Jump to content

Recommended Posts

Salut.Am un ktm sxf 250 2007 cumpărat de o săptămâna . A început sa îmi arunce ulei printr-un furtun ce iese din chiuloasa și fum pe toba .. am tot zis ca îl voi repara dar ma dădeam între timp ( ii completam uleiul înainte de fiecare ieșire ) la un momentan dat a început sa scoată un fel de mâzga alba pe acel furtun.. Am mai vrut sa fac o ieșire înainte sa îl duc la service .. In timp ce mergeam am observat ca scoate un sunet ciudat când îl accelerez puțin mai tare , dar când era scoasă la liber nu scotea acel sunet doar in mers .. In momentul ăla am pornit spre casa și mergeam încet când motorul a scos un sunet ciudat și sa oprit .. pedala de pornire era de asemenea blocată ... Oare îmi puteți spune ce sa întâmplat ?

Link to post
Share on other sites

sincer , dar mai conteaza ce s-a intamplat ? te-ai carat cu el ca si cum n-ar fii al tau , sincer nici nu-mi pare rau de asa posesori va meritati soarta , motorul ala e bun de muzeu , asta daca probabil nu vrei sa bagi 1200 euro minim in el . pe romaneste , poti sa-l ....i , esti bun de plata.

Edited by sbk750
Link to post
Share on other sites

S-au plimbat prin el particule metalice care au zgâriat tot, e nevoie de alt motor.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Pop Andrei a spus:

la un momentan dat a început sa scoată un fel de mâzga alba pe acel furtun..         Oare îmi puteți spune ce sa întâmplat ?

Probabil ca lichidul de racire a ajuns in ulei, s-a transformat in mazga alba … si s-a spart (sau gripat) pistonul.

Oricum, modelul acesta este pentru motocross, adica proiectat sa reziste (cu maximum de performante) doar cateva curse.

 

Link to post
Share on other sites
Chiar acum, easy ride on! a spus:

Probabil ca lichidul de racire a ajuns in ulei, s-a transformat in mazga alba … si s-a spart (sau gripat) pistonul.

.... doar cateva curse.

 

in extrem ...altfel ....

Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, taong_mapagbiro a spus:

in extrem ...altfel ....

Nu doar in extrem.

KTM este celebru pentru fiabilitate "chinezeasca" si la alte modele.  :)

http://www.texasadventure.net/motorcycles/ktm-is-not-reliable/

Link to post
Share on other sites

Eu sunt ferm convins ca motorul a fost lucrat sa zic asa pana se vinde si iese pe usa , nesansa a venit pe urma cand noul proprietar a fost un dur , care i.a aratat motorului cine e boss.u 

Link to post
Share on other sites

Nu cred k ai putut merge cu zgomotul ala dupa tine atata timp.Cand cea mai mica bataie la orice motor tb luata in serios.Baga adinc mana la buzunar,acum.

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca scapa mai usor. Daca s-a blocat pistonul dar a zdranganit ceva inainte, nu cred ca e vreun segment rupt care sa blocheze, sau biela rupta. Alea fac POC si blocheaza instant, fara alte zdranganeli. Cred ca e vreo supapa careia i s-a rupt gatul si a cazut in motor. In cazul asta pistonul nu ar trebui sa fie afectat, poate un pic chiuloasa. Dar sunt marisanse sa schimbe doar supapa si sa fie OK.

Cat despre comentariile anterioare, cu fiabilitatea chinezeasca a KTM-ului, eu unul am peste 6 ani pe motoare KTM, in off-road. Fierte, date peste cap, cu capacul de la ambreiaj spart si uleiul pierdut in padure... Toate s-au comportat exemplar. Sunt motoare facute sa fie abuzate. In functie de abuzuri, da, se mai poate intampla sa se rupa pana la urma ceva, sa ramai prin padure, insa asta e mult mai rar decat la Honda, de exemplu (am vazut Honda cu motor blocat in padure de la supraincalzire, in timp ce al meu KTM, cand mi s-a spart furtunul de apa si am continuat urcarea fara sa-mi dau seama, a ajus sa faca autoaprindere, de nu-l mai puteam opri, dar de blocat nu s-a blocat: De asemenea, am vazut honde si yamaha cu ambreiaje prajite prin noroaie, pe cand KTM-urile iti dau semne din timp, nu ajungi sa scoti motorul tractat cu ATV-ul din padure).

 

 

Sfatul meu catre proprietar: du motorul la mecanic, iti spune ala ce sa faci mai departe. Se cunoaste ca nu stii nimic de mecanica, degeaba intrebi pe aici ce poate sa fie, ca nu te ajuta la nimic.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, mircea.cazachevici a spus:

Eu cred ca scapa mai usor. Daca s-a blocat pistonul dar a zdranganit ceva inainte, nu cred ca e vreun segment rupt care sa blocheze, sau biela rupta. Alea fac POC si blocheaza instant, fara alte zdranganeli. Cred ca e vreo supapa careia i s-a rupt gatul si a cazut in motor. In cazul asta pistonul nu ar trebui sa fie afectat, poate un pic chiuloasa.

 

daca se intampla asa ceva nu mai zdraganea prea mult motorul ala ca batea in capul ala de supapa in capul de la chiulasa pana o infigea in piston  nu ai acolo spatiu suficient pt ca un cap de supapa sa o zdrangane motorul fara sa distruga ceva in secunda 2..

