raduprint01 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 La interval de cat , timp le-ai schimbat ? pai prima la cateva luni dupa ce am luat motorul (n-am idee ce varsta avea) si cea de-a 2-a tot asa, la cateva luni dar trebuie sa mentionez ca un an am mers cu carburatorul execrabil (membrane fisurate de care nu stiam), nu tragea la capacitate si probabil amestecul era cu totul pe dinafara. cat despre iridium, eu nu le recomand decat la masini cu modificari la motor, care chiar cer asa eva, si cazurile sunt rare rau nu fac, teoretic tin mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 ... cat despre iridium, eu nu le recomand decat la masini cu modificari la motor, care chiar cer asa eva, si cazurile sunt rare rau nu fac, teoretic tin mai mult + 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 pai prima la cateva luni dupa ce am luat motorul (n-am idee ce varsta avea) si cea de-a 2-a tot asa, la cateva luni dar trebuie sa mentionez ca un an am mers cu carburatorul execrabil (membrane fisurate de care nu stiam), nu tragea la capacitate si probabil amestecul era cu totul pe dinafara. cat despre iridium, eu nu le recomand decat la masini cu modificari la motor, care chiar cer asa eva, si cazurile sunt rare rau nu fac, teoretic tin mai mult Ok mersi . Cu cine am vorbit de iridium , majoritatea mi-au zis ca sunt bani aruncati in vant . Da ... isi fac treaba la vitezane , dar la chopper ... si + ca , daca se uda o data , am inteles ca poti sa le uiti . Un mecanic , destul de respectat , mi-a zis ... frate ce scrie in carte ... aia dai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Btw eu mi-am taiat filtrul de aer si cam da carburatorul semne de saracie. Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Btw eu mi-am taiat filtrul de aer si cam da carburatorul semne de saracie. Ceva idei? nu se vede bine in poza, dar daca ai facut "scooterize", aia trebuia sa mearga mana in mana cu jeturile schimbate. evident ca ai acum amestecul sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Nu l-am scooterizat complet. Am renuntat doar la gatul ala de girafa care acoperea cilindrul si urca sub rezervor. Speram sa nu ajung sa schimb jicloare inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Nu l-am scooterizat complet. Am renuntat doar la gatul ala de girafa care acoperea cilindrul si urca sub rezervor. Speram sa nu ajung sa schimb jicloare inca. pai mai da-i niste benzina (o jumatate de tura) din pilot screw si vezi ce se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 salutare..caut sa cumpar un vitezometru second.. pt un vn 800.. nu aveti careva.. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Eu am unul dar este de la un Vn400 (deci are viteza maxima inscrisa mai mica decat cel de Vn800). pai mai da-i niste benzina (o jumatate de tura) din pilot screw si vezi ce se intampla I-am umblat deja p-acolo dar din cand in cand face figuri asa ca pana la urma tot la jiclorul principal va trebui sa umblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 @raduprint. Cum merge moto? Ca ramasese sa zici ce si cum e cu carburatorul, amestecul, etc. E? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 @raduprint. Cum merge moto? Ca ramasese sa zici ce si cum e cu carburatorul, amestecul, etc. E? ma, e cam nasol, cred ca am ceva mizerie pe la cuiul pontou si nu-i da voie sa inchida complet. Imi consuma extra mega mult, si pute de te pisca ochii a benzina nearsa, in schimb trage de-ti rupe capul si nu, nue ste din cauza jeturilor, le-am pus de proba cela vechi si face la fel acu o sa desfac si plutitorul sa verific cum se asaza, cred ca asta ar fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ca dracu. Ai curatat carburatorul? Tot ziceai tu de "pilot screw" aka surubul de reglaj al amestecului... poate sa fie de la ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ca dracu. Ai curatat carburatorul? Tot ziceai tu de "pilot screw" aka surubul de reglaj al amestecului... poate sa fie de la ala? da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Eu am unul dar este de la un Vn400 (deci are viteza maxima inscrisa mai mica decat cel de Vn800). imi trebuie cu viteza mai mare.. nu ca ashi merge mai tare dar.. mersi. Editat Iunie 27, 2012 de swoboda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) salutare..caut sa cumpar un vitezometru second.. pt un vn 800.. nu aveti careva.. mersi. Uite aici unul....dar nu stiu daca mai este de actualitate...Are nr. de tel. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/14504-piese-kawasaki-vn800-clasic-2001/ Editat Iunie 27, 2012 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
