Sari la conținut

Rasnov, Magura (un pic de off), Bran, Rucar


Postări Recomandate

Superb traseul de azi.

Curbe, vederi cu munti, castele, putin soft enduro si o culcatura. Cam tot ce mi-am putut dori de la o zi de duminica, minus sa fiu oprit de politie.

 

Traseul fu de 406 km (google maps) si cred ca devine preferatul meu, mai ales zona dinspre Moeciu/Fundata unde fiecare drum neasfaltat e uimitor de frumos. O sa dedic candva la vara o zi explorarii in zona asta.

 

Experienta cu suspensia pe aer

Am plecat pe la 7 si un sfert, si la prima benzinarie, dupa ce am facut plinul, am zis hai sa vad ce presiune mai am in amortizorul cu aer de pe spate. Pun compresorul fara sa-mi dau seama ca e prea mare filetul si in 3 secunde la revedere aer din suspensie. Mai pun o data, poate mi s-a parut, la dracu, acum chiar a iesit tot.

Motocicleta lasata complet pe spate, si daca nu mai e tinuta cade pe partea cu rezervorul, nu mai sta pe cric.

 

Da-i 20 min la pompa vietii pana am ajuns la presiunea de dinainte, transpirat, aproape ca-mi murise tot cheful de plecare.

Note to self: verifica marimea filetului sau foloseste doar pompa daca simti sa-l mai intaresti.

1.thumb.jpg.c1e252570144d9bd48ac06188421526b.jpg 2.thumb.jpg.38fccb061e3a417202467b534d7b8c5e.jpg

 

Oprirea admirativa obligatorie in Busteni. Noroc ca am decis sa-mi iau cu mine manusile de iarna si mesada pantalonilor, altfel eram turture.

1428321244_3busteni.thumb.jpg.604138f1d2247c66ad288c0253e6d163.jpg

 

Cetatea Rasnov si vederea de la marginea orasului.

916271900_4rasnov.thumb.jpg.4428b0c5c4e36b04753c174045156d08.jpg1594897613_5rasnov.thumb.jpg.2ac6613d54b869a4e4cd473d5b1861de.jpg858462045_6rasnovcetate.thumb.jpg.11ff5ca801df7117ff07cd442c5cf12e.jpg

 

Spre Magura, aici chiar vreau sa iau fiecare drum pana ii dau de capat.

2058712663_7magura.thumb.jpg.323fa3a7b2cbba611806cdd2a7f36fe8.jpg556438024_8magura.thumb.jpg.84dac6b2d09a42fd1c90b36f5f619a1a.jpg722927724_9magura.thumb.jpg.db76ab18f64f7b45edc7d570f6cc46df.jpg26388115_10magura.thumb.jpg.532f593dd0e4a364969f88e3fd6f28d3.jpg244526958_11magura.thumb.jpg.0ebeabfcbe92eb995582e981df92a121.jpg242649047_12magura.thumb.jpg.39353cdd3d8c4fddac0dafe7ac2b1881.jpg

 

Dupa drumurile astea faine am zis sa ma dau un pic si pe iarba (alunecoasa). Motocicleta obosise si ea.

 

773748486_12peiarba.thumb.jpg.3c016b9f241c550dc25ff6d3d49bc1fa.jpg1554204677_14peiarba.thumb.jpg.bcd28119b4509fab50c5ae5a4c7aabc2.jpg535019546_13peiarba.thumb.jpg.041228317b02349b062eea582a08d567.jpg

 

Castelul Bran, stiu ca e mega vizitat, dar e prima data cand ajung aici pe motor.

671408351_15castel.thumb.jpg.46d3cc4305301506c2b812a9221e70a5.jpg

 

Zona dintre Magura, Fundata si Podu Dambovitei:

1397440873_16munti.thumb.jpg.d1fc0005817fbba398d839d81232ae51.jpg1801505898_17munti.thumb.jpg.dc8c7035bcb94bd81eb9c6fc929f801c.jpg

534800365_18munti.thumb.jpg.5ab76d3c546fd5136d928a81567b24d0.jpg

 

Dupa portiunea asta am vazut cateva motociclete de enduro pe stanga si-am oprit langa baieti doar ca sa-i salut.

Au zis sa raman cu ei sa bem ceva, asa ca am ramas vreo 20 de minute si-am povestit toti din plimbari. Misto oameni. Mi-era rusine ca mobra mea era proaspat spalata si asa curata :)).

