Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Are cineva o idee cam la cât să mă aștept? Așa, să nu fac preinfarct când mi-o zice

 

Sincer as fiu, nu stiu. Depinde foarte mult de mecanic si de tarifele pe care le practica. Eu personal am renuntat la mecanici si imi fac toate singur, inclusiv motor, cutie, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti.

Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras.

Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km.

ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti.

Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras.

Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km.

ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene.

 

Si mai exact de ce nu ulei pe baza de esteri? Care-i motivul tehnic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul.

eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul.

eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei.

 

 

VN-ul meu merge cu Motul de 10 ani si nu a avut problemele descrise de tine, nu din cauza uleiului cel putin. Am schimbat si eu ambreiajul, pentru ca uzura masurata depasea uzura maxima admisa, dar asta nu are de-a face cu uleiul. Vitezele le schimba bine, ambreiajul nu patineaza la temperaturi inalte. De scos pe tobe, no chance. Si acum, la 66000 km, mananca in jur de 100 ml la 1000km. Ma gandesc ca nu e rau pentru un motor de 16 ani. Silkolene n-am folosit niciodata, deci nu stiu cum e. Am folosit o singura data Repsol si o singura data Yacco. Amandoua m-au dezamagit.

 

Acum, te intreb doar ca sa ma lamuresc: tu vorbesti de problemele astea la VN sau la FZ6? Pentru ca e o oarece diferenta intre utilaje si de aici si posibilitatea sau imposibilitatea folosirii unui tip de ulei.

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Tudor: zici ca mi-ai furat motorul :)) VN-ul meu din 97 face exact acelasi lucru.

Am chemat un doctor s-a uitat la el si mi-a spus ca trebuie sa imi curete carburatoarele pentru ca cel mai probabil, motorul fiind "statut" in ultimii ani, a strans o gramada de mizerie si jeg in rezervor.

Momentan mai trag de ea asa.. dar cand plec in concediu o las pe mana tipului asta, sa o faca cap-coada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii spun ca problema asta e de la ambreiaj. Ar trebui reglat - al meu are un joc de 10-15 mm ca idee. Am avut si eu problema ca o bagam in prima treapta si murea motorul dar o facea si cu motorul cald si am descoperit ca switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul.

 

Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch-ul de la cric era atat de murdar ca ramanea blocat si atunci imi taia motorul.

.....e, murdar, murdar, dar nici chiar in halul asta.....

E o posibilitate, asa cum e posibila si varianta de mizerii in carburator si necesarul unei curatiri....., trebuie dusa la un service sau la un baiat mai priceput......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea , am un Vulcan 800 din 98 si am o problema la el drept pentru care va cer sfaturi , porneste la sfert ,il las sa se incalzeasca cateva minute cu socul tras apoi cand dau sa plec si il bag in sarcina ( in viteza) moare motorul , mentionez ca nu tot timpul se intampla acest lucru . Daca o turez tare si o tin din ambreiaj o ia , insa nu este normal si in plus de asta imi umplu frigiderul de carne de fiecare data cand fac galagie , am tobele modificate si locuiesc intr-un cartier de blocuri . Va multumesc antipat pentru sfaturi , locuiesc in Bucuresti poate in recomandati si un doctor bun pentru motor .

trocane cand bagi in viteza? si cand schimbi in viteze superioare? daca da ...e ambreaju.poate scapi cu un reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde as gasi turometru pt un vulcan750 ?!??

 

Pentru un Vulcan 750 caut si eu un melc de kilometraj.

 

Multam anticipat!

 

pe forum este un tip din Falticeni care dezmembreaza o gramada de motoare printre care si VN750, face-ti o intrebare la el.

Uite si un link :

/index.php?/topic/700834-dezmembrez-motociclete/page-40

Editat de Bazil88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O plimbare in imprejurimile orasului cu batranu' care la anu' implineste (numai!) 30 ani...

 

Anul asta a beneficiat de schimb ulei, filtre noi, placute frana fata, schimb lichid frana, schimb antigel si curatare instalatie racire, carburatie, schimbat robinet si furtune alimentare, rezolvat senzorul de neutral, dar si de o curatare exterioara destul de temeinica cu o sumedenie de produse aplicabile ad-labam :)

 

Poate reusesc sezonul asta sa-l si incalt cu niste gume noi, vedem...

 

Apropo, am nevoie de un melc de kilometraj, daca stie/vede/aude cineva ceva, astept va rog un semn!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bazil: multumesc, imi place tematica motorului tau :grinbandit: asa ai luat-o sau te-ai ocupat tu?

@loco: desigur, lasa-mi un telefon pe privat si vorbim, de principiu in weekend am mai mult timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...