Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Er lauft, und lauft. Cu opritul însă... 

"Mai întâi aclamată ca o revelație a sistemelor de siguranță, apoi condamnată ca o aberație: sistemul de frânare electrohidraulic SBC (Sensotronic Brake Control) a dispărut odată cu faceliftul major din iunie 2006 – după numai patru ani. Chiar de la început au fost probleme cu intrarea bruscă a sistemului de frânare în modul de urgență și creșterea alarmantă a distanțelor de frânare.

Mercedes a reacționat după ce Auto Bild a evidențiat problema, cu două rechemări, în care a fost schimbat software-ul și unitatea hidraulică. Astăzi, frânele funcționează corect chiar și pentru mașinile mai vechi, dar o problemă încă rămâne: Mercedes recomandă schimbarea pompei hidraulice odată ajunsă la sfârșitul ciclului de viață. Când anume se întâmplă acest lucru este determinat de software.

Printre alte criterii, numărul și intensitatea frânărilor sunt cruciale. Indiferent de numărul de kilometri, Mercedes schimbă gratuit pompa până la vârsta de opt ani a mașinii. Dacă întreținerea nu a fost corespunzătoare, acoperirea costurilor va fi doar parțială. Prețul întreg: în jur de 2.000 de euro. Reparația nu e posibilă."

Sursa: autoblog.md

Referitor la Mercedes Clasa E W211. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, pierrotlefou a spus:

Si mie tot la un W126 imi statea gandul.
Este unul abandonat chiar in zona in care locuiesc, in scurt timp rugina isi va definitiva capodopera. Si e mare pacat.
Si ca tot vorbim de W126:
https://piataauto.md/Stiri/2020/06/I-a-apartinut-Ambasadei-Suediei-din-Moldova-un-Mercedes-Benz-W126-in-stare-foarte-buna-se-vinde-in-Chisinau/

Motorizarea de 2800 cmc a fost naspa.

Cea mai buna ramana varianta 300, cu motor de 3000 cmc. Oricum impozitul 2800 sau 3000 tot ala este (mare)

Alea mai mari sunt misto, dar te rup la impozit, asigurare, etc.

In plus cea din Chisinau nu are AC sau trapa, lipseste un regulator de temperatura (cel din drepata, de ce?). Prea curat la motor ...

Mai gasesti prin DE sau AT cateva masini in stare buna.

Si daca iti iei masina de jupan, pai iti iei una cu cutia automata 😊

 

Uite asta mi-ar place 🤗

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=314219129&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_WINDOWS&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=136&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=bb67bf79-cf4d-6190-f7a4-ad26f26f9022

 

sau asta ....

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=293905915&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_WINDOWS&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=136&maxFirstRegistrationDate=1991-12-31&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=next&searchId=63856062-13f8-a1cb-70c7-9996fd90344a

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 21 ore, Robyb a spus:

Singura problema ( sa zic majora) la modelul respectiv este frana SBC care a fost scoasa de pe model din anul 2007 ( parca)

Din 2006 au scos facelift și nu au mai pus SBC. 

Au scăpat de întreținerea și eventualele probleme, dar nici frânele nu mai sunt la fel de puternice. 

Imi povestea Marian (unul dintre cei 2 mecanici) că venise la el unul cu bara față aproape smulsă și spartă pe dedesubt. 

Omul avea versiunea Elegance cu amortizoare confort care erau si uzate, iar la o frânare de urgență forța generată de SBC i-a lipit efectiv botul de asfalt. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și dacă ar învârti sensotronicul ăla roțile invers nu poate genera atâta forță de apăsare încât să dea mașina cu botul de pământ! Amortizoarele chiar dacă acționează și pe comprimare nu fac așa mare diferență dacă sunt leșinate sau nu, mult mai mult contribuie la mărirea distanței de frânare, deci la scăderea eficienței frânelor. Snoave se spun multe și de către mulți.

Acu' că o fi frânat omul pe ceva denivelări, bordură, refugiu de tramvai și a spart bara e f posibil, dar pe asfalt drept no way, cu toate sbc-urile din lume. 

În ceea ce privește Ate john are ceva experiență în domeniul auto, și nu e singurul care a patit-o cu Ate. Am avut in grădina proprie 2 bmw cu discuri noi Ate montate în vaterland, la unul după ~3000 km s-au rectificat discurile și înlocuit rulmenții (butuc complet), iar după alți 1000 km vibrațiile au reapărut. La ambele s-a rezolvat definitiv montând discuri Trw. Faptul mi-a fost confirmat și de alți patroni sau lucrători în ateliere auto, cât și de agenții și responsabilii tehnici de la câțiva distribuitori de piese auto. Drept e că eu unul (și nu numai) am rămas fidel Trw pe parte de discuri și nu mai știu dacă și-or fi revenit Ate între timp. 

Oricum e discuție de iarnă în vremea covidului, știu că indiferent cine și ce ar spune mașina (și mobra) ta e cea mai tare, meseriașii care lucrează la ea la fel, precum și piesele montate! Asta indiferent că ai un bmw, un Mercedes sau un Kawasaki, că pe mecanic în cheamă Marian sau Dorel, că piesele sunt Ate, Lemforder sau Sasic. 

:peace:

Are un amic o vorbă: "dacă-i spui că ai un câine bolnav, sigur are el unul și mai bolnav!" :crack:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

O să-i întreb amănunte, le spun ca Gion de Techila nu-i crede pe cuvânt. 😊

Adevărul e că oamenii nu au timp de povesti.

