Sari la conținut

scutere SYM


ianachim
 Share

Postări Recomandate

As vrea sa vad pe voi cei ce comentati de schimbatorii de piese sa faceti voi zi de zi reparatiile de genul incarcat cu sudura si alezat la cota in atelierul vostru sa vedem cat de profitabila devine activitatea voastra si nu mai zic ce costuri de investitii pentru scule aveti ca sa faceti asemenea operatiuni.

la o reprezentanta nu exista asemenea proceduri pt ca producatorul nu le permite, cum spune si Eneos mai sus. Procedura la reprezentanta este inlocuirea piesei.

 

Daca in urma unui accident ajunge masina la tinichigerie unde anumite repere trebuiesc inlocuite conform specificatiilor producatorului, dar in cazul tau Dorel decide, ce mai stau eu sa schimb toata asta, o trag un pic pe cadru si se indreapta imediat. O stii Dorel care e tinichigiu, ca piesa aia face parte din structura de siguranta a masinii ca odata strambata, trebuie inlocuita cu un reper nou pentru  ca isi pierde proprietatile in urma incercarilor de indreptare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

As vrea sa vad pe voi cei ce comentati de schimbatorii de piese sa faceti voi zi de zi reparatiile de genul incarcat cu sudura si alezat la cota in atelierul vostru sa vedem cat de profitabila devine activitatea voastra si nu mai zic ce costuri de investitii pentru scule aveti ca sa faceti asemenea operatiuni.

la o reprezentanta nu exista asemenea proceduri pt ca producatorul nu le permite, cum spune si Eneos mai sus. Procedura la reprezentanta este inlocuirea piesei.

 

Daca in urma unui accident ajunge masina la tinichigerie unde anumite repere trebuiesc inlocuite conform specificatiilor producatorului, dar in cazul tau Dorel decide, ce mai stau eu sa schimb toata asta, o trag un pic pe cadru si se indreapta imediat. O stii Dorel care e tinichigiu, ca piesa aia face parte din structura de siguranta a masinii ca odata strambata, trebuie inlocuita cu un reper nou pentru  ca isi pierde proprietatile in urma incercarilor de indreptare?


Stii ce am vrut sa zic :) 

 

Banuiesc ca normativul producatorului zice sa se masluiasca si testul de frana, sa uite suruburi nestranse, sa se tureze motorul in prima secunda de dupa pornire etc. @ENEOS
 

In primul rand tagma schimbatorilor de piese echivaleaza cu cea a mecanicilor fara talent de mecanic.


Aveam un Logan 1.5 dci care facea ca toate alea, la intamplare. Tremura motorul de ziceai ca e cutremur. Reprezentanta + o mana de servisuri autorizate au venit cu solutia salvatoare! Punem diagnoza, tati! Da-te mai asa ca imi iei aerul!! Surprizaaaa, pe diagnoza nimic. 
 

Au inceput: schimbam rampa de la injectoare, egr, regulator de presiune, nush ce senzor. Solutii fara succes, bani cheltuiti aiurea.
 

Solutia salvatoare a venit de pe facebook. “Vezi ca e calculatorul pe duca”. Am schimbat ECU, aia a fost. 

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Ruginel a spus:


Stii ce am vrut sa zic :) 

 

Banuiesc ca normativul producatorului zice sa se masluiasca si testul de frana, sa uite suruburi nestranse, sa se tureze motorul in prima secunda de dupa pornire etc. @ENEOS
 

In primul rand tagma schimbatorilor de piese echivaleaza cu cea a mecanicilor fara talent de mecanic.


Aveam un Logan 1.5 dci care facea ca toate alea, la intamplare. Tremura motorul de ziceai ca e cutremur. Reprezentanta + o mana de servisuri autorizate au venit cu solutia salvatoare! Punem diagnoza, tati! Da-te mai asa ca imi iei aerul!! Surprizaaaa, pe diagnoza nimic. 
 

Au inceput: schimbam rampa de la injectoare, egr, regulator de presiune, nush ce senzor. Solutii fara succes, bani cheltuiti aiurea.
 

