george05 Postat Aprilie 5, 2020 Share Postat Aprilie 5, 2020 Haha, să-ți fie de bine iesirea. Am aflat si eu anul trecut cum e sa faci 20km in 2 ore cu 690 SMC-R(2019) cand i-am testat veleitatile pe Off. Sa va purtati sănătoși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 5, 2020 Share Postat Aprilie 5, 2020 14 hours ago, hora09 said: Azi ne-am simțit bine Prima data cand fac 90km in 6 ore Daca vrei sa iti fies si mai usor, pune-i niste gume pentru ce faci cu ea. Macar 50/50. O sa zambesti si mai mult daca ai aderenta si prin padure. Frumos animal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 5, 2020 Share Postat Aprilie 5, 2020 Daca faci vrei un 70/30 recomand Pirelli Scorpion Rally STR. Aderenta foarte buna pe asfalt (si pe ploaie), foarte ok pe pietruit/pamant uscat si decent pe noroi usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Aprilie 5, 2020 Share Postat Aprilie 5, 2020 Acum 20 ore, hora09 a spus: Azi ne-am simțit bine Prima data cand fac 90km in 6 ore Cu gumele alea nu e de mirare, pot spune ca ai scos un timp bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Aprilie 5, 2020 Share Postat Aprilie 5, 2020 Cum ati iesit din casa?(in conditiile date).Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 5, 2020 Autor Share Postat Aprilie 5, 2020 Gumele o sa le schimb mai tarziu, optiuni multe, vad eu. Azi am avut traseu usor ca de duminica. Ies cu motoru ca sunt intr-una din tarile in care inca se mai poate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 6, 2020 Share Postat Aprilie 6, 2020 Eu ma gandesc la skid plate de la AXP - mi se pare ca arata cel mai bine din tot ce am vazut si nici greutate mare nu adauga http://www.rottweilerperformance.com/axp-racing-ktm-790-adventure-poly-skid-plate/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 6, 2020 Autor Share Postat Aprilie 6, 2020 https://shop.bumot.eu/en/catalog/id/235.html https://sw-motech.com/en/products/protection/engine+guard/4052572176191.htm Am ramas la astea doua din motiv de pret si cat de mult acopera in general Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 11, 2020 Autor Share Postat Aprilie 11, 2020 ❤❤ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Aprilie 11, 2020 Share Postat Aprilie 11, 2020 Eram curios cand o sa postezi o astfel de poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 18, 2020 Autor Share Postat Aprilie 18, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Aprilie 30, 2020 Autor Share Postat Aprilie 30, 2020 Sa fie primit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 1, 2020 Share Postat Mai 1, 2020 Acum 10 ore, hora09 a spus: Sa fie primit.. Foarte tare. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 1, 2020 Share Postat Mai 1, 2020 Dar de ce ai insistat unde nu era cazul sa intrii cu el? (Sau cu orice alt motor) :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UNAS_M Postat Mai 1, 2020 Share Postat Mai 1, 2020 (editat) Eu am încălțat-o cu ce trebuie, după o experiență similară, dar în nisip pe malul Argeșului. I-am pus o combinație de la Mitas, E-07+ pe spate și E-10 pe fata. La o anumita viteza mica vibrează, dar nu ma deranjează, la viteze de croaziera 60-80 km/h pe naționale și 120-130 km/h autostrada sunt super ok. După 160 a început sa vobleze ușor ghidonul... Editat Mai 1, 2020 de UNAS_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 3, 2020 Autor Share Postat Mai 3, 2020 Sunt in asteptarea noilor adidaşi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu_haiducu Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 La 11.04.2020 la 18:38, hora09 a spus: ❤❤ Cum s-a comportat la cazatura? ceva damage? PS: Vreau sa-mi iau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Eu zic sa-ti iei dacă tot ai buget, ca damage o sa fie cel mai probabil la fel ca si celelalte din categorie. Ca distracție însa, clar o sa fie peste. De asemenea daca te ajuta inaltimea, iti recomand R, merita cei 1000 euro extra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 6, 2020 Autor Share Postat Mai 6, 2020 R-ul se potrivea cel mai bine. Insa intentia nu a fost de a lua motor sa ma dau pe off. Mi-a placut S-ul si am luat, dupa am vazut ce misto e pe off si imi adaptez echipamentul si tot ce vine la pachet. Nu regret de loc S-ul, ca dupa frecat ca tractoru prin padure ies pe strada si merg ca si cu un naked de 600, asa fain merge. Imi trebuie ghidon