Jump to content

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Recommended Posts

Acum 20 ore, l.u.v a spus:

Oricum ar fi, mai mult de 2500 nu dau pe ea.

Nici nu cred ca ti-o da la banii astia :)

Acum 19 ore, linoleu a spus:

Eu am 1.9tdi din 2008 de 105cp. ..... Cu filtrul de particule nu am avut probleme,....

Mi se pare absolut normal sa nu ai probleme atita timp cit 1.9 nu are asa ceva .....🤣🤣🤣 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, RKDragos a spus:

Daca mie mi te-ai adresat, te rog sa imi pui o poza cu ce crezi tu ca e DPF pe 1,9.

Multumesc

ma bag ca musca n lapte. Unde-cum pot afla exact, cand s-a introdus filtrul buclucas? caut si nu gasesc clar, cica 2006? atunci a introdus VW, cand a facut trecerea de la e3 la e4? gogu asa ma pacaleste.

Link to comment
Share on other sites

La 24.03.2019 la 12:23, l.u.v a spus:

Sunt reali 100%, cunosc proprietara. Oricum ar fi, mai mult de 2500 nu dau pe ea.

Pai cam asa oscileaza ca pret, 2.5-3k. Cred ca are dotari bazice, nu am vazut computerul de bord.

 

La 24.03.2019 la 10:44, superbec a spus:

 

asta e o prostie propagata de habarnisti , sdi-ul in primul rand consuma mai mult , abia se misca de pe loc si trebuie sa-l blanuiesti tot timpul ca sa tii pasul cu traficul , tampenie mai mare nu a existat.

Daca proprietarii, 3 amici sunt habarnisti, aia e. Este o masina lenta, dar nici scuter. Aici vorbim fiabilitate, nu de 0-100 sau alte prostii. Pe principiul, nu este acolo, nu se strica. Au intre 300 si 500k in bord si nu au stres cu piesele. Daca nu ma insel, motorul dezvolta aceeasi putere cu un g5 1.4i, adica 75cp.Exceptand benzina aspirata, este mult mai pretabila in oras fata de orice alta turbinara,fie el si alh. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RKDragos said:

Daca mie mi te-ai adresat, te rog sa imi pui o poza cu ce crezi tu ca e DPF pe 1,9.

Multumesc

 

Uite aici, cod motor BLS. 

 

https://www.epiesa.ro/filtru-particule-sistem-de-esapament-vw-golf-v-1k1-1-9-tdi-diesel-105-cai-bm-catalysts-bm11118/17484/100318/parts-444602177/

Link to comment
Share on other sites

Am precizat din prima ca am golf 1.9tdi 105cp 2008 si am descris experienta mea cu el in speranta ca il ajuta cu ceva pe initiator. Daca l-a ajutat bine, daca nu aia e... ca au dus altii discutia in zona de DPF fara sa aduca o informatie utila pt initiator deja nu mai tine de mine.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Ice-D a spus:

 

 

Daca proprietarii, 3 amici sunt habarnisti, aia e. Este o masina lenta, dar nici scuter. Aici vorbim fiabilitate, nu de 0-100 sau alte prostii. Pe principiul, nu este acolo, nu se strica. Au intre 300 si 500k in bord si nu au stres cu piesele. Daca nu ma insel, motorul dezvolta aceeasi putere cu un g5 1.4i, adica 75cp.Exceptand benzina aspirata, este mult mai pretabila in oras fata de orice alta turbinara,fie el si alh. 

nu, sunt belbozi ... daca ei au intre 3 si 500k cu tomberoanele sunt multe tdi-uri cu milionu .. deci na fiabilitate , da stiu in 1900 toamna fugeau toti de turbine ca ie scumpe ... cand colo e 150E un kit de reparatie dar sa discutam discutii cu prietenii ...

 

un scuter de cc49 mai rasarit ajunge mai repede la 50kmh , sa nu mai vorbim de dube sau camioane.. sau sa faci o depasire pe dn ...

