Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Există niște becuri T10 Philips cu balonul albastru, dau o lumină mai apropiată de a xenonului, vreo 17-18 lei un blister cu 2 buc. Osram are unele halogene și mai albe ca lumină, dar mult mai scumpe și mai puțin durabile. Față de leduri astea sunt măcar 100% legale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Hai că am râs singur ca un apucat în seara asta!

Spuneam că trebuie să schimb senzorul de vibrochen, când și când îl apuca dracii și cu motorul încins nu pornește. 

Fie o lași câteva minute să se mai răcească, fie torni niște apă pe el. Cum nu am timp întotdeauna să pierd și până să ajung să-l schimb, am o sticlă de apă în portbagaj. 

Panarama de senzor este destul de ascuns, cam între motor și cutie și nu ai acces să torni decât pe lângă capacul din spate al motorului. 

În seara asta oprisem la Mega în Ghermanești și la plecare l-au apucat dracii. 

Am scos telefonul cu lanterna aprinsă ca să văd pe unde torn apă și poc!, îl scap în gaură. 🤭

Caterincă mare, nu-mi încăpea mână deloc, motorul încins ca dracii! 

Noroc că am trusă de chei la mine, a trebuit să dau jos ambele capace de pe motor.

Mi-am dat geaca jos - erau 2 grade - și în tricou cu mânecă scurtă m-am chinuit să-mi subțiez și contorsionez mâna ca să îl apuc. 

Norocul a fost că era lanterna aprinsă și am putut să-l localizez 🤣

La un moment dat m-am gândit să plec așa, dar nu știm cât este scutul de lung, ca să cadă în el 😅

 

Mercedes mi-a trebuit! 

 

Nu faceți ca mine, luați-vă Lada Niva 🤣😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Hai că am râs singur ca un apucat în seara asta!

Spuneam că trebuie să schimb senzorul de vibrochen, când și când îl apuca dracii și cu motorul încins nu pornește. 

Fie o lași câteva minute să se mai răcească, fie torni niște apă pe el. Cum nu am timp întotdeauna să pierd și până să ajung să-l schimb, am o sticlă de apă în portbagaj. 

Panarama de senzor este destul de ascuns, cam între motor și cutie și nu ai acces să torni decât pe lângă capacul din spate al motorului. 

În seara asta oprisem la Mega în Ghermanești și la plecare l-au apucat dracii. 

Am scos telefonul cu lanterna aprinsă ca să văd pe unde torn apă și poc!, îl scap în gaură. 🤭

Caterincă mare, nu-mi încăpea mână deloc 

Noroc că am trusă de chei la mine, a trebuit să dau jos ambele capace de pe motor.

Mi-am dat geaca jos - erau 2 grade - și în tricou cu mânecă scurtă m-am chinuit să îl scot. 

Norocul a fost că era lanternă aprinsă și am putut să-l localizez 🤣

La un moment dat m-am gândit să plec așa, dar nu știm cât este scutul de lung, să se oprească în el 😅

 

Mercedes mi-a trebuit! 

 

Nu faceți ca mine, luați-vă Lada Niva 🤣😅

Umbli cu trusa de scule in Merzan? 🙈

Stai pe pace. La multe masini crapa rahatul ala de senzor. Traductoarele Hall nu se impaca bine cu temperatura.

La fel este cu pozitionarea si la Nissan. Parca a stat unul sa le gandeasca unde ajungi mai greu la el 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știi cât e de accesibil la Maserati V8! Și 🐒  🐒 de pe bandă îi fracturează firul când strâng traductorul de presiune ulei care vine deasupra. După manual tre să dai motorul jos... 🤦‍♂️ Dar măcar e un senzor inductiv. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Umbli cu trusa de scule in Merzan? 🙈

Nu plec niciodată fără, am câte o trusă din asta mică la mașină și motor, cu tubulare și biți.

Dar uite că m-a scos, cum dracu dădeam capacele alea jos la 7 seara, fără un biț mic? 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, nu merge să-i faci o șprițieră pt răcit senzorul? Cum are Subaru Sti pe intercooler, o pompiță electrică gen stropitor de parbriz, iarna îi pui soluție cu alcool să nu înghețe și aia e. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

- Termostat 

- EGR
- Discuri frâna față + plăcuțe ATE
- Lichid frână

- Ulei cutie

- Ulei diferențial 
- Tampoane motor + cutie Lemforder

- Senzor axe came
Total 3585 ron cu tot cu manoperă. 

Senzațională schimbare! 
Absolut nicio vibrație, în habitaclu este liniște totală. 

Muzica este inutilă, enjoy the silence. 

 

Este singura mașină pe care regret că nu am luat-o mai devreme!

