FLEX Postat Iulie 25, 2021 Share Postat Iulie 25, 2021 Acum 13 ore, claudeel a spus: Nu îmi place pentru că nu o găsesc safe pentru fata mea, prea mulți drogați, prea multe crime, violuri, ziua în amiaza mare în centrul orașului, poliția pur și simplu zici că este inexistentă aici. Recent am descoperit că am un vecin care omul a fost închis și are acuzații la activ de "hărțuiri sexuale ale unor minore" și omul este liber ca pasarea cerului. Am fost la politie, la primărie "dacă nu a făcut nimic nu putem să îl dăm afară". Băi sunteți proști? Trece la doi metri de copilul meu zilnic, păi voi vreți să îl vedeți pe el în pământ și eu la pușcărie? Scuze ca intervin in topicul savuros al colegului @hora09, insa ce spune @claudeel nu e snoava, uite aici: https://adevarul.ro/international/europa/marturia-femeii-si-a-ucis-vecinul-i-a-abuzat-sexual-fiul-londra-am-facut-mama-1_60fd76cf5163ec42716f9504/index.html Nu stiu ce fac englezoii la ei acasa, dar se pare ca drepturile infractorilor sint mult mai tari decit dreptul omului de a-si trai viata in liniste si siguranta pentru el si familia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 26, 2021 Share Postat Iulie 26, 2021 La 25.07.2021 la 9:47, hora09 a spus: Revenind la poporul polon, nu stiam ce inseamna consum alcool pana am venit aicea, este un pic înfricoșător, eu beau rar bun si scump, ăștia consumă ca cisterna. Confirm! Aveam niște colegi polonezi în Germania. Nici cel mai al dracu' bețiv din trupa noastră de români nu le-ajungea la degetul mic. Trăscău, tată! Cu litrii! Când le-am dat palincă de-a noastră, nu mai scăpam de ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 29, 2021 Autor Share Postat Iulie 29, 2021 1. FMm de ochi oblic si chestii facute de-anpulea Am comandat altu, pana gasesc unde sa lipesc sau care e termeni corect. Deci, fix portul de încărcare unde umbli cel mai des înafară de butonul on e facuta din cea mai mare sărăcie. 2. Mițaș 09 pentru nikname de cacao cu terminatie in 09 Am mers cu ele pana acasă, scurt. Am luat varianta lungă pe centura sa ajung la un 80ora. Sunt complet diferit de ce am vazut pana acuma. De aștepta dar totusi nu am avut de loc experiența. Nu-i a bună, dau se pice stanga dreapta imediat, frână muci, acuma sa ajung cu ele pe pământ și văd de fapt ce am. 3. M-am băgat (adică presupun ca pot considera participarea acceptată dupa proceduri) la roadbook challange ediția Septembrie. Ca un copil sunt in cap, că o să am.ocazia sa schimb o vorbă, că o să mă dau nu singur, că o glumă. Merci de info mister La 25.07.2021 la 22:50, FLEX a spus: topicul savuros Sărmâna' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Acum 20 minute, hora09 a spus: 1. FMm de ochi oblic si chestii facute de-anpulea Am comandat altu, pana gasesc unde sa lipesc sau care e termeni corect. Deci, fix portul de încărcare unde umbli cel mai des înafară de butonul on e facuta din cea mai mare sărăcie. Ce rahan e cestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 29, 2021 Autor Share Postat Iulie 29, 2021 unitatea de la TPMS, fara carcasa evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 29, 2021 Share Postat Iulie 29, 2021 Acum 21 minute, hora09 a spus: 2. Mițaș 09 pentru nikname de cacao cu terminatie in 09 Am mers cu ele pana acasă, scurt. Am luat varianta lungă pe centura sa ajung la un 80ora. Sunt complet diferit de ce am vazut pana acuma. De aștepta dar totusi nu am avut de loc experiența. Nu-i