Jump to content

KTM 790 Adventure S


Recommended Posts

eu nu am timp sa ma bata vantul pe cat mi-as dorii :)

 

in alta ordine de iedei as vrea sa iau astea de la camel ADV

https://camel-adv.com/products/ktm-790-1-finger-clutch - nu ca ar fi mare nevoie, mai muit curiozitate 

https://camel-adv.com/collections/featured-products/products/ktm-790-adv-neck-brace - asta pare sa fie util 

 

Un site care sa livreze in RO produsele lor, știe cineva 

Edited by peu
Link to post
Share on other sites
  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tracer 900GT

image.thumb.png.6ffd648070401ed064b97df0b2f868fd.png

 

Cinstit si in trei cilindrii.

Ma asteptam sa fie foarte aproape de Nike, Niker, Niken dar mai usoara si mai sprintena, asa a si fost.
Sa fiu limpede am avut-o doar un ceas.

Pozitie - decenta, clar orientat spre touring cu un minim de impresie sportiva. 

Ergonomia - saua moale, partener bun la drum lung. Picioarele stau dubios ca sunt capacele de la motor asimetrice si care ies un pic mai mult pe aici pe acolo inafara. Mainile ok in adancime / inaltime si latime

Protectie - picioare no problem, aidoma la maini (am mers numa pe autostrada buna si goala, deci prins ceva viteza ici si colo; pana sa ies in autostrada aproae de 10 min de mers doar printre masini), parbrizul suficient dar nu perfect, sigur ala optional mai inalt face treaba mai buna. Partea faina ca se poate regla civilizat, din mers, cu o mana.
In piept si umeri nu tin minte sa fi avut vant considerabil, din nou trag concluzia ca e buna de ture lungi.

Suspenia - irelevanta, pe ieftineala, evident ca isi face treaba dar nu este la adusa "la zi". Plnjeaza fata in frana, nu are o fermitate care sa iti dea precizia aia. In schimb sigur puteam sa gasesc o pozitie mai buna fiind reglabile manula fata/spate, asta e un plus oricat de neperformanta e suspensia prin constructie.


Frana - slabe, cum prinde initial si cum continua. Avand in vedere ca nu este o motocicelta grea, gandita pentru drumuri "pe care sa te dai", as asteptat ceva care sa muste mai serios.

Motor - ma repet, sunt fan 3cilindrii, la 115 cai merge exact cum as fi vrut. Are cuplu cat sa nu te plictisesti niciodata si are destul cick cand dai in gas. Pentru mine, cetateanul oarecare de rand, motorul trage si duce un om si cu bagaju lui fara nici o transpiratie.
Urca in ture fain, poti sa depasesti tiru fara stres si un pic mai din scurt. 
Cel mai mare plus pe toata motocicleta este motorul as zice fara sa dau inapoi. Suna nici cum, pentru mai mult "umf" trebuie o alta teava.
Ca sa dau cu mucii in fasole, daca suna deja prea bine: vibreaza, mult si aiurea (unii inghit, altii nu suport si altora le place.. viata bate feru)

QS - mai bine fara, da numa in sus, la cum zice si @barbat - daca mere in sus de ce nu si in jos?! Trebuie sa trag tare in sus sa schimbe si parca dau sa tai lemne, ma face sa fprefer sa folosesc ambreajul si gata

 

Altele - aceleasi butoane aiurea aruncate peste peste tot, care dau senzatia de plastic din oo kinder. 
image.thumb.png.c2316beeece1b4d5803820e8e2d68590.png
Bordul super ok, fara pretentii ca e facut cu design si figuri, perfect functional si clar de citit, de dragul artei e si color.
Tehnologie cat trebuie sa fie la zi si fara lipsuri, apropo am mers doar pe "sport" ca de restu nu sunt curios.
Gentile arata bine, destul de incapatoare daca nu cari cu tine fieru de calcat si rasnita de cafea, finisaje ok, estitca dupa gust.

In concluzie la 12K euro, avand in vedere ce este in jur pe piata, eu zic ca e un pic de no brainer daca te uiti la ceva de drum sub 1000cc.
E nou, arta bine, trage okok, TC, ABS, CC, Ride mode, mansone incalzite, cric central, genti, confortabil, display civilizat, o gramada de optionale oem ok.
Eu am avut pe lista lunga motoru asta cand am inceput sa ma ocup de a alege ceva nou, pentru ca zambet pe buze de la 790.. am oprit cautarile. Daca se intampla sa fi ratat intrarea la reprezentanta ktm, nu ma mir daca as fi avut 900GT (totusi vibratia este un punct inca sensibilt pentru gustul meu).


