Wolfman Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Are cineva o idee cam la cât să mă aștept? Așa, să nu fac preinfarct când mi-o zice Sincer as fiu, nu stiu. Depinde foarte mult de mecanic si de tarifele pe care le practica. Eu personal am renuntat la mecanici si imi fac toate singur, inclusiv motor, cutie, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Așa aș vrea și eu să fac, doar că aici mi se pare mai complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti. Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras. Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km. ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 La schimbul următor cred că trec la 15w50 Republica să văd cum se comportă. Până atunci va ajunge la mecanic să-i fac jocul la supape și de acolo să văd ce mai e de făcut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti. Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras. Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km. ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene. Si mai exact de ce nu ulei pe baza de esteri? Care-i motivul tehnic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul. eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul. eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei. VN-ul meu merge cu Motul de 10 ani si nu a avut problemele descrise de tine, nu din cauza uleiului cel putin. Am schimbat si eu ambreiajul, pentru ca uzura masurata depasea uzura maxima admisa, dar asta nu are de-a face cu uleiul. Vitezele le schimba bine, ambreiajul nu patineaza la temperaturi inalte. De scos pe tobe, no chance. Si acum, la 66000 km, mananca in jur de 100 ml la 1000km. Ma gandesc ca nu e rau pentru un motor de 16 ani. Silkolene n-am folosit niciodata, deci nu stiu cum e. Am folosit o singura data Repsol si o singura data Yacco. Amandoua m-au dezamagit. Acum, te intreb doar ca sa ma lamuresc: tu vorbesti de problemele astea la VN sau la FZ6? Pentru ca e o oarece diferenta intre utilaje si de aici si posibilitatea sau imposibilitatea folosirii unui tip de ulei. Editat Iulie 16, 2015 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 si eu tot motul folosesc.cu un pic de metabond e perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudor Kawa Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 @ Tudor: zici ca mi-ai furat motorul ) VN-ul meu din 97 face exact acelasi lucru. Am chemat un doctor s-a uitat la el si mi-a spus ca trebuie sa imi curete carburatoarele pentru ca cel mai probabil, motorul fiind "statut" in ultimii ani, a strans o gramada de mizerie si jeg in rezervor. Momentan mai trag de ea asa.. dar cand plec in concediu o las pe mana tipului asta, sa o faca cap-coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Unii spun ca problema asta e de la ambreiaj. Ar trebui reglat - al meu are un joc de 10-15 mm ca idee. Am avut si eu problema ca o bagam in prima treapta si murea motorul dar o facea si cu motorul cald si am descoperit ca switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul. Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul. .....e, murdar, murdar, dar nici chiar in halul asta..... E o posibilitate, asa cum e posibila si varianta de mizerii in carburator si necesarul unei curatiri....., trebuie dusa la un service sau la un baiat mai priceput...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor . trocane cand bagi in viteza? si cand schimbi in viteze superioare? daca da ...e ambreaju.poate scapi cu un reglaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 (editat) INTALNIREA POSESORILOR DE KAWASAKI VULCAN https://www.facebook.com/photo.php?fbid=520694954746728&set=gm.908655685867871&type=1 Editat Iulie 24, 2015 de VULCANOSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drel Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Stie cineva unde as gasi turometru pt un vulcan750 ?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CEMAAPUCAT Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Din ce an? Stie cineva unde as gasi turometru pt un vulcan750 ?!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drel Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Pentru un Vulcan 750 caut si eu un melc de kilometraj. Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 (editat) Stie cineva unde as gasi turometru pt un vulcan750 ?!?? Pentru un Vulcan 750 caut si eu un melc de kilometraj. Multam anticipat! pe forum este un tip din Falticeni care dezmembreaza o gramada de motoare printre care si VN750, face-ti o intrebare la el. Uite si un link : /index.php?/topic/700834-dezmembrez-motociclete/page-40 Editat Iulie 30, 2015 de Bazil88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Multam, i-am scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Cumpar evacuari custom Vn800,second hand.Prefer scurte.Daca are cineva de vanzare ,vreun pont ,sau poate face o recomandare de unde imi pot face la comanda,raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 O plimbare in imprejurimile orasului cu batranu' care la anu' implineste (numai!) 30 ani... Anul asta a beneficiat de schimb ulei, filtre noi, placute frana fata, schimb lichid frana, schimb antigel si curatare instalatie racire, carburatie, schimbat robinet si furtune alimentare, rezolvat senzorul de neutral, dar si de o curatare exterioara destul de temeinica cu o sumedenie de produse aplicabile ad-labam Poate reusesc sezonul asta sa-l si incalt cu niste gume noi, vedem... Apropo, am nevoie de un melc de kilometraj, daca stie/vede/aude cineva ceva, astept va rog un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Faina, s-o stapanesti sanatos, sa te poarte cat mai multi kilometri fara probleme. Atasez si eu niste poze cu a mea , tot 86 si vre-o 78.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loco Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut! Acum am vazut postul tau. Am si eu un Vulcan 750 din '94. Poate ne vedem sa mai schimbam o impresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 @Bazil: multumesc, imi place tematica motorului tau asa ai luat-o sau te-ai ocupat tu? @loco: desigur, lasa-mi un telefon pe privat si vorbim, de principiu in weekend am mai mult timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.