Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

@Nguyen Mai tata nu inteleg ceva: desi ai SV1000 tot vii pe sectiunea de Vulcan sa te plangi de consumul lor. Daca vrei ceva sa consume 1-2% iti iei un underbone pentru oras si aia e, dar daca vrei un cruiser pentru plimbari e normal sa ia un 5-6%. 

 

In ceea ce priveste pierderea de putere, eu stiam ceva de genul: pentru lant undeva intre 5-7%, pentru curea aproximativ 10%, pentru cardan 15-20%. Diferentele vin nu numai la pierderea puterii la roata cat si la mentenanta: pentru lant mentenanta e ceva obligatoriu (cam la 500 - 1000 km trebuie curatat si gresat in functie si de conditii), la curea mentenanta zero (se schimba la aprox 30k km), la cardan la fel mentenanta zero (se schimba lichidul la 60k km parca?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...

Salutare,

 

La inceputul sezonului mi-am luat si eu inima in dinti si am achizitionata un VN800 Classic din 2004 cu aprox. 50 k km. Am inceput sa repar si sa schimb una alta pe la el si m-am bucurat de cei ~ 3500 km facuti sezonul asta :) (am permisul de 6 ani, dar am inchiriat pana cum; asta este primul meu motor). Din lista de reparatii: schimb fluide, schimb arcuri fata, service furca, schimb amortizor spate, schimbat stutzul din plastic care se strica la toate (cel din stanga carburatorului), placute frana, cablu frana spate, curatare etrier fata etc.

 

Pentru iarna mi-au ramas urmatoarele operatiuni:

- Inlocuire ambreiaj (se comporta cel putin ciudat: placile se lipesc si cu ambreiajul strans o ia in fata, uneori nu pot scoate din vuteza decat cu motorul oprit, patineaza putin si la schimbarea vitezelor parca nu ar fi actionat la maxim si forteaza rotile zimtate).

- reglaj joc colbutori (cred ca trebuie reglati mai ales ca fostul proprietar nu a facut operatiunea si mie pe descelerare imi pocneste la fiecare miscare de cilindru; zici ca e ceas).

- schimb kit lant + foi ( cu ocazia asta vreau sa trec la ratie de 18/40).

- eventual schimbat jiglerele cu unele mai mari + un filtru aer K7N (rejeting).

 

Intrebarile mele legate de ambreiaj si reglaj colbutori:

- din ofertele primite, cam toate se situeaza pe la 2500 ron (iese + manopera). E mult? E putin? (nu am mai avut mobra si nu prea am cu ce sa compar).

- la ce service ar fi recomandat sa fac aceste operatiuni (am luat deja  teapa in primavara, si as vrea pe cat posibil sa nu ma mai ar ...sau cel putin nu cu sume atat de importante).

 

multumesc frumos,

Editat de GeKados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 03.11.2019 la 13:04, GeKados a spus:

Salutare,

 

La inceputul sezonului mi-am luat si eu inima in dinti si am achizitionata un VN800 Classic din 2004 cu aprox. 50 k km. Am inceput sa repar si sa schimb una alta pe la el si m-am bucurat de cei ~ 3500 km facuti sezonul asta :) (am permisul de 6 ani, dar am inchiriat pana cum; asta este primul meu motor). Din lista de reparatii: schimb fluide, schimb arcuri fata, service furca, schimb amortizor spate, schimbat stutzul din plastic care se strica la toate (cel din stanga carburatorului), placute frana, cablu frana spate, curatare etrier fata etc.

 

Pentru iarna mi-au ramas urmatoarele operatiuni:

- Inlocuire ambreiaj (se comporta cel putin ciudat: placile se lipesc si cu ambreiajul strans o ia in fata, uneori nu pot scoate din vuteza decat cu motorul oprit, patineaza putin si la schimbarea vitezelor parca nu ar fi actionat la maxim si forteaza rotile zimtate).

- reglaj joc colbutori (cred ca trebuie reglati mai ales ca fostul proprietar nu a facut operatiunea si mie pe descelerare imi pocneste la fiecare miscare de cilindru; zici ca e ceas).

- schimb kit lant + foi ( cu ocazia asta vreau sa trec la ratie de 18/40).

- eventual schimbat jiglerele cu unele mai mari + un filtru aer K7N (rejeting).

 

Intrebarile mele legate de ambreiaj si reglaj colbutori:

- din ofertele primite, cam toate se situeaza pe la 2500 ron (iese + manopera). E mult? E putin? (nu am mai avut mobra si nu prea am cu ce sa compar).