Solutia salvatoare a venit de pe facebook. “Vezi ca e calculatorul pe duca”. Am schimbat ECU, aia a fost. 

 

Fac pariu ca solutia salvatoare a venit dupa ce ai povestit tot ce ai schimbat si a venit in urma unei deductii logice. ai schimbat tot ce se putea, ce mai ramane..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

 

Fac pariu ca solutia salvatoare a venit dupa ce ai povestit tot ce ai schimbat si a venit in urma unei deductii logice. ai schimbat tot ce se putea, ce mai ramane..

 


 

Nu chiar. Nu m-am dus sa schimb calculatorul dupa primul sfat de facebook ca deja eram satul sa schimb piese si sa caut acul in carul cu fan, iar “calculatorul” presupunea de fapt sa schimb: ecu, contact, yale, chei.  


Am reintrebat oamenii pe la care am fost, aia cu servisuri ma refer. Raspunsul invariabil a fost “Daca era calculatorul aparea pe diagnoza.” Desi ei aveau acces la lista cu piese schimbate au ales sa se bazeze 100% pe ce le zice diagnoza.

 

Dupa raspunsurile astea am zis sa incerc si solutia asta, cealalta solutie fiind bricheta + benzina. Am gasit la cineva sa fac o proba cu un ecu + contact inainte sa arunc cu banii si din fericire aia a fost si solutia.


Eu inca raman la aceeasi concluzie dupa 15 ani de motociclit si surubarit: FOARTE putini mecanici, multi schimbatori de piese, iar schimbatorii de piese sunt de multe ori FOARTE paraleli cu tehnica. 
 

Hai sa luam cazul lui @ianachim. Omul s-a dus la REPREZENTANTA, a dat banul, se astepta ca problema sa fie rezolvata si rezolvata bine…nu sa fie fericitul castigator al unui posibil contact cu gardul pentru ca testul de frana aparea pe hartie dar in realitate nici macar nu erau pre-incarcate franele. Asta cam intra in sfera penalului din toate directiile.  Problema este ca sunt N asemenea cazuri.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

As vrea sa vad pe voi cei ce comentati de schimbatorii de piese sa faceti voi zi de zi reparatiile de genul incarcat cu sudura si alezat la cota in atelierul vostru sa vedem cat de profitabila devine activitatea voastra si nu mai zic ce costuri de investitii pentru scule aveti ca sa faceti asemenea operatiuni.

la o reprezentanta nu exista asemenea proceduri pt ca producatorul nu le permite, cum spune si Eneos mai sus. Procedura la reprezentanta este inlocuirea piesei.

 

Daca in urma unui accident ajunge masina la tinichigerie unde anumite repere trebuiesc inlocuite conform specificatiilor producatorului, dar in cazul tau Dorel decide, ce mai stau eu sa schimb toata asta, o trag un pic pe cadru si se indreapta imediat. O stii Dorel care e tinichigiu, ca piesa aia face parte din structura de siguranta a masinii ca odata strambata, trebuie inlocuita cu un reper nou pentru  ca isi pierde proprietatile in urma incercarilor de indreptare?

spre ca nu te am suparat cu postarea mea. era vorba de cazuri specficie -masini/motoare mai vechi - costurile nu se justificau daca se schimbau cu piese "la reprezentanta" si s-au cautat solutii profi adaptate situatiei. nu cred ca o incarcare + strung e o solutie gresita.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, foxbat a spus:

masini/motoare mai vechi

Mulți au impresia că dacă fierul valorează 500€ o reparație, oricare ar fi ea, nu trebuie să depășească x% din valoarea agregatului. Altă premisă greșită! Munca e cel puțin aceeași,  piesele costă la fel. De aia se cumpără mașini vechi sau defecte pe bani de nimic din țări "cu apă caldă".

Acum 5 ore, Ruginel a spus:

Solutia salvatoare a venit de pe facebook

Și sare lumea de poponeț în sus când vrea vreunul să-și repare fierul pe forum!

Reparaț, fraților, pe bucifeis!

