Jump to content

Recommended Posts

Guys,

Sunt incepator, as vrea sa stiu cum vi se pare motocicleta de mai jos. De fapt, problema nu este configuratia, motorizarea, caracteristicile (din ce am citit sunt exact ce imi trebuie, ca nu intentionez sa ies in urmatorii ani din Bucuresti cu ea), cat as vrea sa stiu pareri despre brand si mai ales despre seria asta de moto NX Naked de la ei. Fiabilitate, cum se descurca over time, chestii de astea, la banii astia. Bugetul nu este cine stie ce.

https://www.atvrom.ro/motociclete/cf-moto-300-nk-2020

Multumesc!

Edited by Punkterra

O să faci scurta la mana trăgând ambreiajul la schimbarea vitezelelor

Nu are cuplu motor și trebuie să schimbi continuu vitezele

Dacă vrei numa'  oraș,cumpara cu încredere un scuter de 300 cu roti pe 16

Am avut eu o tentativa de a cumpăra și folosi o motocicleta de 400 in oraș.rezultatul,am fost Mega happy când am încălecat maxiscuterul după drive testul cu aceea motocicleta

Atât de mult m a impresionat la mersul in oras

asa e,atit e de comod un maxiscuter ca imi vine sa il dau pt ca nu mai apuc sa merg pe moto...

singura problema poate fi de look,altminteri un maxi e la fel de rapid,si nu ai neaparat nevoie de cizme moto etc

Orice scuter de la 125 in sus , in oras este la fel de rapid ca un miar , rapotat la un trafic normal sau heavy

Acum 6 ore, mihai c a spus:

.......si nu ai neaparat nevoie de cizme moto etc

Sa nu mai faci asemenea afirmatii in public 😂

Cat despre CF ...daca inima cere , sunt banii tai , ce conteaza ce zic colegii ? 

Scuterele is pt babalacii care se duc la piata ...nu poti sa apari la Victoriei pe scuter cu prazu atarnand din topcase 😁

hahahaha, buna asta!

PS. CF Moto are ceva contract de colaborare cu KTM...., deci nu sunt  chinezarii ordinare...

Edited by apriliacluj