerc iar. - Tin sa spun ca si pentru pasagera motoreta e comfy pentru genul acesta de motoreta. Imediat ce va veni si topcaseul cu suport de spate, sunt convins ca o sa adoarma pasagera mea. - Consuma destul de mult lichid de racire totusi. Nu doar o data a trebuit sa-l re-umplu. Dar niciodata nu m-am trezit in oras cu motorul supraincalzit din cauza asta. - Consuma cam 5.5% in oras. 6% daca merg ca un sinucigas retardat. Cam intre 4% si 5.5%in afara la mers pana in 125. Cel mai putin am scos 3.7%. Raza e cam de 260km+ pe un plin. - Frana cu care vine e decenta, dar o sa-i schimb placutele de frana cu niste Carbon Lorraine XBK5 cand incep sa merg cu ea. - La Targul Secuiesc am reusit sa trag de ea ceva mai tare si a fost super fun de asemenea. Suspensia stoc e FOARTE bine calibrata pentru acest buget. Ferma dar nu dureroasa, sta bine, tot ce trebuie. Per total, venind de la un GSXR600 K7, motoreta asta e mult peste ce imi inchipuiam. E incredibil de agila, de rapida si ofera o senzatie superba de incredere. Nu am avut un moment in care sa ma simt cu ea ca nu poate ce ii cer. Dar, dupa experienta asta, de un naked super fun, urmatoarea motoreta o sa fie un 1290 SuperDuke. Cuplul acela mi-a creat o dependenta ce nu poate sa fie descrisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Februarie 26, 2019 Autor Share Postat Februarie 26, 2019 (editat) Acum 1 oră, Kinkey a spus: So, pentru ca sunt un dubios si uit sa ma uit la notificari am vazut tarziu thread-ul asta. In principiu : - Am facut cam 8k km cu motoreta de cand am luat-o, in august pana in noiembrie. Cel mai lung traseu a fost de 1650km in 4 zile. A fost super okay. Nu e motocicleta de luat la ture de 10k km fara ceva pregatiri serioase totusi. Pentru mers la munte si inapoi, e superba totusi. Asta in ideea in care pana acum eu si pasagera am mers fara topcase, fara sidebags, doar ea cu un ghiozdan in spate. - La tura aceea am fost cu pasagera care s-a tinut de manerul din spatele motoretei. Dupa un timp nici nu mai trebuia sa se tina deloc fiindca sustinerea cu ajutorul picioarelor era de ajuns. Pentru mine a fost super comfy. As mai fi mers inca 1000km, dar pasagera era incepatoare cand vine vorba de drumuri lungi. La al 2lea drum lung de 500km+ nu a mai avut nici cea mai mica problema. - In oras, motocicleta e incredibil de agila si usoara. Doar cu mine, trage ca o bestie si e ULTRA fun. - Are 4 moduri de mers. Rain, Street, Sport si Track. In prima zi cand am luat-o am mers pe rain. A fost super okay cat sa ma obisnuiesc. Apoi am mers o vreme pe Street si apoi o vreme pe Sport. Acum, nu exista decat Track. Toate cele 4 moduri vor livra 'in cele din urma' toata puterea, doar ca o fac mai mult sau mai putin progresiv. Track mode e raspuns absolut instant. Track mode e pentru cand vin baietii de la Victoriei langa tine, zic "haha ai naked esti incet" si cand pleci ei nici nu stiu ce s-a intamplat. Bineinteles, nu are viteza maxima a unei vitezane, dar pentru oras, cuplul acela mare si o greutate foarte redusa isi arata fata. In cel mai bun sens. TC-ul si antiWheelie iti permit sa deschizi gazul din prima ca un descrierat si totusi sa pleci super rapid de pe loc. - Eu pe ea am pus mansoane incalzite. Sunt the shiznit. Nu a avut sens sa dau 800 de euro pentru evacuarea aia, care ORICUM suna exact ca o evacuare stock. Evacuarea stoc e cea mai brutala evacuare stoc pe care am avut-o vreodata. Face pops and crackles incontinuu. O sa achizitionez o evacuare Scorpion pentru ea. Trebuie neaparat alt suport de numar deoarece cel stoc arata ingrozitor. - Am seile pentru pasager si pentru mine. Fac o diferenta enorma