a bună, dau se pice stanga dreapta imediat, frână muci, acuma sa ajung cu ele pe pământ și văd de fapt ce am. Da-le un pic de timp sa se "rodeze"/rotunjeasca. Eu as mai lasa un pic presiunea, ca sa mai castigi pata de contact. Cate 0.1 o data si vezi ce si cum. La capitolul schimbari majore o sa fie si vajaitul f. tare. Nimic de speriat. Acum 1 minut, hora09 a spus: unitatea de la TPMS, fara carcasa evident M-am gandit ca scula de masurat presiunea. Desi cand am citit prima data m-am gandit la Throttle Position (stiu, nici o legatura , dar eu cu asta am avut bube la un 1290). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 31, 2021 Autor Share Postat Iulie 31, 2021 (editat) Am zis sa nu mai amân din nou și sa aloc timp sa mă dau cu doamna: De obicei, mai scriam ce imi vine prin cap, da acuma o țin simplu exact cum le-am zis si la magazin: dacă motorul asta exista când cautam sa iau motor nou, pe asta il cumpărăm! No comment, cu tot cu cu prețul piperat full. Am avut-o de la 10 la 14:00, nu am reusit sa termin un rezervor in timpul ăsta, da am mers destul. Mind fuckin blowing! Editat Iulie 31, 2021 de hora09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 1, 2021 Autor Share Postat August 1, 2021 Nu e cu supărare, dacă ar fi să am eu mu_ia așa scumpă A fost un moment în care mi-a fost așa.. hmm, pus pe gânduri, de ce nu am/fac să am, buget/uri mai sănătoase/generoase, sa pot face o aroganță de genul fără să stau pe gânduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 2, 2021 Share Postat August 2, 2021 cat e 1290 adv r (2021) in polonia? in ro pare sa fie pe la 19.5k, in germania l-am vazut nou pe mobile la 17.5k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 2, 2021 Autor Share Postat August 2, 2021 @ioio_viola sa stii ca la tine ma gandeam cand am postat , e ce trebuie tata! Am scris acuma la Duust (dealerul local ktm), o sa imi trimita cat vor pe S si R, cum stiu revin. Man! Inafara ca stim (cred) cu totii, ca 1290 are o putere ridicola pentru un motor sport touring sau unde vrei sa il bagi in ce categorie; zicea marketingul ktm ca a 90% ceva de genul noua, eu pot sa confirm prin: aia veche nu mi-a placut neam, pe asta noua.. mi se pune pe suflet un pic ca nu am puterea arogantei. Cum dracu sa pleci asa direct din parcare pe ea si sa poti zice ca esti un strom de 650 sau ceva de genu, asta asa sa nu o compar cu alte ktm. Deci nu se simte greutate nici unde: la plecat, la intors pe loc, in mers oras e gluma, sa nu mai zicem pe drum. Am mers prea mult prin trafic pe intrari/iesiri in autostrada, ca sambata dimineata pleaca toti. Fara exagerare o manevrez mai usor decat pe a mea in aglomeratia aia, intre masini. Este mult mai (evident!) fin la toate manevrele mici si multe. Nu a fost un moement sa ma lupt, chinui, sa imi puna probleme. Acel rezervor tip 790 este exact ce trebuia, si ma cam asteptam. Stau mai bine "la voal" fata de fostul model si prabrizul original face treaba mai buna acuma. Displayul clar este la zi, mi-a trebuit 2 minute si staim tot unde este, cum ajung, cum iest, etc. Butoanele nu ma omaoara, parca se simt mai bine alea vechi.. na, fix pix pentru multi. E foarte bine ca are cel putini doua presucrtari care le poti customiza (ca la a mea - faca viata super usoara). Tot timpul am zis, pe toate motoarele ce am fost cu suspensie "electronica" ca nu am vazut diferenta; si foarte sincer, no bull shit, chair mi se parea ca dau degeaba