 

oricum suntem offtopic , si probabil ca femeia n-o sa accepte 2500 pe masina oricum , probabil ca se da la 3k instant ...nemtudom

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, superbec a spus:

oricum suntem offtopic , si probabil ca femeia n-o sa accepte 2500 pe masina oricum , probabil ca se da la 3k instant ...nemtudom

 

eu zic ca a cumparat de mult masina si vroia doar sa stie daca nu si-a luat teapa ...pare sa fie genul care pune poze dupa ce faptul s-a consumat deja 

- la tdi-uri cand vezi ca iti papa in jur de 1 litru de ulei  la 1000 km ( si nu pierde pe nicaieri ) mai bine te duci singur sa "rezolvi" turbina ....ca sa nu cumperi motor cu totul 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
Acum 49 minute, angus_young a spus:

eu zic ca a cumparat de mult masina

N-am cumparat frate nimic. Vorba-i vorba, am spus ca anunt aici ce si cum. Deocamdata masina sta in parcaj subteran, sunt curios cand s-o intoarce stapana cati bani cere.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, linoleu a spus:

Da, intr-un numar mult  mai mic fata de cele fara; la Golfurile astea cind zici 1,9 e ori BXE ori BKC si daca e 2.0 e BKD.

Culmea e ca din diverse ratiuni, pot sa aiba DPF si alea care sint fara....

 

IMG_20190326_215750.jpg

Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

ma bag ca musca n lapte. Unde-cum pot afla exact, cand s-a introdus filtrul buclucas? caut si nu gasesc clar, cica 2006? atunci a introdus VW, cand a facut trecerea de la e3 la e4? gogu asa ma pacaleste.

Sper sa iti fie de folos:

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_336.pdf

Edited by RKDragos
Link to comment
Share on other sites

 

Acum 18 ore, superbec a spus:

nu, sunt belbozi ... daca ei au intre 3 si 500k cu tomberoanele sunt multe tdi-uri cu milionu .. deci na fiabilitate , da stiu in 1900 toamna fugeau toti de turbine ca ie scumpe ... cand colo e 150E un kit de reparatie dar sa discutam discutii cu prietenii ...

 

un scuter de cc49 mai rasarit ajunge mai repede la 50kmh , sa nu mai vorbim de dube sau camioane.. sau sa faci o depasire pe dn ...

 

oricum suntem offtopic , si probabil ca femeia n-o sa accepte 2500 pe masina oricum , probabil ca se da la 3k instant ...nemtudom

Ma indoiesc ca nu au umblat la turbo,daca nu si la motor/alte componente. Ca tot ai spus de 150 de euro, nu uita ca pentru foarte multi romani, 150 de euro (fara manopera) face diferenta de la o luna la alta!Probabil din aceste considerente, amicii belbozi au ales sdi (slowest diesel introduced),mai ales astea non pd de 1.9, sunt tancuri. Si ii inteleg, ei reaizeaza ca traiesc in Ro(nu Olanda,etc), pe salariul x si nu isi pot permite prea multe,asta e realitatea.

Ps: pana la 80-100 km/h, sunt decente oarecum, dupa, se ingroasa gluma.

 

Acum 17 ore, Cavaleru a spus:

la 4000 euro iei o Dacie Sandero cu 5-7 ani mai tanara si cu mai putine hibe ca motorizarea asta

Nici eu nu s fan diesel, dar un golf 5 este peste orice logan sau sandero, mai ales una cu motorul mai fresh. Din cate am observat, cu cat este detunat un diesel, cu atat fiablitatea este mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Sincer, am fost tentat sa iau si un loganel nou, dar mi-a trecut cind am mers cu unul (tot nou, ca sa ii facem rodajul) pina la Ploiesti si inapoi (din Arad).

E o masina buna pentru oras si deplasari de 2-300km, din al meu punct de vedere. 

Acum 7 ore, Adrian M. a spus:

super documentul, ms! ma pun pe citit.