in bine. - Urmeaza sa ii pun topcase si parbriz. Fiind naked, la 150+ nu mai e comfy deloc. Dar viteza de croaziera e undeva la 120+ unde nici nu simt vantul. Motoreta e foarte aerodinamica si nu ma loveste asa tare totul in piept. Parbrizul o sa fie cel de la Givi postat de @Neal Caffrey mai sus. - Port un Shoei XSpirit3 si airflow-ul e genial. Motoreta are o pozitie usor lasata in fata ce imi lasa casca sa functioneze perfect. - In oras, la viteze mici, viteze de mers printre masini, track mode nu e ideal. E cam innecacios sa zic asa. Sport/Street/Rain sunt absolut superbe si ofera un control exceptional la viteze mici. - Suspensia e super bine reglata pentru greutatea mea (78kg) - Anvelopele stoc sunt....meh. Recomand 2.0/2.1 pe fata cu 2.3/2.4 pe spate. Oricum se tocesc super rapid. In 8k KM deja sunt mega patrate. - Am comandat si senzorul de presiunie dar pana nu am anvelope noi nu o sa le schimb. - ABS-ul functioneaza impecabil, inclusiv cel de lean Faptul ca se poate inchide ABS-ul pe spate (sau total) face motocicleta super fun. - Mentionez ca sunt pe un update vechi. A aparut un update recent ce modifica niste parametri de injectie (in bine cica) si dupa ce o duc la dealer o sa o incerc iar. - Tin sa spun ca si pentru pasagera motoreta e comfy pentru genul acesta de motoreta. Imediat ce va veni si topcaseul cu suport de spate, sunt convins ca o sa adoarma pasagera mea. - Consuma destul de mult lichid de racire totusi. Nu doar o data a trebuit sa-l re-umplu. Dar niciodata nu m-am trezit in oras cu motorul supraincalzit din cauza asta. - Consuma cam 5.5% in oras. 6% daca merg ca un sinucigas retardat. Cam intre 4% si 5.5%in afara la mers pana in 125. Cel mai putin am scos 3.7%. Raza e cam de 260km+ pe un plin. - Frana cu care vine e decenta, dar o sa-i schimb placutele de frana cu niste Carbon Lorraine XBK5 cand incep sa merg cu ea. - La Targul Secuiesc am reusit sa trag de ea ceva mai tare si a fost super fun de asemenea. Suspensia stoc e FOARTE bine calibrata pentru acest buget. Ferma dar nu dureroasa, sta bine, tot ce trebuie. Per total, venind de la un GSXR600 K7, motoreta asta e mult peste ce imi inchipuiam. E incredibil de agila, de rapida si ofera o senzatie superba de incredere. Nu am avut un moment in care sa ma simt cu ea ca nu poate ce ii cer. Dar, dupa experienta asta, de un naked super fun, urmatoarea motoreta o sa fie un 1290 SuperDuke. Cuplul acela mi-a creat o dependenta ce nu poate sa fie descrisa. Mai bine mai tarziu decat niciodata Bun review-ul. M-am urcat pe 790-ul tau anul trecut, in parcarea la WorldClass in Berceni, si acum am comandat si eu 790, dar nu am avut unde sa fac test drive, asa ca il cumpar fara sa stiu cum e. In cateva saptamani trebuie sa vina. Am mers insa cu Monster 821 si MT-09...sper ca 790 e cel putin la fel de tare. Akra la 800€ clar nu merita, dar oricum nu puteam sa o iau, ca nu merge cu side case-urile. Am luat si eu top case cu suport pentru pasager, dar recent am vazut o poza cu un 790 cu top case si side case montate, si sunt uriase. La senzori de presiune nu m-am gandit ca vor fi utili, cum nici “KTM My ride control unit” care e 470 lei si tot ce face e sa iti arate pe ecran cine te suna...mai pun ceva si iau un Sena 20S. Am anulat comanda pt parbrizul KTM...arata cam urat cel PP, si Givi e mult mai inalt. Ma gandeam chiar sa iau Puig, care e super urat, dar e si mai inalt decat Givi, si directioneaza aerul peste casca, Givi cred ca arunca aerul fix in casca. Anvelopele Maxxis le voi schimba cu Pirelli Corsa 2, imediat cum ajunge motorul din fabrica. Legat de evacuare, iti recomand Arrow...am gasit un site (www.emlineamoto.com) de unde poti cumpara slip-on titanium la 2000 lei, si mid-pipe fara katalizator la 920 lei...daca vrei evacuare completa, headers costa inca 1500 lei. Dual exhaust titanium costa 4500 lei (vin cu tot cu mid pipe), plus headers 1500 lei daca vrei evacuare completa. Dar necesita re-mapare, deci un dual slip on ar fi suficient, sau chiar si un singur slip-on. Ce vreau sa te intreb este daca simti caldura facuta de katalizator. Si mai ales pasagerul, daca simte caldura de la evacuare, si daca protectia de metal ce vine peste evacuare, elimina riscul sa se friga...cred ca era mult mai ok daca aveam evacuarea ca si prototipul, sub sea, sau macar pe jos ca SuperDuke. Voiam sa te intreb cum sunt manerele stock de frana si ambreiaj...nu prea imi vine sa le iau pe cele Powerpart, sunt 140€ fiecare, mai ales ca mi-am luat handguards, deci nu ar fi vizibile. Oglinzile, le-ai pastrat pe cele stock? Eu am comandat niste replici dupa Rizoma Elisse la 40$...daca nu sunt niste porcarii, le voi folosi in locul celor stock. Ai idee la ce foloseste ABS dongle, avand in vedere ca 790 are deja Supermoto mode, care opreste ABS-ul pt roata spate? Quickshifter-ul si auto blipper-ul habar nu am cum functioneaza...trebuie sa schimbi tu viteza din cutie banuiesc, fara sa mai apesi ambreiajul...eu credeam initial ca schimba singura vitezele. Tu ai luat crash pads, si protectii cutie/motor? Poate mai fac o comanda dupa ce primesc motorul, si cumpar senzorii de presiune din anvelope, si poate si spoilerul care protejeaza evacuarea. Editat Februarie 26, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 8, 2019 Autor Share Postat Martie 8, 2019 @Kinkey Mi-am comandat protectie radiator, dupa care am gasit unele modele customizate, cu sigla “Ready to Race” vopsita pe ele, asa ca nu o sa mai am nevoie de primul pe care l-am comandat de pe Aliexpress. Am dat 50$ pe el, l-am pus pe OLX la 200 lei, dar tie ti-l pot da cu 40$ daca iti trebuie. https://www.olx.ro/oferta/protectie-radiator-pentru-ktm-IDcaq09.html Se potriveste si la KTM 990 si 1290...nu stiu daca si la 690. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Martie 31, 2019 Share Postat Martie 31, 2019 Ti-a venit bre jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 31, 2019 Autor Share Postat Martie 31, 2019 (editat) Acum 2 ore, ovi_ice a spus: Ti-a venit bre jucaria? Da. 350km de distractie pura Am mai bagat bani in unele upgradeuri, si urmeaza sa mai bag ceva. Am facut upgrade si la casca chiar, desi RPHA10-ul meu inca era bun. Am luat la 446€ un AGV SportModular Carbon, care era 750€. Am comandat acest parbriz: Fara side cases montate, 790-ul arata asa: De la pozele astea am montat Pirelli Diablo Rosso Corsa II si protectie slim radiator. Am comandat stickere noi pt jante, extensie suport cric, oglinzi Rizoma Elisse, surub orange pt ulei. Abia astept barbrizul (la 1.90m, e jale fara), race monopost seat, si manerele incalzite. Am renuntat la ideea de handguards. Daca imi ingheata mana la drum lung as alege Cycra Rebound. Editat Martie 31, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 Sa-l stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai bucurii! Din cand in cand, daca ai timp, sa mai updatezi topicul cu impresii despre mobra. Sunt curios daca are vibratii deranjante (gen cum e pe F800R). Bine, cred ca depinde mult si ce motor ai avut inainte, eu de exemplu de pe 4 linie am gasit vibratiile twin-urilor BMW ca fiind inacceptabile (la anumite turatii nici nu mai vezi in oglinzi). Vezi ca exista o pb legata de scurgeri de ulei raportata pe 790 Duke care se rezolva cu o garnitura schimbata (part no: 