Sari la conținut

KTM 790 Adventure S


hora09

Postări Recomandate

A venit mos craciun, pe bani.. deci poate veni cam oricand .

Mitas e07 fata/spate

 

Evident ca pe unde mergeam incet si alunecand in toate directiile, acuma ii dau tot inainte si cu incredere.

Ce sunt surprins: mi se pare ca pe asfalt pune mai bine "puterea jos" franeaza fara problema si se inclina muult mai usor in curbe, ca sa vezi.

 

Am luat intr-un tarziu navigatianturn by turn, merge brici! Trebuie un pic de obisnuinta, ca dupa ani de google maps, toam toame si altele asta e asa, mai ca de la tara.

20200609_191749.jpg

20200609_161358.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 524
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 10.06.2020 la 10:05, hora09 a spus:

 

Mitas e07 fata/spate

 

Evident ca pe unde mergeam incet si alunecand in toate directiile, acuma ii dau tot inainte si cu incredere.

Ce sunt surprins: mi se pare ca pe asfalt pune mai bine "puterea jos" franeaza fara problema si se inclina muult mai usor in curbe, ca sa vezi.

 

 

Parerea mea e ca nu sunt chiar asa grozave, pe cat reiese din postarea ta. Pe asflat nici nu se compara cu cu niste gume de strada(mai ales pe ud), iar pe off sunt bune dar nu grozave. Mai ales pe noroi clisos, sau iarba uda( foarte ''verde'' ,proaspata), nu au aderenta deloc. Pe mocirla se incarca rapid si devin aproape slickuri. Se comporta bine pe macadam, pietris, sol uscat. Alta calitate a lor, e ca tin  destul de mult.

Eu regret ca nu am avut rabdare 1 luna de zile dupa TKC 80 si am luat Mitas E07.

 

Plimbari multe si frumoase iti doresc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reiese din postare pentru ca asta e rezultatul comparand avon fabrica vs 07 asta, nu e prea corect sa le compari tete a tete, dar pana acuma atata de atat am avut parte, cand s-or duce si astea o fi loc de altceva, atuncea comparatia ar fi mai corecta.

 

Si da, avonurile alea.. nu imi place sa manc rahat, dat sunt cam mizerii fata de orice am avut pe alte fiare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deviem de la subiect pentru un moment.

 

Duke 790 - placut impresionat, fara artificii dar peste ce as zice medie la clasa asta, din experienta mea.. deci nu chiar cea mai vasta.

 

Electronica misto, track mode e fix ce trebuie in combinatie cu abs pus pe supermoto.

Partea asta de tehnologie pe duke sigur e unul din factorii importanti la reclama si cumparare

 

QS mai fain mi se pare in jos decat la dat in sus. La folosirea ambreajului merge ca unsa, fin, foarte fin.

 

Toba aia.... mmmm, daca ar face si a mea la fel.

 

Prima impresie cand te sui e ca esti pe 250, incredibil de mica dar si la ale mele multe kile si 1.86 desculti nu m-am simtit inghesuit, desi motoru parca imi era de la poponeata la barbie.. interesant.

 

Rezervoru... nu o sa fie cel mai bun prieten cu bijuteriile familiei!

 

Ce am fost surprins, ca la restu ma cam asteptam, nu se simte viteza! Ai multi km in bord dar nu as fi zis daca nu scria asa, sta la viteza destul de mare 160-170 fara efort, fara galagie, fara oboseala. La asta ma asteptam mai putin.

 

In 2 ore de tras nu a zis ca ia mai mult de 4%, poate nu masura bine..

 

Aerodinamica buna, nimic mai mult sau mai putin fata de ce te astepti de la un naked desenat ok.

 

Fu fain, da mi-a placut in continuare cand am plecat cu a mea mai departe.

20200613_111830.jpg

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hora09 o recomandare legata de echipament. N-ar fi rau daca ai purta pantaloni peste cizme, ca sa eviti tot noroiul si apa din ele, iar legat de aparatori, tot pe sub. E pacat sa zgarii cu ele frumusete de motor. 

In rest, e super ca incepi sa o descoperi. Spor la trasee off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit caldura brusc acum 2 zile cu 28- 33- 28 si nu m-amm pregatit din timp sa imi iau o  pereche de pantaloni de mx ceva sa fiu lejer, ventilat si cu genuncherele pe sub pe sub.

@Patrick_M orice recomandare e bine venita.

 

Am intrat ieri dimineata intr-un magazin, marfa multa dar peste ce vroiam eu sa cheltui, pantalonii inepeau de la 900 lei. Posibil sa nu recunosc valoarea avand in vedee ca nu am avut contact cu subiectul.

