Punkterra Postat Octombrie 18, 2020 Share Postat Octombrie 18, 2020 (editat) Guys, Sunt incepator, as vrea sa stiu cum vi se pare motocicleta de mai jos. De fapt, problema nu este configuratia, motorizarea, caracteristicile (din ce am citit sunt exact ce imi trebuie, ca nu intentionez sa ies in urmatorii ani din Bucuresti cu ea), cat as vrea sa stiu pareri despre brand si mai ales despre seria asta de moto NX Naked de la ei. Fiabilitate, cum se descurca over time, chestii de astea, la banii astia. Bugetul nu este cine stie ce. https://www.atvrom.ro/motociclete/cf-moto-300-nk-2020 Multumesc! Editat Octombrie 18, 2020 de Punkterra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Octombrie 18, 2020 Share Postat Octombrie 18, 2020 asa e,atit e de comod un maxiscuter ca imi vine sa il dau pt ca nu mai apuc sa merg pe moto... singura problema poate fi de look,altminteri un maxi e la fel de rapid,si nu ai neaparat nevoie de cizme moto etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 (editat) hahahaha, buna asta! PS. CF Moto are ceva contract de colaborare cu KTM...., deci nu sunt chinezarii ordinare... Editat Octombrie 19, 2020 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 Și motoarele beamveu sunt făcute de Loncin, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Octombrie 19, 2020 Share Postat Octombrie 19, 2020 La 3000 de euro motoreta noua cu 3 ani garantie n-are ce sa nu-ti placa. Daca vrei neaparat motor si nu maxiscuter nu mai sta pe ganduri; daca te gandesti si la partea practica, un maxi e peste orice moto in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...