0770020220). In caz ca apare si la tine sa stii despre ce e vorba. Pe mine m-a surprins ca aceeasi problema exista si la 790 adventure...m-as fi asteptat ca noile modelele sa nu mai vina cu beleaua asta. Desi eram chitit pe 790 Adv, intre timp m-am cam "dezumflat" cititind despre toate bug-urile descoperite de clienti, unele chiar surprinzatoare (te fac sa te intrebi daca KTM chiar a testat asa de mult precum zice agregatul inainte sa-l bage la vanzare). Interesanta si alegerea castii. E un model aflat pe short list-ul meu, dar ce m-a impiedicat sa cumpar au fost review-urile care ziceau despre chin strap ca e pozitionat prea in spate si te cam sugruma. Tu ai reusit sa probezi undeva in Bucuresti casca ? Eu nu am gasit Sportmodular nicaieri in stoc. Pe masura ce mai faci km, poate bagi un review pe topicul AGV, cred ca nu sunt singurul interesat de acest model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 (editat) Acum 12 ore, Neal Caffrey a spus: Am luat la 446€ un AGV SportModular Carbon, care era 750€. De unde???? Si nu esti singurul interesat, Ovi. Ma adaug in lista. Cica ar fi fost la United? Editat Aprilie 1, 2019 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Aprilie 1, 2019 Autor Share Postat Aprilie 1, 2019 (editat) Acum 9 ore, ovi_ice a spus: Sa-l stapanesti sanatos si sa-ti aduca numai bucurii! Din cand in cand, daca ai timp, sa mai updatezi topicul cu impresii despre mobra. Sunt curios daca are vibratii deranjante (gen cum e pe F800R). Bine, cred ca depinde mult si ce motor ai avut inainte, eu de exemplu de pe 4 linie am gasit vibratiile twin-urilor BMW ca fiind inacceptabile (la anumite turatii nici nu mai vezi in oglinzi). Vezi ca exista o pb legata de scurgeri de ulei raportata pe 790 Duke care se rezolva cu o garnitura schimbata (part no: 0770020220). In caz ca apare si la tine sa stii despre ce e vorba. Pe mine m-a surprins ca aceeasi problema exista si la 790 adventure...m-as fi asteptat ca noile modelele sa nu mai vina cu beleaua asta. Desi eram chitit pe 790 Adv, intre timp m-am cam "dezumflat" cititind despre toate bug-urile descoperite de clienti, unele chiar surprinzatoare (te fac sa te intrebi daca KTM chiar a testat asa de mult precum zice agregatul inainte sa-l bage la vanzare). Interesanta si alegerea castii. E un model aflat pe short list-ul meu, dar ce m-a impiedicat sa cumpar au fost review-urile care ziceau despre chin strap ca e pozitionat prea in spate si te cam sugruma. Tu ai reusit sa probezi undeva in Bucuresti casca ? Eu nu am gasit Sportmodular nicaieri in stoc. Pe masura ce mai faci km, poate bagi un review pe topicul AGV, cred ca nu sunt singurul interesat de acest model Multumesc. 790-ul este mai mult decat asteptam...mult peste Monster 821 ca manevrabilitate...puterea nu am simtit o diferenta mare. 790 vs MT09 am simtit ca MT09 este mult mai extrema...dar asta poate si pt ca nu vreau sa urc peste 6500rpm cat sunt in rodaj. Yamaha mi s-a parut mai rigida, si ca acceleratie m-a speriat cu adevarat. In schimb feelingul pe 790 este de high quality...asemanator ca la Monster. La Yamaha plasticul mi-a dat senzatia de ieftin si nefinisat. Quickshifterul de pe 790 este super folositor la drum lung...in oras il folosesc doar de la viteza a 3-a in sus, pt ca in primele 2 este destul de “rough” la turatii joase, si daca urci mult turatia, mai ales in viteza 1, face frana de motor si schimbul nu este lin. Downshiftul este ok aproape in orice viteza as fi, dar nu este asa “butter feel” cum e upshiftul din viteza a 3-a in sus...acea senzatie de schimb perfect al vitezelor, fara sa agate. Am softul 1.0, si am inteles ca update-ul 