easybiker Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Daaaa? Cat sa alezezi la un un motor de 1 litru sa-l faci de 2.3 si cum sa faci "ciopar" dintr-un naked care e mama naked-urilor? Triple langa Rocket e ca si copilul cu mama de mana. Doua super mobre la categoria lor dare care nu au nici o legatura in afara de marca si de numarul de cilindrii. Rocket-ul este un concept la care s-a lucrat sase ani de zile, iese de pe o linie de productie speciala si este o motocicleta speciala, 180 Nm de la 1800 rpm si 200 Nm de la 2500 rpm. 261 km/h viteza maxima limitata la 225. 1-100 in 3 secunde Foarte multi fosti posesori de Valkyries ranjesc acum pe un Rocket. Si nu numai. HD a pierdut clienti de Road King sau Fat Boy, plus cei care aveau speed bikes si vroiau si un cruiser cu veleitati sportive. Cam asta e, un cruiser cu nerv si sunet demential. Ca sa revinem la topic, ia-ti Suzuki Intruder 1800 (Boulevard M109) si ai raspuns la V-Rod sau Rocket, vezi link aici http://www.suzukivest.ro/motoare_versiuni.php?ID=15 VTX1300 de la Honda nu mi-as lua, da acum depinde de cat de inistit iti place sa te dai. Bafta! Eu vad ca esti subiectiv si te inteleg.Vad ca ai Triple. Au vrut sa faca cea mai mare motocicleta de pe piata si au reusit. Nu mi se pare nimic special la aceasta motocicleta in afara de faptul ca este mare.Arata ca un superbike umflat si cu mult crom. Motorul este super tare din punct de veder tehnic dar este un kitch gen Boss Hoss. Proiect foarte bine gandit din punct de vedere comercial.Ataca exact clientela superficiala. Nu bate la motociclisti hardcore. Eu zic ca putini motociclisti cu capul pe umeri ar da banii pe asa ceva. Din cauza ca are succes la clasa cu milioane in banca probabil ca va deveni un "clasic".Nu am nimic cu cei care sustineti aceasta motocicleta.Este doar parerea mea si mi-o sustin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 cred ca eu... ma gandeam ca esti tu... nu e frig in blugi? Pentru posesorii de VTX. Poate va vin idei ! Pictures copied from this site: ---> http://www.clubchopper.com/forums/showthread.php?t=41516 criminal, multam de poze. Stai s-o iau si mai vedem Rocketul e o motocicleta de c_acat care isi va dovedi nefiabilitatea in timp. Iar Intrudeul de 1800 e o carenata. Cum dracu sa dau banii pe ceva, ca apoi sa ma apuc sa-l chopperesc, sa dau jos platsticele de pe el. de m 1800 nu pot sa zic ca nu ai dreptate, si e si foarte greu. dar la rocket ai cam festelit-o. nu am auzit pe nimeni sa se planga ca nu e fiabil. mai ales in comparatie cu v2 racit pe aer depinde insa si de gusturi, rocket mi se pare sofisticat, nu e pentru oricine. Mie unul imi place. dar am mai zis, pretul este deocamdata prohibitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Ambitia celor de la Triumph de a scoate pe piata cel mai mare cruiser d.p.d.v. al cemeceilor ma lasa rece. Chiar daca sunt fan V, oricand m-as uita la o Valkyrie decat la un Triumph. La fel cum spunea si Alex(Easybiker), este o motocicleta comerciala. Oricum, tot pt VN de 2000 votez sau chiar si pt cel 1600. Cam asta e, un cruiser cu nerv si sunet demential. Adevarat, are un sunet demential pentru cei carora le plac masinile electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 (editat) Rocketul e o motocicleta de c_acat care isi va dovedi nefiabilitatea in timp. Iar Intrudeul de 1800 e o carenata. Cum dracu sa dau banii pe ceva, ca apoi sa ma apuc sa-l chopperesc, sa dau jos platsticele de pe el. Wasn't all about chopping? Intruderul are cea mai moderna solutie tehnica si face fata si motoarelor mai sportive. Am indicat-o pentru ca imi place raspunsul direct si imediat cand trag de gaz. Unde naiba vezi tu carene la M109? La ora asta sunt trei power cruisere care se bat singure in aceasta gama, V-Rod - M109 - si RIII Cat priveste fiabilitatea Rocket-ului, asta sa-ti fie ultima grija. Pari foarte specialist in motoare in trei cilindrii cu transmisie finala pe cardan. Chiar esti? Cand imi iau