Sari la conținut

Sugestii masina automata sh 5k/verificare


Adrian M.
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Lòoooooooool

 

Nu tinere nu a fost o greseala a producatorului. Buhahahaha 

Ce ai zis acolo cam suna a "nu ai bmw nu ai valoare"

Cutia aia a fost echipare standard pe toate masinile de buget si mediu pt cca 30 de ani si de lux pt cca 15 ani, in pietele unde auto este preponderent.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 300
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 9 minute, Nguyen a spus:

 

Nissan-ul lui Silver este egal cu suma tuturor masinilor cu transmisie automata?  Nu, este un caz particular si a fost o greseala din partea producatorului sa nu ofere si posibillitatea selectarii treptei a 3-a.

 

Dar ia zi, daca Silver ruleaza cu 60 in spatele unui camion pe Valea Oltului si selecteaza manual treapta a 2a cum e?

Raspuns simplu: inutil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Info iti dau foarte selectiv pt ca ai dovedit deja ca esti genul care o sa se ridice de la masa asta si o sa fugi la alta sperand ca acolo o sa poti sa te dai si mai specialist pt ca ai mai aflat ceva.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Silver Arrow a spus:

Raspuns simplu: inutil

 

Inutil ce?

Acum 4 minute, goe 75 a spus:

 

Cutia aia a fost echipare standard pe toate masinile de buget si mediu pt cca 30 de ani si de lux pt cca 15 ani, in pietele unde auto este preponderent.

 

 

Fii mai explicit ca nu se intelege nimic.

Acum 1 minut, goe 75 a spus:

Info iti dau foarte selectiv pt ca ai dovedit deja ca esti genul care o sa se ridice de la masa asta si o sa fugi la alta sperand ca acolo o sa poti sa te dai si mai specialist pt ca ai mai aflat ceva.

 

Goe, tu habar n-ai cum functioneaza o cutie de viteze, drept dovada spuneai ca eu fac confuzie si ca as avea DSG pe masina. Ce info sa-mi dai tu care habar nu ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
5 minutes ago, Nguyen said:

 

Inutil ce?

 

Fii mai explicit ca nu se intelege nimic.

 

Numai un milenial cu doi neuroni poate sa spuna despre ceva care a fost standard pe milioane de masini ,ca a fost o eroare , mai ales pt ca la introducere era cea mai avansata.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Silver Arrow a spus:

Sa trec din D in 2.

Ca asta ai intrebat: "Dar ia zi, daca Silver ruleaza cu 60 in spatele unui camion pe Valea Oltului si selecteaza manual treapta a 2a cum e?"

 

Pai si de ce e inutil, poate anticipezi o depasire si vrei sa o faci mult mai rapid decat ti-ar da voie masina daca o tii in Drive? Unde este inutilitatea? Poate o fi pt tine personal o chestier inutila (banuiesc ca mergi batraneste) dar pentru altii poate fi o optiune.

Chiar acum, goe 75 a spus:

 

Numai un milenial cu doi neuroni poate sa spuna despre ceva care a fost standard pe milioane de masini , ca a fost o eroare , mai ales pt ca la introducere era cea mai avansata. 

 

Tot standard pe milioane de masini au fost si optiunile la care fac eu referire, si anume selectarea manuala a treptei a 3a de exemplu.

 

Acum 3 minute, goe 75 a spus:

Numai un milenial cu doi neuroni poate sa spuna

 

Asta e noul tip de argument acum? Macar de as fi fost milenial, ai fi putut spune ca ai nimerit-o dar nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
5 minutes ago, Nguyen said:

 

 

Asta e noul tip de argument acum? Macar de as fi fost milenial, ai fi putut spune ca ai nimerit-o dar nu e cazul.

 

 

Ti-am oferit exact ce ai cerut, mai explicit.

 

 

Dupa ce o sa citesti o carte despre avioane o sa ne povestesti ca esti aviator.🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, goe 75 a spus:

 

 

Ti-am oferit exact ce ai cerut, mai explicit.

 

Goie, n-ai oferit nimic. Nu ai explicat cum functioneaza o cutie automata pt ca nu stii, habar n-aveai ca are discuri de ambreiaj pt trepte care se pot uza daca le abuzezi, habar n-aveai ca poti sa selectezi manual treptele de viteza.

