Sari la conținut

Nu pornește zontes u125


Robert.S
 Share

Postări Recomandate

Salut, am o problema de curant am cumparat un zontes u125 nou are 4,3 km

 

am facut plinul acuma cateva zile

 iar cuma nu mai porneste, invarte dar nu porneste am alimentat cu benzina normala  super 95, ce as putea face? 
multumesc!

Mentionez ca sunt incepator!

 

15E22EE9-8BB4-4B52-93B2-45368D1E1D5E.jpeg

5FEA83D7-B4CD-49A7-AF68-2B33D120F8EA.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spui, ca da sa invarta dar nu porneste, pare problema electrica. Se aude si un tacanit? Ia verifica bateria-bornele, sa fie stranse, apoi pune pe ea un voltmetru. Fara contact, ar trebui sa ai 12.5 V. Apoi masoara cand dai cheie, ar trebui sa ai o cadere, undeva pana in 11.8 . Daca n-ai din start 12 V, baterie descarcata. 

Mai mult, nu ai ce face-fiind noua, suna  la vanzator pentru garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sincer sa fiu nu stiu are doar 4,5 km saptamana primesc actele il inscriu si pot sa iti spun

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Dupa cum spui, ca da sa invarta dar nu porneste, pare problema electrica. Se aude si un tacanit? Ia verifica bateria-bornele, sa fie stranse, apoi pune pe ea un voltmetru. Fara contact, ar trebui sa ai 12.5 V. Apoi masoara cand dai cheie, ar trebui sa ai o cadere, undeva pana in 11.8 . Daca n-ai din start 12 V, baterie descarcata. 

Mai mult, nu ai ce face-fiind noua, suna  la vanzator pentru garantie.

Da am sunat le am trimis un video astept raspuns fiind nou nu stiu intreb si eu se poate aa fie inecat sa fie prea multa benzina la bujie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, easy ride on! a spus:

Parcă a fi un model keyless, baterie cu lithium, injecţie şi multă, multă electronică pe el.

Prima întrebare ar fi dacă îţi recunoaşte (wireless) cheia de contact şi dacă emiţătorul ei (din "cheie") mai are bateria bună.

Dacă nu mai recunoaşte (codul din "cheie") este posibil să nu mai pornească (procesorul "taie" aprinderea).

Nu cred că "taie" şi demarorul. Întrebă-i pe cei de la reprezentanţă.

 

Da cisteste cheia e totul ok doar ca apas pe butos sa porneasca si nu vrea maine am sa scot bujia sa vad revin cu detalii

multumesc pt raspuns 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost atent la detaliile astea kill switch sau cum ii mai spune... si cu cricul ridicat si jos... tind sa cred ca am uitat acel buton o data deschis dar nu sunt sigur.

in cazul cal am uitat deschis ce e de facut? Bujiescoasacuratat uscat si reincercat nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Nu pornește zontes u125

ambreiajul tras, crickul sus, scoasa din viteza,  butonul rosu pe ON 

 

deschizi acceleratia 100% si dai 5-10 secunde la invartelnitza, daca nu porneste astepti 30 secunde si repeti

 ar ajuta mult daca ai avea un redresor sa incarci bateria peste noapte inainte sa incerci .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.11.2020 la 16:48, easy ride on! a spus:

O.K.

A doua posibilitate ar fi o condiţie suplimentară neîndeplinită (killer de ghidon activat, combinaţie cric jos - treaptă de viteze cuplată, ambreiaj ... sau poate conţine pe undeva un senzor de cădere). Bujia ar fi ultima ...

Salut, nu vrea nici cum am incarcat bateria full am scos bujia ce e drept era putin cam uda am uscat-o am lasat peste noapte locul unde intra bujia deschis sa se usuce si acolo dar nimic tot asa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, easy ride on! a spus:

o.k. Atunci, cu bujia scoasă şi gazul deschis pe maximum (aer), câteve ture de demaror (fără bujie montată).