din butoane, clar iau in considerare ca nu le-am avut si mers destul ca sa descoper de ce ar mertia. Ei! de data asta a fost magic, eram eu in Sport cu suspensia si am intrat pe un drum cu dale de-ampulea rau, genu de drum de zici ca iti desurubeaza motorul.. ba si mi-am adus aminte si am zis hai sa o schimb pe Confort! Bai oameni buni.. da-o dracu de treba de la rahat la apasare de buton s-a facut ca persul pe perne.. mi-a ramas creierul pe loc un pic. Imi palace saua!, da plm fata de 790 ajungi sa iti palca orice banca STB. Prima data cand m-am dat cu CC a fost in 2019, pana atuncea saracia de mine nu a avut ocazia, si mi s-a parut ceva fenomenal, cate drumuri de autorstrada erau parcurse in linsite daca aveam eu ala, ma gandeam atuncea. Clar am luat CC pe motorul meu, si la orice motor de este si de strada, nici nu imi bat capu sa ma gandesc sa fie fara. Dar acuma in anul de gratie 2021 am mers prima data cu CC adaptiv... bai! din nou, oameni buni! tehnologia este mierea sufletului, am ramasa indragostit de cel mai plictisitor lucru posibil, in special la un motor. Parca mi s-a luat o pacla de pe ochi si mi-am dat seama ca de acum parcurusul autostrazilor o sa fie foarte, foarte comod! Si cat de bine raspunde si nu se simte naspa in accelreat franat, fara gluma, mai bine ca la masina mea (zic a mea ca nu am mertzan sau ceva macar pe langa premium..). Eu merg incet cu motorul meu, pentru ca motive, acuma cu gumele noi, si mai incet. Cum am prins liber pe sosea cu 1290, atata aderenalina simteam cum imi curge prin venele mainilor de la un moment dat mi s-a facut un pic cam nasol (vroaim sa zic rau) si am lasat-o (si) mai moale. Da motoru asta iti lungeste mainile daca nu esti atent. Pentru ca mers cu viteza - a trebuit sa ma infig si in frana ca panica! era cam nasoala treaba), are frane sa tina piept cu cat mult peste 2XX merge fara nici o jena! Nu stiu ce sa zic.. pentru cum stau pe ea, si pentru ca se simte cu 100 kile mai usor decat arata si pentru ca se manevreaza de nu te-ai astepta, pentru mine este cam Regina la categoria big ass expensive bikes. Vorbeam acasa cu doamna, s-a prins repede ca am creierul in pioneze, nu m-am intros de la nimic sa ma puna asa pe ganduri si in acelasi timp cu zambet si vrajit de un fier. Zicea super relax: "pai e clar, o iei pe aia, dupa o vinzi pe asta (790)". Dar nu.. sunt prea incantat de ce fac cu 790, si eu tot visez ca 990 o sa fie urmatoarea nebunie. @ioio_viola 1290 Super Adventure S 77700 PLN - 17.000 Euro (for order) 1290 Super Adventure R 80500 PLN - 17.650 Euro (I have one on stock) @_Raul_ Ca si pe tine te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 2, 2021 Share Postat August 2, 2021 (editat) Acum 6 ore, hora09 a spus: @ioio_viola 1290 Super Adventure S 77700 PLN - 17.000 Euro (for order) 1290 Super Adventure R 80500 PLN - 17.650 Euro (I have one on stock) @_Raul_ Ca si pe tine te intereseaza Aaaa, nu frate, ca io-mi iau Tenere 700. p.s. - Recenzia ta (super misto) suna ca experienta mea cu Super Duke R (). Editat August 2, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 2, 2021 Share Postat August 2, 2021 Acum 8 ore, hora09 a spus: Imi palace saua!, da plm fata de 790 ajungi sa iti palca orice banca STB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 2, 2021 Share Postat August 2, 2021 (editat) Acum 13 ore, hora09 a spus: Imi palace saua!, da plm fata de 790 ajungi sa iti palca orice banca STB. Daca