Jump to content
l.u.v

VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI

Recommended Posts

Subiectiv :

-constructie buna spre foarte buna comparativ cu vremea ei, nu cu acum

-confortabila,placerea de a conduce

-un dream car pentru parintii nostri la vremea ei

 

 

Obiectiv:

-norma E4 este deja trecuta de demult,deloc in trend cu realitatea si cu legislatia anti poluare care vizeaza tot globul, pana si Bucuresti

-motor mare, impozit aproape1000ron, rca mare

-o viitoare sursa de investitii, anexe motor, tabla, articulatii,batai de cap

 

 

Cred ca mai jos de E5 e o greseala , te incalti cu un obiect care in viitorul apropiat nu va mai avea valoare decat sentimentala. Sau poate sunt eu lipsit de imaginatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@l.u.v  eu cred ca de fapt subconstientul a lucrat cum trebuie 😁

 

w112.thumb.jpg.02e8e04cba0c8c14e0e1617ed40f8da0.jpg

 

@Spaceghost  in principiu ai dreptate cu poluarea. Eu unul nu sunt insa convins ca poluarea produsa pentru a fabrica o masina noua plus poluarea produsa cu ocazia casarii unei masini vechi, in raport cu diferenta de poluare intre euro 4 si euro5 justifica achizitionarea uneia noi.

Este o parere personala si nu o pot sustine cu cifre. Este doar asa o banuiala.

Pentru economie evident ca varianta casarii si a achizitionarii uneia noi este visul oricarui capitalist. Traiasca consumul!! (chiar cand  noi populimea nu avem nevoie de el 😂)

 

Din punct de vedere financiar insa treaba este de analizat. Dincolo de treaba cu impozitul si RCA - mi se parea mai eficient modelul cu motor de 1.800 cc si 163 CP, fata de cel diesel de 2.200cc, dar iarasi este o treaba de optiune personala - trebuie sa ai in vedere: cati km faci pe an, cat este costul inital de achititie (mai mic la e4 fata de e5), si cat te costa inlocuitul unor piese care ar putea ceda.

Fara a mai spune ca masinile cu cat sunt mai noi cu atata sunt mai imbarligat construite si mai greu de reparat.

 

Am mai scris: o reparatie ampla la un model W203 (cel de dinainte lui W211) a costat sub 4.000Lei. Asta a fost acuma 3 ani si de atunci  masina a mers vreo 15.000 Km. Adica foarte putin. Si in acest ritm va mai merge inca cativa ani fara sa mai bag bani in ea.

 

Daca masina  mea ar fi mers 60-70.000 Km/an atunci poate se justifica una diesel, si poate mai noua.

 

In particular masina lui @l.u.v mai are viata inca minimum 250.00 km, fara reparatii majore. Ce spui tu cu articulatii sau anexe motor sunt cheltuieli mici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Spaceghost a spus:

-motor mare, impozit aproape1000ron, rca mare

-o viitoare sursa de investitii, anexe motor, tabla, articulatii,batai de cap

- la BMW plateam 950, la asta cam 850 ron / an. Rca ul nu este mare deloc, eu am aproape 53 ani, nu am daune, am permis de mult, la BMW costa undeva la 450 ron / an

- daca o iei in buna stare de la inceput, nu ai probleme in timp.

Este important de retinut ca nu o iau pentru terfeleala de zi de zi, ci de weekend si concedii, ceea ce scade mult uzura componentelor.

 

Acum 54 minute, Silver Arrow a spus:

Din punct de vedere financiar insa treaba este de analizat. Dincolo de treaba cu impozitul si RCA - mi se parea mai eficient modelul cu motor de 1.800 cc si 163 CP, fata de cel diesel de 2.200cc, dar iarasi este o treaba de optiune personala

Ideea este in felul urmator, am luat masina asta din considerente practice, gandindu-ma si la cheltuieli. Suntem 3 amici care ne stim de-o viata, la unul pleaca BMW ul meu, de la celalalt iau Mercedesul. Opeartiunea nu implica niciun cost adiacent, ce iau pe una, dau pe alta.