Daca sapi un pic prin SSP-urile alea gasesti si alte informatii interesante :) 

Spor la lecturat ;)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Ice-D a spus:

 

Ma indoiesc ca nu au umblat la turbo,daca nu si la motor/alte componente. Ca tot ai spus de 150 de euro, nu uita ca pentru foarte multi romani, 150 de euro (fara manopera) face diferenta de la o luna la alta!Probabil din aceste considerente, amicii belbozi au ales sdi (slowest diesel introduced),mai ales astea non pd de 1.9, sunt tancuri. Si ii inteleg, ei reaizeaza ca traiesc in Ro(nu Olanda,etc), pe salariul x si nu isi pot permite prea multe,asta e realitatea.

Ps: pana la 80-100 km/h, sunt decente oarecum, dupa, se ingroasa gluma.

 

 daca nu iti permiti 150E o data la 3-400k km ... de unde iti permiti dieselu?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

La ‎26‎.‎03‎.‎2019 la 19:19, superbec a spus:

 cand colo e 150E un kit de reparatie dar sa discutam discutii cu prietenii ...

 

Costa 150 euro kitul de reparatie, cu alergatura cu manopera ajungi lejer la 300 de euro si tot nu merge, ba vajaie, ba scoate fum, ba consuma un pic sau mai mult ulei si tot asa pana ajungi sa cumperi turbina noua sau in cel mai fericit un SH de pe o masina lovita si poate ai norocul sa nimeresti o turbine buna. In Romania nu are nimeni banc de echilibrat turbine, se repara la ureche cu rezultate pe masura, adica vax.

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, Paca a spus:

Boss..am turbina reconditionata in voluntari acu 80k km...se face treaba buna si la noi ...dar tr sa cauti 

 

Bravo boss, ai si numere de Bulgaria?

Link to comment
Share on other sites

La 26.03.2019 la 21:49, l.u.v a spus:

sunt curios cand s-o intoarce stapana cati bani cere.

 

Probabil va cere vreo 6000 cu ideea de a o da la 5000. E plin netu. Parere personala, ca tot intrebai Mai mult de 3000 nu face.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi fost bine sa fie odata la 3-400k, dar realitatea este cu totul alta, mai ales cand vorbim de o turbina reconditionata, ca pentru asta opteaza romanul. De ce? Te las pe tine sa raspunzi. Mai sunt alte componente care pot da gres, unele mai repede ca altele. Sdi rulls pentru cineva care stie ce vrea, ce isi permite sa intretina. Si da, lucrul reconditionat nu este ca unul nou, dar na, e o alternativa buna. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, superbec a spus:

deci sdi rullz ca ie scumpe turbinile?

 

Nu bossulica, ca sa-l citam pe pacanel, turbinele nu sunt scumpe ci au un pret. Eu subliniam faptul ca nu merita reparata ci mai bine cumperi una noua sau una buna cu km putini. Altfel risti sa repair si pana la urma tot la una noua ajungi, cunosc personal n cazuri. La turbine reparatia e usor de facut, problema reala e centrarea pe care nu o poate asigura nimeni fara banc de probe. Varianta SDI pt cine vrea este super, la acest motor nu doar lipsa turbinei e un avantaj economic ci si faptul ca nu are si alte probleme, e cunoscut ca fiind un motor foarte fiabil inclusive pe partea de anexe.

Acum 8 ore, Starcream a spus:

Cum sa zici nene ca daca o iei sh din Dezmembrari e caz mai fericit?

D-astea cu “nu merge reparat/recondiționat” sunt minciuni aruncate de reprezentanți de vânzări ca sa isi faca ei norma. E valabil la orice, nu numai la masini. 

Cand compari ingineri d-astia corporatiști cu d-aia de colț de bloc, compari mere cu pere, primii stiu doar sa zica “e stricata, trebuie schimbată”

 

Cel mai fericit caz pentru cineva care vrea mai ieftin. Si da, nu orice merge reparat daca nu ai conditiile necesare.

Acum 9 ore, Paca a spus:

Am avut si bulgaria ...problem ? 

 

 

Nu, doar imi verificam intuitia.

Link to comment
Share on other sites

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...