Nu știu de ce nu și-a rezolvat colegu Săndel scutecu' Sym acolo și tot suduie la reprezentanță... Btw, încă n-a postat hârtiile care să ateste că e chinez (scuteru')!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ! 

Reparati la taranu roman , nu mai reparati pe feisbuc sau la reprezentante ....ca ies banii din tara ! 

....va parasc lu nea Calin daca faceti altfel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, foxbat a spus:

spre ca nu te am suparat cu postarea mea. era vorba de cazuri specficie -masini/motoare mai vechi - costurile nu se justificau daca se schimbau cu piese "la reprezentanta" si s-au cautat solutii profi adaptate situatiei. nu cred ca o incarcare + strung e o solutie gresita.

 

 

Nu ma supara nimic, sunt un om care a lucrat in reprezentanta si a vazut cum producatorul vede lucrurile si ofera informatiile de reparatie. am facut-o si o fac si pe cont propriu aplicand unde e cazul si solutii de garaj din spatele blocului.

Acum 39 minute, ENEOS a spus:

Mulți au impresia că dacă fierul valorează 500€ o reparație, oricare ar fi ea, nu trebuie să depășească x% din valoarea agregatului. Altă premisă greșită! Munca e cel puțin aceeași,  piesele costă la fel. De aia se cumpără mașini vechi sau defecte pe bani de nimic din țări "cu apă caldă".

 

bine punctat. 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Mulți au impresia că dacă fierul valorează 500€ o reparație, oricare ar fi ea, nu trebuie să depășească x% din valoarea agregatului. Altă premisă greșită! Munca e cel puțin aceeași,  piesele costă la fel. De aia se cumpără mașini vechi sau defecte pe bani de nimic din țări "cu apă caldă".

Și sare lumea de poponeț în sus când vrea vreunul să-și repare fierul pe forum!

Reparaț, fraților, pe bucifeis!

Nu știu de ce nu și-a rezolvat colegu Săndel scutecu' Sym acolo și tot suduie la reprezentanță... Btw, încă n-a postat hârtiile care să ateste că e chinez (scuteru')!

stai mai nenea si nu dadea:)

sa ma fereasca Sfantu' sa mai sparg un radiator de la Mistu - nu cred ca o sa ma duc la reprezentanta sa iau unul nou ca nu face masina cat e piesa aia ci o sa iau unul de la dezmbembrari sau un aftermarket. LA genul asta de situatii ma refer. Daca fierul valoreaza 500coco si s-a stricat nasol (Adica nu mai exista nicio varianta decat una in care reparatia depaseste valoarea lui (Si nu cea sentimentala) - il dau/casez/dezmebrez si gata.

incerc sa spun ca noi astia de va aducem "marfa" la reparat trebuie sa luam decizii corecte si sa nu dam cu c..t in profesionisti. Daca luam decizia s-o reparam cu piese noi - foarte bine, sa nu ne plangem.

Discutia era (sper sa nu gresesc) despre "shimbatorii de piese" unde nu aduc nicio plus valoare ba chiar fac si teste pe banii/nervii clisntilor.

LA Dacia de ex, la Dusterul fumegator (1.5 diesel)- e bataie de joc - schimba piese "la gramada" , doar doar or nimeri-o pe cea cu probleme. Ruleta"neruseasca " nu e ce trebuie.

 

Ma astept de la mecanic( la voi, astia "adevarati") sa ne ajutati daca noi suntem prosti - sa ne dati variante, sa ne explicati ca poate nu mai merita reparatia etc. De asta ma bucur sa va fi cunoscut - e ca la medic- te astepti sa empatizeze nitel cu tine si sa ti explice situatia/variantele.

Un pic poate pe langa - daca "Disparem" astia de avem nevoie de mecanici adevarati, ca voi, care traiti din asta - credeti ca vor migra cei care merg la reprezentante sau ca nu veti mai avea clienti? Mi se pare ca este nevoie de toti incat sa aveam fiecare de unde alege, in fucntie de situatie /buget/etc.