2.0 are schimbari minore, dar urmatorul, adica 2.4 ar imbunatati senzorul QS. Seile powerparts ergo +2cm sunt moi dar nu la ce ma asteptam, asa ca o sa le duc pe cele stock la modificat, si daca vor iesi mai comfortabile decat cele PP, le voi vinde pe acelea. Pt ca am 1.90m, am ales seaua cea mai inalta, dar dezavantajul este ca este aplecata spre fata, si ma arunca inspre rezervor, si dauneaza mostenitorilor. Astept livrarea manerelor incalzite, dar mai ales a parbrizului, ca este cumplit fara. Am luat si monopost in locul unde e seaua de pasager, doar ca sa arate ca prototipul cand merg fara pasager (planuiesc sa vopsesc piesa in alb). Top case-ul este clar cel mai util upgrade de pana acum, impreuna cu Pirelli Corsa II. Parbrizul insa chiar este necesar. O sa revin cu opinii dupa rodaj, cand abia astept sa urc shift alert-ul de la 6500 rpm la 9500 rpm unde cred ca e cuplul maxim. Stiam de problema cu scurgerile de ulei si lichid de racire...nu am avut problema asta din ferixire...in a doua zi am avut emotii, pt ca dimineata, am gasit cateva picaturi de “engine sealant”...un fel de smoala neagra care etanseaza garniturile motorului cred. E posibil sa fi fost in exces, si sa se fi topit dupa prima plimbare mai lunga (pana la Ploiesti si inapoi). Legat de casca AGV SportModular, am luat-o de pe Motocard.com din Spania. Pretul fusese 699€, acum e discount la 630€ si cu codul AGV15 primesti inca 15% discount. Eu mi-am facut cont pe firma la ei, si nu platesc TVA-ul, deci de la 535€ fara 21% TVA am dat 423€. De la HJC RPHA 10+ nu stiam ce sa iau. Am ales sa trec la modulara, si AGV e singura usoara. Shoei Neotec are 1850g...asta 1300g. Schuberth C4 Pro are o forma imposibila, si la fel ca Shoei are inchiderea aia care te sugruma. Am citit si eu despre pozitia prea in spate a bretelelor, dar cica se lasa dupa ce o folosesti putin. Inchiderea micromimetica sau cum se numeste ma sugruma 100%...asa mai am o sansa sa fie ok. Sportmodular nu era la United cand am fost acum o luna...asa ca o iau fara sa fi probat. #fingerscrossed Vroiam Shark Spartan Carbon, dar m-am razgandit. ^ Am uitat sa spun de vibratii...smooth as silk! Vibreaza mai putin decat MT09 si cu MULT mai putin decat SMR450-ul ce l-am avut inainte. As putea spune ca nu vibreaza absolut deloc. Sunt surprins de evacuarea stock...daca s-ar auzi si mai tare si sa fie cu 5kg mai usoara ar fi perfecta. Poate voi lua SC Project S1 totusi la 500€... ^ Cel mai inutila optiune pusa pana acum sunt side caseurile, pe care le-am dat jos imediat cum am luat motorul. Isi vor face treaba cand ies la prima plimbare mai lunga. Nu sunt foarte mari, dar impreuna cu top case-ul este suficient. Au husa impermeabila, si lacat cu cifru (sunt KTM PowerParts, dar in interior pe eticheta este logo-ul Givi). Editat Aprilie 1, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Acum 12 ore, Neal Caffrey a spus: Am uitat sa spun de vibratii...smooth as silk! Vibreaza mai putin decat MT09 Asta e un lucru f tare...mai ales ca Yamaha e triple. Btw, stii cumva daca Dementor aveau 790 Duke la test ? Sunt are curios cum se comporta motorul asta. Casca nu am inteles exact daca ti-a venit sau nu...dar e timp sa ne povestesti cum ti se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Nu mai bine luai 790 Adventure? Asta e motoreta de raschetat scaritele, nu de manere incalzite si cutii. La cum o pregatesti de touring, si inaltimea ta, cu siguranta era alegerea mai buna. Intreb si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Acum 11 minute, paulynos a spus: Nu mai bine luai 790 Adventure? Asta e motoreta de raschetat scaritele, nu de manere