motor, oricum fiabilitatea nu este primul criteriu pentru mine. Sunt alte aspecte care primeaza, motor, frane, ciclistica, cutie, rapoarte, usurinta in intretinere si pe undeva si fiabilitate si costuri. Referitor la sunet, e mai frumos sa recunosti ca n-ai stat niciodata langa un Rocket cu tobe after market. Destui HD riders au recunoscut deschis ca le-ar place jucaria doar auzind-o. Unul dintre lucrurile care te face un addict la triple motors este chiar sunetul. Eu vad ca esti subiectiv si te inteleg.Vad ca ai Triple. Au vrut sa faca cea mai mare motocicleta de pe piata si au reusit. Nu mi se pare nimic special la aceasta motocicleta in afara de faptul ca este mare.Arata ca un superbike umflat si cu mult crom. Motorul este super tare din punct de veder tehnic dar este un kitch gen Boss Hoss. Proiect foarte bine gandit din punct de vedere comercial.Ataca exact clientela superficiala. Nu bate la motociclisti hardcore. Eu zic ca putini motociclisti cu capul pe umeri ar da banii pe asa ceva. Din cauza ca are succes la clasa cu milioane in banca probabil ca va deveni un "clasic".Nu am nimic cu cei care sustineti aceasta motocicleta.Este doar parerea mea si mi-o sustin Triple se refera la motor nu la mobra pentru ca intradevar sunt fan trei cilindrii si sunt subiectiv. Ca oricare de pe acest forum in felul lui de altfel. Nu compara Boss Hoss cu Rocket ca nu e acelasi lucru, BH este un hibrid, mobra cu motor de masina, pe cand Rocketul este un concept bine gandit si studiat. Cei cu milioane in banca sunt in continuare atrasi de marketingul de la HD. E ok sa ai orice parere despre ea si e ok sa ti-o schimbi dupa ce-ai condus-o. Multi au facut-o si au plasat comanda dupa primul test ride desi au fost foarte sceptici inainte de a se urca pe ea. Singura chestie e ca nu poti sa ai argumente de genul Rocket-ul e un Speed Triple mai umflat pentru ca nu e asa. Lasa si aprecierile cu cine si ce e hardcore si cine are capul pe umeri si cine nu pentru ca sigur nu esti in masura sa faci aprecieri de magnitudinea asta. Cei mai multi Rocket captains au deja o viata pe motociclete in spatele lor si in general au strans banii de una avand capul pe umeri si nu rasfoind reviste. Revenind din nou la topic cu scuzele de rigoare ca s-a deturnat un pic discutia. @carcel, nu te lasa pacalit de greutatea fizica a mobrei, ciclistica, centrul de greutata, lungimea mobrei, etc au ultimul cuvant. RIII se manevreaza mai usor ca un HD Sporster care e o mobra muuult mai mica. Se pare ca si M109 la fel. Editat Februarie 4, 2007 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Wasn't all about chopping? Intruderul are cea mai moderna solutie tehnica si face fata si motoarelor mai sportive. Am indicat-o pentru ca imi place raspunsul direct si imediat cand trag de gaz. Unde naiba vezi tu carene la M109? La ora asta sunt trei power cruisere care se bat singure in aceasta gama, V-Rod - M109 - si RIII Cat priveste fiabilitatea Rocket-ului, asta sa-ti fie ultima grija. Pari foarte specialist in motoare in trei cilindrii cu transmisie finala pe cardan. Chiar esti? Cand imi iau motor, oricum fiabilitatea nu este primul criteriu pentru mine. Sunt alte aspecte care primeaza, motor, frane, ciclistica, cutie, rapoarte, usurinta in intretinere si pe undeva si fiabilitate si costuri. Referitor la sunet, e mai frumos sa recunosti ca n-ai stat niciodata langa un Rocket cu tobe after market. Destui HD riders au recunoscut deschis ca le-ar place jucaria doar auzind-o. Unul dintre lucrurile care te face un addict la triple motors este chiar sunetul. Triple se refera la motor nu la mobra pentru ca intradevar sunt fan trei cilindrii si sunt subiectiv. Ca oricare de pe acest forum in felul lui de altfel. Nu compara Boss Hoss cu Rocket ca nu e acelasi lucru, BH este un hibrid, mobra cu motor de masina, pe cand Rocketul este un concept bine gandit si studiat. Cei cu milioane in banca sunt in continuare atrasi de marketingul de la HD. E ok sa ai orice