Jump to content

Recommended Posts

Salut am un ktm exc 300 an 2006 la care dintr-o dată a început să bage ulei la piston ,am desfacut capacu de la ambreiaj si de la pedala si era semeringu de la Ambielaj uzat foarte rau .

Am dat ambreiaju jos iar cand am vrut sa desfac pinionu de la ambielaj nu l-am putu nici cum am pus blocatorul dar este prea tare strans si ma tem sa nu se rupă si ambielaju .

Astept sfaturi ,multumesc !

received_1521251911409152.jpeg

Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Blagamoto a spus:

Am incercat 

cu impact?nu se poate,sa nu ai filet invers.intereseaza la un mecanic,dar  poate primesti raspuns aici.

Chiar acum, brake a spus:

cu impact?nu se poate,sa nu ai filet invers.intereseaza la un mecanic,dar  poate primesti raspuns aici.daca ai compresor mic 50 lt nu reusesti daca e strans tare.

 

Link to post
Share on other sites

tu numai de belele dai , desii n-ar trebuii , daca nu si nu vrea , incalzeste cu autogen  piulita aia sa se dilate putin , or fii pus sandilaii pasta autoblocanta cand au pus-o dracu-i stie ..... desii cu pistol cu impact ma mir ca nu-si da drumul 

 

Link to post
Share on other sites

Nu am autogen si nu prea are nimeni in zona 

Acum 10 ore, sbk750 a spus:

tu numai de belele dai , desii n-ar trebuii , daca nu si nu vrea , incalzeste cu autogen  piulita aia sa se dilate putin , or fii pus sandilaii pasta autoblocanta cand au pus-o dracu-i stie ..... desii cu pistol cu impact ma mir ca nu-si da drumul 

 

 

Link to post
Share on other sites

Acea piulita trebuie sa iasa cu pistolul de impact, cu conditia sa fie si pistolul bun.

Mai poti sa incerci urmatoarea chestie: pui inapoi ambreiajul, strangi piulitele pe arcuri si bagi in viteza, si mai tii si cu piciorul pedala de frana apasata. Astfel, cand dai cu pistolul, o sa iti mai tina contra si fapul ca pinionul respectiv e legat prin ambreiaj si la roata, pe care tu o tii franata.

Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, mircea.cazachevici a spus:

Acea piulita trebuie sa iasa cu pistolul de impact, cu conditia sa fie si pistolul bun.

Mai poti sa incerci urmatoarea chestie: pui inapoi ambreiajul, strangi piulitele pe arcuri si bagi in viteza, si mai tii si cu piciorul pedala de frana apasata. Astfel, cand dai cu pistolul, o sa iti mai tina contra si fapul ca pinionul respectiv e legat prin ambreiaj si la roata, pe care tu o tii franata.

daca nu desfaceai tot mecanismul , bagai o moneda de 5 bani de cupru intre dinti , nu se intampla absolut nimic eventual ti-o facea foita , indradevar acuma nu mai ai cum sa tii de pinionul ala desii ar trebuii sa poti tine cu mana de piston daca il ai montat insa doar daca pistolul cu impact e cu reglaj sa pleci de la valori mici pana simti ca iti trage prea tare pistonul din mana , e umpic riscant dar asta e dar daca o iei pas cu pas cate umpic n-ar trebuii sa existe riscuri .... iar daca ai vreoun magazin gen Dedeman prin zona sau ceva de genul asta se gasesc butelii mici cu arzatoare incorporate in caz ca vrei sa incerci sa dilati piulita prin incalzire .

Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca cu moneda merge. Am desfacut asta primavara exact aceeasi piulita, am bagat un surub intre dintii pinioanelor si am inceput sa trag de cheie. La un moment dat trageam atat de tare, cu parghie lunga, de mi-era sa nu se rupa direct vreun dinte de la vreunul dintre pinioane. Am renuntat si m-am dus cu motorul la un service, si cu pistolul pneumatic a iesit piulita in 30 secunde. Dar cu ambreiajul montat si in viteza, sa tina si el contra la pistol.

Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, mircea.cazachevici a spus:

Nu stiu daca cu moneda merge. Am desfacut asta primavara exact aceeasi piulita, am bagat un surub intre dintii pinioanelor si am inceput sa trag de cheie. La un moment dat trageam atat de tare, cu parghie lunga, de mi-era sa nu se rupa direct vreun dinte de la vreunul dintre pinioane. Am renuntat si m-am dus cu motorul la un service, si cu pistolul pneumatic a iesit piulita in 30 secunde. Dar cu ambreiajul montat si in viteza, sa tina si el contra la pistol.

 

deci in viteza si cu pistolul pe piulita , e cea mai proasta solutie posibila chiar si luata la ranga cum spui tu , e criminala metoda asta , pune cateva lumanari la biserica ca n-ai stricat.o :DD

Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, sbk750 a spus:

 

deci in viteza si cu pistolul pe piulita , e cea mai proasta solutie posibila chiar si luata la ranga cum spui tu , e criminala metoda asta , pune cateva lumanari la biserica ca n-ai stricat.o :DD

Dezvolta, te rog? Ce puteam strica? 