te iau pasager pe T7 o sa iti dai seama ca la 790 macar stai pe sa, ci nu pe plasticele laterale spate . Editat August 2, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 3, 2021 Autor Share Postat August 3, 2021 Acuma ca ne-am entuziasmat atat, vreau sa dau din casa si ce este cu minus: 1. vibratia in ghidon prea mare la viteza, se mentine de-a lungul plajei de turatii si/sau km/h - poti sa iei amortizor de ghidon (in prindere), ideea e ca daca dai enshpe mii coco mai ai inca 50 pentru aia, dar da, la enshpe mii ai vrea sa nu trebuiasca nimic. 2. sper sa nu manc rahat, dar nivelul combustibil este aratat la fel ca la 790/890, adica de la jumate in jos. - din experienta de 2x.xxxkm cu sistemul asta pot zice ca nu are nici un minus ci adevarat, daor cade in categoria curiozitati. Insa la din nou cei esnhpe mii parca ai vrea sa ai totul pe tava servit 3. ai ocazia sa iti pierzi carnetul de fiecare data cand te urci pe ea 4. da asta ca stiu ca o sa comenteze lumea, e caldura de la motor, destula; ma gandesc ca vara in Ro o sa fie cam mult. Personal nu o pun ca minus, ai sub fund si intre craci un V de 1300cc (prima mea masina avea 1300cc) ce naiba sa vrei, De la 07 la 09. Explicatia ar fi foarte simplă: grele, se înfundă in moale, pana acuma peste tot unde era dificil sau ma întorceam - acuma dau înainte si trec ca si cand nu ar fi nimic. Imediat cum am dat de nisip erau peste tot cu motorul, la viteza mici nu controlam nimic. Am dat aerul la circa 1.5 Concluzia: mult mai bine si ca sa merg fara nici o jenă pe nisip mult si relativ adânc - cel puțin 40km/h, ceea ce poate fi mult prea mult in majoritatea situațiilor. La partea de plus plus, acuma pot controla motorul din șolduri și accelerație de minune, ma refer la altceva față de asfalt.. Pe suprafețe mai netede precum cea din poza, este mai comod cu 07, mai putina senzatie de mers cu tractorul. Pentru ca din poze nu se percepe ungiul/rampa, zic doar că, cu 07 abea am urcat asta si 09 nu s-a pus nici un fel de problemă. Aicea treaba e așa: pana acuma nici nu ma geam sa ma gandesc sa dau curs doar si unei mici încercări: Urcarea e relativ lungă, cu destule zone unde pantă este foarte abruptă brusc pe tru câțiva metrii. Si absolut presărată aleatoriu cu nisip fin, pământ, rădăcini si gropi. Clar nu se vede in poză, dar imediat cand urcarea prinde unghi de băgat în seamă, pe mijloc e un fost și mai grătarul care merge de-a lungul drumului pentru prea mult pentru confortul meu spiritual. Am luat-o acolo repede prin vegetatie; nu am vazut minunea cand am inceput sa urc curajos. Perfection.mp4 Asta e reprezentarea unu la unu ce s-ar fi întâmplat daca nu gandeam repede. Aicea e cu cântec, de cor! La un moment dat, de fapt se câteva ori, mergând pe pantă sa dau un ochi la situatie, am cam urcat in aproape patru labe. TC pe 5 si concentrare maximă Si aicea nimic altceva înafară de gânduri unde nu trebuie si roata aia față abea asteăpta sa se bage "sub pătura" Pe șosea m-am obisnuit ceva cu ele, 115-120 pot sa tin viteza ok, la 130-140 este prea mult, ceva nu se simte "rotund" asa ca am sa evit rulatul la viteza autostradă. Opritul e de rahat, încercat de la 100ish băgat în ambele frâne, cel mai bine sa nu fie cazul ca parca francezi cu un range roger din 1995.. Spre casă m-am intors pe ploaie, nu mi-au dat emoții, mers lejer si aia este. Acuma dau ocazia lui @_Raul_ sa completeze punctele: "Ți-am zis ..