parere despre ea si e ok sa ti-o schimbi dupa ce-ai condus-o. Multi au facut-o si au plasat comanda dupa primul test ride desi au fost foarte sceptici inainte de a se urca pe ea. Singura chestie e ca nu poti sa ai argumente de genul Rocket-ul e un Speed Triple mai umflat pentru ca nu e asa. Lasa si aprecierile cu cine si ce e hardcore si cine are capul pe umeri si cine nu pentru ca sigur nu esti in masura sa faci aprecieri de magnitudinea asta. Cei mai multi Rocket captains au deja o viata pe motociclete in spatele lor si in general au strans banii de una avand capul pe umeri si nu rasfoind reviste. Revenind din nou la topic cu scuzele de rigoare ca s-a deturnat un pic discutia. @carcel, nu te lasa pacalit de greutatea fizica a mobrei, ciclistica, centrul de greutata, lungimea mobrei, etc au ultimul cuvant. RIII se manevreaza mai usor ca un HD Sporster care e o mobra muuult mai mica. Se pare ca si M109 la fel. Mai am atat sa iti spun: Dca observi postul meu o sa vezi ca nu am plasat o parere despre tine ci doar despre Rocket. Poate ai dreptate ,poate nu dar incearca sa iti sustii parerile fara sa-i ataci pe ceilalti. Daca ma faci rasfoitor de reviste si fara cap pe umeri iti spun ca nu ma cunosti. (eu rasfoiesc netul ). Prea faci o Saga din povestea asta cu Rocketul. Probabil ca atunci cand voi ajunge Road Captain imi voi cumpara Rocket! Hai salut si la multe beri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 Mai am atat sa iti spun: Dca observi postul meu o sa vezi ca nu am plasat o parere despre tine ci doar despre Rocket. Poate ai dreptate ,poate nu dar incearca sa iti sustii parerile fara sa-i ataci pe ceilalti. Daca ma faci rasfoitor de reviste si fara cap pe umeri iti spun ca nu ma cunosti. (eu rasfoiesc netul ). Prea faci o Saga din povestea asta cu Rocketul. Probabil ca atunci cand voi ajunge Road Captain imi voi cumpara Rocket! Hai salut si la multe beri. Baieti, hai sa ne calmam, polemia imi place tare si fiecare avem dreptate intr-un fel, dar atacul la persoana nu isi are rostul pe forum. Atacul la idee il ador in schimb, atata vreme cat este civilizat si argumentat. va rog, fara invective la adresa oamenilor, iar fiarele dupa care suntem noi innebuniti sunt diferite, toate merita incercate( ca femeile frumoase) @ magg - data viitoare cand vin in BR iti dau un semn (PM), poate ne vedem la o sa vorbim de cilindri mari ( raciti cu lichide) @ all rocket captains - respect @ all HD lovers - succes ! sa nu intelegeti ca sunt fan absolut vtx, spun doar ca e o alegere foarte buna si sunt aproape decis pe 1300. Ambitia celor de la Triumph de a scoate pe piata cel mai mare cruiser d.p.d.v. al cemeceilor ma lasa rece. Chiar daca sunt fan V, oricand m-as uita la o Valkyrie decat la un Triumph. valkirie rune sau cea facuta pana in 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Eu vad ca esti subiectiv si te inteleg.Vad ca ai Triple. Au vrut sa faca cea mai mare motocicleta de pe piata si au reusit. Nu mi se pare nimic special la aceasta motocicleta in afara de faptul ca este mare.Arata ca un superbike umflat si cu mult crom. Motorul este super tare din punct de veder tehnic dar este un kitch gen Boss Hoss. Proiect foarte bine gandit din punct de vedere comercial.Ataca exact clientela superficiala. Nu bate la motociclisti hardcore. Eu zic ca putini motociclisti cu capul pe umeri ar da banii pe asa ceva. Din cauza ca are succes la clasa cu milioane in banca probabil ca va deveni un "clasic".Nu am nimic cu cei care sustineti aceasta motocicleta.Este doar parerea mea si mi-o sustin Triple se refera la motor nu la mobra pentru ca intradevar sunt fan trei cilindrii si sunt subiectiv. Ca oricare de pe acest forum in felul lui de altfel. Nu compara Boss Hoss cu Rocket ca nu e acelasi lucru, BH este un hibrid, mobra cu motor de masina, pe cand Rocketul este un concept bine gandit si studiat. Cei cu milioane in banca sunt in continuare atrasi de marketingul de la HD. E ok sa ai orice