cc's Postat Octombrie 1, 2020 Share Postat Octombrie 1, 2020 Senzația data de filmare e de noroc chior din toate directiile. La cum a pus ( s-a pus ca sa fim corecti) mobra de-a latul, o masina din sens opus il trecea in ordinul cavalerilor RIP. Sau daca era o masina acolo "culca mobra" skilosul? Iar faptul ca nu s-a oprit si a mers la fel de iute poate fi interpretat si ca: nu a realizat ce a facut, stie din experienta ca apa calda scoate mai bine petele din bumbac decat frunzele de brusture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 2, 2020 Share Postat Octombrie 2, 2020 Va zic eu ca a fugit de acolo de rusine, si-a potolit mai tarziu tremurul genunchilor. N-a avut nimic, dar nimic sub control, de la inceput si pana la sfarsit! Anticipare, dstanta si tehnica de franare, nimic, 0 barat! L-a salvat colegul care l-a vazut (auzit) ca vine gramada peste el si a degajat locul ca sa poata el sa mai franeze vreo cativa metri, dar si atunci el a ales jaloanele alea, ca facuse target fixation pe ele. Daca asta e considerat rider skillat in opinia celor tineri, urmatoarea generatie de mobristi o sa poarte roti ajutatoare, asta e clar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Octombrie 2, 2020 Share Postat Octombrie 2, 2020 (editat) Părerea mea este că a avut un dram noroc. Skill-ul îți ”spune” imediat că frâna față+frâna spate, combinată cu frâna de motor fac minuni. El a rămas oprit în Dumnezeu știe ce viteză, chinuindu-se să o aducă în prima viteză după oprire. Mna, de pe margine este ușor să dăm cu părerea, slavă Domnului că a fost doar atât. Editat Octombrie 2, 2020 de Dan Ny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Octombrie 2, 2020 Share Postat Octombrie 2, 2020 Acum 5 minute, Dan Ny a spus: Părerea mea este că a avut un dram noroc.Mna, de pe margine este ușor să dăm cu părerea, slavă Domnului că a fost doar atât. Ai pus punctul pe I. A ramas pe roti, cu noroc cu ghinion=> un tampit fara schiluri, daca se tavalea=> un tampit fara schiluri, voi stiti ce vreti sa spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Octombrie 5, 2020 Autor Share Postat Octombrie 5, 2020 Asa cum se vede din filmare, suprafata de rulare alterneaza, ba asfalt nou turnat, ba vechi dar cu fire de nisip/pietris fin, denivelari destul de pronuntate intre asfaltul nou turnat pe un sens si cel vechi de pe celalalt sens. Cei mai multi inclina sa se bucure de asfaltul nou turnat, (sau proaspat de cateva zile) ca de o suprafata cu o superaderenta, insa se pot pacali destul de usor, intrucat este exact contrariul din cauza particulelor de ulei/hidrocarburi continute...Trecerile de pe un sens pe altul mai ales in zonele cu denivelare, sunt riscante, aproape ca trecerile pe linii de tramvai...acesta este un alt motiv pentru care se semnalizeaza si cu indicatoare de reducere a vitezei, nu doar faptul ca pot fi eventuale utilaje in lucru si inca se mai lucreaza, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.