- la ce service ar fi recomandat sa fac aceste operatiuni (am luat deja  teapa in primavara, si as vrea pe cat posibil sa nu ma mai ar ...sau cel putin nu cu sume atat de importante).

 

multumesc frumos,

 Salut,

 

Ca service am incercat si eu mai multe in Bucuresti si uite niste impresii: 

1. United Motors - evita cu orice pret, si nepriceputi si nesimtiti si preturi mari

2. Am incercat sa ma duc la Zenklava Motors, am facut programare dar in ziua programarii nu s-a sinchisit nimeni sa treaca pe la atelier. Deci daca nu poti macar atata lucru nu are sens sa mai insistam

3. Moto tehnica - specializati pe BMW-uri. Mi-au facut o revizie ok-ish dar nu recomand pentru cruisere/choppere si orice altceva in afara de BMW

4. Ace Customs - la ei am facut ultima revizie, sunt specilizati pe cruisere/choppere, customizari, service, etc. Mi s-au parut cei mai ok de pana acum, dar preturile sunt destul de piperate. Din punctul meu de vedere aici la ei ti-as recomanda sa mergi sa faci ce ai de facut, dar acum depinde si de fiecare de buget si de posibilitati. 

Editat de lacroyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru recomandare.

 

Din intamplare motocicleta mea in prezent exact la Ace Customs este :)

- In trecut am schimbat la ei stutzul din stanga carburatorului (cel din plastic) cu unul de fier de harley (au acelasi carburator). 

- La nivel de pret mi se par usor mai sus decat piata.

- la nivel de calitate, am fost multumit atunci si nu imi fac griji nici acum.

 

Mai adaug si eu feedback legat de Rams Motorsport unde am schimbat amortizorul spate/ arcurile fata si ulei + simeringuri furca: nu sunt neaparat ieftini dar fac o treba f buna la nivel de suspensii.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 16.07.2019 la 11:20, Bart Bz a spus:

Uau, e prima oară când aud asa ceva despre VN-uri! 🤔

Și noi care credeam că avem printre cele mai "jmechere" motociclete, se pare că ne-am luat mare țeapă. Atât ăștia de pe forum cat și sutele de mii de posesori din întreaga lume care sunt sau au fost posesori a uneia dintre cele mai de succes linii de cruisere din istorie. 

Despre Kawasaki ce sa mai zic, adevărați kamikaze, din moment ce au continuat și continuă producerea acestor panarame... 🀄

Voi nu sunteti motociclisti adevarati care va uitati la consumul de cobustibil , luativa biciclete si dati la pedala si nu consumati

 

Am o intrebare la VN 800 exista ceva update la CDI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare colegi. daca are cineva nevoie de un kit ambreaj second pt. VN800...am eu.

kitul a fost pe motorul meu vechi. am schimbat kitul,deoarece nu imi debraia ambreiajul si am cumpatar kit nou inainte sa desfcat motorul. cand am desfacut,am constatat ca, piulita care tine tot ambreajul pe ax,a fost desfacuta. si din cauza asta nun debraja de tot.fiind desfacut motorul,am montat kitul nou.acest kit second este in parametrii. discurile de metal NU sunt deformate. pt doritorii din Cluj,pot asigura montaj cu garantie.contra cost. pret kit ambreiaj 200 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ziua buna tuturor !!!  am o problema cu vn800 din 96 clasic ...  Am facut segmentarea  motorului ca si idee si de aici problema care urmeaza ...  nu ma pricep foarte bine la povestit dar  incerc...  motorul acum e ok functioneza ok la relanit sau in ture mari ...  dar daca incerc sa merg  si sa tin motorul constant ca si idee fara sa turez  imi cade in cap ...dar la relanti  sta ok  si in ture mari nu are nici o problema !!!  buji noi .. segmenti noi .. lanturi de distributie noi !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te pricepi la povestit, evita metaforele elucubrante despre meandrele concretului. Foloseste descrieri simple. Nu inteleg cum iti cade motorul in cap. 

Banuiesc ca e vorba de surging. Verifica furtunasele de vacuum, si orice loc pe unde ar putea trage aer fals in carburator, admisie sau cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca de exemplu  il las la relanti  functioneaza normal..  dar dupa momentul in care il pun in miscare    si incerc sa merg constant cu el  la 40 de km la ora  face niste figuri ca si cum ar intrerupe ( la asta ma refeream cind am zis ccade in cap )  in momentul in care trag de acceleratie  isi revine .. poate acum am fost mai explicit 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi.

ma poate ajuta cineva cu manualul service pt kawa vn 1500 nomad fi,an 2000 ? in format electronic

tot caut pe net si , desi scrie ca e free ...tot trebuie sa platesc. free cred ca e descarcarea numai. smecheri mai sunt si astia.

vreau sa ma uit la cateva chestii. de exemplu cat ulei intra in furca fata. 338 ml? fix 338?