 

Plasticele sunt deja zgariate de la genunchere, nu am o problema cu asta, cand o fi prea naspa o sa fie o revopsire sau infoliere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, hora09 a spus:

Am intrat ieri dimineata intr-un magazin, marfa multa dar peste ce vroiam eu sa cheltui, pantalonii inepeau de la 900 lei. Posibil sa nu recunosc valoarea avand in vedee ca nu am avut contact cu subiectul.

 

Klim Dakar over-the-boot pant. Pe la vreo 1150 ron (desi vad ca acum sunt la sale cu 199€), sunt facuti din materiale mai zdravene decat multe echipamente de touring "premium" (compar direct cu Dainsese D-Explorer), am cazut cu ei de cateva ori in off, cat si o data pe asfalt (daune de la cazatura pe asfalt - o gaura de 3 cm diametru in zona tibiei pe care am pus un petic de cordura ulterior).

Au buzunare pentru protectii de solduri si genunchi, dar alea pt genunchi sunt degeaba fiindca sunt prea largi (pantalonii) astfel incat protectiile sa stea fixe, deci tot cu genunchiere pe dedesubt ii vei folosi. Sunt cam singurii pantaloni marimea 32 in care imi incap lejer coapsele (in restul ma strang si tre sa "urc" la 34) si cand ma refer la lejer zic orice miscare/spagat facut cand te intinzi prin off. Ah, iar zona de jos poate acomoda atat cizme de mx, cat si incaltaminte de touring ori sport (au un velcro care iti permite sa-i strangi foarte mult astfel incat arata ca un pantalon de touring).

 

Exista si versiunea Mojave, acelasi pantalon, dar cu foarte multe panouri de mesh (cu astia vei dardai de frig daca pleci dimineata la drum), eu am ales Dakar fiindca mi se pare foarte versatil, e suficient de "calduros" pentru dimineti sau zile mai de toamna (eventual luat cu niste colanti termici), iar pentru zile de vara f calde ai doua fermoare cu mesh de vreo jumate de metru (de la genunchi pana la sold). A ajuns sa fie "my go-to pant" pentru orice fel de tura, fie pe coclau, fie pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez detallile legate de dakar, insa eu nu vreau nimic mai mult de o pereche de budigăi pe stilu din imagine.

Pentru cand nu e urgie de caldura am rst adventure 3 sau asa ceva care se tine onorabil.

 

Deci, colorat sa ma vază păduearu, maxim ventilat, sa pot trage peste genunchere si armura.

In cel mai rau caz si o pereche de chiloți blindati 

e1bede84276bb8ae16a671641f424ede565b5107_1_PIA_26461__lip_26_2018_11k.jpg

 

La klim, rukka si altele de genu am sa ma uit cand o sa fiu in situatia de a schimba costumul cu totul.

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, hora09 a spus:

Apreciez detallile legate de dakar, insa eu nu vreau nimic mai mult de o pereche de budigăi pe stilu din imagine.

 

Exact astia sunt si Dakar, dar (zic eu) mult mai calitativi decat cei de la competitie (A*, TLD, Fox). Si face si foarte viu colorati. Culmea, ce ai postat tu in imaginea de mai sus seamana f mult cu astia.Optiunea de over-the-boot am mentionat-o fiindca eviti sa-ti intre noroi sau mai stiu eu ce vietati in cizme atunci cand treci prin mocirle/apa. 

 

Acum 8 minute, hora09 a spus:

La klim, rukka si altele de genu am sa ma uit cand o sa fiu in situatia de a schimba costumul cu totul.

 

Nu au nici o treaba una cu cealalta. Rukka e un brand axat pe touring/sport-touring si cam atat. Klim e in primul rand producator de echipamente de motocross si snowmobile si apoi pe partea de adventure + touring.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand citam cele doua branduri, ma refeream la produsele premium cu pret aferent

Pana un alta, picoru asta chiar imi este de mare folos, aiurea ca e greu si nu e bun de carat, tre sa vad alternative 

20200613_124755.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! O cunosc dar nu am gasit in eu, sau nu am cautat destul, la 40-50usd plus transport mi se pare prea mult totusi.

Black Dog face placa de protectie motor si are.mai multe gauri exact ca sa ridici roata fata sau spate - misto.

