A PEGASO 652 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 S a dus filetul de la Baia de ulei cum îl repar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Cu asa ceva : http://sculebgs.ro/scule-speciale/reparatii-filete-helicoil.html?gclid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw2hab8FA-uwbDfk21sQGjndnOJ97FFq9XkdEB5qChFkgz6sbZdSargaAl3UEALw_wcB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Este doar un exemplu .Pribabil sunt alte locuri unde gasesti la preturi mai bune si mai de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Exista kit de reparație (cred că la bmw) sau confecționezi la un strungar dibaci un dop cu filet conic pe care îl poți lipi cu un adeziv bicomponent și faci un bușon de diametru mai mic în acel dop. Eu așa am rezolvat la un Pegaso. Buba e grisimea mica a carterului acolo, și nici adâncime nu ai ca să permită prelucrare pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Daca si folosirea unui kit helicoil a devenit treaba complicata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus_young Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 eu am rezolvat la Octavia cu asa ceva https://www.emag.ro/set-pentru-reparare-buson-baie-ulei-yt-1757/pd/DGNM6KBBM/ nu l-am luat de aici , a costat undeva la 140 lei , daca imi aduc aminte am sa postez de atunci nu mai pun pasta rosie la busonul de la ulei ca recomandare , daca nu ai mai facut o majorare de gaura , cel mai bine mergi la un mecanic , care are mana facuta pe asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 25, 2019 Admin Share Postat Mai 25, 2019 1 oră în urmă, A PEGASO 652 a spus: S a dus filetul de la Baia de ulei cum îl repar Fii atent, ca incepator este bine ca de-acum inainte sa faci asa, garantat gasim solutii: - Rasfoiesti atent forumul si deschizi topicul pe aria potrivita ---> ti l-am mutat aici. Nu mai deschizi "N" topicuri, in afara ca enervezi, vei primi exact aceleasi solutii. - Incepi cu "salut / am o rugaminte" si continui cu descrierea exacta a problemei, despre ce mobra discutam, care sunt simptomele etc. Impreuna cu un titlu concis, fara ambiguitati. Un "multumesc" la final face cat o cana de apa rece intr-o zi caniculara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 (editat) Pegaso are carter sec, nu ai ce baie să demontezi, doar să desfaci motorul. De asemenea în interior, în spatele orificiului, nu ai spațiu liber și nu poți folosi un tarod sau o sculă pt prelucrat și introdus un insert de tip Helicoil. Cred că ai maxim 10mm de la suprafața exterioară până la obstacolul din interior. Kitul de care am amintit e tot un dop cu filet conic, intră forțat în filetul deteriorat. Editat Mai 25, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A PEGASO 652 Postat Mai 25, 2019 Autor Share Postat Mai 25, 2019 1 oră în urmă, Paca a spus: Dai jos baia si fugi la meserias . Ala are solutii daca tu pui intrebarea asta . Alta baie daca nu iesi ok ca bani . Acu spune si ce anume este dus ...sau cum este dus ..nu mai poti sa pui la loc surubul ?..starngi si merge in gol ? .. ...sau ce are ? Ce sfaturi sa primesti daca esti zgarcit in info ? ...sau ne dai test Salut... Se învârte în gol... A fost strâns prea tare la schimbul trecut presupun Acum 37 minute, l.u.v a spus: Fii atent, ca incepator este bine ca de-acum inainte sa faci asa, garantat gasim solutii: - Rasfoiesti atent forumul si deschizi topicul pe aria potrivita ---> ti l-am mutat aici. Nu mai deschizi "N" topicuri, in afara ca enervezi, vei primi exact aceleasi solutii. - Incepi cu "salut / am o rugaminte" si continui cu descrierea exacta a problemei, despre ce mobra discutam, care sunt simptomele etc. Impreuna cu un titlu concis, fara ambiguitati. Un "multumesc" la final face cat o cana de apa rece intr-o zi caniculara. Salut... Ma scuzi... dar am fost destul stresat în legătură cu problema asta și am scris totul pe fuga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Acum 42 minute, Paca a spus: La un tico de rahan si acu am asa :)))) Deci tu ai ramas tigan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 (editat) Acum 2 ore, A PEGASO 652 a spus: Salut... Se învârte în gol... A fost strâns prea tare la schimbul trecut presupun In timp ce desfiletezi busonul incearca cumva sa tragi de el spre exterior, necesar doar pana prinde o spira buna. Daca nu ai acces la buson, incearca o surubelnita sa bagi sub ea. Dupa ce ai scos busonul, daca ai loc, fa filet interior de o marime mai mare (ex de la M10 la M12) si un adaptor de la filetul nou la filetul vechi. Daca nu ai loc sa faci filet metric de marime mai mare incearca filet inch. Eu la KTM am facut din M12 -> 1/2" Cand infiletezi adaptorul in carter / baia de ulei, pune thread lock permanent. Daca carterul ti-e din aluminiu si busonul din otel, filetul din carter e mult mai fragil. Cu un adaptor din otel pe viitor o sa desfaci doar filetul intre otel - otel. Ca sa etanseze bine, i-ti va trebui o saiba de cupru de diametru exterior mai mare si cu aceasi diametru interior. Recent am avut si eu problema asta la KTM, a trebuit sa dau jos motorul de pe cadru. L-am rezolvat cum am descris mai sus si deocamdata tine bine. Editat Mai 25, 2019 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miky493 Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 Am patit aceeasi probleba acum 6 ani,dupa ce am cumparat o motocicleta si am vurut sa ii fac schimbul de ulei,ca tot omul!Am dat capacul de la baie jos si am mers la meserias.Nu a putut sa imi incarce cu sudura si sa imi refaca filetul deoarece,mi-a spus ca este din antimoniu si nu se poate.Solutia salvatoare a venit tot din partea meseriasului.A dat alt filet,cu un numar mai mare si binenteles mi-a dat si surubul potrivit pentru acea dimensiune.Mentionez ca motocicleta functioneaza si in ziua de azi cu acel surub,chiar daca nu mai are acel magnet,cum este surubul original.Este o problema destul de delicata si care trebuie sa rezolvata cu simt de raspundere,asadar sfatul meu este sa mergi la un meserias!Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 27, 2019 Share Postat Mai 27, 2019 (editat) https://www.google.com/amp/s/lincos.ro/amp/3074-trusa-reparat-buson-baie-ulei-m15x15-5990671705340.html E doar o idee, sunt și alte dimensiuni. Editat Mai 27, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.