Ganditi-va cum e si in partea cealalata - nu avem cunostintele necesare, nu ne pricepem si ne asteptam sa ne indrumati. Colaborarea e totul.

da, e greu sa lucrezi cu uoamenii, stiu dar daca ati ales asta - nu ne bagati pe toti in acceasi oala. personal vreau ca banii mei sa ajunga la cei care muncesc pentru ei si nu la "firmele cu neon la intrare".adica la voi!

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, foxbat a spus:

stai mai nenea si nu dadea:)

sa ma fereasca Sfantu' sa mai sparg un radiator de la Mistu - nu cred ca o sa ma duc la reprezentanta sa iau unul nou ca nu face masina cat e piesa aia ci o sa iau unul de la dezmbembrari sau un aftermarket. LA genul asta de situatii ma refer. Daca fierul valoreaza 500coco si s-a stricat nasol (Adica nu mai exista nicio varianta decat una in care reparatia depaseste valoarea lui (Si nu cea sentimentala) - il dau/casez/dezmebrez si gata.

incerc sa spun ca noi astia de va aducem "marfa" la reparat trebuie sa luam decizii corecte si sa nu dam cu c..t in profesionisti. Daca luam decizia s-o reparam cu piese noi - foarte bine, sa nu ne plangem.

Discutia era (sper sa nu gresesc) despre "shimbatorii de piese" unde nu aduc nicio plus valoare ba chiar fac si teste pe banii/nervii clisntilor.

LA Dacia de ex, la Dusterul fumegator (1.5 diesel)- e bataie de joc - schimba piese "la gramada" , doar doar or nimeri-o pe cea cu probleme. Ruleta"neruseasca " nu e ce trebuie.

 

Ma astept de la mecanic( la voi, astia "adevarati") sa ne ajutati daca noi suntem prosti - sa ne dati variante, sa ne explicati ca poate nu mai merita reparatia etc. De asta ma bucur sa va fi cunoscut - e ca la medic- te astepti sa empatizeze nitel cu tine si sa ti explice situatia/variantele.

Un pic poate pe langa - daca "Disparem" astia de avem nevoie de mecanici adevarati, ca voi, care traiti din asta - credeti ca vor migra cei care merg la reprezentante sau ca nu veti mai avea clienti? Mi se pare ca este nevoie de toti incat sa aveam fiecare de unde alege, in fucntie de situatie /buget/etc.

Ganditi-va cum e si in partea cealalata - nu avem cunostintele necesare, nu ne pricepem si ne asteptam sa ne indrumati. Colaborarea e totul.

da, e greu sa lucrezi cu uoamenii, stiu dar daca ati ales asta - nu ne bagati pe toti in acceasi oala. personal vreau ca banii mei sa ajunga la cei care muncesc pentru ei si nu la "firmele cu neon la intrare".adica la voi!

Respect!

foxule sper ca nu vorbesti asa mult si inainte sa fuketi’ ceva ca e grav

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Mulți au impresia că dacă fierul valorează 500€ o reparație, oricare ar fi ea, nu trebuie să depășească x% din valoarea agregatului. Altă premisă greșită! Munca e cel puțin aceeași,  piesele costă la fel. De aia se cumpără mașini vechi sau defecte pe bani de nimic din țări "cu apă caldă".

 

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Și sare lumea de poponeț în sus când vrea vreunul să-și repare fierul pe forum!

Reparaț, fraților, pe bucifeis!

Nu știu de ce nu și-a rezolvat colegu Săndel scutecu' Sym acolo și tot suduie la reprezentanță... Btw, încă n-a postat hârtiile care să ateste că e chinez (scuteru')!

 

Gresit! Lumea sare de cwr in sus cand prima postare a omului este “nu ami porneste troaca am inteles ca e carbelitorul de unde se schimba”. Este problema de eticheta, nu de sursa sfatului. Si tie daca ti-ar intra in service unul cu “repara motorul ca nu porneste”, fara un “buna ziua” inainte, cred ca ai arunca cu leviere dupa el.