parere despre ea si e ok sa ti-o schimbi dupa ce-ai condus-o. Multi au facut-o si au plasat comanda dupa primul test ride desi au fost foarte sceptici inainte de a se urca pe ea. Singura chestie e ca nu poti sa ai argumente de genul Rocket-ul e un Speed Triple mai umflat pentru ca nu e asa. Lasa si aprecierile cu cine si ce e hardcore si cine are capul pe umeri si cine nu pentru ca sigur nu esti in masura sa faci aprecieri de magnitudinea asta. Cei mai multi Rocket captains au deja o viata pe motociclete in spatele lor si in general au strans banii de una avand capul pe umeri si nu rasfoind reviste. Revenind din nou la topic cu scuzele de rigoare ca s-a deturnat un pic discutia. @carcel, nu te lasa pacalit de greutatea fizica a mobrei, ciclistica, centrul de greutata, lungimea mobrei, etc au ultimul cuvant. RIII se manevreaza mai usor ca un HD Sporster care e o mobra muuult mai mica. Se pare ca si M109 la fel. Mai am atat sa iti spun: Dca observi postul meu o sa vezi ca nu am plasat o parere despre tine ci doar despre Rocket. Poate ai dreptate ,poate nu dar incearca sa iti sustii parerile fara sa-i ataci pe ceilalti. Daca ma faci rasfoitor de reviste si fara cap pe umeri iti spun ca nu ma cunosti. (eu rasfoiesc netul ). Prea faci o Saga din povestea asta cu Rocketul. Probabil ca atunci cand voi ajunge Road Captain imi voi cumpara Rocket! Hai salut si la multe beri. easybiker, mai citeste odata si ai sa vezi ca nu atacai Rocketul ci cumparatorii de Rocket, eu nu te atacam pe tine ci vorbeam de profilul unui posesor de Rocket care este motociclist si nu rasfoitor de reviste. Tu esti cel care ii numeai pe clientii de RIII superficiali, fara cap pe umeri si milionari asta fiind una dintre cele mai grave injurii pe acest forum Mi-am cerut scuze pentru aplecarea catre Rocket dar am crezut necesar pentru "Carcel" sa aiba si o parere mai altfel decat main-stream-ul de pe acest sub forum. Daca eu as fi considerat necesar sa exista un topic Rocket il deschideam deja, pare ca aici insa nu e locul lui. fiarele dupa care suntem noi innebuniti sunt diferite, toate merita incercate( ca femeile frumoase) sa nu intelegeti ca sunt fan absolut vtx, spun doar ca e o alegere foarte buna si sunt aproape decis pe 1300. Exact, imi pare bine ca traiesti esentza. Important e sa fii fericit cu ce ai ales. Bafta! RC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Tu esti cel care ii numeai pe clientii de RIII superficiali, fara cap pe umeri si milionari asta fiind una dintre cele mai grave injurii pe acest forum Imi cer scuze catre toti posesorii de Rocket, viitorii posesesori de Rocket , cei care doresc un Rocket , inclusiv catre cei carora le place Rocket si tuturor Rocket captains. Consider ca am comis una dintre cele mai grave injurii de pe acest forum cand va-am adresat expresii ca: "fara cap pe umeri" , "superficiali" si "milionari". Va rog inca o data sa ma scuzati si imi pare rau pentru insultele comise. Va doresc o zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Din partea tuturor celor enumerati iti doresc si eu o zi buna si sa ne bucuram de mobre si de viata in general Aia cu injuria "milionarii" era o gluma, hope you got it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Da , pai si eu am glumit. Viata este scurta ca sa o irosim certandu-ne pe motociclete englezesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Cam asta e, un cruiser cu nerv si sunet demential. Am vizionat (si ascultat) cateva clipuri de pe YouTube. Tu zici ca vajaitul ala suierat e "sunet demential"? Pentru un cruiser??? C'mon, man, you know better than that. Lupalb are dreptate. Pana si un suna mai bine, iar de T3 sau V11 (fara tobe, ce-i drept) nu mai zic (chiar si suna misto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Pun si eu una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Am vizionat (si ascultat) cateva clipuri de pe YouTube. Tu zici ca vajaitul ala suierat e "sunet demential"? Pentru un