Jump to content

Recommended Posts

Acum 5 minute, peu a spus:

Eu cred  ca merita costul de 1000 e diferența pt suspensie si rally mode,  chiar si pe asfalt suspensia este net superioara, dar fiecare cu calculele lui.

 

Acelasi lucru l-as recomanda si eu, daca poti, nu ezita sa mergi pe R, investitiile ulterioare de a schimba aripa de ex. sunt nesemnificativ mai mici fata de investitiile pe care ai vrea sa le faci in S sa ii imbunatatesti suspensia.

Pentru mine, personal, a fost o mica dezamagire faptul ca nu are si pe S suspensie reglabila. Pe S suspensia este rigida, tare, pe drumuri secundare unde asfaltul este praf, cu mici gropi, crapaturi te rupe suspensia S-ului la brate, se simte altfel pe drumuri neasfaltate, in off-road, parca este alta motocicleta fata de aslaft, dar pe asfalt prost eu sunt nemultumit de suspensie.

Am in plan sa fac schimbari la suspensie anul viitor, dar nu m-am hotarat inca ce vreau...fie doar schimbarea cartuselor si arcurilor cu unele reglabile (de la Andreani, am citit numai lucruri pozitive despre ei) cat si a suspensie spate cu una de HyperPro, sau schimbarea cu o suspensie de R, mai inalta pt ca am constatat cat de mult imi place cu aceasta motocicleta in off-road...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 minute, peu a spus:

@UNAS_M cat de greu se schimba catalizatorul ? ma bate un gând sa-l dau jos si sa pun mid pipe de la Arrow 

 

Eu am schimbat catalizatorul din 2 motive : 1. caldura degajata, pe care f multi au asociat-o cu probleme la amortizorul spate si 2. sunet si cred ca si greutatea lui :) 

Acum, eu am ales o teava simpla de la DominatoR, comandata direct din Polonia, nu am mers pe Arrow pt ca este sensibil mai scump si din ce am inteles nu elimina problema cu caldura....aici mai trebuie documentat.

 

Partea complicata o reprezinta faptul ca trebuie sa dai jos tot ansamblul scarita/schimbator de pe partea stanga pentru a accesa un singur surub ce tine catalizatorul pe partea stanga. Eu am ales varianta de forta :) ))) , am desfacut toatre celelalte suruburi, m-am bagat sub mobra si m-am cam chinuit sa desfac din interior acel surub ascuns dupa schimbator, piulita se desface usor, problema este ca nu ai unde sa misti surubul astfel incat sa il scoti de pe urechea catalizatorului. Cu o ranga, cu un pic de sudoare, cu cateva plimbari sus-jos, stanga-dreapta, am reusit sa il scot. asta pt ca mi-a fost lene sa desfact toate suruburile de la scarita, schimbator si ce mai este pe partea stanga in acea zona... 

 

nu stiu daca l-ai vazut deja....cam cum se aude cu teava de la DominatoR

Link to post
Share on other sites

L-am văzut, dar in același timp m-am uitat si la tuning ul celor de la Rottweiler Performance si de asta ma uitam la Arrow, in eventualitatea de a dezvolta pe mai departe 

Link to post
Share on other sites

Singura optiune extra de soft cu care R-ul vine in plus din fabrica este Rally mode.

Restul, QS+ , Cruise Control sunt optionale, le activeaza doar dealerul.

Din ce am citit, doar modelele 2019, au venit cu QS-ul functional fizic, adica isi facea treaba fara sa fii nevoit sa activezi nimic, singurul plus pe care il aducea QS+ era faptul ca il poti dezactiva din meniu.

Intre timp, anul acesta, KTM au tot facut schimbari la partea de soft, o buna perioada de timp, nici nu au furnizat dealerilor soft-ul pentru QS+ si Cruise Control, iar la modelele 2020 din ce inteleg nu se mai poate folosi QS-ul fara a fi activat si din soft...

