legionaru Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Ma, daca motorul care l-ai vazut avea un cort cu husa maro legat pe sissy bar deasupra numarului, 2 coburi, pasagera cu geaca alb-rosu-albastru, tank-bag, eu la ghidon, nu te-ai inselat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 cam asa arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salve vlucanisti! Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton. N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ) Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat. Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura. Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800. Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura. E gigea! Trage de rupe pamantu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 nu se compara vn800 cu viroaga... nu merge comparatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salve vlucanisti!Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton. N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ) Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat. Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura. Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800. Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura. E gigea! Trage de rupe pamantu'! Sa-l stapanesti sanatos !... Frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 frumos exemplar ,sa ai noroc de el si sa il modifici frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) nu se compara vn800 cu viroaga... nu merge comparatia... sa stii... ma gandeam ieri pe drum...."daca asta trage asa, cum o trage unu de 1500?" dar sincer, nu-mi trebe mai mult + ca pentru mersul combinat (oras+afara) este arhisuficient asta... merge si la munca, si la munte si touring pana 600 km/zi. Sa-l stapanesti sanatos !... Frumos ! Merci! PS: ca tot era faza cu schimbatul vitezelor... sa dai a-5-a sub 80 km/h e pacat... PSS: Tre' sa chiuretez tobele. frumos exemplar ,sa ai noroc de el si sa il modifici frumos merci! in timp vor veni si modificarile...ca se preteaza la asa ceva Editat Iunie 2, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Cu al meu kawa eram cu pasager, in drum spre Sibiu; pe la 130 in viteza a 4 a mi-a sarit ( neutru ).... fiind in depasirea unui tir pe valea Oltului, si i-am dat repede a 5 a... speriat am fost dupa... Nu mai imi aduc bine aminte dar mai mult de 150 nu am putut merge... era prea usor; a fost chinuiala pe mine sa ma pot tine dupa 2 harleysti ... usor ca si greutate... parca ma lua vantu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) salve vlucanisti!Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton. N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ) Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat. Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura. Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800. Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura. E gigea! Trage de rupe pamantu'! * bravo, bre! sa stapanesti sanatos "trotineta" (e o vorba de alint, nu de hula, taica-miu asa le zice la toate: trotinete ). arata si, din vorbe, se duce bine. ma bucur sa vad inca un om fericit a la votre! Editat Iunie 2, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) sa stii...ma gandeam ieri pe drum...."daca asta trage asa, cum o trage unu de 1500?" dar sincer, nu-mi trebe mai mult + ca pentru mersul combinat (oras+afara) este arhisuficient asta... merge si la munca, si la munte si touring pana 600 km/zi. Merci! PS: ca tot era faza cu schimbatul vitezelor... sa dai a-5-a sub 80 km/h e pacat... PSS: Tre' sa chiuretez tobele. merci! in timp vor veni si modificarile...ca se preteaza la asa ceva n-ai treaba cu vulcanu la numarul ala de km. te duce fara greturi. si intr-adevar e un motor care se preteaza la oras la fel de bine ca la mersul in afara. vezi ce faci, da' ai exemple pe forum pe-aici de la baetii care au modificat tobele de fabrica... mai bine strangi un ban si cumperi unele facute de alde Vance, etc... L.E. Sa-l stapanesti sanatos! Editat Iunie 2, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Help! Care e cu VN800,si are drum prin centru,pe la Universitate-Calea Victoriei-Sala Palatului-Cismigiu,si poate sa treaca 5 min. si pe la mine...Vreau sa vad cum arata demarorul ,ca sa-mi dau seama daca e la fel cu cel de pe VN750.Imi trebuie altul,si de 800,gasesc mai usor.Mersi,nu ramin dator...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salve vlucanisti!Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton. N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ) Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat. Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura. Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800. Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura. E gigea! Trage de rupe pamantu'! Fain motor! Multa sanatate voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Auzi bre Iceman, sa schimbi dracu capacu ala cu Live to ride. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Help!Care e cu VN800,si are drum prin centru,pe la Universitate-Calea Victoriei-Sala Palatului-Cismigiu,si poate sa treaca 5 min. si pe la mine...Vreau sa vad cum arata demarorul ,ca sa-mi dau seama daca e la fel cu cel de pe VN750.Imi trebuie altul,si de 800,gasesc mai usor.Mersi,nu ramin dator...! http://www.bike-teile.de/index.php?seite=s...zgmodell=vulcan Aici au gramada de piese de vn750...poate iti este de ajutor. Drum eu as avea in zona indicata de tine dar cateva zile sunt cu motorul in reparatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 * bravo, bre! sa stapanesti sanatos "trotineta" (e o vorba de alint, nu de hula, taica-miu asa le zice la toate: trotinete ).arata si, din vorbe, se duce bine. ma bucur sa vad inca un om fericit a la votre! Merci merci... taica-miu le zice motobriÂşte (drujbe). vezi ce faci, da' ai exemple pe forum pe-aici de la baetii care au modificat tobele de fabrica... mai bine strangi un ban si cumperi unele facute de alde Vance, etc... Ma gandeam sa-i scot capetele alea prinse in nituri...am vazut cum s-aude cu ele gaurite si nu prea ma incatnta, cam fasaie... inca nu m-am hotarat ce sa fac, poate fac unele pe comanda, poate iau aftermarket...dar astea nu acum ca m-a cam secat de bani... L.E. Sa-l stapanesti sanatos! Fain motor! Multa sanatate voua! Auzi bre Iceman, sa schimbi dracu capacu ala cu Live to ride. Asta e primul lucru pe care-l fac dupa ce-i schimb uleiul. Tre' sa-mi ajunga azi un colet cu "ce-a mai dat neamtu' odata cu mobra" si sper ca pe langa comenzile originale sa gasesc si capacu' original in punga aia....daca nu, il dau la schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Ma gandeam sa-i scot capetele alea prinse in nituri...am vazut cum s-aude cu ele gaurite si nu prea ma incatnta, cam fasaie... / capetele sant de aspect acolo montate chiar daca le scoti tot vei da de alt capac ,singura solutie este sa tai capetele tobei de tot asta in cazul daca nu te deranjeaza zgomotul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Asta e primul lucru pe care-l fac dupa ce-i schimb uleiul.Tre' sa-mi ajunga azi un colet cu "ce-a mai dat neamtu' odata cu mobra" si sper ca pe langa comenzile originale sa gasesc si capacu' original in punga aia....daca nu, il dau la schimb ti-l dau eu la schimb...si asa eu am in viitor in proiect sa-mi pin un hypercharger sau un spike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Asta e primul lucru pe care-l fac dupa ce-i schimb uleiul.Tre' sa-mi ajunga azi un colet cu "ce-a mai dat neamtu' odata cu mobra" si sper ca pe langa comenzile originale sa gasesc si capacu' original in punga aia....daca nu, il dau la schimb A venit coletu, am capac original si comenzile originale . Am sa-i montez in week-end comenzinle originale....ca cu astea avansate stau cam prea intins... o sa merg 1-2 saptamani cu alea originale sa vad cu care controlez mai bine mobra. Nu le vand pe alea avansate, le tin ca ma mai apuca cateodata cum m-apuca si cu viroaga...sa-mi intind cracii cateva luni capetele sant de aspect acolo montate chiar daca le scoti tot vei da de alt capac ,singura solutie este sa tai capetele tobei de tot asta in cazul daca nu te deranjeaza zgomotul creca pana la urma astept pana pot sa-mi iau ceva aftermarket...tobele originale sunt brici si mi-e cam asa bag flexu'-n ele. deocamdata. ti-l dau eu la schimb...si asa eu am in viitor in proiect sa-mi pin un hypercharger sau un spike am primit capacul orgiginal...dar daca vrei ti-l dau pe o pereche de ochelari Unde gasesc si eu filtru de ulei pe stoc? ceva de calitate medie...gen Champion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 . am primit capacul orgiginal...dar daca vrei ti-l dau pe o pereche de ochelari ok...s-a facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 La Promotor, pe Agricultori, intersectie cu Matei Voievod. Daca ai chef de plimbare mai lunga, te duci la Mymoto in cotroceni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 La Promotor, pe Agricultori, intersectie cu Matei Voievod. Daca ai chef de plimbare mai lunga, te duci la Mymoto in cotroceni. La astia de pe Agricultori mi s-a intamplat ceva ciudat cu filtrul de ulei (MAN). La fostul meu Vulcan l-am schimbat de 2 ori la ei, de fiecare data consultand catalogul lor. Numai ca a doua oara, filtrul (cod MW64) avea filetul mai ingropat si nu ajungea sa se prinda de surubul de pe motor. Acelasi filtru e recomandat in catalog si pentru VTX, dar aici s-a potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 MW64 tocma mi l-am schimbat sapt trecuta, luat tot de la astia, a mers brici. O fi pus altceva in ambalaju alora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 daca vrei sa dai comenzile avasate,am un amic care isi cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 intrebare : vn 800 a , b ,c(e mai vreti voi ) are robinet de stop'n go go la benzina ? are no ? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Cu al meu kawa eram cu pasager, in drum spre Sibiu; pe la 130 in viteza a 4 a mi-a sarit ( neutru ).... fiind in depasirea unui tir pe valea Oltului, si i-am dat repede a 5 a... speriat am fost dupa... Nu mai imi aduc bine aminte dar mai mult de 150 nu am putut merge... era prea usor; a fost chinuiala pe mine sa ma pot tine dupa 2 harleysti ... usor ca si greutate... parca ma lua vantu` Pai daca ti-a sarit dintr-a patra inseamna ca era ceva dereglat la motor,nici intr-un caz nu-i ceva universal valabil la VN-uri! Cat despre greutate,are doar ea in jur de 260 kg,sa zicem ca mai ai si tu vreo 70,mai aveai si-un pasager,care,cel mai probabil,era pasagera ,deci hai sa mai punem vreo 50 de kile,cred ca mai aveai si ceva bagaj,deci te apropiai lejer de 400 de kile!"Parca te lua vantul?" In al treilea rand,nu te puteai tine de niste harleysti cu 150 la ora pe Valea Oltului?!Ce Rossi,ce Melandri...tot respectul fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.