 

@Cavaleru deci in cazul lui Ianachim care este beneficiul ca s-a dus la reprezentanta? :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, Ruginel said:

 

@Cavaleru deci in cazul lui Ianachim care este beneficiul ca s-a dus la reprezentanta? :) 

beneficiu  la reprezentanta in caz ideal : ai certitudinea ca se repara cu piese de origine , cu proceduri indicate de producator . Tot odata , la ei info este worldwide----centralizat  ....la smenu din colt doar din auzite . ....de la un pretin . 

Ca nu sunt ce trebuie reprezentantele ...este alta poveste . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

 

ca are pe cine sa dea in judecata si de unde sa se umple de bani.


Domnu’, aici nu suntem in State. Incercati la ghiseul 2.

Acum 1 minut, 3.14 a spus:

beneficiu  la reprezentanta in caz ideal : ai certitudinea ca se repara cu piese de origine , cu proceduri indicate de producator . Tot odata , la ei info este worldwide----centralizat  ....la smenu din colt doar din auzite . ....de la un pretin . 

Ca nu sunt ce trebuie reprezentantele ...este alta poveste . 


Aici nu e cazul ideal, nici pe departe. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Ruginel a spus:


Domnu’, aici nu suntem in State. Incercati la ghiseul 2.


Aici nu e cazul ideal, nici pe departe. 

 

domnu, dvs luati niste exceptii si incercati sa le transformati in reguli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ianachim a spus:

foxule sper ca nu vorbesti asa mult si inainte sa fuketi’ ceva ca e grav

bre, nu vreau sa ma cert cu John si cu Cavaleru. deloc! cu tine rezolv cu un calamar, ceva. dar la ei raman nerezolvat!

sa tra

btw. fukeam cand eram tanar. acum m-am lasat. si de fumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, 3.14 a spus:

la ei info este worldwide----centralizat  .... 

Ca nu sunt ce trebuie reprezentantele ...este alta poveste . 

Care 'worlwide",care centralizat ?

Reprezentanta=japca=prosteala,gargara ieftina si pitipoance la receptie care nu au habar de nimic.

 

La fostul meu Iveco Daily Euro 6 cu Ad-blue avea o problema,la denivelari cadea nivelul de Adblue pe 0,motorul intra in limp-mode,dar totul revenea la normal intr-o secunda.

Am mers la Iveco la Glina(Iveco Truck Service),schimbat plutitor in rezervorul de Ad-blue,(2734 ron)facea la fel,iesit in teste cu un mecanic,pus testerul de cateva ori,nu stiau ce are si vor trimite raportul de test in Italia la Iveco....sa las masina acolo pana vine rezultatul...

Am descoperit eu problema,cu putin noroc si ajutat de vremea umeda din acel Decambrie:o siguranta de 200 Ah,de pe baterie care nu a fost stransa bine si in timp sa ancrasat.

Am curatat totul,am pus la loc,totul ok.

Dupa 2 saptamani ma suna de la Iveco sa-mi spuna ca au primit raspuns de la fabrica si este o eroare de soft si sa ma duc iar la ei....

Iveco Daily sunt mii de masini in Romania,vrei sa-mi spui ca la nici una nu sa ma intalnit problema asta ?? 

Iveco fiind cunoscut ,in general,ca fiind o masina cu electrica deficitara.

 

PS:in hale aveau o gramada de masini,la care nu lucra nimeni,nimic,doar sa se vada ca au activitate.

35E48509-2B52-4F91-940F-DCA3941C1C13.jpeg

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la service-ul Moto Guzzi sa ridic cricul central comandat cu reducere de 15 %,moto fiind luat de la ei.

Comunic pe mail si wazap cu sediul central,stabilim pretul,zic ca nu vreau si montaj,cand ajung la service imi zice sefu'de acolo pretul intreg.

Zic"pai nu am vb cu dvs pe wazap de pret,....aaaa,dvs erati ala cu cricul...il montati dvs !!!....da,da ...asa e ,aveti reducere..

Inauntru erau niste mecanici tinerei,absorbiti de o motociclista frumoasa care era cu motorul pe elevator,pusi pe caterinca si hlizeala....

Am luat cricul si fugi nene.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, un lucru este clar. Piata cere ceva, serviceurile, in general, ofera ceea ce pot, dar nu suficient.

