Sari la conținut

Motor blocat ktm sxf 250 2007


Postări Recomandate

Salut.Am un ktm sxf 250 2007 cumpărat de o săptămâna . A început sa îmi arunce ulei printr-un furtun ce iese din chiuloasa și fum pe toba .. am tot zis ca îl voi repara dar ma dădeam între timp ( ii completam uleiul înainte de fiecare ieșire ) la un momentan dat a început sa scoată un fel de mâzga alba pe acel furtun.. Am mai vrut sa fac o ieșire înainte sa îl duc la service .. In timp ce mergeam am observat ca scoate un sunet ciudat când îl accelerez puțin mai tare , dar când era scoasă la liber nu scotea acel sunet doar in mers .. In momentul ăla am pornit spre casa și mergeam încet când motorul a scos un sunet ciudat și sa oprit .. pedala de pornire era de asemenea blocată ... Oare îmi puteți spune ce sa întâmplat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer , dar mai conteaza ce s-a intamplat ? te-ai carat cu el ca si cum n-ar fii al tau , sincer nici nu-mi pare rau de asa posesori va meritati soarta , motorul ala e bun de muzeu , asta daca probabil nu vrei sa bagi 1200 euro minim in el . pe romaneste , poti sa-l ....i , esti bun de plata.

Editat de sbk750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt ferm convins ca motorul a fost lucrat sa zic asa pana se vinde si iese pe usa , nesansa a venit pe urma cand noul proprietar a fost un dur , care i.a aratat motorului cine e boss.u 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred k ai putut merge cu zgomotul ala dupa tine atata timp.Cand cea mai mica bataie la orice motor tb luata in serios.Baga adinc mana la buzunar,acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca scapa mai usor. Daca s-a blocat pistonul dar a zdranganit ceva inainte, nu cred ca e vreun segment rupt care sa blocheze, sau biela rupta. Alea fac POC si blocheaza instant, fara alte zdranganeli. Cred ca e vreo supapa careia i s-a rupt gatul si a cazut in motor. In cazul asta pistonul nu ar trebui sa fie afectat, poate un pic chiuloasa. Dar sunt marisanse sa schimbe doar supapa si sa fie OK.

Cat despre comentariile anterioare, cu fiabilitatea chinezeasca a KTM-ului, eu unul am peste 6 ani pe motoare KTM, in off-road. Fierte, date peste cap, cu capacul de la ambreiaj spart si uleiul pierdut in padure... Toate s-au comportat exemplar. Sunt motoare facute sa fie abuzate. In functie de abuzuri, da, se mai poate intampla sa se rupa pana la urma ceva, sa ramai prin padure, insa asta e mult mai rar decat la Honda, de exemplu (am vazut Honda cu motor blocat in padure de la supraincalzire, in timp ce al meu KTM, cand mi s-a spart furtunul de apa si am continuat urcarea fara sa-mi dau seama, a ajus sa faca autoaprindere, de nu-l mai puteam opri, dar de blocat nu s-a blocat: De asemenea, am vazut honde si yamaha cu ambreiaje prajite prin noroaie, pe cand KTM-urile iti dau semne din timp, nu ajungi sa scoti motorul tractat cu ATV-ul din padure).

 

 

Sfatul meu catre proprietar: du motorul la mecanic, iti spune ala ce sa faci mai departe. Se cunoaste ca nu stii nimic de mecanica, degeaba intrebi pe aici ce poate sa fie, ca nu te ajuta la nimic.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, mircea.cazachevici a spus:

Eu cred ca scapa mai usor. Daca s-a blocat pistonul dar a zdranganit ceva inainte, nu cred ca e vreun segment rupt care sa blocheze, sau biela rupta. Alea fac POC si blocheaza instant, fara alte zdranganeli. Cred ca e vreo supapa careia i s-a rupt gatul si a cazut in motor. In cazul asta pistonul nu ar trebui sa fie afectat, poate un pic chiuloasa.

 

daca se intampla asa ceva nu mai zdraganea prea mult motorul ala ca batea in capul ala de supapa in capul de la chiulasa pana o infigea in piston  nu ai acolo spatiu suficient pt ca un cap de supapa sa o zdrangane motorul fara sa distruga ceva in secunda 2..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 08.08.2020 la 10:28, mircea.cazachevici a spus:

Eu cred ca scapa mai usor. Daca s-a blocat pistonul dar a zdranganit ceva inainte, nu cred ca e vreun segment rupt care sa blocheze, sau biela rupta. Alea fac POC si blocheaza instant, fara alte zdranganeli. Cred ca e vreo supapa careia i s-a rupt gatul si a cazut in motor. In cazul asta pistonul nu ar trebui sa fie afectat, poate un pic chiuloasa. Dar sunt marisanse sa schimbe doar supapa si sa fie OK.

Cat despre comentariile anterioare, cu fiabilitatea chinezeasca a KTM-ului, eu unul am peste 6 ani pe motoare KTM, in off-road. Fierte, date peste cap, cu capacul de la ambreiaj spart si uleiul pierdut in padure... Toate s-au comportat exemplar. Sunt motoare facute sa fie abuzate. In functie de abuzuri, da, se mai poate intampla sa se rupa pana la urma ceva, sa ramai prin padure, insa asta e mult mai rar decat la Honda, de exemplu (am vazut Honda cu motor blocat in padure de la supraincalzire, in timp ce al meu KTM, cand mi s-a spart furtunul de apa si am continuat urcarea fara sa-mi dau seama, a ajus sa faca autoaprindere, de nu-l mai puteam opri, dar de blocat nu s-a blocat: De asemenea, am vazut honde si yamaha cu ambreiaje prajite prin noroaie, pe cand KTM-urile iti dau semne din timp, nu ajungi sa scoti motorul tractat cu ATV-ul din padure).

 

 

Sfatul meu catre proprietar: du motorul la mecanic, iti spune ala ce sa faci mai departe. Se cunoaste ca nu stii nimic de mecanica, degeaba intrebi pe aici ce poate sa fie, ca nu te ajuta la nimic.

 

 

 

Da... sa rupt scaunul supapei... trebuia făcut reglajul termic la supape( de-aia mânca ulei și etc) am scăpat doar cu supapa schimbată 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.08.2020 la 0:28, easy ride on! a spus:

Nu doar in extrem.

KTM este celebru pentru fiabilitate "chinezeasca" si la alte modele.  :)

http://www.texasadventure.net/motorcycles/ktm-is-not-reliable/

 

Acum 2 ore, easy ride on! a spus:

 

nu ma cert cu prostul ca nu sunt destul de odihnit, dau doar niste citate din alea 2 link-uri puse

 

concluzia din primul: "The bottom line is this – if you truly make an apples to apples comparison I believe that you will find no significant different in reliability between KTM and the Japanese bikes.  Compare similar bikes ridden in similar conditions at similar speeds and for similar distances.  If you don’t do that then you really aren’t making a fair comparison."

 

concluzia din al doilea: "Parts are readily available and most owners are satisfied with their KTM experience. Their dirt-bike reliability is similar to the top Japanese brands."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, john17 a spus:

S-a rupt supapa,  scaunu ! a schimbat supapa și gata, nu a fost nimic afectat. Și mânca ulei pt că nu era reglat jocul... Marmota ce zici că făcea? 

 

 

se numeste anunt de pre-vanzare :))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, john17 a spus:

S-a rupt supapa, a schimbat-o și gata, nu a fost nimic afectat. Și mânca ulei pt că nu era reglat jocul... Marmota ce zici că făcea? 

 

stai sa inteleg , ce joc nu era reglat de manca ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...