paul90 Postat Mai 29, 2020 Share Postat Mai 29, 2020 (editat) Salutare, Cred ca a venit momentul sa imi prezint și eu motocicleta, după mai bine de 10 ani de când ma poarta pe unde vreau, fara "prea mari" probleme. Este vorba de un Suzuki Gsf 600 S Bandit an 1995, luat de la un user de aici de pe forum, l-am cumpărat de la el în decembrie 2009, era deja transformat în naked. Ca și alte modificări pe langa ce se vede în poze, janta mai lata pe spate,pentru a suporta cauciucul de 180/55/17, cauciuc fata 120/70/17 , amortizorul spate de Suzuki Gsf 1200 mk1, toba sport noname(care se auzea chiar foarte bine, o sa va zic și de ce nu mai e pe moto acu, dar mai incolo). După primul sezon în care am învățat sa il folosesc și vreo 2-3 trante, a trebuit sa schimb ghidonul (un streetbar) si oglinzile, cu ocazia asta am pus și semnalizări în capăt de ghidon. De la fostul proprietar am primit o a doua sea, care era destinata transformării in monopost, asa ca mi am încercat talentul de utilizator al fibrei de sticla + rășină, în cele mai proaste condiții (garaj neincalzit, iarna, la 5 maxim 10 grade), baza seii am făcut o din spuma poliuretanica(sper sa zic bine),dupa care pusa pe motor și dat conturul cozii motocicletei, dupa aproximativ 1 luna de lucru, am reușit sa ii dau o forma cât de cat finala, urmand sa mai fie îndreptată înainte de finisare si data culoarea finala prin hidrotransfer - aveam de gând sa fac toată motocicleta carbonlook. Șezutul a fost făcut de către Dan de la Timișoara. Am folosit o in configurația asta, pana la finalul anului 2016, cand am decis ca e cazul sa il recondiționez, intr-adevar am stat fara motocicleta 2 ani, dar a meritat efortul. Motocicleta a fost făcută bucăți; cadrul, jantele bascula, paharele furcii, jegurile si etrierii au fost vopsite in negru. Evacuarea cap-coada a fost polishata cu autosol, pana a redevenit lucioasa, restul componentelor au fost fost "vopsite" prin hidrotransfer în camuflaj, model kryptek. Pe partea de estetica i am mai pus o masca de radiator, si alte mici mărunțișuri. Pe partea de funcționalitate, a primit furtune noi de frana, Hel performance, recondiționarea etrierilor si pompelor frana fata-spate, cu kituri complete de reparatie, amortizor spate nou aftermarket - de Bandit 1200, arcuri liniare Ohlins furca fata, schimbat toti rulmenții posibili, rectificare chiuloasa, supape schimbate, si poate altele pe care nu mi le amintesc acum. Acesta a fost produsul final, de care m am bucurat din păcate doar anul trecut, aproximativ 2000 km. La finalul sezonului trecut, în ultima zi pe drumul spre garaj, am reusit performanta sa dau o gaura în motor, pe la o viteza un pic peste limita de autostrada. Nu am cazut, am reusit sa opresc pe dreapta, cand a luat foc motorul. Acum o sa înțelegeți de ce titlul e cu Bandit 600/750. Având în vedere ca moto a fost reconditionat, oricum ramane la mine pentru totdeauna, trebuia sa fac ceva sa meargă din nou; având asa multe modificări pe el, m am gândit sa caut o posibilitate de a monta un motor mai mare pe el. Am vorbit cu cineva de pe forumul de Bandit din Anglia, si mi a zis ca variante, fara alte modificari aduse motocicletei ,fata de ce am eu, ar fi motorul de gsxr 750 sau gsxf katana 750, pana in anul 1997, dar mai buna varianta cu katana, având cuplul mare în ture mai joase. Am avut norocul de a găsi o motocicleta katana 750 1998, accidentata, la o suma mediocra. Cu mici modificări, am reusit sa pun motorul complet + carburatoarele si evacuarea cap coada de katana, păstrând si modificând cutia filtrului de aer, si cu instalația electrica a Banditului. Cu ocazia asta am schimbat și farul, cu unul rotund cu leduri. VID-20200528-WA0011_1.mp4 VID-20200528-WA0011_1.mp4 Editat Mai 29, 2020 de paul90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristiaNNNw0w Postat Mai 29, 2020 Share Postat Mai 29, 2020 Salutare! Interesant cata rabdare te-a tinut langa motorul asta :D. Eu nu prea am inteles treaba cu gaura in motor si cu luatul foc ... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 30, 2020 Autor Share Postat Mai 30, 2020 Pe la 150 km /h nu am mai avut putere, am închis gazul, ulterior redeschis, nu mai trăgea, am crezut ca s a rupt lanțul, cand sa trag pe dreapta am vazut în oglinda mult fum alb, si cand am oprit s a aprins. Nu înțeleg de ce s a spart blocul motor nici acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 30, 2020 Share Postat Mai 30, 2020 Smecher farul ala. Tare moto. La farul rotund ma refer. Nici ala primu nu era rau da mai bine parca vine asta rotund. Daca tot vb de viteze gen 150 nu te-ai gandit la un mini parbriz? Desi ar cam strica linia de naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 30, 2020 Autor Share Postat Mai 30, 2020 Nu se intampla asa des cu vitezele alea, plus ca pana pe la 160-170 nu e asa rau,doar dacă bate vântul tare. Farul l am schimbat pentru ca deja avea o lumina proasta( stiu ca e din becuri) dar scurta e pe lupa, care batea bine, dar nu îmi plăcea cum luminează lunga, far normal cu sticla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 Interesanta poveste. Primul fara era urat in draci parerea mea, mult mai bine arata farul rotund. Cu motorul nou cum ai rezolvat cu omologarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 Pai cine spune ca a fost omologat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 Cine bunica se apucă să-i cubeze motorul? Dacă nu spunea omul că l-a schimbat, câți vă dădeați seama? Din ce știu, motorul e piesă de schimb, nu trebuie omologat, doar cadrul e cu acte. Ontopic: a ieșit bine, destul de curat. Semnalele de pe ghidon le-aș fi pus pe furcă, dar ține de gusturi. Mișto farul, dă bine pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 Acum 1 oră, pierrotlefou a spus: Pai cine spune ca a fost omologat... Am inteles, dar nu vei avea probleme la ITP sau la o eventuala vanzare? Acum 46 minute, Lucian_M a spus: Cine bunica se apucă să-i cubeze motorul? Dacă nu spunea omul că l-a schimbat, câți vă dădeați seama? Din ce știu, motorul e piesă de schimb, nu trebuie omologat, doar cadrul e cu acte. Ontopic: a ieșit bine, destul de curat. Semnalele de pe ghidon le-aș fi pus pe furcă, dar ține de gusturi. Mișto farul, dă bine pe motor. E piesa de schimb, ai dreptate, schimbarea motorului daca bine stiu doar daca e trecut in CI, fara serie atunci da. Daca e trecuta serie, va trebui trecuta noua serie si daca nu gresesc, trebuie montata intr-un service autorizat. Pe mine ma bagea gandul sa schimb la masina, dar e bataie de cap cu omologarea. La fel e si la motot ma gandesc ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Mai 31, 2020 Autor Share Postat Mai 31, 2020 De vândut nu se pune problema, din punct de vedere al trecerii noului motor în acte , urmeaza sa merg la RAR, si o sa va spun cum am rezolvat, dar din ce am văzut, nu cred ca are serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 31, 2020 Share Postat Mai 31, 2020 Acum 3 ore, Lucian_M a spus: Semnalele de pe ghidon le-aș fi pus pe furcă, dar ține de gusturi. Pare ca latesc mult ghidonul. Dar se vede mai bine unde vrei s-o iei fiind mai departe de centrul moto. Ar merge o sedinta foto mai profi ca e cool camuflajul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iunie 3, 2020 Autor Share Postat Iunie 3, 2020 O sa fac,doar sa ajung sa o iau,momentan le am doar pe astea de anul trecut La 31.05.2020 la 20:37, frigider a spus: Pare ca latesc mult ghidonul. Dar se vede mai bine unde vrei s-o iei fiind mai departe de centrul moto. Ar merge o sedinta foto mai profi ca e cool camuflajul ala. Cam asa de lat il face, intr adevar nu ma mai pot strecura tot timpul printre mașini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 3, 2020 Share Postat Iunie 3, 2020 Acum c-ai pus si poza chiar pare f lat Au ceva nakedurile astea frate. Moto in cea mai pura forma, totul la vedere, dupa mine cel putin. Aveam eu o vorba: imi plac femeile cum imi plac motoarele - dezbracate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi 10 Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 Are cineva rezervor de gsxf de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.