incalzite si cutii. La cum o pregatesti de touring, si inaltimea ta, cu siguranta era alegerea mai buna. Intreb si eu... La 16.02.2019 la 9:35, Neal Caffrey a spus: Asa este, doar ca 790 Adventure costa 13mii €, fata de 8600€ cat e 790 Duke. De curioziate...pretul la 790 Duke a fost cel mai de sus cu TVA inclus ? Ca cel oficial e undeva la 9800 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Aprilie 2, 2019 Autor Share Postat Aprilie 2, 2019 1 oră în urmă, ovi_ice a spus: Asta e un lucru f tare...mai ales ca Yamaha e triple. Btw, stii cumva daca Dementor aveau 790 Duke la test ? Sunt are curios cum se comporta motorul asta. Casca nu am inteles exact daca ti-a venit sau nu...dar e timp sa ne povestesti cum ti se pare Nu au la test 790, dar urmeaza sa il primeasca. L-au avut anul trecut dar a fost vandut cand s-a terminat sezonul. AGV-ul vine in 2 zile...am putin emotii...sper sa mi se potriveasca. Am luat si un Cardo, ca Sena e deja depasit. Acum 18 minute, paulynos a spus: Nu mai bine luai 790 Adventure? Asta e motoreta de raschetat scaritele, nu de manere incalzite si cutii. La cum o pregatesti de touring, si inaltimea ta, cu siguranta era alegerea mai buna. Intreb si eu... Am manere incalzite, am cutii...problema e ca eu vin de pe Supermoto si nu m-as obisnui cu un motor greu de manevrat, si in primul rand nu prea merg in afara orasului. Planuiesc acum, dar mai departe de Transalpina, si la mare, nu stiu daca ma aventurez. Plus ca Adventure e mult mai scump! 790 Duke m-a costat 7200€ (fara TVA) si 1500€ accesoriile. La 02.04.2019 la 11:16, ovi_ice a spus: Casca nu am inteles exact daca ti-a venit sau nu...dar e timp sa ne povestesti cum ti se pare Am primit azi AGV-ul...DEZAMAGITOR! O dau retur...HJC-ul meu RPHA 10+ are finisaje mai bune decat o casca de 700€. Ce ma deranjeaza rau e dimensiunea...nu am avut unde sa o probez, dar nu ma asteptam sa te faca sa arati ca o acadea. Nu ma stresez sa caut alta casca, as mai avea Shark Spartan Carbon pe lista, dar cred ca schimb iar cheek pads-urile la RPHA10+ Cred ca o sa iau o finala SC Project S1 de 500€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kevo82 Postat Aprilie 5, 2019 Share Postat Aprilie 5, 2019 On 01.04.2019 at 13:54, Adrian M. said: De unde???? Si nu esti singurul interesat, Ovi. Ma adaug in lista. Cica ar fi fost la United? On 05.04.2019 at 12:01, kevo82 said: As vrea sa intreb adminii de ce mi-au sters anuntul, si m-au banat si pe grupul de Facebook...? Am incalcat vreo regula? Am publicat anuntul de vanzare pt casca AGV SportModular, in sectiunea “Echipamente de protectie”, deci nu inteleg care este problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Aprilie 16, 2019 Autor Share Postat Aprilie 16, 2019 (editat) Am decis sa inapoiez casca, si dupa ce am probat alte modulare (HJC RPHA90, Shoei Neotec 2), am inteles ca nu voi cumpara niciodata una. Chiar si cea mai slim, nu se compara cu una full face. Sunt foarte mari, iar Shoei Neotec 2 e foarte grea. O sa cumpar evacuarea SC Project S1 pt 790, si raman cu RPHA10+ care inca imi place f mult (cam zgomotoasa, dar e slim, si casca neagra + viziera neagra arata bine). Abia astept sa ascult sunetul motorului cand folosesc QS pt downshift din a 6-a in a 5-a...chiar si cu evacuarea stoc se aude un fel de backfire zgomotos, cand sunt in modul track. Sunt curios cum se va auzi cu SC Project, care nu e “street legal”. Editat Aprilie 16, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Acum 2 ore, Neal Caffrey a spus: Am decis sa inapoiez casca, si dupa ce am probat alte modulare (HJC RPHA90, Shoei Neotec 2), am inteles ca nu voi cumpara niciodata