Gasisem una din 2008 impecabila la 7000 euro, dar nu stiam nimic despre ea si mai trebuia sa vand BMW ul si sa pun peste. Asta a amicului ma costa cam 4000 si ii dau banii cand am, neconditionat. Plus ca stiua omul, masina, este combinatia de culori care imi place.

Date fiind conditiile, nu am avut de ales 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 36 minute, l.u.v a spus:

Ideea este in felul urmator, am luat masina asta din considerente practice, gandindu-ma si la cheltuieli. Suntem 3 amici care ne stim de-o viata, la unul pleaca BMW ul meu, de la celalalt iau Mercedesul. Opeartiunea nu implica niciun cost adiacent, ce iau pe una, dau pe alta.

Gasisem una din 2008 impecabila la 7000 euro, dar nu stiam nimic despre ea si mai trebuia sa vand BMW ul si sa pun peste. Asta a amicului ma costa cam 4000 si ii dau banii cand am, neconditionat. Plus ca stiua omul, masina, este combinatia de culori care imi place.

Date fiind conditiile, nu am avut de ales 🙂

Avand in vedere contextul - cel mai important ca masina este cunoscuta - si ce ai primit, ai procedat cum trebuie.

Pretul este absolut corect.

Sunt curios care o sa fie impresia dupa primul concediu cu ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multi km fara probleme atunci. 

P.S. vezi ca taxiurile au echipare speciala(tapiterie, alternatoare etc), nu sunt serie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 45 minute, einstein1984 a spus:

multi km fara probleme atunci. 

P.S. vezi ca taxiurile au echipare speciala(tapiterie, alternatoare etc), nu sunt serie. 

 gresit

 

in cel mai fericit caz au echipare inferioara (Classic)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 50 minute, florinelu07 a spus:

 gresit

 

in cel mai fericit caz au echipare inferioara (Classic)

ba nu e deloc gresit, au inlcusiv butoane in plus si trecere in plafon pentru caseta taxi. E criteriu special in decodarea vinului d etaxi. 

https://www.mercedes-benz.de/passengercars/find-buy/fleet-and-business/taxi/taxi-modelle.module.html

Edited by einstein1984

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

ba nu e deloc gresit, au inlcusiv butoane in plus si trecere in plafon pentru caseta taxi. E criteriu special in decodarea vinului d etaxi. 

https://www.mercedes-benz.de/passengercars/find-buy/fleet-and-business/taxi/taxi-modelle.module.html

mere cu mere, pere cu pere....

 

W211 nu are asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io zic ca,topicul se poate inchide,omul si-o luat masina.

Nu de alta,dar se ajunge mintenas la alte chestiuni... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, einstein1984 a spus:

P.S. vezi ca taxiurile au echipare speciala(tapiterie, alternatoare etc), nu sunt serie

La ce te referi? A mea este verificată, apare culoarea și toate opțiunile originale. 

Acum 5 ore, Christian 1 a spus:

Io zic ca,topicul se poate inchide,omul si-o luat masina.

Îl las deschis, poate mai au și alții nelămuriri despre modelele discutate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:ok:

Poate titlul topicului modificat in :Golf 4 sau E Klasse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziceam ca nu trebuie judecata neaparat masina civila din punctul de vedere al andurantei taxiului, ca nu sunt chiar la fel. E evident ca a ta nu a fost taxi. 

la interior pare destul de fresh totusi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interiorul ingrijit poate fi dovada de (1) proprietar care ingrijeste masina sau (2) masina face kilometrii multi in conditii de autostrada, situatie in care uzura interioara tinde sa fie mai mica.

 

Una din masinile mele, a facut in 1 an si 4 luni, 138kkm (nu la mine) si arata impecabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost îngrijită și folosita puțin, în 12 ani doar 90.000 km. 