Si zice lumea ca de ce mi se pare mult 10K pe T7, uite de asta! (tracer 700, adica T7 de strada e 8.8K)
 

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, hora09 a spus:

daca mere in sus de ce nu si in jos?!

Ca să meargă în jos tre să facă "throttle blip" (să dea un gaz scurt). Nu știu de ce nu au adăugat si nici măcar dsca accelerația e fără cablu, caz în care ar fi fost relativ simplu de făcut blip-ul. 

Link to post
Share on other sites

Am mers si eu cu Tracer-ul 900. Din pacate GT-ul nu era la test dar in linii mari e aceiasi moto, exceptand parca suspensii. Mi-a placut cum trage motorul si chiar nu am simtit vibratii pronuntate dupa 5-6000 cum am auzit vehiculandu-se. Mi-ar fi placut sa testez si QS-ul dar asta non GT nu are asa ceva si cred ca e cam degeaba sa schimbi doar in sus si cu tot felul de limitari de treapta si turatie. Asta de fapt e si unul dintre criteriile care ma face sa ma gandesc la alta moto. Trebuie sa merg si cu 790 sa vad ce si cum. 

Mi-a placut pozitia in sa, confortabila si chiar daca am mers cam 45 de min cred ca pot sa stau cateva ore fara sa ma dau jos :). Modul A mi se pare cam neslefuit ca sa zic asa. Datorita pozitiei acum imi trece prin cap V-STROM-ul 1050 XT, trebuie testat si asta fiind un 2 cilindri si cuplul e mai mare si mai de jos dar yok QS la Suzuki. Sunt cam indecis.

Link to post
Share on other sites

Tracer GT mie imi pare o motocicleta corecta pt prețul ei, dar nu a fost ceva sa ma facă sa cumpăr

Daca nu reușești sa testezi 790 pana ma întorc eu in țara, (final de luna) poate facem cumva si te ajut eu cu asta.

Imi pare inadmisibil ca cei de la Dementor sa nu aducă o motocicleta de test tot anul, pe care sigur o vindeau la final de sezon in prețul lor de achiziție 

 

Link to post
Share on other sites

Eu am sa fiu in Timisoara pana la sfarsitul anului (vin saptamana viitoare), am sa fac dus intors cu alte tari din cand in cand, dar printre ele poate ne organizam cumva prin minune un weekend pe undeva

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ca sa ma dau din casa, săptămâna trecută am mai băgat 1100+ dintr-o bucată, ca si ultima data fără stress.

Mai puțin mișto a fost ca nu mi-a mai funcționat șaua încălzită... A mers de la garaj acasă, de acasă pe drum.. si au fost 3 ore de condus la 4-6 grade 🥶

20200919_071926.thumb.jpg.ac8db507e00d09be41cb957f9e2c86d9.jpg

 

5 schimburi, o bluza, echipamentul de off si in rest in genți doar biroul, din care evident doar strictul necesar.

20200919_123853.thumb.jpg.97e556cb065838ac842fd43c1821130f.jpg

 

Înainte să plec mi-am dat panică singur ca o sa ma doară picioarele in crossfire3 toata ziua, dar absolut de loc spre surprinderea mea. Darbde cald nu tin, cam de loc

crossfire_3_srs_black_ash.thumb.jpg.fee3355336f089708743624927fdf7be.jpg

 

La unguri m-au oprit cum am intrat in tara, au respirat mai ușurat ca nu sunt polac.. i-a incantat ca am vorbit pe limba lor unde ma duc, au pus un stiker cu tranzit pe motor si la drum bun.

 

Cu tot cu restricțiile, care sunt doar de ședere, la maghiari, era plin de grupuri motor, locali si straini.

 

Singura zonă din Ungaria unde stiu eu sa fie curbe/serpentine (aparent este un deal in tara aia) dau de un tip (puști a se docedi) cu gagica 8n spate un 990 😮

"Ne-am dat" un pic acolo, bai trăgea copilu ala de motor, cand in fata cand in spate da ala era la buza gumelor de fiecare dată.