una. Chiar si cea mai slim, nu se compara cu una full face. Sunt foarte mari, iar Shoei Neotec 2 e foarte grea. Ai mers vreun pic cu AGV-ul pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Aprilie 16, 2019 Autor Share Postat Aprilie 16, 2019 Acum 5 minute, ovi_ice a spus: Ai mers vreun pic cu AGV-ul pe motor ? Nu. Mi s-a parut foarte usoara, dar imensa. Plasticele dau o senzatie de calitate proasta, si vizorul face un click enervant si zgomotos cand il inchizi. Daca avea aceleasi dimensiuni ca RPHA10+ sau Shark Spartan, as fi pastrat AGV-ul, ca era frumos si nu o simti la cat e de usoara. Dar si Spartan Carbon e usoara, fara sa arati ciudat, cu o casca uriasa pe cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Da, am mai citit pareri despre senzatia de ieftin a materialelor pe AGV Sportmodular (btw, pana si asta e facuta in China). Spartan Carbon mi se pare putin cam incarcata cu spoilerele acelea spate ascutite iar mecanismul de culisare al ochelarilor de soare e cam ciudat. Arunca un ochi la Shoei NXR + vizor fotocromic. Asta as lua eu acum pt naked/sport-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Aprilie 18, 2019 Autor Share Postat Aprilie 18, 2019 (editat) Nu ma agit cu schimbarea castii...era doar un moft daca gaseam o modulara usoara si slim. RPHA10+ e foarte buna si arata bine. Maine merg cu 790-ul la revizia de 1000km si dupa aia voi sti cum se simte la 9000+ rpm. Pentru moment nu pot sa spun ca este deosebit de puternica, doar ca este foarte agila, si accelereaza foarte rapid. Daca folosesti modul Rain sau Street, poate fi perfecta ca prima motocicleta. Daca folosesti modul Track insa, se schimba lucrurile...abia astept sa vad cum e la cuplul maxim. Am gasit o “ocazie” la 800€ pentru evacuare din titan, doar headers...as iesi cu 300€ mai ieftin. Le vinde cineva care a trecut de la 790 la 1290 Superduke. 900€ headers + 400€ evacuare noua SC Project S1, pastrez catalizatorul (mid pipe), si nu ar trebui sa schimb softul. As scapa de 3.6 kg, si s-ar schimba si sunetul...nu stiu cat de mult. Nu prea ma intereseaza putere mai mare, ci doar sunet mai gros. Daca reusesc sa fac rost de softul KTM ce vine cu evacuarea full Akrapovic Evolution, as elimina si catalizatorul. Revin cu pareri saptamana viitoare. La 16.04.2019 la 11:08, ovi_ice a spus: Da, am mai citit pareri despre senzatia de ieftin a materialelor pe AGV Sportmodular (btw, pana si asta e facuta in China). Spartan Carbon mi se pare putin cam incarcata cu spoilerele acelea spate ascutite iar mecanismul de culisare al ochelarilor de soare e cam ciudat. Arunca un ochi la Shoei NXR + vizor fotocromic. Asta as lua eu acum pt naked/sport-touring. Am probat Shoei X-Spirit 3 design KTM. Nu pot sa inteleg DE CE costa casca aia 850€ !!! Nu e doar pentru ca are design KTM pe ea, pentru ca orice X-Spirit 3 costa peste 850€, iar cele simple 670€, dar casca aia are in interior un material mult inferior celui din HJC RPHA 10+ Nu este deloc un material fin, senzatia este una de casca ieftina, dar probabil ca este mult mai silentioasa la viteza mai mare, decat este HJC. Am fost cu motorul la revizia de 1000km. Din pacate am vazut acolo un 790 dauna totala Este motorul lui @Kinkey din pacate... Sper ca el e bine. Editat Aprilie 18, 2019 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Aprilie 20, 2019 Share Postat Aprilie 20, 2019 La 18.04.2019 la 14:20, Neal Caffrey a spus: Din pacate am vazut acolo un 790 dauna totala Este motorul lui @Kinkey din pacate... Sper ca el e bine. Ai' de capu meu . Sper sa auzim vesti bune de la el. Fingers crossed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.