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, robert bk350 a spus:

ma poate ajuta cineva cu manualul service pt kawa vn 1500 nomad fi,an 2000 ?

 

Vinde-l acum, nu te apuca sa bagi bani in el. Prima oara o sa constati ca consuma mult dar o sa treci cu vederea pt ca deja ai dat banii pe Vulcan, de dragul lui o sa incepi sa cheltui pe diverse iar cand o sa-ti fie lumea mai draga o sa se fwta arborele sau treapta a doua (nu stiu care cedeaza mai intai). Pentru oricare din ele va trebui sa demontezi motorul, munca multa si cheltuieli pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.03.2020 la 9:47, Nguyen a spus:

 

Vinde-l acum, nu te apuca sa bagi bani in el. Prima oara o sa constati ca consuma mult dar o sa treci cu vederea pt ca deja ai dat banii pe Vulcan, de dragul lui o sa incepi sa cheltui pe diverse iar cand o sa-ti fie lumea mai draga o sa se fwta arborele sau treapta a doua (nu stiu care cedeaza mai intai). Pentru oricare din ele va trebui sa demontezi motorul, munca multa si cheltuieli pe masura.

ai patit asa ceva? ce motor? ce an? de ce ma sperii?

 

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Nguyen a spus:

Au patit altii, am si o cunostinta care a patit-o, a reparat cutia de doua ori si motorul o data. Dupa aia a vandut-o...

serios. au patit altii. na fi atent. sa iti vinzi si tu motoru, nu fi donator de organe. am auzit si eu de la altii,cum ca motocicletele sunt periculoase. carantina placuta

ps. cred ca esti genul de om,care se plictiseste si se baga in seama aiurea. apropo... ce treaba ai tu pe topicul asta? ai vulcan cumva?

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o sa tii motocicleta si o sa  mergi cu ea zi de zi vei descoperi ca am dreptate, VN-urile sunt niste basini de motociclete puturoase, care consuma mult si se strica des. Ca fapt divers de pe un forum din Germania tradus cu goagal:

 

Hello I also had a 4-speed gearbox, with me the gearbox was already broken after 3 months (guarantee), a friend of mine still has it, who couldn't shift without a crack last year (gearbox defective approx. 1500 euros), Kawasaki know the problem, they just didn't know which engine numbers the gearbox says goodbye to.
Hope to have helped

 

Si daca dai pe goagal gasesti ca aceste probleme sunt vicii de fabricatie sau proiectare, plus nenumarati posesori de VN care s-au plans: motoare blocate, cutii stricate si consum mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 06.04.2020 at 0:38, JUST4TNT said:

 

https://www.manualslib.com/manual/1037490/Kawasaki-Vulcan-1500-Classic-Fi.html

 

Fork Oil Capacity (when changing oil): Approx. 395mL (13.4 US oz)

 

Fa-ti un cont pe vulcanforums.com si afli tot ce vrei de la oameni care chiar au si merg pe asa . Da-i ignore la  Ngunoi   el e expert cu norma intreaga la dat cu parerea pe forum indiferent de subiect .

subscriu, daca ai rabdare 10 minutele si il cauti pe nenea asta ai sa vezi ca mai "priceput" si cu "cunostinte" care au patit diverse chestii nashpa,  nu gasesti, e meseriashul de care sa te feresti….

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat uleiul. 365 ml trebuie pt modelul meu, sau telescopul inpins pana in fund cu arcul scos..masori nivelul de sus pana la nivelul uleiului 176 mm. plus/minus 2 mm. lucra bine. chiar foarte bine. inainte nu amorsa mai deloc,deoarece avea 230 ml ulei in ambele. pe langa am schimbat rulmentii roata fata cu aparator praf si rulmenti jug. efect carantina :)

Screenshot (2).png

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Nguyen a spus:

Sunt curios daca o sa ai barbatia sa anunti cand iti crapa motorul sau cutia. De curiozitate, ce consum ai prin oras? Sa nu-mi spui ca sub 10% pt ca ai fi un mare mincinos...

mai omule bun! hai ca ne obosesti cu postarile tale. nu creapa veci motoru, si eu nu ma duc si nu ma uit la consum.

dute si fi fericit cu suzuka ta impaturata cu plastice. puneti GPL pe motor. e mai ieftin.am auzit de la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...