Mă costă 650 ton curățarea interiorului, textil, fețe uși, plastice etc. Trebuie să-i înlocuiesc și o bucată din tapițeria scaunului, care este uzată și atunci va fi lacrimă. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeotul meu are 13 ani si 92 mii de km. Deci se poate.

cat despre curatarea interiorului, eu l-am facut bec (totul in interior curatat) cu 250 ron parca (sau 300) in Bucuresti pe langa piata Bobocica, dar nicidecum 650 lei grei. Acum, cine stie ce-ti face...banii tai placerea ta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boss...matale la pejos nu ai prea mari pretentii .... era si normal !    :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Face francezii maşini? Poate pentru femei...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Trebuie să-i înlocuiesc și o bucată din tapițeria scaunului, care este uzată și atunci va fi lacrimă. 

cauta pe oem tot sezutul sau spatarul (ce ai nevoie) la unele modele scapi rezonabil de ieftin si arata la fel.

 

in rest buna alegere , pt comfort e mult peste e39, cutia e foarte misto si cam bulletproof ,clar mult mai bine mergi cu E-u decat golfu 15 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, SuzukiRf600R a spus:

eu l-am facut bec (totul in interior curatat) cu 250 ron parca (sau 300) in Bucuresti pe langa piata Bobocica 

Ce Peugeot ai?  Că un model mic are alta suprafață de curățare. Ce culoare? Una este bej și alta negru. Eu am întrebat la 2 diferiți și mi-au spus unul 600 și altul 650, ultimul chiar a spus că prețul normal este 600, dar a mea este o culoare pretențioasă, se revopseste și pielea de pe cotiera șofer etc. 

Acum 4 ore, superbec a spus:

cauta pe oem tot sezutul sau spatarul (ce ai nevoie) la unele modele scapi rezonabil de ieftin si arata la fel.

Interesant pont, chiar o să mă uit. 

La confort ai dreptate, este peste E39, am văzut și eu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 18.02.2020 la 16:11, l.u.v a spus:

Ce Peugeot ai?  Că un model mic are alta suprafață de curățare. Ce culoare? Una este bej și alta negru. Eu am întrebat la 2 diferiți și mi-au spus unul 600 și altul 650, ultimul chiar a spus că prețul normal este 600, dar a mea este o culoare pretențioasă, se revopseste și pielea de pe cotiera șofer etc. 

Interesant pont, chiar o să mă uit. 

La confort ai dreptate, este peste E39, am văzut și eu. 

Sorry luv, nu am citit tot topicul dar vorbim de masina VW Golf 5 1.9 TDI / W211? Permite-mi sa zic ca nu cred ca are vreo tapiserie de mercedes sau bmw in ea cu doua culori si atele ce leaga sunt nush din ce nuanta si figuri d-astea. Cu siguranta e inchisa la culoare sau cel mult deschisa, ca mai toate cazanele obosite (inclusiv al meu) de dupa 2000 incoa. Ori in acest caz, si alba sa fie, 650 tot e mult. Dar repet, banii tai sufletul tau...nimeni nu-ti zice ce sa faci cu banii tai :) 

A mea este un gri deschis, clasic, nimic wow. Succes!

Edited by SuzukiRf600R

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, SuzukiRf600R a spus:

Sorry luv, nu am citit tot topicul dar vorbim de masina VW Golf 5 1.9 TDI / W211?

Topicul era despre Golf V, dar in pagina 5 - postul #125 am scris ca mi-am luat un Mercedes. W211 este codul ei, este E220CDI, am pus si poze, vezi tapiteria ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, l.u.v a spus:

Topicul era despre Golf V, dar in pagina 5 - postul #125 am scris ca mi-am luat un Mercedes. W211 este codul ei, este E220CDI, am pus si poze, vezi tapiteria ei.

Felicitari de achizitie. Banii tai, multumirea ta, confortul tau, igienta ta... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...