 

Aripa de S este intradevar aceasta: https://ktm-parts.ro/powerparts/123726-fender-kit-ktm-63508910544.html 

Am inteles ca si aripa de 1090/1190 Adventure ar merge la 790, bolt-on, fara nici un fel de modificari, codul este : 6030801000033 si cred ca este la jumatate de pret fata de aripa de 790 S....

https://ktmsiebla.com/gb/spare-parts/2382-front-fender-black-ktm-1190-adventure-r-6030801000033.html

 

Negocierea cu Dealerul o faci in momentul achizitiei motocicletei, in functie de ce optionale vrei in plus... 

Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca la Dementor ultimul pret e aprox 14k euro pentru R daca nu mai iei alte chestii optionale? Sau poate e dispus in banii astia sa iti mai dea un QS+, CC, etc. Vom vedea.

Edited by barbat
Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, barbat a spus:

Sa inteleg ca la Dementor ultimul pret e aprox 14k euro pentru R daca nu mai iei alte chestii optionale?

De unde ai inteles asta ?

Link to post
Share on other sites
Acum 34 minute, UNAS_M a spus:

 

 

Negocierea cu Dealerul o faci in momentul achizitiei motocicletei, in functie de ce optionale vrei in plus... 

Pai inteleg ca daca nu mai iau alte optionale n-ar prea fi dispus sa negocieze liderul. Este cineva din cei de pe acest topic ce si-a luat moto din Romania? S-au mai micsorat perioadele de livrare?

Edited by barbat
Link to post
Share on other sites

Vorbeam de KTM ca asta-i topicul:)

Pe lista scurta e si Tigerul 900. Greu de ales. La Africa Twin la enerveaza ca la versiunea standard nici macar roti tubeless n-au pus iar cu Adventure-ul ma duc in 18k

 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, barbat a spus:

18k

e si uite ca pe aicea incepi sa cumperi moto alea de "varf/premium" scumpe da face :)

Am asteptat dupa S anu trecut cam 2 luni, da asta in foarte extra sezon cand oricum am fost clar ca nu ma grabesc niciunde.
R-ul daca imi aduc aminte era ceva mai lunga asteptarea.
Daca au in stoc te-ai scos.

@barbat cum zici ca e tigeru'de 900?

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, barbat a spus:

Vorbeam de KTM ca asta-i topicul:)

 

Asta e topicul unui posesor de KTM 790 Adv ;).

 

Topicul cu discutii generale despre model este acesta, in care s-au mai mentionat chestiile legate de optiuni, preturi, etc: 

 

 

Edited by ovi_ice
Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, hora09 a spus:


@barbat cum zici ca e tigeru'de 900?

Eu zic ca-i ok, n-am testat. Variantele pro chiar sunt de luat in calcul. Partea proasta e ca-n Romania nu ai o reprezentanta si asta ma sperie putin. Unii pe la Tiger 800 au mai avut ceva probleme insa e prematur la 900 sa stim cat de fiabil este.

Mai e o chestie la R ce ma trage in spate. Cauciucurile cu care vine cred ca nu prea sunt orientate catre strada cat sunt catre off-road. Si mai cred ca nu sunt stabile la viteza de autostrada sau cel putin nu o fac asa de bine ca cele de pe S. Si daca iei R-ul si schimb si cauciucurile si fenderul pe fata astia-s banii de Tiger 900 G/rally pro cu mai multe ca 790-ul :)

Link to post
Share on other sites

Eu zic asa ca de la necunoscut la necunoscut, du-te de-te da pe ele inainte sa dai comanda :)
Daca vrei motor pentru la anu vezi ce e prin stoc si cat de repede vor sa cape de ele ca sa aduca altele noi.