Cand mergeam in paralel si cand am oprit..plm s-ul e ca un push bike fata de acea masinarie.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ca viata iti da mai multă mue decat orice altceva am apucat prea puțin sa ma dau.. însă am luat două zile sa imi alint demonii si am urcat prin Hunedoara, Caraș si Timiș 

 

20201002_111845.thumb.jpg.3ed35bf72a2c45aa0c959452aea62e12.jpg

 

20201002_113829.thumb.jpg.bf9a65cd06776a273bc200d7dffdf11a.jpg

 

Pe cât de decente sunt binele, pe atât am descoperit ca sunt nule pe biroul de aicea 

20201002_124750.thumb.jpg.660f2898243c01fafe0e8d68d6f48d53.jpg

 

20201002_124126.thumb.jpg.dad70961f2bab2c86c2086c502954f83.jpg

 

Ca de obicei plantele nu reiese in pozele amatoricesti

20201002_123618.thumb.jpg.2bf42d5bd7b1884c24a8d0aad5721bc7.jpg

 

Foarte plăcut suprpins de calitatea drumurilor forestiere

20201002_155227.thumb.jpg.d0370287668bea91bc1adad6bb597c20.jpg

 

20201002_130123.thumb.jpg.596a076a8ab5e10d73aa19fa6da12326.jpg

 

20201002_155505.thumb.jpg.b639b4482d4e72eed6e1538c37cbd24d.jpg

 

20201002_160404.thumb.jpg.afd4e60d79021725ad02d6da51ef711d.jpg

 

20201002_160957.thumb.jpg.38725e8ce5443581d269bd03be559db3.jpg

 

20201003_120911.thumb.jpg.5c00026bb50ebbf60a3b792746cd3d5a.jpg

 

Eu nu am nici o treaba cu biserica si marketingul de genul, dar in zonele astea imi gasesc singur zeii mei

20201003_152223.thumb.jpg.f0f8929cfa32de0ede8e29b8bdaef81e.jpg

 

20201003_152235.thumb.jpg.5c9bf592198665b0d19c7ea211e8a78f.jpg

 

20201003_150316.thumb.jpg.95ebf561b5f9c6190e6ff878aa260a0b.jpg

 

20201003_133353.thumb.jpg.9608b520f771a6a6ac66db65794020b8.jpg

 

20201003_133410.thumb.jpg.f03abf8a427c0377fe16273aa43a9f2d.jpg

 

Drumul uscat dar unde am gasit bălți serioase nu le-am iertat, asa ca nisipul dintre dinti si noroiul de pe ceafă sunt mai mult ca o bucurie

20201003_160412.thumb.jpg.e3138769cb8756cb7f97d101b576fbab.jpg

 

20201003_160447.thumb.jpg.83060fe9bd7bc7799f693a6c53c461a3.jpg

 

20201003_163622.thumb.jpg.cacd20108ce452943020edd2ee5d4362.jpg

 

20201003_163640.thumb.jpg.8e20dd74c4022851c736fc4b9cc753b7.jpg

 

20201003_155534.thumb.jpg.7489e79ffca6a1f340ce145e19dcbeea.jpg

 

 

De cand am motorul asta merg cam ca o gașcă, nu ma aplec ca nici nu am pe unde la ce drumuri drepte sunt unde locuiesc.

Drept urmare aveam toți pinii de cauciuc din matriţă de pe marginea gumei.

Asta pana cand am ajuns pe drumurile astea si e dupa 15K cand imi dau seama de fat cât de ok poate fi 790ul in curbe strânse, serpentine si dinastia, vârfurile cizmelor hârșîiau sănătos.

 

Cand termin tura si ma dau sa ma pun pe șosea sa ma duc acasa, dau un ochi de inspecție și vad ca mi-au cărat pe lângă crampoane... nu stiu daca sa imi iau panică sa le schimb pe graba sau mai am de tras de ele.

20201003_171546.thumb.jpg.91a3cf3e246b123f0e2caac5b437a721.jpg

 

20201003_171609.thumb.jpg.dafd1f50e1587b39b1c46afb73e3d60c.jpg

 

20201003_171612.thumb.jpg.48731a52273699259b095ac4ad4dbcb3.jpg

 

Fața se ține evident mai bine

20201003_171634.thumb.jpg.e7107dfe6ba042c65cb150f5c35ef74e.jpg

 

20201003_171643.thumb.jpg.7fbde2c54fec8bf79b3bbc6f47ca1522.jpg

 

Sa fie vreme ok si in weekendul ce vine!

20201003_184142.thumb.jpg.dab7bc7f8c3991ae9f553163b39b154c.jpg

20201002_131925.jpg

20201002_160935.jpg

20201003_153035.jpg

Unde e butonl de Edit ? 😶

Unde e butonl de Edit ? 😶
Futui autocrectu massi!

binele = gumele
biroul = noroiul 
plantele = pantele
gasca = gasca (pasarea aia de curte)
carat = crapat

sorry..

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, hora09 a spus:

Ca viata iti da mai multă mue decat orice altceva am apucat prea puțin sa ma dau.. însă am luat două zile sa imi alint demonii si am urcat prin Hunedoara, Caraș si Timiș 

 

😶

Unde e butonl de Edit ? 😶
Futui autocrectu massi!

binele = gumele
biroul = noroiul 
plantele = pantele
gasca = gasca (pasarea aia de curte)
carat = crapat

sorry..

