Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Nu cumva standul ăla calibrează actuatorul? Sau e doar pt verificat dacă "suflă" cât trebuie? S-a echilibrat axul cu cele 2 rotoare? Că asta mi s-ar părea interesant de vizionat. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...de curiozitate, care a fost motivul acestei operațiuni? Preventiv sau a venit în urma unei defecțiuni??

Întreb pentru ca nu am avut niciodată probleme cu turbina de pe acest motor! Pe un motor euro 4, a mers 1.200.000 de km pana...a crăpat motorul în drum...turbina, mergea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Calibrează actuatorul.

Au și pentru verificarea axului, dar la a mea nu are niciun pic de joc.

 

Simptomele erau că a intrat în limp mode, nu se mai tura peste 3000 și la un moment s-a aprins becul galben în bord.

Apoi își dădea drumul dacă luai și puneai contactul și tot așa.

Atașat și factura, garanția e de 1 an.

 

Luni o să merg iar la ei, dar mâine mai pun o dată Starul pe ea, când veneam acasă după servici s-a plafonat iar.

Sunt curios ce poate fi, vreun furtun, contact, poate EGR. Pe partea de turbo totul e nou.

IMG_20220429_180709.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi problema acum vreo 13-14 ani la un w210 220cdi. Reuseam sa evit sa intre in limp mode daca o tineam turata peste 3000rpm. 

Fara nicio eroare in urma diagnozei cu STAR.

Dupa multe saptamani de batai de cap, cu mutat diverse de pe o masina functionala for testing purposes, rezolvarea a constat intr'un nou turbo boost pressure sensor.

Just my 2 cents ;)

Editat de ilie.ardeias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ajuta, sau nu... :) problema SIGUR nu e de la turbina!! Cei care au dat acest verdict au mers pe ideea "sa vedem" dacă e de la turbo!! Și spun asta după 1 milion de km făcuți cu acest motor!!!

Am avut o problema identica, pe motorul euro 4, ca al tău..Plafonare,bec în bord aprins, luat și pus contactul, problema disparea...Au schimbat turbina cu una nou reconditionata, de proba....Problema persista!! Am montat turbina la loc!! Apoi, senzor Dpf,senzor turbina,racord flexibil(avea o mica fisura și suspectau ca pierde presiune) și ultima data ar fi trebuit sa...schimb și injectoarele!! Am zis stop!!

Singurul lucru cu care s-a rezolvat la mine, a fost o actualizare de soft în Reprezentanta Mercedes. 

Acest model nu are vacum-uri pe turbo, doar furtune intercooler ușor de diagnosticat! 

Mai ia în calcul o curățare de Egr, problema care nu apare pe Star în caz ca e defect mecanic!! Am pățit asta pe una din mașini!

Iar ca sfat, schimba orice piesa pe masina, atâta timp cât cel care o cere...te și convinge ca aia e rezolvarea logica! Nu pe principiul ca "asa face toate,strica turbinele"! 

Asa m-a învățat pe mine o cunoștință comuna! :)

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La mine sigur actuatorul electronic a fost problema.

Marian mi-a pus testerul pe ea și arăta asta clar.

Și știi că pe Mercedes Marian e Dumnezeu 😊

După ce aseară nu mai trăgea, astăzi i-am făcut iar diagnoză.

De data asta arată clapetele de la admisie.

I-a făcut un test de decuplare a clapetelor și pare că acestea acționează greu câteodată.

Părerea lui e că la montaj fie ceva cabluri fie altceva împiedică funcționarea clapetelor.

A rămas oricum sa mă duc luni la turbiniști să vedem ce este.

Interesant este că astăzi mașina nu a mai făcut nicio figură și merge de tună.

Mi-am amintit însă că și acum un an când am schimbat garniturile la temoflot și am schimbat și dat jos totul pe acolo la pornire a făcut odată fix la fel.

Apoi a mers brici până acum.

O să mai stau să văd cum se comportă, pentru că suspectez că motorașul de la clapete a făcut figuri și acum un an și acum.

Posibil ca și de acum înainte să meargă brici.

Uneori fiarele mai fac pe ale naibii din senin și fără nicio logică.

 

IMG_20220430_133815.jpg

IMG_20220430_134108.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wd 40 o merge la altceva...în problema asta nu ajuta cu nimic....uzura apare pe pârghiile de la galerii iar motorașul se împiedică în momentul în care încearcă sa le miște!! Vorbim de uzura fizica în materialul de plastic din care sunt făcute pârghiile și nu de depuneri sau altceva!!

Cum singura legătura electronica este cu motorașul, eroarea este data pe el!!

Dacă pârghiile de pe galerie sunt bune, se poate comanda doar motorașul, în jur de 400 de lei, pe Pierburg care e de fapt echipare de fabrica...dacă sunt duse galeriile, trebuiesc comandate întregi, doar pe original și erau 1800 una și 2100 alta...doar lei...😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cristi, atunci când am făcut anul trecut lucrarea cu schimbarea garniturilor termoflotului, am trimis la refăcut admisiile la Cristian Ciobanu în Iași - vezi poza cu ele nemontate.

