Jump to content

Recommended Posts

Guys,

 

Sunt incepator, as vrea sa stiu cum vi se pare motocicleta de mai jos. De fapt, problema nu este configuratia, motorizarea, caracteristicile (din ce am citit sunt exact ce imi trebuie, ca nu intentionez sa ies in urmatorii ani din Bucuresti cu ea), cat as vrea sa stiu pareri despre brand si mai ales despre seria asta de moto NX Naked de la ei. Fiabilitate, cum se descurca over time, chestii de astea, la banii astia. Bugetul nu este cine stie ce.

 

https://www.atvrom.ro/motociclete/cf-moto-300-nk-2020

 

Multumesc!

Edited by Punkterra
Link to post
Share on other sites

O să faci scurta la mana trăgând ambreiajul la schimbarea vitezelelor

Nu are cuplu motor și trebuie să schimbi continuu vitezele

Dacă vrei numa'  oraș,cumpara cu încredere un scuter de 300 cu roti pe 16

Am avut eu o tentativa de a cumpăra și folosi o motocicleta de 400 in oraș.rezultatul,am fost Mega happy când am încălecat maxiscuterul după drive testul cu aceea motocicleta

Atât de mult m a impresionat la mersul in oras

Link to post
Share on other sites

asa e,atit e de comod un maxiscuter ca imi vine sa il dau pt ca nu mai apuc sa merg pe moto...

singura problema poate fi de look,altminteri un maxi e la fel de rapid,si nu ai neaparat nevoie de cizme moto etc

Link to post
Share on other sites

Orice scuter de la 125 in sus , in oras este la fel de rapid ca un miar , rapotat la un trafic normal sau heavy

Acum 6 ore, mihai c a spus:

.......si nu ai neaparat nevoie de cizme moto etc

Sa nu mai faci asemenea afirmatii in public 😂

 

Cat despre CF ...daca inima cere , sunt banii tai , ce conteaza ce zic colegii ? 

Scuterele is pt babalacii care se duc la piata ...nu poti sa apari la Victoriei pe scuter cu prazu atarnand din topcase 😁

Link to post
Share on other sites

hahahaha, buna asta!

 

PS. CF Moto are ceva contract de colaborare cu KTM...., deci nu sunt  chinezarii ordinare...

Edited by apriliacluj
Link to post
Share on other sites

La 3000 de euro motoreta noua cu 3 ani garantie n-are ce sa nu-ti placa. Daca vrei neaparat motor si nu maxiscuter nu mai sta pe ganduri; daca te gandesti si la partea practica, un maxi e peste orice moto in oras

Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, piticot said:

La 3000 de euro motoreta noua cu 3 ani garantie n-are ce sa nu-ti placa. Daca vrei neaparat motor si nu maxiscuter nu mai sta pe ganduri; daca te gandesti si la partea practica, un maxi e peste orice moto in oras

 

Cam asa.

 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Punkterra said:

Gata baieti, multumesc pt sfaturi. Maxiscuter it is. Sa vedem care acum 😁

 

Bravo! BIne ca n-a dat careva in tastatura despre masina d-aia fara permis, ca te facea original :)))

Link to post
Share on other sites

 

Stiu ca la un incepator simturile si experienta nu sunt asa acute si exersate, dar ce vedeti voi la un maxiscuter incat sa recomandati cu atata caldura vehiculele astea lipsite de orice emotie? 

 

Am inchiriat in vara asta un XMax 400 (TourMax) 3 ore si a fost o experienta horror.

Gen, daca l-as primi cadou, l-as vinde dupa prima tura si as pune banii avans la ... la orice :), numai sa ma scap de el.  Si nu as avea mustrari de constiinta ca am jignit persoana ce mi l-a facut cadou. 

 

In afara de spatiul de depozitare de sub sa nu am gasit nici un aspect pozitiv 100%. 

- Suspensiile nu are rost sa deschidem subiectul. 

- Motorul vibra ca viata pana isi lua avant / daca nu il tineai in ture serioase

- Pana in duceai in ture serioase te apucai de numarat oi. Comparativ cu raspunsul instant al unei cutii de viteze standard. 

- Frana de motor? Next

- Cuplu si putere? Urmatoarea intrebare

- Cadrul chiar m-a depasit - nu am experimentat in viata mea giratie pe o motocicleta. Doar la masini Bmw. Daca la Bmw pierzi fata si ai senzatia aia bizara, la X Max simteam ca tot cadrul este de mamaliga. In combinatie cu suspensiile depasite ma simteam oricum, dar nicidecum in siguranta. 

 

Tragand linie:

Maxiscutere? Cand (si daca) ma mut la sat, la pensie. 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites

Fix despre asta e vorba.despre deplasarea prin comunele aglomerate, unde trebuie să schimbi 4 trepte că sa ajungi la 50km/h.dupa care retrogradezi și tot așa

La scuter nu ai problema asta

Dacă ți a a părut horror scuterul în oraș.incearca o leșinătură din asta de 300cc,prin ambuteiajele.o sa fie și mai fun

 

 

Edited by caracterincompatibil
Link to post
Share on other sites

Nu stiu si nu inteleg cum simtit voi cadrul la un mers normal , decent , in urban ....numai supereroi cu al 9-lea simt activat 

Ca nu-ti place tie scuterul este alta poveste , dar nu poti sa-i contesti utilitatea si practicalitatea in urban .

Link to post
Share on other sites

Nu mai suport sa stau in trafic, prefer o experienta usoara, am ajuns la un moment in viata cand imi doresc ceva practic. De aceea am ajuns la concluzia ca un scuter e ceea ce am nevoie, in oras.