 

In coltul din drepta sus. Ai 3 puncte de suspensie.

Azi l-am (re)descoperit si eu. 

 

Misto locuri ;). 

Acum 1 oră, hora09 a spus:

Cand termin tura si ma dau sa ma pun pe șosea sa ma duc acasa, dau un ochi de inspecție și vad ca mi-au cărat pe lângă crampoane... nu stiu daca sa imi iau panică sa le schimb pe graba sau mai am de tras de ele.

Fața se ține evident mai bine

 

 

Eu zic ca nu, dar nu bag mana in foc, fiindca eu aveam camere in roti oricum.

Cand incep sa se desprinda caramelele una cate una atunci poti sa iti faci griji. 

Daca ai camera in cauciuc (nu prea cred ca este asa din constructie) nu ar trebui sa iti faci nici o grija.

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, hora09 said:

Cand termin tura si ma dau sa ma pun pe șosea sa ma duc acasa, dau un ochi de inspecție și vad ca mi-au cărat pe lângă crampoane... nu stiu daca sa imi iau panică sa le schimb pe graba sau mai am de tras de ele.

Asa am patit si eu la VStrom,  E09+ tubeless si am mers pana s-au tocit - cam 13oookm, fara probleme.

Edited by emilian_rks
Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, peu a spus:

ploua in weekend

Petrosani 
image.thumb.png.9d35e1e8b76a68010ca6d7ad81b8027e.png

 

Resita
image.thumb.png.a677984db5745e67c42c748dce4d8418.png

 

Deva
image.thumb.png.5b87abde217b7e313a33bdcb2fae0c85.png

Zic ca merge.. 

Edited by hora09
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Bere, wisky si femei
DJ Bobo e tot ce vrei

Buna dimineata si bun gasit din hibernare, mai exact e prima zi cu soare dupa prea mult timp, am terminat o sticla de borhot irlandez: sa traisaca unchiu' Raul!


Nu am termiant sa imi dau cu parerea anul trecut despre mobrele calarite in teste, ma oprisem.. din diferite motive.
Dar (nu ca ar fi prima data.. am visat azi noapte) ca ma dadeam/aveam/utilizam un Diavel 2012-Ducati-Diavel-LSF.thumb.jpg.fc490881912d36d707807dda102e5d18.jpg

 

Treaba a fost cam asa: am platit taxa de protectie, donshoara a venit si a explicat care sunt butoanele (prima dara canad am fost complet neinteresat de ele..) si hai.
Primul lucur: pulsul ridicat doar cand m-am apropiat, apoi cand m-am pus pe el.. mi-am dat seama ca stau "in motor" si nu pe "motor". Am zis ca o sa fie charagios, ca sunt prea jos, ca nu e in regula, picoarele cum naiba stau... toate au trecut si au fost date uitarii iemdiat cum am plect de pe loc am bracat ghidonul sa ies din parcare si m-am dus pe sosea.. fantastic! totul era unde trebuie, nici cea mai mica umbra de indoiala.

Este pana acuma singurul motor care m-a bagat sanaros in boala... intors acasa cu prea multe intrebari existentiale si absolut debusoalt, partenera mea de viata, dupa ceva dialog si calibrand trairile mele zice ca na.. ia unu, ai o viata si bucura-te, 2 motoare ai mai avut nu se capat de lume.. In fine, mi-am revenit cand am inceput sa gandesc jideneste.

Acel sasiu in cobinatie cu motorul si pozita mi-au dat trairi sublime, simteam ca pot merge in drum de 1000+km fara problema, ca pot sa ma distrez juma de zi, ca pot sa il folosesc in oras si sa am in toate contextele satisfactie garantata! 
Mai putin toba originala care suna a burlan, cum plm! asa ceva! Asta doar ca sa nu fie totul prea bine sa ti se para un vis (trece repede visu cand iti aduci aminte de pret).

Motocicleta asta m-a uns grav pe suflet, eu am avut tot timpul cel mai mult loc in inima pentru Ducati inainte sa stiu mai nimic.

