Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Melcul si pinionul sunt de Kawasaki (EN, VULCAN) care au respectivele piese pe roata fata si care este de 19 toli iar la tine roata spate este de 16 (cu cauciuc super balon) ,de aici si diferenta de viteza pe kilometraj .O sa-ti indice viteza reala cu unele de la Kawasaki GPZ 500 care are roata spate si fata pe 16 toli exact cum ai tu si poate ne spui si cit au costat piesele.

Editat de Gabi24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 04.05.2021 la 8:38, Gabi24 a spus:

Melcul si pinionul sunt de Kawasaki (EN, VULCAN) care au respectivele piese pe roata fata si care este de 19 toli iar la tine roata spate este de 16 (cu cauciuc super balon) ,de aici si diferenta de viteza pe kilometraj .O sa-ti indice viteza reala cu unele de la Kawasaki GPZ 500 care are roata spate si fata pe 16 toli exact cum ai tu si poate ne spui si cit au costat piesele.

Nu mai umblu acolo, ever. 😎 Ma voi obisnui asa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Va salut.

Intampin o problema la VN-ul meu de 800, și anume curge benzina pe la intrarea în carburator, piesa de elastic în forma de "L". Din cauza temperaturii, a vechimii, a vibratililor etc., am observat pe ea fisuri. Am atașat și o imagine cu locația acesteia în schema carburatorului.

Din moment ce nu găsesc sa aibă vreun cod, nu o pot comanda sa o înlocuiesc.

Imi puteti recomanda o soluție?

Multumesc.

vn800 carb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Merge foarte bine modelul de Sportster, care are și marele avantaj că e metalic. Trebuie doar un pic adaptat la un capăt, dar e floare la ureche pentru orice mecanic decent. Piesa mi-a adus-o Răzvan Popescu (Metricmotion).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 01.08.2021 la 15:04, alin_zbr a spus:

Va salut.

Intampin o problema la VN-ul meu de 800, și anume curge benzina pe la intrarea în carburator, piesa de elastic în forma de "L". Din cauza temperaturii, a vechimii, a vibratililor etc., am observat pe ea fisuri. Am atașat și o imagine cu locația acesteia în schema carburatorului.

Din moment ce nu găsesc sa aibă vreun cod, nu o pot comanda sa o înlocuiesc.

Imi puteti recomanda o soluție?

Multumesc.

vn800 carb.png

membrana sprit nu e crepata. la mine asta curgea.

Screenshot (4)_LI.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...