Sari la conținut

Honda CBR1000RR


Mihai Catalin
 Share

Postări Recomandate

In primul rand,salutare tuturor si in al doilea rand as vrea sa imi prezint si eu noua achizitie.

Dupa o perioada de 3 ani in care m-am bucurat de un Suzuki K5 de 600,am decis sa trec la ceva mai nou si mai puternic,o Honda CBR1000RR din 2010 de care m-am indragostit de prima data cand am vazut-o.

Dupa o singura iesire cu ea intr-o zi de ianuarie,pot spune ca este diferenta enorma intre k5 si aceasta,ma refer la cuplu,la putere,ciclistica.

20200130_132302001_iOS.jpg

20200130_132345495_iOS.jpg

20200130_132411476_iOS.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, daca tot te ai prezentat intr un topic cu ea, sa ne mai pui poze, sa ne mai povestesti experiente pe parcurs, revizii, chestii. Nu de alta, dar sa nu fie un topic topic mort. 

P.s.: e o wheelie machine si este frumoasa.

Asfalt uscat pentru inceputul de sezon si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizia tocmai am facut-o acum,ulei BelRay EXS 10w40,filtru aer si ulei,plus bateria,care era moarta.

Poze si impresii o sa pun cand o sa incep sa merg cu ea mai mult,nu doar iesiri scurte,oricum asfaltul si vremea este rece si aderenta lasa de dorit,asteptam cu nerabdare primavara.

Asfalt uscat la toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Mihai Catalin a spus:

BelRay EXS

Foarte bun uleiul, bine eu am mers pe EXP dar e tot pe acolo, sezonul trecut am mers pe IPone si iarasi foarte multumit. Sa te bucuri de ea, Onda nu exceleaza la nimic dar face totul extrm de bine iar ciclistica e printre cele mai bune. Ce an e? In functie de asta va trebui sa umbli cu un bidon de ulei sub sea, ma distram maxim cand la benzinarie un prieten in loc sa isi bea cafeaua statea sa completeze uleiul papat. Hai cu primavara ✌️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto motocicleta. Am fost si eu tentat in trecut de asa ceva. Daca ai grija de ea te va servi mult si bine.

 

Chiar daca ai verificat dupa serie, si nu e "cu probleme" iti recomand sa verifici nivelul dupa fiecare tura, sau macar lunar. Iti ia un minut. 

 

Stiu un caz ca avea serie tot "fara probleme" ddar tot ii lua 500g la 5000 km. Si era boboc motocicleta.

E o problema minora, pacat sa nu o tii din scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Fiziflash a spus:

Foarte misto motocicleta. Am fost si eu tentat in trecut de asa ceva. Daca ai grija de ea te va servi mult si bine.

 

Chiar daca ai verificat dupa serie, si nu e "cu probleme" iti recomand sa verifici nivelul dupa fiecare tura, sau macar lunar. Iti ia un minut. 

 

Stiu un caz ca avea serie tot "fara probleme" ddar tot ii lua 500g la 5000 km. Si era boboc motocicleta.

E o problema minora, pacat sa nu o tii din scurt.

Iti dai seama ca o sa verific uleiul,verificam si inainte cu cealalta,doar ca avea fereastra.Honda a pus joja,mi se pare de rahat,dar asta e.

 

Acum 4 ore, Metal Heart a spus:

Nu ca-s eu mare racer, dar totusi... Pilot Road 5 pe un superbike? 

Da stiu,si eu am ramas surprins cand am luat-o sa vad pe ea cauciucurile astea.Deocamdata o sa o las asa,sa vad cum se comporta pe drum,este pacat de ele ca sunt noi noute.Daca nu imi plac le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Mihai Catalin said:

Le folosesc,normal,oricum imi este teama sa ma dau la ea deocamdata,o sa o las mai usor o perioada pana o invat.

incearca totusi sa te dai la ea cu niste frane, undeva intr-un loc mai ferit. Asa macar stii la ce sa te astepti de la Road5 alea, care au si ele, ca orice cauciuc, un punct de la care cedeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Salutare la toata lumea,am zis sa revin cu un update dupa sezonul care s-a incheiat(pt unii :))) ).

In primul rand motorul nu papa ulei absolut deloc,am facut cu ea in jur de 5000km,verificat uleiul de fiecare data cand plecam cu ea.

Nu smuceste cand accelerezi,trage liniar si destul de brutal cand urci in ture cu ea(a reusit sa ma uimeasca si in treapta 6 la vreo 10.000 ture cand am bagat mana in acceleratie era sa ma lase in urma 🤣🤣).Ciclistica este UAU,o lasi imediat de pe o parte pe alta,obositoare la drum lung,ca oricare sportiva cred eu.Dupa vreo 400 km incepi sa simti spatele si mainile.

Cauciucurile sincer nu ma asteptam sa tina asa de bine,am fortat de cateva ori pe curbe,frane,ploaie si nu a mi-a plecat spatele sau fata,sa raman fara aderenta.

Nu imi place nu au pus trepte de putere si indicator de treapta pe o motocicleta din 2010,in rest toate sunt OK.

Per total sunt foarte multumit de alegerea facuta si sper ca cei care vor sa ia acest model,sa va ajute aceste pareri.

Asteptam cu mare nerabdare noul sezon,aveti grija de voi pe drum si asfalt uscat!

20200626_122612609_iOS.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare motocicleta.
Intervin, pentru ca eu am un sezon cu Michelin Road 5 GT (versiunea pentru motociclete Touring, cat mai grele :) ) si sunt impresionat.

Aderenta, manevrabilitate, gestionarea excelenta a cuplului (am un Bandit 1250 care e locomotiva din aceasta perspectiva), tinuta de drum imbunatatita (parca am suspensii pneumatice) si as putea continua.

Asa ca nu vad de ce nu ar putea fi o optiune pentru CBR1000RR.
Sa vina sezonul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...