Eu am luat pe-al meu la pret de Yamaha(aia la care nu i se spune numele aicea) iarna :)

Edited by hora09
Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, barbat a spus:

Si mai cred ca nu sunt stabile la viteza de autostrada sau cel putin nu o fac asa de bine ca cele de pe S. Si daca iei R-ul si schimb si cauciucurile si fenderul pe fata astia-s banii de Tiger 900 G/rally pro cu mai multe ca 790-u

 

Daca nu mergi pe off, nu inteleg de ce vrei mobra cu roata de 21" fata. Diferenta e enorma pe curbe intre capre din astea si ceva mai street-oriented (19"/17"). 

As zice ca pt confort, autostrada si dotari mai hi-tech s-ar preta altele: Tiger 900 GT, Multistrada 950(S), poate si un R1200GS LC luat cu km ff putini.

Incearca sa le testezi pe fiecare in parte. Iti zic ca daca pui accentul pe confort/protectie vant si te vei da si cu un R1200GS (pe langa celelalte modele enumerate), iti vei lua gandul de la restul.

Link to post
Share on other sites

La cele cu roti mai mici e cumva și saua mai joasa și asta pe mine ma dezavantajează la 1,85. Mai e și vorba de cum arată moto. Pentru mine standardul e dat de cum arată AT sau Tiger ul. 900 le chiar arată foarte bine după standardele mele. Am înțeles ca 790-le la italieni e ciuma, îl considera de neatins din perspectiva înfățișări. Oamenii sunt diferiți. Exclus moto second hand. Sa vedem ce-o scoate și Honda ca e vorba de un nou 850. Îmi place pe hârtie Tracer 900 GT dar când ma uit la el văd o chestie ieftină și atât. Cred ca ma înșel dar asta văd eu. 

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, barbat a spus:

Eu zic ca-i ok, n-am testat. Variantele pro chiar sunt de luat in calcul. Partea proasta e ca-n Romania nu ai o reprezentanta si asta ma sperie putin. Unii pe la Tiger 800 au mai avut ceva probleme insa e prematur la 900 sa stim cat de fiabil este.

 

Poți testa Tigerul de 900 la Motoexpert, in București (Electronicii 19). Eu l-am încercat acolo, in urma cu vreo luna. Aveau pentru teste varianta Rally Pro. Un telefon inainte poate ajuta.

https://goo.gl/maps/zttrp75FeXB6ye319

Link to post
Share on other sites

 

Mi-a plăcut foarte mult. Foarte mult! In comparație cu Tiger-ul 800XC (2013) pe care-l folosesc este un salt uriaș înainte (stiu ca de la XC-ul meu au tot fost si alte versiuni de Tiger 800). Senzația mea a fost de motocicletă solida, serioasă desi mai zvelta si parca mai ușoară. Într-adevăr, cuplul caștigat prin mărirea capacității si schimbarea ordinii de aprindere este sesizabil si m-a facut sa cred ca m-as satura cu greu de motocicleta asta. O goneta de vreo 20 minute pe centură si am vazut ca acceleratia e cum trebuie iar quick shifter-ul o plăcere.  Pe "off" am scos-o putin, pe niste maidane in spatele CET Progresul si din nou mi-a părut mult peste ce am eu momentan, suspensia activa te împinge sa crezi ca esti mai bun decat esti in realitate. Sau poate chiar esti mai bun, atunci când te ajută și fierul. As mai spune si ca franele sunt foarte eficiente. Poziția pe motocicleta a fost bună, si in mers dar si oprit (contact cu solul pe aproape toată talpa, am 177 cm).

Nu am incercat nimic pe parte de conectivitate, adica telecomanda GoPro, conectare gps, casca etc. Din ce am văzut pe forumuri se pare că in unele cazuri modulul bluetooth nu a fost activat din fabrică si a fost rezolvat in service/reprezentanță. Posibil sa fi incercat Triumph-ul sa scoată niste bani din asta dar ulterior, din cauza indignarii posesorilor, sa renunțe.

Oricum motocicleta merita testata, cel puțin. Ar fi foarte bine sa poți face o comparație intre modele prin prisma experientei personale.