Au de lucru

Snoavele tale în schimb sunt neprețuite și cu mult mai interesante, de găsit pe oriunde, de dimineață până seara. 😏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Evident! 

În carte am doar pe 16 trecute.

Oricum, nu am vrut să renunț la confort și să iau pe 17. 

18 sare din schemă oricum. 

În carte am 205/60/16 și 225/55/16

Ultima e pentru vară. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa zic de jantele anterioare ceva, dar am zis sa nu fiu magar :)) Astea arata senzational.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@adidas, te referi la cele clasice, cu care a venit mașina? 

Sau cele de jos, pe care, le-am luat cu tot cu gumele de iarnă? 

Astea nu mi-au plăcut nici mie, dar dacă tot le-am luat drepte, cu gumele echilibrate și gata montate, am zis că le țin de iarnă. 

Până le-am găsit pe cele de mai sus 😅

 

IMG_20201128_153329.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba doar de itp. Dacă se întâmplă o neîntamplată te trezești că asigurătorul nu despăgubește pt că ai altă dimensiune de anvelope decât cele omologate, iar dacă boțești vreun Urus vei avea ceva 🧀 de dat din buzunar. 

Oricum înțeleg că nu e cazul, dar dacă tot veni vorba... Aviz amatorilor de țiuning, auto și moto! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Christian 1 a spus:

Mai simplu, cand mergi la ITP sa ai dimensiunea din C.I.V.

 

Exista dimensiuni omologate si tolerate. Normal cei de la RAR le au trecute pe toate in sistem.

Cand am luat un RAV4 sotiei aveam niste gume mai mari care stiam ca sunt tolerate. La RAR a fost ok si daca tot a facut CIV nou le-a trecut si pe alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am un amic dințar full de bani, are pasiunea fiarelor. 

Are și un 126, a băgat în el peste 10.000 mii de euro, dezasamblată complet, sablată și vopsită, motorul la fel, refăcută complet la Capriță acu vreo 20 ani, pe vremea când trăia.

I-a pus geamuri electrice, AC etc. 

Mă rog, a refăcut tapițeria cu piele, dar mie nu-mi place cum a ieșit, plus că-s mai multe culori pe mahonul ăla etc. 

A cumpărat încă o mașină din Germania pentru simplul fapt că lui îi lipsea consola aia de mahon dintre scaune! A luat aia și restul a ținut-o pentru piese😯

Are motor benzinar de 280 pe ea, cutie manuală. 

Ținută în garaj, a făcut 3000 km în 15 ani, mașină de colecție. 

Voia la un moment dat de gura nevestii prin primăvară să o vândă, mă întreba dacă nu o vreau, cerea cam 4500 euro.

A scos-o însă de la vânzare, exasperat că primea doar țigăneli de 1500-2000 de la toți marțafoii. 

 

Bijuterie! 

IMG-20200617-WA0027.jpg

IMG-20200617-WA0000.jpg

IMG-20200617-WA0002.jpg

IMG-20200617-WA0028.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, l.u.v a spus:

Am innoit-o cu un set de jante care-i schimbă look-ul. 

Moka - 600 ron! 

IMG_20201222_192904.jpg

Schön... Si pomana curata.

 

Acum 9 ore, l.u.v a spus:

@adidas, te referi la cele clasice, cu care a venit mașina? 

Sau cele de jos, pe care, le-am luat cu tot cu gumele de iarnă? 

Astea nu mi-au plăcut nici mie, dar dacă tot le-am luat drepte, cu gumele echilibrate și gata montate, am zis că le țin de iarnă. 

Până le-am găsit pe cele de mai sus 😅

 

IMG_20201128_153329.jpg

Nici astea nu sunt de aruncat. Vopsite in alb si gata si primul pas pentru o masina de curse.
Cat despre cele originale, erau forma de eleganta à la Mercedes. 
La cate seturi ai acum, poti sa le asortezi cu costumul si ceasul 😄

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faut pas exagérer non plus... :)
Masina e eleganta, chiar daca (uneori) capricioasa.


Mi-a ramas mintea la 300SE pe care l-ai postat. Sunt de acord ca schema de culori a tapiteriei e discutabila, dar banuiesc ca a vrut s-o asorteze cu culoarea caroseriei. La fel si farurile/stopurile care nu mai sunt cu portocaliu la semnalizatoare.
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mie stopurile îmi plac, deși nu sunt originale. 

Din cauza modificărilor pe care le-a făcut, nu o poate trece ca autovehicul istoric. 

Păcat, scăpa de impozit și valoarea îi creștea. 

Dar mașina arată că nouă, fără nicio zgarietură, îți dau lacrimile lângă ea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, pierrotlefou a spus:

Faut pas exagérer non plus... :)
Masina e eleganta, chiar daca (uneori) capricioasa.


Mi-a ramas mintea la 300SE pe care l-ai postat. Sunt de acord ca schema de culori a tapiteriei e discutabila, dar banuiesc ca a vrut s-o asorteze cu culoarea caroseriei. La fel si farurile/stopurile care nu mai sunt cu portocaliu la semnalizatoare.
 

Mai sunt si jentile care nu sunt cele potrivite pentru o masinea eleganta.

Astea au fost cele originale:

W126.thumb.jpg.1763b9a15960eea61b96a91090410869.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...