Tin sa zic o mica intamplare, eram cu motorul in cauza, pe o autostrada care pleaca/duce de la aeroport cu 5 benzi sens.. eram lisnite si cam nici o masina, tot faceam ture pe acolo sa ii dau peste 200.. nu prea e combinatie cu GTair si costum textil de adv.. si la ultima "linitua" ma depaseste unu cu gt-r prin dreapta aratandu-mi ca ce plm tin traficul in loc.. clasic pe aicea 😐

Ducati ramane o masinarie care iti da ceea ce alti producatori de motoiclete nici nu viseaza.
Si cu vorbele asea dulci, sa ma f#ut in ei cum au facut sa arate Monsterul nou :(

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

E foarte frumoasa jucaria, da si un camion de bani si da, eu cred ca e o motocicleta exclusivista

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Din categoria cât de des imi amintesc ca nu am destulă fonduri pentru un Ducati cu patru cilindrii in V, un cetățean de pe forum prezintă noul lui Tracer si aminteste de fostele motoare, inclusiv FJR.

 

Tot anul trecut am avut plăcerea să iau un FJR, la teste, an producție cred ca 2019.. Si in clasicul bej ciocolatiu căcăniu.

Nu am mai fost nici macar sunt pe motorul asta, deci am avut experiență total nouă. 

 

Doar o oră la dispozitie pe care am petrecut-o doar pe autostrăzi. 

 

Nici un moment nu am putut să pot trece peste prețul astronomic pentru un motor care e de acu 10 ani produs la fel.

Însă calitatea montajului si construcției este exemplară și se vede si simte imediat.

O motociclete extraordinar de grea dar care nu mi-a dat nici o bătaie de cap nici in parcări nici intre masini, profiluri fiind jos.. greutatea ușor de manipulat.

 

Motorul ala este un deliciu, cuplul mare si constant livrat fin, e clar altceva facut sa mănânce km dupa km.

Cutia.. asta m-a dat pe spate, nu am gasit pana acuma ceva sa ajunga la nivelul aștepta finețe și precizie, deci doar de plăcere as amesteca in cutie doar ca nu prea trebuie din cauza cuplului si cum e etalată cutia in general.

 

Evident ca merge tare, evident ca stai bine, deși mi-ar trebui 12 ore de stat în sa sa trag concluzia ca imi este la fel sau mai confortabile ca un Varadero.

 

Pe curbele de la intrări iesiri de Pe autostrăzi... Eu am avut impresia că ma aplec aproape spre buzele gumeleor cu minim efort si mai important, ca stă exact cum se zice: ca trenul pe șine.

 

Ce nu a dat de loc rezultat este parbrizul care la viteza a fost doar inutil spre prost in orce pozitie, greu de crezut cand este ridicol de mare.

 

La fel imi amintesc ca era un păianjen mic care se plimba printre acele de la bord.. A cam rămas blocat săracu pe acolo.

 

Mda.. O uzină de motociclete care inspiră doar ani pestr anu de muncă a inginerilor pe orice parte te uiți, dar pentru o mobră noua este cam uitată de timp.. 20k euro.. boss!!

hqdefault.thumb.jpg.7fdc1efffaf3b69bd0b647f9a299f900.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

image.thumb.png.1bc8a6c7c8604ab08e82526936fd1ff1.png

sexy? da!


image.thumb.png.7f3e8321ceb1925771c34dad35482119.png

sexy? meh..

 

image.thumb.png.bad04522edbdee8ba2bbf093630218af.png

 

image.thumb.png.c347bd9b44e784e9d916fcf6594d103b.png

 

Avand in vedere ca e 790/890 sub, poate o sa apara kituri de carene pt ktm..!

Ca sa inchidem ziua într-o notă pozitivă, asta e săptămână viitoare la test

FB_IMG_1617302519594.thumb.jpg.9fad0f33fb0e7802e80774fc334f7f3c.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lies:

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Asa suna fericirea, după iernare, prima cheie, am fost încrezător si am "imortalizat" momentul.

 

Cand am insurubat bornele a facut scânteie deci era clar ca nu era moartă. 

 

Pt ca avem ktm a fost eroare asta pentru un moment dupa ce am pornit, după nimic.

20210405_145918.thumb.jpg.f6e4099600fcf558047d9e0fbc263ff6.jpg

 

Înafară ca bucurie mare si ca in sfarsit viața are sens, am gasit treaba asta care mere brici

20210405_160011.thumb.jpg.608ead2e556a7cf3971c2ff05cda9b31.jpg

 

20210405_160017.thumb.jpg.7d7910c9030112f132c5c47a9dad2b0e.jpg

 

20210405_161228.thumb.jpg.cc4364a9b30ed8599ab32e634c362c52.jpg

 

20210405_161245.thumb.jpg.e7fcbb9aecdf1b82d6ddf2481c53c0e6.jpg

Super ușoară, se poate deduruba in trei piese si o ascunzi oriunde.

Merge mai usor si mai precis fata de ce folosea pana acuma.

 

 

Edited by hora09
Adaugat video
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...