Daca vreodata vreau sa trec la motor for the feels, voi pune bani deoparte.

 

Pana acum ceva timp ma gandeam la Vespa de 150 cu ABS (am inteles ca ABS e cel mai important la un vehicul pe 2 roti), dar nu as da 4500 euro pe motorizarea asta, cu roti de 12 just for teh looks.

Inteleg de pe aici ca bataia cea mare se da intre Yamaha XMAX, Burgman si Piaggio X10 (parca astea italiene nu erau fiabile). Multi recomanda si Kymco (1000 euro sub oricare din modelele de mai sus)

Link to post
Share on other sites
La 20.10.2020 la 9:50, Punkterra a spus:

De aceea am ajuns la concluzia ca un scuter e ceea ce am nevoie, in oras.

Problemă de (lipsă de) siguranţă la un scuter este faptul că timpul în care poţi pune un picior pe carosabil pentru reechilibrare (în oraş, dacă te dezechilibrezi) este foarte lung din cauza arhitecturii şi poziţiei scuterului.

Adică rişti de câteva ori mai mult să te "tăvăleşti" decât la o motocicletă "clasică".

La 20.10.2020 la 2:12, _Raul_ a spus:

Am inchiriat in vara asta un XMax 400 (TourMax) 3 ore si a fost o experienta horror.

Da, pentru ai "gustat" şi ai cu ce să compari "caii".

@Punkterra nu a gustat, vrea vacă.

Link to post
Share on other sites
On 10/20/2020 at 6:47 AM, Georgica_Popescu said:

Nu stiu si nu inteleg cum simtit voi cadrul la un mers normal , decent , in urban ....numai supereroi cu al 9-lea simt activat 

Ma, tu vrei super membru, de nu-ti sta mana decat pe tastatura. 

6 stiu de la whirlpool. 7 si 8 care sint?

Link to post
Share on other sites
La 19.10.2020 la 19:17, chopperman a spus:

Potoleste-te. Ia o motoreta, o sa iti placa.

+1!

Scuterul e ca masina automata.

La 19.10.2020 la 20:58, Lucian_M a spus:

Pentru oraș, tot pentru scuter aș opta și eu.

Dacă e un leu în plus, să fie și cu ABS și injecție.

Nu este motor de oras mai bun ca motocicleta de 125.Nu mi-as da Van Van-ul pentru niciun scuter,ever.Sa nu schimbi tu o viteza...

Sa nu mai zic ca, un scuter de 125 mananca mai multa benzina decat o mobra de 125. :)

A,si vorba lu' _Raul_,lipsa franei de motor,valabil si la masina automata.

Dpmdv,automatele is pentru cei lipsiti de pasiunea de a conduce ceva,pentru cei ce-s nevoiti sa conduca si atat.

Link to post
Share on other sites

Cum sa n-ai frana de motor mai oameni buni? Valabil si pentru scuter si pentru motor.

 

Scuterul e REGE in oras, am avut 2 ani un Kymko Downtown 200i si imi pare si acum rau ca l-am dat, din punctul meu de vedere mult mai fain ca orice motorisca de 125 la care schimbi viteze numai de dragul de-al pârțâi ca oricum nu trage in nici o treapta, n-are spatii de depozitare, n-are protectie la vant. Inutil din orice punct de vedere, parerea mea. Motoarele 4t incep la 400cmc (cu unele exceptii la 250).

 

Sa nu mai zic ca un CB125 2020, are 10cp... fkin hell, mare distractie :))

Edited by vladf
Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, VyXxer a spus:

Ma, tu vrei super membru, de nu-ti sta mana decat pe tastatura. 

6 stiu de la whirlpool. 7 si 8 care sint?

Ptiu drace ca m-ai prins ! 

...daca devin sm  primesc si io macar o berica ? 

Si tu simti cadrele la scutere  ...ia uimeste-ne 

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, vladf a spus:

Cum sa n-ai frana de motor mai oameni buni? Valabil si pentru scuter si pentru motor.

 

Scuterul e REGE in oras, am avut 2 ani un Kymko Downtown 200i si imi pare si acum rau ca l-am dat, din punctul meu de vedere mult mai fain ca orice motorisca de 125 la care schimbi viteze numai de dragul de-al pârțâi ca oricum nu trage in nici o treapta, n-are spatii de depozitare, n-are protectie la vant. Inutil din orice punct de vedere, parerea mea. Motoarele 4t incep la 400cmc (cu unele exceptii la 250).

 

Sa nu mai zic ca un CB125 2020, are 10cp... fkin hell, mare distractie :))

In oras folosesc doo roti sa ma deplasez,daca vreau sa fac cumparaturi,iau masina.Si da,eu n-am simtit frana de motor la nici un scuter comparat cu aceeasi cilindree la o motocicleta.Repet,la masina nici atat.Si una dintre masinile familiei e cu cutie dsg...

Van van-ul meu are 12 cp,nu 10 cp,dar diferenta e mica fata de CB125.Asa ca 125 moto e REGE in oras,si asta e fix doar parerea mea. :)

De pozitia pe un scuter nu mai spun nimic,e ca pe buda...

Vlad,nu toti iubesc cutiile automate,scuterele,motoarele diesel,trotinetele electrice,etc, asta face varietatea in lume la alegerile si optiunile pe care oamenii le fac.

De curios cat ai inaltime si cate kg ai? :)

Edited by Christian 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...