 

Nu stii nimic! Doar gura mare in incercarea disperata de a nu te face de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare face cum crede. Atat in privinta amestecatului prin cutie cat si a stilului de conducere.

Cand te ve prinde si tu ca mersul disperat cu depasiri aiurea, tras de masina si in general gonit pe sosele patriei iti aduce o economie de niste minute sau zeci de minute si o gaura in bugetul de carburant, fara a pune la socoteala riscurile la care te expui si ii expui si pe altii, atunci o sa pricepi de ce nu are rost sa bagi in treapta 2 cutia de viteza.

Banuiesc ca pentru tine mersul normal sau legal se numeste mers batranesc.

Am folosit blocarea in 2 si 1 cand am avut de urcat niste dealuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
7 minutes ago, Nguyen said:

 

Tot standard pe milioane de masini au fost si optiunile la care fac eu referire, si anume selectarea manuala a treptei a 3a de exemplu.

 

 

 

 

 

Dar pentru cca 15 ani de existenta a automatei traditionale nu au existat acele optiuni  pt ca inca nu erau inventate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Silver Arrow a spus:

Fiecare face cum crede. Atat in privinta amestecatului prin cutie cat si a stilului de conducere.

Cand te ve prinde si tu ca mersul disperat cu depasiri aiurea, tras de masina si in general gonit pe sosele patriei iti aduce o economie de niste minute sau zeci de minute si o gaura in bugetul de carburant, fara a pune la socoteala riscurile la care te expui si ii expui si pe altii, atunci o sa pricepi de ce nu are rost sa bagi in treapta 2 cutia de viteza.

 

Discutia nu era despre economia de timp sau combustibil ci despre faptul ca treptele de viteza pot fi selectate manual.

 

Citat

Banuiesc ca pentru tine mersul normal sau legal se numeste mers batranesc.

 

In Romania daca mergi legal simti ca nu mai ajungi la destinatie. Din acest motiv romanii merg in Romania agresiv (unii) si dupa ce intra pe autostrada in Ungaria o stabilizeaza pe 130km/h, nu dau flash-uri, claxoane, degete aratate, etc.

 

Citat

Am folosit blocarea in 2 si 1 cand am avut de urcat niste dealuri.

 

Inutil, ca sa te citez. Masina oricum ar fi selectat treptele potrivite, barcazul meu cand urca serpentinele cateodata nu schimba in a 4a pt ca nu are suficienta putere.

 

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

@Nguyen

 

 

 

Dude ,mi-e lene sa ma duc in urma sa-ti mai dau din nou citat cu momentul in care a iesit la sprafata ca nu stiai de existenta cutiei auto despre care vorbeam noi.

Poza cu Nissanul, de la colegul @Silver Arrow ,te-a facut sah mat si daca aveai putin bun simt ala era momentul in care iti cereai scuze si ai fi mers la culcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, goe 75 a spus:

 

Dude ,mi-e lene sa ma duc in urma sa-ti mai dau din nou citat cu momentul in care a iesit la sprafata ca nu stiai de existenta cutiei auto despre care vorbeam noi.

Poza cu Nissanul, de la colegul @Silver Arrow ,te-a facut sah mat si daca aveai putin bun simt ala era momentul in care iti cereai scuze si ai fi mers la culcare.

 

Iar bati campii, cazul particular al lui Silver nu invalideaza cele spuse de mine. In rest ramane cum am spus, habar n-ai cum functioneaza o cutie automata, credeai ca stii pt ca ai condus o masina automata dar in realitate nu stii nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, goe 75 a spus:

 

M-ai plictisit.

M-am jucat cu tine ca motanu cu soricelul , dar ai devenit plictisitor.

 

Probabil ca asa credeai dar iti spun sincer ca te compatimesc. Lipsa capacitatii tale de a intelege niste lucruri este un minus al tau, probabil din acest motiv ai si ajuns sofer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil din acest motiv ai si ajuns sofer.

Acum 11 minute, Nguyen a spus:

 

Discutia nu era despre economia de timp sau combustibil ci despre faptul ca treptele de viteza pot fi selectate manual.

