Sari la conținut

Vibrații Hornet(carburație)


Postări Recomandate

Salut. Am un Hornet de 600 pe carburatie. Motocicleta emite vibrații continue în șa,direct vorbind, sub oo. Cu cat creste in turație ,cu atât vibrațiile sunt mai dernajante și ajung sa nu mai înțeleg nimic în oglinzi. Aveți idee care ar fi cauza, ar trebui curate și sincronizate carb.? 

Editat de orangefresh2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul a avut un accident pe partea stanga/dreapta?

Vibratiile de intensitate asa mare/corelate cu turatia, sunt generate de volanta de la generator,sau oala de ambreiaj care pot fi strambe/lovite.

Asta daca motorul nu este slab in suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.11.2020 la 10:31, TNG a spus:

Motorul a avut un accident pe partea stanga/dreapta?

Vibratiile de intensitate asa mare/corelate cu turatia, sunt generate de volanta de la generator,sau oala de ambreiaj care pot fi strambe/lovite.

Asta daca motorul nu este slab in suruburi.

Motorul il am de câteva luni, și pare că a avut accident. Codiță e zgariata si or o parte și pe alta. Alta chestie ar fi că în serie scrie xxxpc36.. , moto e 2002 Luna a 7, iar suportul de far din cate am văzut(poate greșesc) e diferit la pc36 fata de pc34, iar eu am din ăla de se regăsește pe pc34. O să mă duc la un service să văd care dintre prob. are fi. Vreun preț estimativ pentru genul asta de probleme?

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, john17 a spus:

Păi tu știi cât ai dat pe mobră... :what: La ce vrei să-ți dea lumea preț?!? 

În ultimă parte am întrebat un preț pentru manopera+ piesele de înlocuit despre care vbeste TNG, să știu la ce să mă aștept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.11.2020 la 14:46, orangefresh2 a spus:

Salut. Am un Hornet de 600 pe carburatie. Motocicleta emite vibrații continue în șa,direct vorbind, sub oo. Cu cat creste in turație ,cu atât vibrațiile sunt mai dernajante și ajung sa nu mai înțeleg nimic în oglinzi. Aveți idee care ar fi cauza, ar trebui curate și sincronizate carb.? 

Se manifesta doar in mers sau si pe loc?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Cesar a spus:

Se manifesta doar in mers sau si pe loc?

 

Doar in mers, nu am idee ce fel de vibrații sunt normale la un motor in 4t, dar de pe la 30km/h incep sa devina pronunțate vibrațiile între picioare, mai apoi incep și oglinzile sa vibreze. Am făcut un drum mai lung cu ea, peste 150 la ora nu se mai înțelege nimic în oglinzi. Am observat în schimb și că alternează intensitatea, și nu este neapărat să urce în turație că sa vibreze mai tare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.12.2020 la 3:10, easy ride on! a spus:

Ai cadrul rupt (fisurat) pe undeva?

Dacă apar vibraţii deranjante numai la capetele de ghidon (nu şi la oo) există contra-greutăţi pentru schimbarea frecvenţei de rezonanţă:

 

image.png.74a3ea4acc958b1c601b8b2efbec978b.png

sau vezi pe aici: https://newtouringrider.com/how-can-i-fix-motorcycle-vibration/

 

 

 

"Some Unexpected Sources

Some things can cause vibration that you wouldn’t expect – like dirty oil, clogged air filter, worn or out of adjustment ignition systems. Some basic engine maintenance items can cause poor performance that translates to weird vibrations. Vibration has even been reported fixed by cleaning and adjusting final drive chains!"

Poate că ai doar lanţul uzat excesiv şi vibrează rezonant la anumită viteză, în lateral. Mai schimbă tensiunea în lanţ şi vezi.

honda-cb600f-hornet-2008-8-european-direct-salestype-2-swingarm_big00030301f__2300_f452.thumb.gif.d9b0874fdf202ac02f282ec66e6f0cb3.gif

Lanțul nu este uzat, dar în schimb este foarte murdar, probabil și tensiunea la niv lui nu este cea corecta. Rotile nu mi dau seama daca sunt aliniate sau nu, dar mă voi duce la un mecanic până la urmă, sper sa fie o problema de natura asta. La cadru m am uitat când am cumpărat o și are sudurile cum trebuie și nu am văzut să fie crăpat pe undeva. Cunoaște cineva un service ok, sau un mecanic in Timișoara.? Mulțumesc pentru răspunsuri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica asa:

Transmisie finala: lant + pinion de atac + foaie spate

Roti + rulmenti + anvelope

Elemente de prindere/fixare: ax roata fata/spate

Frane: discuri, etrieri, placute

Capete de ghidon: sunt cele originale (grele) sau aftermarket sau deloc?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul se leagă acum :)) da, ghidonul este aftermarket, manșoanele și capetele de ghidon barracuda(stau super prost, oglinzi la fel, aftermarket, ma gândesc că și evacuarea chinezeasca își spune cuvântul la vibrații.nu știu, nu vreau sa vbesc prostii. am dat roata fata jos odata că sa pun garnituri la prinderile suportului de far care făcea că toți dracii și ăla. 

Acum 15 ore, john17 a spus:

Cum ai tras concluziile astea? :huh:

Cu ochiul liber. De 2 ani de zile fostul proprietar nu a curățat lanțul, doar l a uns, nu l a reglat niciodata, m am uitat și la pinion, după ce l am curățat de smoală , și la foaie, e Inca ok. Carburatoarele nu au mai fost reglate și curățate de cel puțin 2 ani, lucuri din astea :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...