Au fost curățate, schimbate pârghiile cu unele metalice parcă, pinii de prindere care se coc sunt noi.

Am cumpărat și motorașul nou atunci, numai că mecanicul l-a pus tot pe cel vechi pentru că mi-a zis că era bun și ăsta îl am de rezervă.

Țin minte o fază, după ce am montat totul și am ieșit în probe a pus-o în nas, am resetat eroarea și de a doua zi a mers brici vreme de un an.

Acum fix la fel

Suspectez că într-un oarecare fel după ce se blochează, pârghiile se "rearanjează" singure și a doua zi funcționează perfect.

Sau motorașul face figuri.

O să văd cum se comportă de acum încolo, dar am un feeling că nu o să mai facă nicio problemă.

Altfel trage foarte bine, în jur de 1900-2000 ture intră turbina și atunci pleacă glonț.

 

IMG_20210528_195215.jpg

IMG_20210528_131941.jpg

IMG_20210528_140251.jpg

IMG_20220313_140432.jpg

IMG_20220313_141141.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze,am recitit topicul și am văzut acum acele detalii...

Cunosc kitul de recondiționare al galeriilor...a trebuit sa fac operațiunea pe un Ml 280 cdi, dar am ales varianta de galerii sh, plus motoraș nou!

Motivul a fost ca pe piața rusa și americana unde au apărut aceste soluții mulți se plângeau ca nu sunt pe termen lung..Noile tije, metalice, produc uzura în corpurile clapetei, acelea fiind din aliaj ușor care cedează primul.

Pana la urma,  poate masina o fi una cu personalitate și o data pe an vrea sa arate cine e șefa! 😃

Drumuri bune!

Editat de Cristi Nazarov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

M-am mai consultat cu cineva, spunea că motorașul de la clapete este de vină.

Trebuia să-l fi schimbat atunci.

Acum văd că merge ok, dacă se repetă asta e, mai dăm odată turbina jos 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
La 01.05.2022 la 12:43, l.u.v a spus:

M-am mai consultat cu cineva, spunea că motorașul de la clapete este de vină.

Trebuia să-l fi schimbat atunci.

Acum văd că merge ok, dacă se repetă asta e, mai dăm odată turbina jos 😏

Un update?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Motorașul trebuie să-l schimb.

A mai făcut figuri de vreo două ori - se manifestă prin faptul că mașină nu mai trage.

Îl am deja, trebuie să mă programez la atelier.

Dacă știam că o să facă figuri îl schimbam când am umblat la turbină, asta e, mai demontează odată pe acolo.

M-am tot lovit în schimb de altele, vulcanizări care nu știu să echilibreze bine gumele!

Aveam la CLS o vibrație, am fost la 2 vulcanizari (una de ștaif) și tot așa se comporta.

Am ajuns la a treia și problemă a dispărut.

Roți prost echilibrate!

Am refăcut și la E ca să fiu sigur, acum totul e perfect la ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E și greu de echilibrat o roată cu mașinăriile de acum... 🤦‍♂️  Dar probabil că multe nu sunt calibrate, poate nici măcar poziționate corect. Țara lui Dorel. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dracu știe.

Și mie mi se părea o operațiune banală, dar se pare că e mai complicat decât pare.

M-am lovit de asta la ambele tipuri de gume, iarnă și vară.

Mi le-au echilibrat prost cei de pe 1 Mai de la ciupercă,  ăia cu vulcanizare mare, cu mașini de drift etc.

Mi le-au echilibrat bine

cei de pe 1 Mai până în ciupercă, cu atelierul mare cu mai multe rampe de la stradă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mașinărie de echilibrat în parametri îți indică exact masa și poziția greutății, mai învârți o dată și e pe 0 - asta dacă janta e dreaptă și Dorel a fixat-o bine. Când mașinăria bâțâie, are jocuri, rulmenți obosiți etc. dacă pui roata de 3 ori pe ea îți arată chestii total diferite. Și să nu-l subestimăm pe Dorel! :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Admin

Am schimbat acum doua zile motorașul de la clapete la CLS.

Nu a mai făcut ffiguri cel vechi, dar l-am schimbat preventiv, 14 ani i-o ajunge și lui.

Mă tot gândesc la fiabilitate, la pompele de apă, ulei și alte subansamble care funcționează tot timpul și nu se schimbă cu anii.

Nu e vorba numai de Mercedes, vorbesc în general.

 

IMG_20220521_200615.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.06.2022 la 18:24, Kristian K a spus:

 

Sa traiasca nea Bruno Sacco, taticul acestei masini. W201 a fost modelul lui de suflet.

Desi a fost la baza inginer, omul a fost designer sef la Mercedes. Dupa ce a trecut scurt pe la Pinnifarina.

Ne-a mai oferit W126, W140, W124, W210, CLK si SLK, R230 si multe altele.

Cel mai bengos model 190 a fost cel cu motorul OM602 de 2500 cmc, 5 cilindri, injenctie indirecta. Motor indistructibil.

Stateai lanaga masina si nu iti dadeai seama ca este diesel. Vibratii minime. Apoi cand s-a bagat injectia directa s-a terminat.

 

Dar e pacat sa ai un Mercedes fara cutie automata ....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...