mai inalt, posibil cel de pe super enduro R sa fie o alegere, chiar si cu rasere tot stau cam aplecat. Oglinzi de enduro sa se plieze, ca imi dau cu alea originale de toti copacii si imi flendura de ma enerveaza, programat la schimbat gume sunt, scarite un pic mai joase nu cred ca mi-ar strica, scut mai serios care vine si peste rezervor. Dar toate astea sunt cascaval si le iau si eu pe rand. Legat de ce stricacuni, am tendinta sa o las jos cel putin o data pe tura, de la dat drumu ca sa nu fortez sa o tin, la infipt direct de la 30Km/ora in pamant. Pana acuma doar superfciale zgarieturi. Cade pe protectie rezervor, si ghidon [pana acuma protectia de plastic a facut fata] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 16, 2020 Autor Share Postat Mai 16, 2020 Aschii infipte in cizma. Traiasca cine o inceput sa faca cizme din materialle dure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 16, 2020 Share Postat Mai 16, 2020 Pentru nivelul de off pe care il faci, S-ul e cel mai bun cu o pereche de gume dedicate. R-ul merge pt Rally Raid si putina experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 17, 2020 Autor Share Postat Mai 17, 2020 Gumele erau programate sa ajunga vineri, aparent vedem daca o sa fie vinerea viitoare. Acuma unde ma opresc sa mai trag sufletu, o hidratare mai trag o poza, ca e de bon ton. Altfel pe unde e porcaiala, greu, obstacole, emotii, alea alea nu stau sa "poza"; imi place sa inghit toate treburile astea misto fara pauza de instagram, ramane totul inregistrat la mine in calculator. GoPro si dinastea zic pas, am inca versiunea 1 luata fix cand a aparut.. merge! Da nu am chef sa dau multe sute euro pe ceva care practic imi creaza disconfort, plus ca netu e tot timpu plin de chestii care sunt peste/bat ce ai avea tu. Nu am abuzat de mobra, deci nu am ajuns sa dau cu suspensiiile pana in capat, cand trac peste copaci cazuti prefer sa imi fac rampe cu alti busteni si sa trec pe langa motor, etc, asta in ideea ca momentan R-ul nu se justifica, insa se justifica poate dupa cum utilizez motoru: din oras merg direct pe traseu si inapoi acasa, deci asfaltul e doar de tranzit. Am sa vreau sa ajung sa conduc R, au la dealer, da nu cred ca sunt dispusi sa il iau o zi si sa il zgarii si dinastea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 22, 2020 Autor Share Postat Mai 22, 2020 Azi am schimbat placa si am luat pt o zi mobra asta mare. In concluzie: misto agregajul, super motor, cuplu sanatos de jos, fin si la 2000 ture (pai fata de a mea care incepi sa te intelegi la 4000) super frana de motor, frane ok (sunt mai impresionat de ale mele). Nu se simte greutatea, parca ar fi un super moto mare, manevrabilitate excelenta si la viteza minima. Suspensiile alea sunt fix pix... nu inteleg nimic cand schimb in setari, la fel si la altii, ma pot lipsi complet. Bordul considerabil mai mare fata de a mea si cu dpi mai mare, se vede. Are indicator semnalizare stanga dreapta nu ca 790 care nu are asa ceva!! Ca la cea mai ieftina versiune de dacia nova.. si avarii.. care din nou 790.. fara. Aerodinamica ok, la mine tot trebuie parbriz mai inalt sau deflector. Putere, cuplu, viteza si foarte echilibrata, nu zici ca esti pe atata motoru. Sincer nu regret de loc ca nu am luat-o (era pe lista scurta) Im special ca poti inchiria motoare mari daca chiar vrei sa faci ture lungi prin eu pe sosea. Intre 1290, gs si tiger1200.. tot tricilindru ar fi unde as pune banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 26, 2020 Autor Share Postat Mai 26, 2020 Schimbat filtru de aer preventiv la 4k si un pic, 1k+ pe asflat restul inafara. Cantiatea de ulei in box si de praf inafara filtrului sunt foarte accentuate de blitz. In realitate cand am sters uleiul abea a patat o carpa si praful extraordinar de fin si intr-un strat aproape transparent. Nu este ulei in cealata parte a filtrului si praf in box. Am inlcouit tot cu oem de hartie, pe viitor poate incer si altceva, daca nu face fata asta pe unde merg. Ca sa fie am comandat doua prefiltre pentru tuburile prin care e tras aerul, alea cand or veni si ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 5, 2020 Autor Share Postat Iunie 5, 2020 2 ore doar de asa si mai rau, mai putin de 40km, oboseala mare. Dealerul pare sa comande gume de la mos craciun, nu mai astept dupa el si am sa iau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.