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 19, 2021 Autor Share Postat August 19, 2021 asta fura la mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 24, 2021 Autor Share Postat August 24, 2021 Sa fie primit si sa țină bine! Asta face toți banii! Stiu de cand an luat motorul de produs, da am zis ca vrajeala pe bani mulți. Am incercat la un nene care avea, a fost o revelație, am mers acasă si comandat. Merge de minune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat August 26, 2021 Share Postat August 26, 2021 Am si eu produsul de la Camel Adv cel cu 3 poziții, pe care bineînțeles încă nu l-am montat. Trebuie sa-mi găsesc motivație sa mă apuc. Cat joc i-ai lăsat la maneta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 26, 2021 Autor Share Postat August 26, 2021 Acum 5 ore, peu a spus: Cat joc plm, reglat "la mana" desi am sa mai surubaresc ca parca as vrea sa traga o idee mai mult de cablu la trasul manetei. am sa fac un efort sa tin mine sa filmez cam cat cum si ce se intampla Acum 5 ore, peu a spus: încă nu l-am montat. plm.. si eu am stat cu el cateva luni in punga pana sa il pun filtru de benzina e tot in cutia lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat August 26, 2021 Share Postat August 26, 2021 Eu am in cutie de anul trecut, headlight brace, finger clutch, power plate, fitru de aer (bine am pe drum airboxul rottweiler), scarite rade garage, asa ca stiu cum e sa le tii in punga. Cel mai probabil o sa mă motivez sa le montez când o sa ajungă airboxul, altfel mai trece un an peste ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat August 26, 2021 Share Postat August 26, 2021 apai ce tot puneti pe motoarele alea? eu de cand am luat Tigrul acum 3 ani si 75.000 km nu i-am pus decat crash bar-ul superior care nu-l avea :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat August 26, 2021 Share Postat August 26, 2021 Personal doar bag bani in motocicleta ca de mers cu ea nu merg, vreau sa mă asigur ca cel ce o va cumpăra de la mine va avea motocicleta perfecta De cumpărat, multe nu mai mai cumpăr, sunt aproape gata, mai vreau sa iau următoarele - scut motor - nu sunt încă hotărât IAN CHAPEL (Aluminiu) sau AXP (HDPE) - modul de management - Rapid Bike - evcuare Wings sau SC Project După ce termin apare 990 si o vând Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 26, 2021 Autor Share Postat August 26, 2021 lol, gandim la fel de prost scut nu m-am bagat.. ca aicea relieful e mai de fete asa, te zarie chestii mai mult la orgoliu decat la scut - ca fantezie, daca ar fi sa dau level up (si in cazul ca nu am oferta la bot) as alege doar skid plate de la Black Dog Cycle Rapid Bike - plm, pana nu pun mana nu inteleg ce inseamna, oricum merge mana in mana cu decat evacuare de la SC sau Doberma, toata ziua! desi cu decat pentru mine suna la fix cu oem airboxul rott, da! imi gasesc usor motive sa nu il iau, ba un ipad, ba niste jenti, ba poligon in excess, cum se zice: toate la timpul lor sper din suflet sa nu imi placa 990, sa nu ma convinga ca merita , ca ma doar capu destul dupa noul 1290 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat August 27, 2021 Share Postat August 27, 2021 Rapid Bike - decat deja făcut, vine airboxul, daca iau si evacuare sigur o sa fie nevoie, altfel cred ca o sa am un amestec mult prea sărac - nu sunt prea tehnic așa ca citesc mult si înțeleg puțin Daca te gândești la evoluția 790/890 cred ca 990 va merita cu siguranța, Bineînțeles