cruiser??? C'mon, man, you know better than that. Lupalb are dreptate. Pana si un suna mai bine, iar de T3 sau V11 (fara tobe, ce-i drept) nu mai zic (chiar si suna misto). Snap Shot, daca tu poti sa-ti dai seama de motoare si diferente de sunet doar ascultand clip-uri pe youtube ai tot respectul meu. Cu stock pipes este intradevar foarte discret, cu Jardines deja se schimba treaba si mai uita-te odata la poza pe care am pus-o eu si zi-mi cam cum crezi ca suna tobele alea. E mental daca intelegi ce vreau sa zic. O sa pun odata sunete de trei cilindrii cand am sa realizez cum se poate inregistra Hi-Fi pentru a putea fi redat pe net. Pana atunci baga un ochi aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Tot naspa suna. Iar in al doilea clip partaitura aia e de-a dreptul jenanta. Face it man, ii lipseste cadenta unui V2. Snap Shot, daca tu poti sa-ti dai seama de motoare si diferente de sunet doar ascultand clip-uri pe youtube ai tot respectul meu. Castile ce sunt aproape constant lipite de urechile mele ajuta intrucatva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Aquilla, am ascultat sunetul scos de un Rocket si pot spune ca e o vajaiala, nu sunet de cruiser. Vreau niste clipuri cu Rocket cu tobe modificate, sa vad ce poate. Cat despre V, sa screm un pic memoria calc sa vad pe unde dracu o fi sisa pun un clip cu un HD 883 cu tobe SuperTrapp (adica o motocicleta gadget la maretul Rachetă), sa vedem ce zice un V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Aquilla, am ascultat sunetul scos de un Rocket si pot spune ca e o vajaiala, nu sunet de cruiser. Vreau niste clipuri cu Rocket cu tobe modificate, sa vad ce poate. Cat despre V, sa screm un pic memoria calc sa vad pe unde dracu o fi sisa pun un clip cu un HD 883 cu tobe SuperTrapp (adica o motocicleta gadget la maretul Rachetă), sa vedem ce zice un V. Nu mai cautati. Deschideti mai jos. Insist!!! Cu sonorul cat mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Alex, linkul pus de tine nu e nimic. Poate il stii pe Tom, englezul din Bucuresti cu HD. Iti numeri bataile inimii pe ritmul tobelor la relantii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 (editat) nu va mai certati...probleme rocket...? http://www.bikernewsonline.com/2006/01/tri...ving-engine.htm si nu sunt singurele...dar nu le gasesc acu... circel...te astept oricand... aveam jeansi dar erau tripli,de la icon si mai aveam si genunkiere... Editat Februarie 4, 2007 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Alex, linkul pus de tine nu e nimic. Poate il stii pe Tom, englezul din Bucuresti cu HD. Iti numeri bataile inimii pe ritmul tobelor la relantii. Aici ai dreptate, link-ul ala mi-ar da serios de gandit daca as vrea sa imi iau HD. Asta cu bataile inimii iar e adevarat, la Rocket iti bate inima mai repede. Oameni buni de ce incercati sa comparati tot timpul mere cu pere si sa va raportati la mituri? Am zis eu ceva rau de HD ceva? de Vulcan-uri Intrudere sau alte motoare? HD nu a fost, nu este si nici nu va fi suprema motocicleta decat pentru un numar de oameni, nicicum pentru toti. Daca vrei sa compari Rocket-ul cu ceva, atunci V-Rod si atunci putem vorbi, orice altceva de la HD nu joaca in aceeasi liga ar fi unfair pentru HD. Rocket-ul nu e cruiser ci power cruiser in acceptiunea larga de azi. Sper sa va placa urmatoarele clipuri... stock exhaust with baffle removed http://media.putfile.com/stock-pipes-no-cat-last-baffle-removed ://http://media.putfile.com/stock-pipe...baffle-removed Stock mufflers with cat bypass pipe http://www.shoreconsulting.com/rocket/sound/stockexhaust-withcatbypass.avi ://http://www.shoreconsulting.com/rock...hcatbypass.avi thunder bike exhaust http://www.thunderbike.co.nz/sales/rocketiii/3into2mufflers/videos/000_0008.mov ://http://www.thunderbike.co.nz/sales/...s/000_0008.mov maddog exhaust http://media.putfile.com/MOV0011222 2 sound clips Tor's with cat bypass pipe http://media.putfile.com/TOR-w-cat-bypass jardines