Exista o serie de cazuri:

 

1. Motocicleta relativ noua care are nevoie de service dincolo de schimbat de consumabile. Serviceul nu are oameni care chiar nu sunt mecanici, doar schimba piese si pun pe masa documentatie pe care o inteleg relativ (in cel mai bun caz) - adesea discutam despre reprezentantele care te obliga sa schimbi piese ca la balamuc fara sa isi asume nimic. Planificarea si curatenia in service sunt de nota 20.

 

2. Service normal, multimarca, dar in care angajatii/angajatul (adesea fiind chiar proprietarul) nu ofera atentie detaliilor - se descurca, mermeleala, repara, dar des apar suprize neplacute, de la detalii pana la lucruri enervante sau periculoase.

 

3. Serviceuri dedicate chiar doar unui model, adesea proprietarul este si mecanicul principal, dar din pacate datorita atentiei primite sufera de un complex de mare cunoscator a tot si toate, ofera timpi de reparatie nerealisti, tot adesea este neserios.

 

Eu am cam trecut prin toate situatiile si pe la toti din cele trei categorii. Initial mi-am dorit calitate, curatenie si nivel de reprezentanta, desigur, platind fara sa comentez vreodata ceva. Dar cum acolo unde este pomul laudat se manifesta si o durere in pla peste medie, am ales sa-mi fac serviceul in functie de motocicleta pe care o am la oameni care sunt nisati, de multe ori scumpi, dar care stiu ce sa faca. In final am concluzionat ca decat sa platesc un service in care zambesc toti ca niste psihopati gata sa ma dea cu capul de bortura cu mecanici care sunt schimbatori de piese si habarnisti, mai bine platesc oameni care sunt 'moody', dar nu antitalent si pe langa. 

Mi-as fi dorit sa pot gasi seriozitatea organizarii dintr-o reprezentanta acompaniata de indemanarea celor care lucreaza pe cont propriu. Desi sunt dispus sa platesc, nu am reusit pana acum. Atentie, nu sunt vreun Tiriac, dar respect munca unui om si imi place ca si acel om sa se simta respectat financiar facand o treaba corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, 3.14 a spus:

Ai zis iveco ...deja am terminat discutia .....ma depaseste .....scuza-ma  :blbl:

Stiu ca Iveco nu e moto,dar vorbim de reprezentanta unei marci Europene renumite.

SI grupul Piagio e un nume mare,dar serviciile lasa de dorit,am exemplificat mai sus !

Acum 2 minute, tourist1 a spus:

Domnilor, un lucru este clar. ........... dar respect munca unui om si imi place ca si acel om sa se simta respectat financiar facand o treaba corecta.

Absolut corect si bine punctat !

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, tourist1 said:

....

Am un pretin din copilarie care o fost mecanic la Porche ...ala de prin pipera parca ...si a plecat la porche UK .    SI vorbind cu el aceleasi rahaturi ca aic mi-o zis  : Boss....reprezentantele ''treinuiesc'' uameni....dar dupa ...pt ca este calificat , urca in grad si iese din service .....iar asta mai apare doar cand este ciubucu gras ....altfel ...raman aceiasi saltimbaci ca la orice service .....asta a fost si mortivul pt care a plecat ...si acu se pisa pe ro - porche .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Ruginel a spus:

Si tie daca ti-ar intra in service unul cu “repara motorul ca nu porneste”, fara un “buna ziua” inainte, cred ca ai arunca cu leviere dupa el.

La mine nu intră oricine, e cu circuit închis! :blbl:

Acum 3 ore, 3.14 a spus:

la ei info este worldwide

Am lucrat vreo 8 ani în departamentul tehnic al unui importator, țineam direct legătura cu "centrala" producătorului. Știi câte soluții tehnice am primit la problemele tehnice semnalate? 0! Nada, nema, neant.

Acum 1 oră, 3.14 a spus:

Ai zis iveco

Iveco va fi camion

Când o fi și italianu' om!

 

Nu-i mașină ca iveco

Nici la deal și nici la peco!

 

Omul se trage din maimuță

Și iveco din căruță!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...