AlexAB Postat Mai 12, 2019 Share Postat Mai 12, 2019 (editat) Superb traseul de azi. Curbe, vederi cu munti, castele, putin soft enduro si o culcatura. Cam tot ce mi-am putut dori de la o zi de duminica, minus sa fiu oprit de politie. Traseul fu de 406 km (google maps) si cred ca devine preferatul meu, mai ales zona dinspre Moeciu/Fundata unde fiecare drum neasfaltat e uimitor de frumos. O sa dedic candva la vara o zi explorarii in zona asta. Experienta cu suspensia pe aer Am plecat pe la 7 si un sfert, si la prima benzinarie, dupa ce am facut plinul, am zis hai sa vad ce presiune mai am in amortizorul cu aer de pe spate. Pun compresorul fara sa-mi dau seama ca e prea mare filetul si in 3 secunde la revedere aer din suspensie. Mai pun o data, poate mi s-a parut, la dracu, acum chiar a iesit tot. Motocicleta lasata complet pe spate, si daca nu mai e tinuta cade pe partea cu rezervorul, nu mai sta pe cric. Da-i 20 min la pompa vietii pana am ajuns la presiunea de dinainte, transpirat, aproape ca-mi murise tot cheful de plecare. Note to self: verifica marimea filetului sau foloseste doar pompa daca simti sa-l mai intaresti. Oprirea admirativa obligatorie in Busteni. Noroc ca am decis sa-mi iau cu mine manusile de iarna si mesada pantalonilor, altfel eram turture. Cetatea Rasnov si vederea de la marginea orasului. Spre Magura, aici chiar vreau sa iau fiecare drum pana ii dau de capat. Dupa drumurile astea faine am zis sa ma dau un pic si pe iarba (alunecoasa). Motocicleta obosise si ea. Castelul Bran, stiu ca e mega vizitat, dar e prima data cand ajung aici pe motor. Zona dintre Magura, Fundata si Podu Dambovitei: Dupa portiunea asta am vazut cateva motociclete de enduro pe stanga si-am oprit langa baieti doar ca sa-i salut. Au zis sa raman cu ei sa bem ceva, asa ca am ramas vreo 20 de minute si-am povestit toti din plimbari. Misto oameni. Mi-era rusine ca mobra mea era proaspat spalata si asa curata :)). Fix pe centura de langa Targoviste, drumul lung, lat si liber, ajung spre capatul strazii Petru Cercel si vad un Logan albastru care se opreste in mijlocul drumului. M-am gandit ca face stanga si asteapta sa trec. Apoi deschide usa si coboara cineva si-mi face semn sa opresc, era politia. Trag pe dreapta, opresc motorul, si pana parcheaza ei in spate imi scot casca si actele. Ne-am prezentat si strans de mana. M-a intrebat daca ma grabesc, mi-am cerut scuze ca ma intorceam acasa. A zis s-o las mai incet in oras, pe la un 50-60, ca eu aveam 70. A fost amuzant ca i-am aratat permisul de Bulgaria - incerca sa il zgarie cu unghia sa vada daca e fals si se sterge :))) M-a lasat doar cu un avertisment verbal. Oricum, foarte de treaba si amabil. Editat Mai 12, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 12, 2019 Share Postat Mai 12, 2019 Dap. Un topic f. fain. Din nou. Bravo si multumesc pentru share . (Azot nu merge mai bine in telescop? Intreb/ridic la fileu, nu stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Mai 12, 2019 Autor Share Postat Mai 12, 2019 Multam. Stiu ca tura in sine e banala si facuta de multi oameni, dar asa cum m-am inspirat si eu din turele din 2009, 2014, etc, poate isi gasesc si altii, tot incepatori, inspiratii din turele astea documentate si cu poze. O sa citesc sa vad daca a folosit cineva azot, desi nu stiu cu ce m-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 12, 2019 Share Postat Mai 12, 2019 (editat) Long story short: Cautand tutoriale de reconditionat telescoape de XT/Tenere (capsate, neservisabile) am dat de un material competent al unui francez. Argumentul principal pt azot (mentionat de respectivul + , off-topic, cativa baieti de pe la vulcanizari auto) a fost ca volumul sau este mai putin influentabil de catre diferentele de temperatura, comparativ cu aerul. Cum ingineria nu a fost optiunea mea profesionala, accept orice edit-uri, extra comment-uri, lamuriri. Editat Mai 12, 2019 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 12, 2019 Share Postat Mai 12, 2019 Nu știu cum aduci azotul în amortizor la presiunea aia. De altfel, văd că ai o pompă Giyo pentru amortizoare de bicicletă. Sigur e cu valva auto. Ce ai pățit tu a fost doar să-ți apese pe ventil și sa pierzi toată presiunea... părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Foarte frumos, Alex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Acum 11 ore, _Raul_ a spus: Long story short: Cautand tutoriale de reconditionat telescoape de XT/Tenere (capsate, neservisabile) am dat de un material competent al unui francez. Argumentul principal pt azot (mentionat de respectivul + , off-topic, cativa baieti de pe la vulcanizari auto) a fost ca volumul sau este mai putin influentabil de catre diferentele de temperatura, comparativ cu aerul. Cum ingineria nu a fost optiunea mea profesionala, accept orice edit-uri, extra comment-uri, lamuriri. Aerul are approx 78% azot, cele mai mult vulcanizari care se lauda ca-ti baga azot in gume au puritate 80%. Imnsho azotul e teapa. On topic frumoasa tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Acum 19 ore, AlexAB a spus: Super!!!! Fix in curba asta ne-am oprit si noi cand am fost asta primavara. Noi coboram si acei cu ATV-urile urcasera si ziceau ca e cam horror pentru ATV. Asa ca am facut cale intoarsa. Succes si la mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Mai ca mi-as lua si eu un dual sport din asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Foarte frumos, un topic interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Mai 13, 2019 Autor Share Postat Mai 13, 2019 1 hour ago, The_Sin_Eater said: Super!!!! Fix in curba asta ne-am oprit si noi cand am fost asta primavara. Pai de unde crezi ca m-am inspirat pentru tura? :)) Asa-i frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 13, 2019 Share Postat Mai 13, 2019 Apropo' de Șirnea, Ciocanu, cheile Dâmbovicioarei și retur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Mai 13, 2019 Autor Share Postat Mai 13, 2019 Misto de tot iarna. Fain drumul. Esti in forma, ai pedalat cred mai mult decat am mers eu cu motocicleta :)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xandros Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 (editat) Sa nu mai transpiri aiurea dand la pompa: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1042 + kit pana : http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/2325 Si vorba aia, nu te doare capu ... Ah, scuze, acum am vazut ca bagai aer in amortizorul spate :))) dar oricum, pentru roti ce ti-am dat mai sus e foarte bine sa ai la tine. Editat Mai 14, 2019 de Xandros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.