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
La 08.08.2020 la 10:28, mircea.cazachevici a spus:

Eu cred ca scapa mai usor. Daca s-a blocat pistonul dar a zdranganit ceva inainte, nu cred ca e vreun segment rupt care sa blocheze, sau biela rupta. Alea fac POC si blocheaza instant, fara alte zdranganeli. Cred ca e vreo supapa careia i s-a rupt gatul si a cazut in motor. In cazul asta pistonul nu ar trebui sa fie afectat, poate un pic chiuloasa. Dar sunt marisanse sa schimbe doar supapa si sa fie OK.

Cat despre comentariile anterioare, cu fiabilitatea chinezeasca a KTM-ului, eu unul am peste 6 ani pe motoare KTM, in off-road. Fierte, date peste cap, cu capacul de la ambreiaj spart si uleiul pierdut in padure... Toate s-au comportat exemplar. Sunt motoare facute sa fie abuzate. In functie de abuzuri, da, se mai poate intampla sa se rupa pana la urma ceva, sa ramai prin padure, insa asta e mult mai rar decat la Honda, de exemplu (am vazut Honda cu motor blocat in padure de la supraincalzire, in timp ce al meu KTM, cand mi s-a spart furtunul de apa si am continuat urcarea fara sa-mi dau seama, a ajus sa faca autoaprindere, de nu-l mai puteam opri, dar de blocat nu s-a blocat: De asemenea, am vazut honde si yamaha cu ambreiaje prajite prin noroaie, pe cand KTM-urile iti dau semne din timp, nu ajungi sa scoti motorul tractat cu ATV-ul din padure).

 

 

Sfatul meu catre proprietar: du motorul la mecanic, iti spune ala ce sa faci mai departe. Se cunoaste ca nu stii nimic de mecanica, degeaba intrebi pe aici ce poate sa fie, ca nu te ajuta la nimic.

 

 

 

Da... sa rupt scaunul supapei... trebuia făcut reglajul termic la supape( de-aia mânca ulei și etc) am scăpat doar cu supapa schimbată 

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Pop Andrei a spus:

Da... sa rupt scaunul supapei... trebuia făcut reglajul termic la supape( de-aia mânca ulei și etc) am scăpat doar cu supapa schimbată 

 

He-he ... ai scăpat ieftin.

Totuşi, ziceai că "sa rupt scaunul supapei" şi ... ai schimbat (doar) supapa  :)

 

 

La 08.08.2020 la 10:28, mircea.cazachevici a spus:

se mai poate intampla sa se rupa pana la urma ceva, sa ramai prin padure

Nu şi dacă mergi la pădure cu ea pe şlep, urci cu KTM-ul pe munte, dar laşi şi şlepul la vale, în aşteptare, pentru orice eventualitate.

Ceea ce se pare că nu prea fac rider-ii din Texas (cei cu link-u).

https://www.thethings.com/ranking-the-most-reliable-motorcycle-brands-of-2020-and-the-least-reliable/

Cum nu îndrăznesc să pretind că aş fi inventat eu "coada la prună" ... observ studiile altora ...  :)

De la "the most" la ... "the least".

Link to post
Share on other sites

S-a rupt supapa, a schimbat-o și gata, nu a fost nimic afectat. Și mânca ulei pt că nu era reglat jocul... Marmota ce zici că făcea? 

Link to post
Share on other sites
La 08.08.2020 la 0:28, easy ride on! a spus:

Nu doar in extrem.

KTM este celebru pentru fiabilitate "chinezeasca" si la alte modele.  :)

http://www.texasadventure.net/motorcycles/ktm-is-not-reliable/

 

Acum 2 ore, easy ride on! a spus:

 

nu ma cert cu prostul ca nu sunt destul de odihnit, dau doar niste citate din alea 2 link-uri puse

 

concluzia din primul: "The bottom line is this – if you truly make an apples to apples comparison I believe that you will find no significant different in reliability between KTM and the Japanese bikes.  Compare similar bikes ridden in similar conditions at similar speeds and for similar distances.  If you don’t do that then you really aren’t making a fair comparison."

 

concluzia din al doilea: "Parts are readily available and most owners are satisfied with their KTM experience. Their dirt-bike reliability is similar to the top Japanese brands."

Link to post
Share on other sites
Acum 22 minute, john17 a spus:

S-a rupt supapa,  scaunu ! a schimbat supapa și gata, nu a fost nimic afectat. Și mânca ulei pt că nu era reglat jocul... Marmota ce zici că făcea? 

 

 

se numeste anunt de pre-vanzare :))))))))))

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, john17 a spus:

S-a rupt supapa, a schimbat-o și gata, nu a fost nimic afectat. Și mânca ulei pt că nu era reglat jocul... Marmota ce zici că făcea? 

 

stai sa inteleg , ce joc nu era reglat de manca ulei ?

Link to post
Share on other sites

:what: Eu doar am făcut un corolar al celor enunțate, aș vrea să aflu răspunsul! 

Acum 41 minute, sbk750 a spus:

 

stai sa inteleg , ce joc nu era reglat de manca ulei ?

 

Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, prafrau a spus:

 

Ce m-a "impresionat"  la KTM este pompa de ambreiaj, destinată din proiectare să funcţioneze cu ulei de motor, pentru umplere şi completare nivel ... :crack:

La 08.08.2020 la 10:28, mircea.cazachevici a spus:

KTM-urile iti dau semne din timp

Aşa este:

La 07.08.2020 la 21:23, Pop Andrei a spus:

A început sa îmi arunce ulei printr-un furtun ce iese din chiuloasa și fum pe toba ...

Unele modele aruncă chiar şi lichid de frână (din motor).

Adică pe cel intrat acolo pe la ambreiaj. Nah' ... că după ... mai aruncă şi câte o supapă, că se mai rupe şi câte un scaun ...

e bonus.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...