sa nu fie mult mai greu si sa rezolve partea de turbulente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 29, 2021 Autor Share Postat August 29, 2021 La 26.08.2021 la 8:43, peu a spus: Cat joc 20210829_130210.mp4 20210829_130210.mp4 Dupa multă ploaie, am apucat sa mai învârt roata. Am găsit o porțiune de cam 6-7 km dreapta care traversa o pădure, mișto, facut de trei ori ca se simte bine pe nisip ud. Prima dată când vad cat de tinichea e scutul, am luat două cioate/buturugi, am inteles pe loc ca sigur s-a lăsat cu îndoit tablă. Am zis sa incerc din nou fără aripioarlee care directioneza vântul, pe șosea si autostradă unde contează, acuma mi-a parut mai bine fata de a lea avea puse. A scuipat mișto nisipul cand a pornit.. Fmm, că era prea adânc, prea trebuia sa ma scot aer din roti da mi-a fost lene. Am mers tot așa ceva porțiune bună, venit dupa coltul din spatele poze. M-am cam obosit si plictisit plus ca imi începea să îmi pară prea chinuitor pt ambreiaj. Pt prima data cand am ajuns cu ea jos si a dat benzina pe afara, pe lângă bușon.. Aicea din lenea mea de a-i da in gură cand trebuie, am luat încet, domnește, fix puļa. Ce nu se percepe in poză, unde este căzută, o panta scurtă si abruptă. Partea bună e că pe nisipul ala am învârtit motorul pe jos in toate felurile posibile cu minim efort, pana la urma sa o pot ridica, am săpat cu piciorul gropi acolo unde ar pica roțile cand o ridici, altfel nu am reusit, nu aveam loc sa o ridic nici de ghidon, nici cu spatele, plus ca imi menajez coloana pe cât pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 5, 2021 Autor Share Postat Septembrie 5, 2021 Planul pe azi era sa ma duc pe lângă râu, da tot intrând si ieșind de pe maluri a trebuit sa renunt repede ca de fapt imi trebuia o barca nu motocicleta. Totul era inundat chair si pana la diguri. Asa ca regrupare și am cautat in jur păduri, găsit, dat, mulțumit, intors acasă. Aicea s-a înfundat na.. Am incercat sa vad daca iese cu mine pe lângă.. pas. Am pus-o jos, tras la o parte, umplut cu nisip repede groapa, care se făcuse de.statea motorul pe avut si bascula, ridicat si abia in fix aceiasi situație. Pus jos din nou, umplut gaura cu crengi si resturi de genu, ridicat si plecat fără problema da mai obosit. Cu ocazia asta am vazut ca am o sa obosită Nu mai ocolesc ca pe dracu noroiul cum făceam cu E07, trec direct prin el fără stress. Da pe.nisip nu e combinatie E09, eu având varianta care tine mai bine la înțepat, ceea ce le face maî grele fata de alea standard. Pe nisip da fata aia sa se înfunde in tot, spatele nu excelează cand e mult si fin nisipul. Ieri am iesit prima dată cu un fost coleg, care si-a luat un T7 nou anul asta. Asta dupa ce anu trecut si-a luat 850 ul nou ssii l-au ciordit. Omu fără experiență de off, fix cum am inceput eu anu trecut. Am fost pe ceva mega drept.lejer, iarba moale si prietenoasă. Cu gumele oem se trezea pe jos mai des decat vroiam oricare din noi, da toata lumea e in forma buna cu moralul asa ca nu a contat. Pagube la sfârșitul zilei un crasbar in doi si o oglindă spartă. Vorbind noi asa ca ce mișto motor ti -și luat, am intrebat da de ce T7 si nu altele din zonă. Treaba e simplă, au zis prietenii lui ca yamaha e bune si ktm se strică Omu nostru a mers la yamaha si s-a intors cu un exemplar gri inchis foarte frumos. Acuma stiu cel puțin cum cineva si-a luat legendarul Tenere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.