 

IMG_20201218_120534.jpg

IMG_20201218_120225.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, l.u.v a spus:

Discuri frâna față + plăcuțe ATE

Discuri tot Ate? 🤔

Nu era cea mai bună opțiune, 1 set din 3 se întorcea la garanție din cauza vibrațiilor, cum multe ateliere nu au acreditare rar și nu îndeplinesc condițiile pt acordarea garanției probabil procentul real de discuri nasoale e și mai mare. Tehnicienii Ate băteau câmpii cu grație că butuci deformați de la strângeri roți excesive, dar mereu vibrațiile au dispărut când s-au înlocuit discurile cu alt brand. 

Poate între timp s-or fi terminat rebuturile Ate, eu nu mai vând/montez așa ceva de ani buni. 

Pân' la urmă senzorul de axă era buba, nu cel de turație de pe arborele cotit/volant sau unde o fi pus? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am un băiat care are garajul lui la casă, în Bragadiru. 

A lucrat la Mercedes și omul nu lucrează decât cu produse de origine, care vin din fabrică. 

M-am lăsat pe mâna lui. 

Azi am scos mașina, am luat vopseaua aia în frânari ușoare. 

Văd că frânează bine deocamdată, dar nici nu am forțat. 

Fac figuri, i-o duc înapoi, e problema lui. 

Ala era senzorul care a ieșit pe tester. 

Interesant este că mi se spusese inițial (fără tester, doar ca opinie) că era cel de vibrochen parcă. 

Nu mi-a pornit mașina în Snagov și turnam apă degeaba ca prostu pe el. 🤣

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Interesantă însă schimbarea lichidului de frână. 2 inși, unul dedesubt și altul pe STAR, cam 40 minute. 

Baga automat dintr-o pompă sub o anumită presiune, iar SBC ul ăla zumzaia și scotea niște sunete ca dracii. 

 

IMG_20201218_094833.jpg

La 19.12.2020 la 0:04, john17 a spus:

Ce ai tu acolo sunt aftermarket, că furnizorii or fi cei de prim montaj e altceva.

La asta m-am referit.

Cu stanța Mercedes sunt dublu ca preț. Și nu văd de ce ai plăti în plus, atâta timp cât este același furnizor. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc procedura la Merc, în general dacă se folosește aparat cu presiune nu mai e nevoie de aerisire cu testerul și invers. Drept că fără tester mai rămâne ceva lichid vechi prin "cotloanele" abs-ului, când aerisești cu testerul pompa abs e cea care pompează lichidul. 

Știu prețul stanțelor. :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La mașinile cu SBC nu merge altfel. Testerul comandă deschiderea valvelor din unitate și pompa urcă lichidul în instalație. 

Am înțeles că SBC ul asta urcă presiunea în instalație până la 130 bari. 

Cât a schimbat discurile și plăcuțele a scos cheia din contact, a pus-o pe banc și m-a rugat să nu deschid accidental ușile mașinii. Spunea că se activează nu știu ce calculator și presiunea creată poate arunca pistonașele afară sau chiar cauza accidente grave, dacă ești cu mâinile băgate prin etrieri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Probabil. 

Dar dacă omul știe ce face, am mers pe mâna lui. 

Imi place de el pentru că nu face compromisuri și țigăneli, chiar dacă îi ceri. Plus că-și selectează clienții, ajungi greu la el, cu recomandare. 

Are o situație materială bună și o vârstă, își permite să-și selecteze clientela, dacă nu-i place de fața și figurile tale, a doua oara nu-i mai treci pragul. 

Mi-a plăcut atmosfera, curat, lucrează foarte expeditiv și atent, iar prețurile pieselor și ale manoperei sunt decente. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ps: la mine (sistem frâne clasic) discurile au fost 270 x 2 + plăcuțele 135 x 2. 

Acum 13 minute, cuki a spus:

Oricum daca omul se pricepe la marca asta, stie el mai bine unde merita pusi bani deoparte si unde merita sa fie aplice vorba "sunt prea sarac ca sa fiu zgarcit" si sa-ti puna pe masina ce trebuie

Exact asta a și făcut. 

I-am sugerat că aș schimba și lichidul de răcire, dar chiar așa mi-a spus, "nu e nevoie, nu are sens să dați banii aiurea, sunt altele pe care merită" 

 

Mai am 2 pivoți inferiori + unul superior și arcurile pe spate. Cică asta e boala lor, se rup în timp. La mine lipsește o bucată mică pe dreapta. 

 

PS: am dat de o poză de prin '97

Primul Mercedes, W124 - 300 CE 24.

Era versiune cu celebra cutie inversată AMG în 5 trepte, cu treapta întâi jos, în locul celei de-a doua. 

Doamne, ce masină a fost aia! 

Treceam peste liniile de tramvai care erau pe atunci ieșite de-o palmă și nu simțeam nimic!

 

IMG_20201215_205626.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.12.2020 la 20:26, l.u.v a spus:

Mercedes mi-a trebuit! 