Metoda nu e a mea, mi-a spus de ea Jumba, maestrul KTM-urilor. SI cand am ajuns la service la cei de la Goracing ca sa dau jos piulita buclucasa, tot cu ambreiajul pus si bagata in viteza s-a dat jos.Iar astia de la Goracing chiar stiu meserie.

 

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Am un ktm exc 300 an 2004 2005 si mi sa stricat cilindrul si nu se mai poate face ,am cautat cilindru si nu gasesc dar in schimb am gasit set motor de ktm de 250 exc ca si al meu am auzit de la multa lume ca ar potrivi .

Acum problema e ca la cine am gasit setul e la 500 km de mine dar milar trimite ce spuneti potriveste asa din poze e aproape ca si al meu mici diferente la power in rest la fel

Link to post
Share on other sites

Dar asta dupa ce de-grapinizezi textul.

Link to post
Share on other sites

Doamne, postul ăsta îmi aduce aminte de un alt post la care am râs cu lacrimi..dacă îl găsesc îl pun.

Gata...am căutat..am găsit, aici mi-au dat lacrimile în parcul Herăstrău, și acum țin minte, pe bancă citind comentariile

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, GoodKat a spus:

Si intrebarea...?

:lol::lol::lol:

Am râs şi eu cu lacrimi la faza asta.

Dar şi la cea cu

1 oră în urmă, Blagamoto a spus:

milar

:lol:

1 oră în urmă, Blagamoto a spus:

Intrebarea e daca ar potrivi set de ktm exc 250 pe ktm exc 300

Depinde de cine şi cum l-ar potrivi, de la an la an.

https://www.ebay.com/itm/KTM-300-Std-Bore-Cylinder-top-End-Engine-Motor-OEM-Sx-Xc-Exc-Mxc-1998-2007/123840862803?fits=Model%3A300|Submodel%3AEXC|Make%3AKTM&hash=item1cd57d9a53:g:wWcAAOSwVztdMKMo#vi-ilComp

Prin set motor, tu înţelegi şi chiulasa?

Altfel, cei din link zic că da, este compatibil:

"This part is compatible with 66 vehicle(s). ...

2005KTM250EXC"

Şi chiulasa este compatibilă:

https://www.ebay.com/itm/KTM-300-Cylinder-head-top-End-Engine-Motor-OEM-Sx-Xc-Exc-Mxc-1998-2007/113823097849?_trkparms=aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20160323102634%26meid%3Dbc2143c9a3ef40bc835b8d9c02c7343b%26pid%3D100623%26rk%3D2%26rkt%3D5%26sd%3D123840862803%26itm%3D113823097849%26pmt%3D0%26noa%3D1%26pg%3D2047675%26algv%3DDefaultOrganic%26brand%3DKTM&_trksid=p2047675.c100623.m-1#vi-ilComp

Între 2005KTM250EXC şi 2005KTM300EXC.

Link to post
Share on other sites
  • l.u.v changed the title to Probleme motor ktm exc 300

Sincer, nu cred ca se potriveste nici capacul de chiuloasa de la 250 la 300. Eu stiam ca se pot vinde kituri de trecere de la 250 la 300 care contineau cilindru, piston si capac.

Si parca nu m-as lua dupa un anunt pe ebay care imi spune ca se potriveste, ci mai degraba dupa site-ul importatorului oficial KTM, care le are dupa coduri, si poti verifica.

uite KTM 250/2005

https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2005-type1000667851-model1000148203-diagram33132

Si uite si 300/2005

https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2005-type1000667851-model1000148951-diagram33486

Din cate se vede, capacul de chiuloasa are cod diferit la 250 si la 300.

 

Blagamoto, ti-a spus tie vanzatorul ca ceea ce-ti vinde el e fix de pe un motor din 2005, sau alt an apropiat? Sa-ti spuna exact si anul? Sau nici el nu stie? Ca, daca nu stie, mai degraba tragi o fuga, 1000 km, pana la el, si compari piesele la fata locului. Chestia cu "mi-a trimis niste poze si parca vad ca se potriveste" nu functioneaza aici.

 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, mircea.cazachevici a spus:

nu cred ca se potriveste nici capacul de chiuloasa de la 250 la 300

Nici eu nu cred că se potriveşte direct (ca diametru de alezaj), dar altă soluţie nu ai decât dacă iei setul de reparaţie complet (cilindru 250, piston, segmenţi, bolţ, siguranţe, garnituri + şi o chiulasă de 250).

Altfel vei avea alt raport de compresie cu chiulasa de 300 pe set de 250. Dar se mai poate ajusta câte ceva la strung.

Dacă le doreşti noi şi exacte, atunci este mai ieftină o altă motocicletă. 

Acum 12 ore, easy ride on! a spus:

Şi chiulasa este compatibilă:

Nu identică, doar compatibilă (Ajustov & Potrivenkov).

:)

Adică, trebuie să ştii şi să recalculezi raportul de compresie la noua cilindree, după ce măsori volumul camerei de ardere al chiulasei.

Nu doar simple lucrări de "schrauber".

Baftă!

P.S. Dar aşa ai şi o şansă de dimensionare corectă astfel încât să nu mai spargi şi un alt piston în "fiabilul" şi vestitul KTM.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • l.u.v changed the title to Probleme motor ktm exc 300

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...