swoboda Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Uite aici unul....dar nu stiu daca mai este de actualitate...Are nr. de tel. http://www.pro-bike.ro/forums/topic/14504-piese-kawasaki-vn800-clasic-2001/ i-am lasat mesaj ca nu mi-a fost greu ..dar e vechi tare anuntul.. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) i-am lasat mesaj ca nu mi-a fost greu ..dar e vechi tare anuntul.. mersi Vezi ca userul FTW mai are un bord...mi-a lasat mie PM ca il intrebasem de contact pentru mine. Editat Iulie 2, 2012 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Salut . Intre rezervor si carburator , nu am avut nici un filtru de benzina . Cineva mi-a zis , sa nu pun daca nu este , dar totusi am pus unul . Voi aveti ? Logic ar fi sa fie ... Eu am pus unul auto, transparent, cat am gasit de mic posibil (ca sa incapa), Mann. Merge bine, nu face nici o figura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Am, si nu am probleme la consumul de curent. VN 800 are 2 circuite de aux, adica a fost gandit sa mai adaugi chestii pe el. Proiectoarele le am pe circuitul de auxiliar din fata, si au becuri de S2 (35W scurta - 45Wlunga). Le tin numai pe faza lunga:) SALUT SPUNE UNDE AI LEGAT PROIECTOARELE LA CELE 2 CIRCUITE AUXILIARE NU LE GASESC UNDE SUNT ASCUNSE???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcip Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Eu despre asta spuneam: http://www.ngk.de/en/product-finder/produktfinder/MOTORRAEDER/ZUENDKERZEN/KAWASAKI/VN%2B800/CR8E/11091/ Vn800 din '95 (adica a ca al meu) apare aici cu 8 iar pe alte ngk findere cu 7. Nu-i bai. Al meu dupa cum ziceam merge f. bine cu 7. Salut, si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergall Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 salutare,vinde cineva un parbriz pentru un vn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Salut, si eu am avut CR7E. Mecanicul meu a zis ca CR7E sunt bune pt distenate scurte, CR9E pentru drumuri lungi iar CR8E pt mixt. Am pus CR7E . Am facut cam 500 km si le-am dat jos sa vad cum sunt . Er-au umpic afumate . Am dat filtrul de aer la curatat ptr. ca este kn si cica din cauza filtrului inbacsit s-ar afuma . O sa mai fac cativa km si o sa le dau jos iar sa vad cum arata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 da, l-am curatat dar la cuiul pontou nu am umblat nu cred sa fie de la pilot, e prea hard core bogat amestecul... Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Cand ai umblat la pilot, ai pus la loc O-ring-ul si saiba aia mica? Daca pui invers (cu saiba jos) ai amestec bogat. La fel, daca e prea desfacut surubul, consuma mult (amestec bogat). Cuiul pontou daca are mizerie pe el iti "agatza", sau merge neregulat in ture mari (peste 40 % acceleratie). nu stiu de vreo saiba la pilot, dar sigur nu e de acolo problema problema e ca-mi trace benzina multa prin main jet (se vede cu ochiul liber cum urca pe langa cui, chiar si la relanti) partea nasoala e ca am masurat nivelul din camera de 5 ori pana acuma, si de fiecare data e ok, la fel si float hight, este exact ca in specificatie deja chiar nu mai am idei, este SF, tot carbul arata ok, membranele noi, suflate toate gaurile, verificat plutitorul (functioneaza si arcul ala mic), totul pare super ok, da merge bogat ca dracu, scoate un fum de nu poti sta langa ea, si de obicei cu un sfert de sticla de 2 litrii pot face 2 ture prin curtea halei (bine ce-i drept turele alea le fac mai mult in power-slide da tot nu-i bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.