http://www.triumphrat.net/modules.php?op=m...id=16%5dJardine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Le-am ascultat aproape pe toate si concluzia e sigura:sunetul scos de Triumph, cu stock pipes sau custom este nedefinit, este o vajaiala mai "electrica" sau mai groasa, in functie de tobele folosite. Nici macar Jardines nu i-au oferit o distinctvitate in sunet. In rest, power cruiser sa fie, pentru mine subiectul e incheiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 nu va mai certati...probleme rocket...? http://www.bikernewsonline.com/2006/01/tri...ving-engine.htm si nu sunt singurele...dar nu le gasesc acu... Magg, i would take those with a grain of salt (some large grain). Nu ti se pare ciudat ce cadenta de probleme pe un site care nu este Triumph oriented? Si toate venite de la Anonymous ? Sunt pe trei forumuri de Rocket si toate trei in ani de zile nu au adunat atatea probleme, nemaivorbind de cateva care sunt total stupide. Nu e failure free, are probleme ca orice motor, nu insa mai multe si nicidecum mai grave. Triumph pe de alta parte se pare ca este destul de culant si schimba fara discutii componentele in cauza. Problemele oamenilor acolo sunt de alta natura, de unde cumpara mai ieftin un cauciuc pe spate, ce turbo sa-i mai pun, vreau Corbin-uri two tone, cum si-a mai facut-o vreunul trike, prin ce coclauri s-au mai plimbat sau ce alte motociclete isi mai cumpara. Garla topic-uri despre femei, politica si religie. Probleme minimal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 nu va mai certati...probleme rocket...? http://www.bikernewsonline.com/2006/01/tri...ving-engine.htm si nu sunt singurele...dar nu le gasesc acu... circel...te astept oricand... aveam jeansi dar erau tripli,de la icon si mai aveam si genunkiere... Accept cu placere, sper sa vin motorizat corespunzator. Cat despre echipament, nu aveam nici un dubiu ca esti pregatit de iarna si( doamne fere) de cazaturi BR, I 'm coming .... Le-am ascultat aproape pe toate si concluzia e sigura:sunetul scos de Triumph, cu stock pipes sau custom este nedefinit, este o vajaiala mai "electrica" sau mai groasa, in functie de tobele folosite. Nici macar Jardines nu i-au oferit o distinctvitate in sunet. In rest, power cruiser sa fie, pentru mine subiectul e incheiat. sa le auzim live, pe boxe e freak Nu mai cautati. Deschideti mai jos. Insist!!! Cu sonorul cat mai tare. cu o "pipa" nu se face primavara insist pe sunetul live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 sa le auzim live, pe boxe e freak cu o "pipa" nu se face primavara insist pe sunetul live La baiatul boxe si casti profi. Imi dau seama daca le ascult, chiar si de pe net), care-i sunetul fain si care nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Si eu tot brailean sunt... de cand ai vtx ul de 1800? Cum merge? ce probleme ai avut cu el ? ma gandeam si la el, dar am zis s-o iau incet... Eu nu zic ca nu ai dreptate. Tocmai asta e problema, ca nu poti face drive test in romania. Daca as avea showroom nu as lasa prea multi sa incalece un motor nou nici eu. Cei ca au incercat VTX: stii pe cineva ? Si in ce sens i-a dezamagit? Cei care au spun ca este excelenta, dar stiu ca multi din ei( daca nu toti)sunt subiectivi, ca fiecare isi lauda puiul de cioara. LE m-am uitat si la intruder 1500. la vreo 9000 CIP - tot 67 CP ca si KAWA de 1600 classic Am facut un drive test cu un Vtx1300 de la Tulcea la Braila...sunt incepator...ce vreau sa zic este ca nu mi-a suflat nici un semn de nesiguranta in conducere si plimbarea a decurs extrem de placut.Trage extraordinar in toate treptele...stabilitate si control nu vorbesc...ca nu incape in discutie! Inafara de putin cam mult plastic...Vtx1300 mi s-a parut o motocicleta completa.PS...eu am 62kg...nu-ti mai face probleme cu greutatea ta ca nu o duci in carca!:DDrum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Adolf118,completeaza-ti datele la profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.