 

 

In Romania daca mergi legal simti ca nu mai ajungi la destinatie. Din acest motiv romanii merg in Romania agresiv (unii) si dupa ce intra pe autostrada in Ungaria o stabilizeaza pe 130km/h, nu dau flas-uri, claxoane, degete aratate, etc.

 

 

Inutil, ca sa te citez. Masina oricum ar fi selectat treptele potrivite, barcazul meu cand urca serpentinele cateodata nu schimba in a 4a pt ca nu are suficienta putere.

 

Ai gandire tipica de roman. Treaba asta cu "simti ca nu mai ajungi la destinatie" este o scuza ieftina la mersul peste viteza legala.

Tot din cauza asta depasesc peste linia continua, parcheaza sa blocheze traficul etc?

Romanii nu conduc agresiv pentru ca nu au autostrada. Romanii sunt agresivi de felul lor iar tu esti un exemplu destul de bun avand in vedere discutia de aici.

Daca lipsa autostrazii ar fi problema nu ar goni ca nebunii pe autostrada.

In Ungaria nu dau forja de teama politiei cum probabil faci si tu.

Sunt convins ca in Romania tu nu circuli cu 130 km/h pe autostrada.

 

Nu iti recomand sa o lasi pe D cand urci dealuri abrupte sau pe aratura. Despre astea discutam.

Doar daca pentru tine serpentinele de la Comarnic spre Sinaia nu inseamna deal.

 

Lasa balta discutia.

Am inteles ca esti un Dumnezeu al cutiilor automate, ca le stii pe toate iar noi nu stim nimica.

Daca asta te face fericit nu am nimica impotriva.

De asemenea daca amestecatul in cutie te face si mai fericit esti liber sa o faci, dar sincer nu inteleg de ce iti mai iei cutie automata.

 

Parca esti copil de gradinita: "probabil din acest motiv ai si ajuns sofer".

Ti se pare ca a fi sofer te face inferior? Am un prieten inginer auto care are o firma de transport si conduce si el un camion de 7,5.

Trebuia sa mai spui ca de aceea ai ajuns tu ce oi fi ajuns si el sofer. Pentru ca sigur ai gandit-o.

 

Pe bune, deja devii penibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nguyen, poate ne explică și 9 mecanicul de la deu ce anume cedează în minunăția aia de cutie gm pusă pe e39 diesel! Pt că 1.8 al tău probabil că n-o va strica (am fost și eu prin '93 posesor de 518 e12, mașină care nici nu se comercializase în Germania de puturoasă ce era, pe deasupra același motor pe seria 3 e21 era cu 8cp mai puternic :crack:) .

Pe scurt: monitorizăm pe tester turația arborelui de intrare în cutie și turația la ieșirea din convertizor. La P sau N sunt aproximativ egale. Ținem frâna și trecem în D (sau R, nu contează). Inițial turația la ieșirea convertizorului pică la 0 și mașina se simte că ar vrea să plece de pe loc, dar după câteva secunde turația la ieșirea convertizorului crește aproape de cea a arborelui de intrare iar mașina nu se mișcă orice treaptă ai selecta. Erori nu apar în ecu transmisiei, din 10 încercări să zicem că o dată pleacă din loc, schimbă și merge normal câteva sute de metri. Este modul caracteristic în care mor aceste cutii gm.

Corolarul întregii discuții de pe ultimele pagini:

 

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

Ai gandire tipica de roman. Treaba asta cu "simti ca nu mai ajungi la destinatie" este o scuza ieftina la mersul peste viteza legala.

Tot din cauza asta depasesc peste linia continua, parcheaza sa blocheze traficul etc?

Romanii nu conduc agresiv pentru ca nu au autostrada. Romanii sunt agresivi de felul lor iar tu esti un exemplu destul de bun avand in vedere discutia de aici.

Daca lipsa autostrazii ar fi problema nu ar goni ca nebunii pe autostrada.

In Ungaria nu dau forja de teama politiei cum probabil faci si tu.

Sunt convins ca in Romania tu nu circuli cu 130 km/h pe autostrada.

 

130km/h este o viteza sufficient de mare pt a ajunge in timp util in orice destinatie. Problema e ca in Romania nu ai unde sa o folosesti, nici macar pe autostrada pt ca mereu dai de cate un destept care merge pe banda a doua cu 100-110km/h.