1303008892_19enduro.thumb.jpg.d33518216d731a64d939a3f8304fe7b9.jpg403550625_20enduro.thumb.jpg.fce6f47fec0b62ea1cc0a05f79cfcb2d.jpg

 

Fix pe centura de langa Targoviste, drumul lung, lat si liber, ajung spre capatul strazii Petru Cercel si vad un Logan albastru care se opreste in mijlocul drumului. M-am gandit ca face stanga si asteapta sa trec. Apoi deschide usa si coboara cineva si-mi face semn sa opresc, era politia.

Trag pe dreapta, opresc motorul, si pana parcheaza ei in spate imi scot casca si actele.

 

Ne-am prezentat si strans de mana. M-a intrebat daca ma grabesc, mi-am cerut scuze ca ma intorceam acasa. A zis s-o las mai incet in oras, pe la un 50-60, ca eu aveam 70.

A fost amuzant ca i-am aratat permisul de Bulgaria - incerca sa il zgarie cu unghia sa vada daca e fals si se sterge :))) 

M-a lasat doar cu un avertisment verbal. Oricum, foarte de treaba si amabil.

 

21cutu.thumb.jpg.ccb466c6e7b832225d4e667664ce8122.jpg1238417098_22albina.thumb.jpg.441541564ede8c562b495d2f9691770f.jpg

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dap.

Un topic f. fain.

Din nou.

:)

Bravo si multumesc pentru share ;) .

 

(Azot nu merge mai bine in telescop? Intreb/ridic la fileu, nu stiu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam.

Stiu ca tura in sine e banala si facuta de multi oameni, dar asa cum m-am inspirat si eu din turele din 2009, 2014, etc, poate isi gasesc si altii, tot incepatori, inspiratii din turele astea documentate si cu poze.

 

O sa citesc sa vad daca a folosit cineva azot, desi nu stiu cu ce m-ar ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Long story short: 

Cautand tutoriale de reconditionat telescoape de XT/Tenere (capsate, neservisabile) am dat de un material competent al unui francez. 

Argumentul principal pt azot (mentionat de respectivul + , off-topic, cativa baieti de pe la vulcanizari auto) a fost ca volumul sau este mai putin influentabil de catre diferentele de temperatura, comparativ cu aerul. 

 

Cum ingineria nu a fost optiunea mea profesionala, accept orice edit-uri, extra comment-uri, lamuriri.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu cum aduci azotul în amortizor la presiunea aia. De altfel, văd că ai o pompă Giyo pentru amortizoare de bicicletă. Sigur e cu valva auto. Ce ai pățit tu a fost doar să-ți apese pe ventil și sa pierzi toată presiunea... părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, _Raul_ a spus:

Long story short: 

Cautand tutoriale de reconditionat telescoape de XT/Tenere (capsate, neservisabile) am dat de un material competent al unui francez. 

Argumentul principal pt azot (mentionat de respectivul + , off-topic, cativa baieti de pe la vulcanizari auto) a fost ca volumul sau este mai putin influentabil de catre diferentele de temperatura, comparativ cu aerul. 

 

Cum ingineria nu a fost optiunea mea profesionala, accept orice edit-uri, extra comment-uri, lamuriri.

Aerul are approx 78% azot, cele mai mult vulcanizari care se lauda ca-ti baga azot in gume au puritate 80%.

Imnsho azotul e teapa. 

 

On topic frumoasa tura. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, AlexAB a spus:

242649047_12magura.thumb.jpg.39353cdd3d8c4fddac0dafe7ac2b1881.jpg

Super!!!!

 

Fix in curba asta ne-am oprit si noi cand am fost asta primavara. 

Noi coboram si acei cu ATV-urile urcasera si ziceau ca e cam horror pentru ATV. Asa ca am facut cale intoarsa. Succes si la mai multe!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, The_Sin_Eater said:

Super!!!!

 

Fix in curba asta ne-am oprit si noi cand am fost asta primavara. 

Pai de unde crezi ca m-am inspirat pentru tura? :)) Asa-i frumos. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai transpiri aiurea dand la pompa: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1042

 

+ kit pana http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2325

 

Si vorba aia, nu te doare capu ... :D

 

Ah, scuze, acum am vazut ca bagai aer in amortizorul spate :)))   dar oricum, pentru roti ce ti-am dat mai sus e foarte bine sa ai la tine.

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...