 

Am vazut la ceva colegi de breasla genu asta de picior improvizat din carja de alu, nu e rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu pe acelasi principiu nu am comandat..inca. astept sa vad poate apare in EU. Pana una alta, pentru acasa, mi-am luat un lift din ala foarfeca de pe Amazon la 40 de eur, super mulțumit de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine 270 ron + transport... mai pun 1000 si iau QS.. la care ma cam bate gandu

Primul drum pe care l-am facut pe off acuma 3 luni, ceva de genul, l-am repetat cu noile gume si ceva experienta castigata, incomparabil mai usor.

Initial 9 ore cu pauze, acuma cam 4 ore cu pauza.

Nisipul mult si adanc inca imi da un pic de lucru

20200614_121847.jpg

20200614_121902.jpg

20200614_142615.jpg

20200614_130309.jpg

20200614_130326.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ies si seara dupa lucru pana se intuneca. A plouat foarte mult in ultimile doua zile si jumate din santurile din drumuri erau inundate, incet si inainte.

 

Motoru s-a dat jos singur cand era la pas sa vad daca pot trece pe sub un copac.

20200618_183827.jpg

20200618_184100.jpg

20200618_184848.jpg

20200618_184956.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde era moto pe jos, nu era semnal, ma uitasem chiar de curiozitate.
Partea cu colegu, ce frumos ar fi, dar realitatea este ca sunt intr-o tara in care nu vorbesc limba si se simte. Ocazional m-am aciuat cu baieti care mai faceau un grup sa se dea juma de zi in weekend, dar nu a fost sa ramanem in contact.
Si mai e si faza ca nu toata lumea se simte ok sa are cu motoru, in special daca sunt noi (vorbesc de adventure nu capre).

Partea buna e ca pana acuma am putu iesi de oriunde m-am bagat de cand am gume decente.

390 Adv.

Nu stiu cum e faza cu adventure in numele modelului, dar faca un comuter formidabil din motocicleta asta.

Nu am avut nici un fel de asteptare, dar am ramas cu un gust foarte placut.

 

20200620_112643.jpg

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montant filtrele / pre filtrele astea - o sa vad care o sa fie diferenta.
La parbriz am gasit si luat dracia asta mica care in teorie trebuie sa imi puna parbrizul intr-o pozitie mai putin inclinata spre mine, drept urmare sa am parte de o experienta mai buna cand vien vorba de turbulente - am sa vad cum e si cu asta

IMG_0175.JPG

IMG_0177.JPG

 

 

IMG_0178_Moment.thumb.jpg.6380b7df324417360213739f1f3c356b.jpg

M-am dat intr-un sfarsit cu R-ul.. acuma inteleg de ce e asa laudat pomul. Nu regret alegerea mea, dar mda, diferenta de o mie coco intre S si R e fix nimic ca bani (am sa iau in considerare peste un sezon/doua daca vreau sa imi schimb suspenssile).

 

IMG_0225.thumb.JPG.6068675147da5cc8d2fe968fe0c247b3.JPG
Treaba aia de am pus la parbriz sa stea mai drept, in combinatie cu parbrizul de S este o mizerie, din nou.. mini vibratii super agresive de la 90/ora, simteam ca am sa vomit, am mers doua minute si l-am dat jos. Am sa vad daca pot pune mana pe un parbriz de R fara sa il cumpar de nou si vad ce o fi si cu combinatia asta.

 


IMG_0220.thumb.JPG.e488c13d221990649b21ad65a55bb067.JPG

Asta exista doar ca mi-a placut cum arata. Punct

 

IMG_0223.thumb.JPG.c0edc349c53db73a9b972804e29a2c7e.JPGIMG_0224_Moment(2).thumb.jpg.b7cc9e7cd025edee1961a1e08bb250ea.jpg
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.06.2020 la 16:26, hora09 a spus:

Treaba aia de am pus la parbriz sa stea mai drept, in combinatie cu parbrizul de S este o mizerie, din nou.. mini vibratii super agresive de la 90/ora, simteam ca am sa vomit, am mers doua minute si l-am dat jos. Am sa vad daca pot pune mana pe un parbriz de R fara sa il cumpar de nou si vad ce o fi si cu combinatia asta.

 

De asta sunt si eu curios, cum ar fi chestia aia cu parbriz de R

Am bagat in weekend 1200 km si clar am nevoie de ceva sa rezolve problema turbulentelor 

As lua Givi KAF7710, care din reviewuri e ce trebuie,  dar arata ca ceapa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 990/950, una din problemele turbulentelor erau oglinzile. Incercati fara oglinzi o bucata de drum. Eu mi-am luat rabatabile de la Touratech (Smat Nord, sunt si pe FC Moto), si e alta poveste. Le las putin mai jos si am rezolvat 50% din problema. Restul e inaltimea mea si casca dual. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...