 

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

 

Nu iti recomand sa o lasi pe D cand urci dealuri abrupte sau pe aratura. Despre astea discutam.

Doar daca pentru tine serpentinele de la Comarnic spre Sinaia nu inseamna deal.

 

Nu stii de ce se recomanda 1 sau 2 pe dealuri.

 

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

 

De asemenea daca amestecatul in cutie te face si mai fericit esti liber sa o faci, dar sincer nu inteleg de ce iti mai iei cutie automata.

 

Mestecatul in cutie nu ma face mai fericit, o fac din necesitate pt ca am o masina grea cu motor mic si o cutie etajata prost. In schimb in oras sunt un rege, masina imi ofera confortul si siguranta necesara, cutia automata imi ofera posibilitatea sa conduc lejer in traffic aglomerat.

 

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

 

Parca esti copil de gradinita: "probabil din acest motiv ai si ajuns sofer".

Ti se pare ca a fi sofer te face inferior? Am un prieten inginer auto care are o firma de transport si conduce si el un camion de 7,5.

Trebuia sa mai spui ca de aceea ai ajuns tu ce oi fi ajuns si el sofer. Pentru ca sigur ai gandit-o.

 

Ha ha ha, soferia ca meserie a devenit noul etalon al societatii. Penisul meu, cand eram copil visam sa ajung astronaut, nu sofer.

Acum 4 minute, john17 a spus:

 

Corolarul întregii discuții de pe ultimele pagini:

 

 

 

Care e Silver si care e Goie?

Acum 9 minute, john17 a spus:

@Nguyen, poate ne explică și 9 mecanicul de la deu ce anume cedează în minunăția aia de cutie gm pusă pe e39 diesel! Pt că 1.8 al tău probabil că n-o va strica. Pe scurt: monitorizăm pe tester turația arborelui de intrare în cutie și turația la ieșirea din convertizor. La P sau N sunt aproximativ egale. Ținem frâna și trecem în D (sau R, nu contează). Inițial turația la ieșirea convertizorului pică la 0 și mașina se simte că ar vrea să plece de pe loc, dar după câteva secunde turația la ieșirea convertizorului crește aproape de cea a arborelui de intrare iar mașina nu se mișcă orice treaptă ai selecta. Erori nu apar în ecu transmisiei, din 10 încercări să zicem că o dată pleacă din loc, schimbă și merge normal câteva sute de metri. Este modul caracteristic în care mor aceste cutii gm.

 

Pot fi n probleme care sa dea aceasta defectiune, o problema similara am intalnit la un Opel si era contactul schimbatorului de viteze. Oxidase in interior si nu mai transmitea catre ECU pozitia corecta a selectorului. La fel, nu dadea nimic pe tester, poate fi si o problema de hidraulica combinata cu niste uzuri ale cutiei. Am intalnit masini care plecau forte greu de pe loc sau chiar deloc si a fost cazul fericit in care filtrul de ulei din cutie nu fusese schimbat niciodata si totul s-a rezolvat cu schimbarea uleiului si a filtrului.

Dar de ce nu il intrebi pe Goie? Ca-l suna pe fratele si-i spune ala imediat ce are cutia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

Acest topic a fost cam poluat de atata ping-pong si propun celor 2 sa deschida un topic separat despre cutii automate si acolo pot sa se dispute.

Pana atunci, poate ne impartaseste fericitul posesor de Megane BVA cum functioneaza agregatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, goe 75 a spus:

 

 

Cred ca si alexen ar fi facut diferenta intre automata traditionala si alte derivatii. 

 

Alexen nu stie sa faca diferenta intre mobre, ce sa-l mai bagi la cutii de viteza. Alexen mi-a tavalit o motocicleta in teste, noroc ca-i cerusem banii clientului inainte care vrand-nevrand mi-a cumparat motocicleta.

 

Acum 1 minut, goe 75 a spus:

Colegul @Nguyen trebuie sa fie Hristosul cutiilor de viteza.

 

Nope, ala e fratele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, goe 75 a spus:

Nope, fratele meu stia de existenta obiectului discutiei , tu ai descoperit-o doar azi. Cu placere!

 

Pai tocmai, fratele tau e Hristosul cutiilor de viteze, el le stie pe toate doar ca nu te-a invatat ca poti sa selectezi treptele manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...