PzKpfW Postat Decembrie 29, 2018 Share Postat Decembrie 29, 2018 32 minutes ago, djwave22 said: offtopic de ambreiaj si referitor la senzorul de nivel al combustibilului.cati ati intampinat probleme cu el? si cum le-ati rezolvat? ( ma gandesc acum ca nu toti posesorii de k 1200s,r,gt se uita la postul asta dar intreb.) Inacuratețea lui e legendară. Ce problemă anume ai cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 Acum 9 ore, djwave22 a spus: ai schimbat si oala ? ce an e mobra ta ? offtopic de ambreiaj si referitor la senzorul de nivel al combustibilului.cati ati intampinat probleme cu el? si cum le-ati rezolvat? ( ma gandesc acum ca nu toti posesorii de k 1200s,r,gt se uita la postul asta dar intreb.) E 2007 parcă.... E K1200r sport. Nu am schimbat oala. Doar setul ăla de discuri parcă. Dacă te gândești la cost vezi ca mai sunt șuruburile alea multe, nush ce garnitură... Senzorul la fel, rezolvat prin înlocuire. Garanția e importantă căci în câteva zile mi s-au mai bulit încă vreo 2, schimbate pe garanție... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwave22 Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 al meu nu indica deloc nivelul, e pe gol. multumesc de raspunsuri.totusi astept pe cineva care a montat ambreiaj Barnett. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 1 hour ago, djwave22 said: al meu nu indica deloc nivelul, e pe gol. Atunci e clar, e mort, trebuie altul. E o bandă cu rezistoare care se lipește pe peretele interior al rezervorului. Costă 100 și ceva de euro. Cum a zis și @Tornada, să-l montezi într-un service autorizat care să-ți dea și garanție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 Cel mai bun litrometru e plinul facut si jurnalierul dat la zero, nu m-a inselat niciodata. Acum 15 ore, PzKpfW a spus: Inacuratețea lui e legendară. Probabil ca chestiunea asta consta in principiul de functionare. Practic motocicleta trebuia sa stea pe drept mai mult timp ca sa-ti indice corect. In mers benzina se misca in rezervor la frane si la curbe si astfel arata eronat nivelul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwave22 Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 mai mult ma enerveaza martorul galben aprins in bord. ca de mers,merg cu metoda plinului si kilometrajului.am un consum de 7-8% mers touring 100-130km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 30, 2018 Admin Share Postat Decembrie 30, 2018 Enorm. Nu ar trebui să depășească 5.2-5.5 %, maxim 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwave22 Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 Acum 37 minute, l.u.v a spus: Enorm. Nu ar trebui să depășească 5.2-5.5 %, maxim 6. serios ?>! de la 1200cm3 si 163 de cai sau cat are?! nu vad cum scoti 5.2 din el ?! nici cu fz 6 nu scoteam 5.2...decat 6-6.5, suzuki sv650 6-7 tot asa , singura care mi-a consumat 5 a fost xj600 din 1996 care era carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 30, 2018 Admin Share Postat Decembrie 30, 2018 Tu ai 163 cp la rosu, la 100-130 km/ora nu contezi pe mai mult de 90-100 cp! Consumul este dat in mare de ture inalte, nu de cp sau greutate. Ca sa compari vezi ce spune colegul de mai jos care are atat K 1200 cat si 1600 GT: Ca idee, am mers astazi in Bulgaria cu un coleg care are GTR1400, nu consuma mai mult de 5.5-5.8 motorul ala la aceleasi viteze. LT-ul meu se invarte undeva intre 4.9-5.5, dar asta este din alta categorie, nu este un motor turat. E ceva gresit in consumurile date de tine, probabil le tii aiurea in ture si mergi inconstant, dar ala nu mai este mers touring. Am avut cateva luni un FZ6, mai mult de 6.0 nu consuma la mers afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 (editat) Acum 9 ore, PzKpfW a spus: Atunci e clar, e mort, trebuie altul. E o bandă cu rezistoare care se lipește pe peretele interior al rezervorului. Costă 100 și ceva de euro. Cum a zis și @Tornada, să-l montezi într-un service autorizat care să-ți dea și garanție. Poate sa ti-l monteze insusi CEO-ul BMW din inima Germaniei, dai banii pe el degeaba. Nu manopera e defectuasa ci senzorul in sine. Se poate si corecta/repara cu efort minim invaziv Acum 1 oră, djwave22 a spus: mai mult ma enerveaza martorul galben aprins in bord. ca de mers,merg cu metoda plinului si kilometrajului.am un consum de 7-8% mers touring 100-130km/h Ala e consumul de ulei sau de carburant? Editat Decembrie 30, 2018 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 30, 2018 Share Postat Decembrie 30, 2018 3 hours ago, Dan Cata said: Poate sa ti-l monteze insusi CEO-ul BMW din inima Germaniei, dai banii pe el degeaba. Nu manopera e defectuasa ci senzorul in sine. Am auzit de treaba asta. Am o bubă similară pe Multistrada. La fel, se pare că este o problemă cu piesa în sine. Garanție 2 ani - dacă se strică, se înlocuiește gratuit. Probabil că este cam la fel și la BMW. Despre ce este vorba exact? Personal nu am avut bătăi de cap cu senzorul de pe K12S din 2005, și cred că era cel original - mai puțin acuratețea. Dar cred că am fost mai degrabă excepția. 5 hours ago, djwave22 said: am un consum de 7-8% mers touring 100-130km/h Asigură-te că bagi benzină de 99. BMW o recomandă explicit. Cu benzină de 95 are de suferit performanța (personal n-am observat) și mai ales consumul. La mine diferența era de cel puțin 1 litru per 100km. La cost nu este perceptibil, dar câștigi autonomie. 4 hours ago, l.u.v said: Nu ar trebui să depășească 5.2-5.5 %, maxim 6. Între 6 și 6,5 am scos eu cam în orice condiții. Drum întins, curbe, singur, pasager, bagaje, pasager + bagaje, mers mai liniștit, turat, etc. Sub 6% cam greu să scoți la un motor de turație de 1200cc și vreo 250kg greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 31, 2018 Admin Share Postat Decembrie 31, 2018 Ok, 6, poate 6 și un pic nu inseamna 7-8. Cum spuneam, greutatea nu are relevanță foarte mare. LT ul cu 2 pasageri și bagaje are 580 kg și la drum către Italia și retur nu mi.a luat niciodată mai mult de 6 %. Aia cu benzina pare a fi o explicație, dar văd că da și alte exemple de japoneze cu consum mare, ceea ce da cu virgulă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 Acum 8 ore, PzKpfW a spus: Am auzit de treaba asta. Am o bubă similară pe Multistrada. La fel, se pare că este o problemă cu piesa în sine. Garanție 2 ani - dacă se strică, se înlocuiește gratuit. Probabil că este cam la fel și la BMW. Despre ce este vorba exact? Tre' doar curentat cu un quartz de la bricheta/scula cu care iti pornesti aragazul. Si pe mine m-a invatat cineva, posesor de 1200. Mufa mare de la rezervor, unde ai senzorul, are 4 fire/pini: 1 2 3 4 Ce trebuie sa faci e sa ii faci plinul, apoi cu scula aia dai 10 impulsuri pe firele 1 si 4 apoi inca 10 impulsuri pe firele 2 si 3. Rezervorul trebuie umplut, cred ca, ca sa nu ia foc inauntru ceva Daca nu merge, repeti procedura si pana la urma tot o sa mearga. Se pare ca traseele alea de pe panglica se intrerup, si 10 descarcari cu quartzul le sudeaza la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 31, 2018 Admin Share Postat Decembrie 31, 2018 Nu se poate suda direct cu flacara de la bricheta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 Acum 2 minute, l.u.v a spus: Nu se poate suda direct cu flacara de la bricheta? A incercat cineva, din pacate nu a apucat sa ne lase scris raspunsul, daca se poate au' ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwave22 Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 1 oră în urmă, Dan Cata a spus: Tre' doar curentat cu un quartz de la bricheta/scula cu care iti pornesti aragazul. Si pe mine m-a invatat cineva, posesor de 1200. Mufa mare de la rezervor, unde ai senzorul, are 4 fire/pini: 1 2 3 4 Ce trebuie sa faci e sa ii faci plinul, apoi cu scula aia dai 10 impulsuri pe firele 1 si 4 apoi inca 10 impulsuri pe firele 2 si 3. Rezervorul trebuie umplut, cred ca, ca sa nu ia foc inauntru ceva Daca nu merge, repeti procedura si pana la urma tot o sa mearga. Se pare ca traseele alea de pe panglica se intrerup, si 10 descarcari cu quartzul le sudeaza la loc. am vazut ceva asemanato pe youtube la un gs1200 care are acelasi senzor. chiar functioneaza. probabil o sa incerc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 nu ai nimic de pierdut, da' totusi fa plinu inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 Maimuta cand n-are ce face se scarpina in cwr pana da de sange si pe urma zice ca e bolnava... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 se poate verifica daca acel cam chain jump guard este instalat si fara a demonta tot capacul? cat de curand o sa schimb uleiul si as vrea sa vad daca este instalat daca nu sa comand unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwave22 Postat Februarie 8, 2019 Share Postat Februarie 8, 2019 Acum 2 ore, BogdanSB a spus: se poate verifica daca acel cam chain jump guard este instalat si fara a demonta tot capacul? cat de curand o sa schimb uleiul si as vrea sa vad daca este instalat daca nu sa comand unul. Da se poate verifica.demontezi dopul argintiu de la arbore.cel cu torx mare.acolo se vede daca ai plasticul ala negru care tine distributia.eu asa am facut.daca are recall facut sau fabricatie dupa 2008 are sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Buna seara colegii, Am o intrebare unde as putea gasi lista cu codurile de culoare de la BMW. In acte scrie albastru (sau ceva de genul) iar pentru a comanda piese vopsite BMW cere cod de culoare. Motocicleta este un BMW R 1200 RT, an 2014. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Topicul este pentru seria K. Dar uite tabelul de coduri aici. Se pare că este ori Quarz Blau (metallisiert) ori San Marino Bleu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 multumesc. sunt sigur ca este Quarz Blau Pe spatele pieselor apare NC7 si quazblau Met, deic conform tabel si ce apare pe piesa sigur este Quarz BlauWNC7. Stiu ca topicul este pentru K dar nu am gasit repede topicul epntru R. Oricum multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inspectoru Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Salut! După mulți ani pe Moto de 600cc (13 mai exact) am decis ca e timpul sa trec și eu la alta clasa, asa ca tocmai ce mi-am acizitionat un K1300R/2009/... in ultimii ani tot am facut drumuri lungi și mai greu cu astea micuțe :)) M-am gândit sa cer putin ajutor pe forum despre moto, eu am citit ceva dar cred ca sunt mai multe persoane avizate pe aici care ma pot ajuta! :)) Jucariaa a avut 5 recall: pompa benzina, flansa cardan, comenzi ghidon, amortizor spate și capacul rezervor lichid frâna. Știe cineva dacă mai trebuie ceva înlocuit? Sau ce trebuie verificat pt o siguranța mai buna? Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 24, 2019 Share Postat Februarie 24, 2019 Acum 5 ore, inspectoru a spus: Știe cineva dacă mai trebuie ceva înlocuit? Exista deja topic dedicat seriei K1200/1300: https://motociclism.ro/topic/741873-bmw-k-1200-1300-s-gt-r-sport/ Mai bine rogi un moderator sa inchida topicul asta si muti discutia acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.