 

Nu faceți ca mine, luați-vă Lada Niva 🤣😅

Cand citesc acest topic, ma incearca sentimente contradictorii: de admiratie pentru pasiunea lui l.u.v. si de nedumerire vazand ca s-a legat la cap cu una din cele mai putin fiabile Mercedes-uri.
Am vorbit cu niste domni mari utilizatori de Mercedes, exact acest model, si-mi spuneau ca niciodata nu vor mai folosi Mercedes, deoarece acest model le-a scos peri albi. Lista de probleme de care s-au izbit era lunga cat o zi de post si erau frustrati ca au fost folositi pe post de cobai...
Revenind, pasiunea e cea mai importanta, si daca exista si fondurile necesare pentru a o intretine (si pasiunea, si masina), cu atat mai bine.
Recunosc ca mi-ar placea sa am in fata ochilor o capota lunga, cu o stea la capat. 

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, pierrotlefou a spus:

Cand citesc acest topic, ma incearca sentimente contradictorii: de admiratie pentru pasiunea lui l.u.v. si de nedumerire vazand ca s-a legat la cap cu una din cele mai putin fiabile Mercedes-uri.
Am vorbit cu niste domni mari utilizatori de Mercedes, exact acest model, si-mi spuneau ca niciodata nu vor mai folosi Mercedes, deoarece acest model le-a scos peri albi. Lista de probleme de care s-au izbit era lunga cat o zi de post si erau frustrati ca au fost folositi pe post de cobai...
 

 

"am vorbit , am auzit "  nimic mai FALS 

 

Singura problema ( sa zic majora) la modelul respectiv este frana SBC care a fost scoasa de pe model din anul 2007 ( parca) in rest nu sunt probleme cu ele. 

 

Zic din cunostinta pentru ca sunt in cautarea unui model si am citit toate forumurile posibile si imposibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Robyb a spus:

 

"am vorbit , am auzit "  nimic mai FALS 

 

Singura problema ( sa zic majora) la modelul respectiv este frana SBC care a fost scoasa de pe model din anul 2007 ( parca) in rest nu sunt probleme cu ele. 

 

Zic din cunostinta pentru ca sunt in cautarea unui model si am citit toate forumurile posibile si imposibile.

Eu zic sa nu rastalmacim. Am spus clar ca am vorbit, nu ca am auzit.
Depinde pe ce forumuri cauti. Pana la urma, fiecare e liber sa faca ce vrea.
Succes!

 

Acum 16 minute, Silver Arrow a spus:

Incearca sa dai o tura cu un  W123 sau mai bine cu un W126. Nu te vor dezamagi. 

O spun din experienta personala (cu amandoua).

Si mie tot la un W126 imi statea gandul.
Este unul abandonat chiar in zona in care locuiesc, in scurt timp rugina isi va definitiva capodopera. Si e mare pacat.
Si ca tot vorbim de W126:
https://piataauto.md/Stiri/2020/06/I-a-apartinut-Ambasadei-Suediei-din-Moldova-un-Mercedes-Benz-W126-in-stare-foarte-buna-se-vinde-in-Chisinau/

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu știu cine ți-a spus că ar fi un model prost.

OM 646 este cel mai fiabil motor, fiind pus inclusiv pe dube cu milioane de km.

Sa știi că înainte de a-l lua m-am interesat și eu, inclusiv pe grupul moto pe fb. 

https://m.facebook.com/groups/MOTOCICLISM.ro/permalink/805675533246614/

Ca idee, ambii mecanici la care merg (unul este printre cei mai buni în diagnoză, celalalt în cutii viteză) au w211 cu aceeași motorizare. Oamenii câștiga bani buni și ar putea avea oricare model, dar au optat pentru w211. 

Pompa SBC ar părea punctul slab, dar asta nu din cauza fiabilității sistemului, ci a întreținerii necorespunzătoare. Și acum sunt pe forumuri care întreabă de ce să schimbe lichidul de frână! 

Sau din cauza mânărelilor, sunt niște nenorociți care resetează SBC - ul și riști să rămâi fără frână și să mori cu zile. 

Dacă vrei Mercedes model mai vechi, eu zic să îl încerci la vreun amic. 

Atenție însă că sunt puține cu mentenanța făcută ca la carte. 

De pilda, tampoanele vechi la un motor diesel te fac să crezi că megi cu un tractor. 

După ce le pui noi și sunt ce trebuie, va merge fix ca un benzinar. 

 

PS: dacă ai drum prin București dă-mi de știre și îl încerci. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, la o masina nu conteaza doar motorul.
Problemele legate de acest model sunt in special pe motorizarea Diesel si sunt legate de:
- "auxiliarele" motorului: turbo, injectoare, pompa de inalta presiune, fulia alternatorului etc. (motorul in sine nu are probleme, asa cum ai mentionat)
- electronica: martorii diverselor optiuni se aprind ca si bradul de Craciun, si nu degeaba

- sistemul SBC, abandonat incepand cu 2006
Daca a fost intretinuta cum trebuie, riscurile se reduc. 
Important este ca esti pasionat si ca stii cum sa rezolvi micile probleme.

Noi sa fim sanatosi.
 

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea-s "consumabile", e normal sa le mai schimbi..pompe apa, furtune, termostate, senzori, etc, dar motorul in sine e foarte bine facut.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...