Eventual astupat cu degetul orificiul bujei, pentru un pic de compresie. Adică ventilaţie cu aer.

Ok am sa incerc si asa revin cu detalii merci pt raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, easy ride on! a spus:

Teoretic nu, ar trebui să fie doar o benzină cu cifră octanică mai ridicată şi putere specifică mai mare.

Salutare!

Puterea calorica este aceeasi si la CO95 si la CO99 ( sau CO100).  Sa o pui in motoare cu compresie mica sunt bani aruncati pe fereastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea calorifică

CO reprezintă rezistența la detonație, puterea calorifică putând fi chiar mai mică adăugând inhibitor de detonație, doar că se poate utiliza cu raport de comprimare mai mare și avans la fel rezultând putere mai mare. De asta e orz stricat pe gâște la motoare care nu sunt de mare performanță. 

Acuma dacă n-oi fi băgat motorină, că mai știu eu pe unul care a alimentat mobra cu combustibil diesel... 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, john17 a spus:

Puterea calorifică

CO reprezintă rezistența la detonație, puterea calorifică putând fi chiar mai mică adăugând inhibitor de detonație, doar că se poate utiliza cu raport de comprimare mai mare și avans la fel rezultând putere mai mare. De asta e orz stricat pe gâște la motoare care nu sunt de mare performanță. 

Acuma dacă n-oi fi băgat motorină, că mai știu eu pe unul care a alimentat mobra cu combustibil diesel... 🤦‍♂️

Multumesc 🤗

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, easy ride on! a spus:

Teoretic nu, ar trebui să fie doar o benzină cu cifră octanică mai ridicată şi putere specifică mai mare.

Asta dacă chiar este benzină şi nu altceva (un diluant îmbunătăţit) care "topeşte" puternic şi dizolvă câte ceva prin instalaţia de alimentare.

Ai pus cumva nitrometan?

Eu folosesc de obicei nasul propriu ca "analizor organoleptic" al reţetei chimice.

Chiar şi pentru "buchet" la ... vinuri   :) 

Dar este posibil şi ca motocicleta să fie cu un defect de fabricaţie.

Am văzut aşa ceva (defect din fabricaţie) la o Aprilia nou-nouţă (la un magazin în Braşov), cu mulţi ani în urmă. Nu pornea nicicum, în ciuda preţului destul de piperat.

Plus că era o imitaţie de model de enduro (scria pe ea discret să nu se utilizeze în off-road).

Miercurea viitoare am progrmare la Service si se ocupa baietii de el nu are rost sa ma mai chinui ca nu vrea nici cum 

Apropo de benzina nu am bagat nimic special este acea benzina putin mai scumpa doar atat Multumesc mult pentru timpul vostru de a mi raspunde

 am sa sa spun ce am rezolvat Miercuri 

Drumuri bune!! Si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.11.2020 la 16:04, easy ride on! a spus:

Salutare şi ţie!

Da, dar măcar eşti sigur că nu ai detonaţii.

Până la urmă:

"ZONTES is one of the brands of Guangdong Tayo Motorcycle Technology Co., Ltd. engaged in the operation of motorcycles of large and medium discharge capacity and mini cars."

https://www.zontes.com/EN/AboutUs/AboutUs.aspx

Baftă şi ţie!

Şi cu chinezăria asta frumoasă care nu ...  :)

... nu face dong-dong.

Lux!

Mai ştiu şi eu pe unul care pe vremuri alimenta cu insecticid petrolier de uz agricol, peste cota de benzină de 5l/lună. Şi cu ceva Terpinol.

Dar la IJ.

Salut am reusit sa l pornesc era doar inecat cum trebuie :))

am alimentat cu ce trebuie nu nici decim cu insecticid sau altceva :)) am accelerat eu inainte de prornire ca un incepator ce sunt  :))  dar am mai invatat ceva 

multumesc tururor pentru ajutor

Drumuri bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...