Sari la conținut

Despre Frame Sliders


Cristian C.
 Share

Postări Recomandate

Salutare si toate cele bune tuturor.

Am doua aspecte de lamurit, poate gasesc la voi si răspunsurile.

1. Daca a dat cineva comanda vreodata aici https://www.sportbiketrackgear.com/

2. Are legatura cu linkul de mai sus si titlul, mai exact ma intereseaza achizitionarea unor frame sliders (am gasit la ei ceva de la puig) undeva la aproape 1000 lei cu toate costurile.

In romania n am gasit nimic interesant pe google, chinezariile sunt ce spune si denumirea.. pretul intradevar, este mare, dar si degradarea carenelor si a capacelor motorului se duce la niste costuri..

Motorul in cauza ar fi un Honda. Cbr 600 rr.

E acceptata orice parere Pro sau Contra asupra postarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am avut tone de modele de sliders si rezultatele au fost destul de amestecate cand a venit timpul sa-si faca treaba . 

Ce s-a dovedit a fi o investitie buna in toate ocaziile au fost capacele de la carbonadi ,adica ceva de genul:

 

https://www.ebay.de/itm/HONDA-CBR600RR-PC37-F5-03-07-2x-CARBON-LIMADECKEL-KUPPLUNGSDECKEL-CARBONO-MOTOR/272423601225?hash=item3f6db64449:g:9T8AAOSwZ~ha6caE

 

Nu cred ca exista solutie de genul asta care sa-ti protejeze carenele decat la viteze foarte mici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, goe 75 a spus:

 

Ce s-a dovedit a fi o investitie buna in toate ocaziile au fost capacele de la carbonadi ,adica ceva de genul:

 

https://www.ebay.de/itm/HONDA-CBR600RR-PC37-F5-03-07-2x-CARBON-LIMADECKEL-KUPPLUNGSDECKEL-CARBONO-MOTOR/272423601225?hash=item3f6db64449:g:9T8AAOSwZ~ha6caE

 

Am gasit si ceva de genul la 200 si un pic de $ pentru capacele/ zonele de contact ale motorului in cazuri nefericite. 
Ce i drept, cand te loveste norocul, in mare parte se alege praful, raul poate fi decat atenuat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut eu parerile sunt impartite, cum zicea si colegul Goe, sliderele astea ajuta la viteze mici si cand sliderul nu prinde o bordura/buza/adancitura in asfalt ca altfel face triplu tulup cu punctaj maxim, se poate indoi cadrul mai usor...etc. Cert e ca la curse nu prea vezi slidere, maxim capace motor, or stii aia ceva. Cum iti e norocul in final, tu decizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, paulynos a spus:

Din ce am vazut eu parerile sunt impartite, cum zicea si colegul Goe, sliderele astea ajuta la viteze mici si cand sliderul nu prinde o bordura/buza/adancitura in asfalt ca altfel face triplu tulup cu punctaj maxim, se poate indoi cadrul mai usor...etc. Cert e ca la curse nu prea vezi slidere, maxim capace motor, or stii aia ceva. Cum iti e norocul in final, tu decizi.

Fiecare raspuns ma face sa ajung la varianta optima pentru mine. Am sa ma gandesc bine inainte de a face comanda initiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
Vizitator goe 75

Aha! Tura aia de Bg a fost una fantastica pt mine...si stilul de mers si ritmul , vremea perfecta , asfaltul decent si  compania faina . 

 

Sa o stapanesti sanatos si multa bafta cu noua jucarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Revin cu update.

Din nefericire s-a întâmplat ca vântul din noaptea trecută să-mi testeze funcționalitatea frame sliderelor. 

Pe lângă daunele secundare, măcar nu s-a belit toată partea dreaptă.

20200315_101707.jpg

20200315_101651.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, frigider a spus:

sa nu o fi daramat cineva, ai vazut cu ochii tai cum vantul a dat-o jos?

Husa era ruptă, când am coborât să fac poze la daune era să mai pice o dată pe mine, fără husă de data asta. În locul ăla de la capătul blocului se amplifică curentul.. ulterior am mutat-o. (Mă gândeam să o ancorez in sol). N-am avut probleme de genul până acum, nici măcar copii nu se urce pe ele, la 2m era și a unui prieten parcata, însă mai strategic. Nu neg se poate și cum ai spus tu, dar merg mai mult pe cealaltă variantă. Oricum ar fi, tot rău e :).

Editat de Cristian C.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.03.2020 la 12:17, GoodKat a spus:

Daca sliderul ti-a atins cadrul la o cazatura de pe loc, ti-as recomanda sa le schimbi cu ceva cu prindere directa, nu in L

 

Am vazut niste puig-uri similare ca design pentru alt model de mobra... nu mi-au inspirat incredere si-am luat r&g. Nu le-am probat inca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, GoodKat a spus:

Ieseai mai ieftin daca iti comandai de la R&G asa cum ti-am zis pe 2 Decembrie, iti ajungeau la poarta in cateva zile.

Știi că nu se putea să nu fac pe încăpățânatul, probabil cel accidentat trebuie schimbat, până atunci am comandat protecții pentru axa față și spate, ceva mai robuste.. daca tot mi-o ține incidentul pe bară 2-3 săptămâni. 🤷🏻‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, GoodKat a spus:

Iti doresc sa  nu le probezi!😁 R&G mi s-au parut foarte sigure. La fosta mobra am avut un set, erau facute foarte bine, prinse in mai multe puncte, gaurile de suruburi erau facute cu helicoil din fabrica. Pretul lor e ultra decent.

Am probat un r&g la cealalta mobra. Si-a facut treaba impecabil. Polizat pana la surub, mi-a salvat capacele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...