Edited by Tumtum
Link to post
Share on other sites

@barbat : poate sunt puțin off topic, dar îți pot spune pe scurt cum a decurs "achiziția" SMC-R-ului meu. Sunat în februarie la Dementor, au zis ca îl au pe stoc și mi-au făcut un preț super bun

I-am zis să-mi tot facă factura. Din acel moment nu am mai dat de ei vreo 2 saptamani. După aceea au zis că-l aduc în maxim 2 saptamani și ca ma suna. Pace! După 4 luni în care am mai tot încercat sa o scot la capăt și cu ei și din alte părți din Romania(ghinion, toți aduc prin Dementor), apoi din Ungaria, am ajuns să-l iau din Slovacia, mai ieftin decât prețul  oferit de către Dementor. De atunci și pana acum am rămas uimit de calitatea ireproșabilă a comunicării, serviciilor, preturilor, tot tacâmul. Am fost la ei acum 3 saptamani parca și aveau pe stock un R și un S. 

 

https://ktmnahradnediely.ktmkosice.sk/

Edited by george05
Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, Tumtum a spus:

 

Mi-a plăcut foarte mult. 

Mulțumesc de INFO. Cei care ți l au dat la test îl aduc pe canale gri in România, gen Motoboom? Ar putea fi o problema dacă ai nevoie de o piesa ceva in garanție sau nu c-ar ajunge mai greu ma gândesc. 

Acum 21 minute, george05 a spus:

@barbat : poate sunt puțin off topic, dar îți pot spune pe scurt cum a decurs "achiziția" SMC-R-ului meu. Sunat în februarie la Dementor, au zis ca îl au pe stoc și mi-au făcut un preț super bun

I-am zis să-mi tot facă factura. Din acel moment nu am mai dat de ei vreo 2 saptamani. După aceea au zis că-l aduc în maxim 2 saptamani și ca ma suna. Pace! După 4 luni în care am mai tot încercat sa o scot la capăt și cu ei și din alte părți din Romania(ghinion, toți aduc prin Dementor), apoi din Ungaria, am ajuns să-l iau din Slovacia, mai ieftin decât prețul  oferit de către Dementor. De atunci și pana acum am rămas uimit de calitatea ireproșabilă a comunicării, serviciilor, preturilor, tot tacâmul. Am fost la ei acum 3 saptamani parca și aveau pe stock un R și un S. 

 

https://ktmnahradnediely.ktmkosice.sk/

Din Slovacia ai venit pe moto sau transport? Ăștia de la Dementor nu comenteaza la revizii ca nu ai luat-o de la ei sau ca garanția e nu știu cum sau nu se aplica nu știu ce? Le-ai zis la revizii ca ai încercat sa iei se la ei moto dar nu s-a putut? :)

Link to post
Share on other sites

Am 660km dus/întors la Kosice la dealer de la mine din curte. Am adus motorul pe remorca după achiziție, dar la service-ul de 1000km am mers pe roti (maaaare greseala!!!). Imi fac toate lucrările necesare la Kosice, prompți și serioși cu preturi mai mult decât bune. Cred ca mi-aș fi băgat unghia în gat sa trebuiască sa fac 600km(dus doar) ca să dau de acriturile alea de la Dementor. Totul înspre bine. 😁

 

Vezi ca tot ce înseamnă KTM în România se aduce prin Dementor. 

 

Daca iei de altundeva și-l servisezi la Dementor nu ai nici o problema. Garanția e internațională, iar în România doar Dementor sunt autorizați ca service în garanție. 

Edited by george05
Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, ioio_viola a spus:

Din pacate cei de la Dementor au exclusivitate in Ro. Am vorbit cu cei de la Motoboom daca aduc si KTM si au zis ca nu pot oricat ar fi incercat.

Si eu am încercat prin Motoboom dar au spus clar și raspicat:nici vorba. Am întrebat dacă mi-ar putea lua ei direct de la un dealer de afara și au spus ca nici măcar nu se complica. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...