Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

man vreau eu crash dar trebuie sa se potriveasca pe vn-ul de 1500

zaha

Imi pare rau, dar crashurile mele sunt pentru VN800 Drifter. Daca vrei pot sa-ti dau adresa magazinului de unde au venit (GB), preturile sunt OK.

 

Am montat aproape totul pe motocicleta, mai trebuie sa lucrez la aspectul seii si sa ii adaptez un claxon goarna cu pompa, in rest.....duduie ca un tanc....este un vis. Multzumiri lui Zoli :crack:

post-3102-1204608098_thumb.jpgpost-3102-1204608167_thumb.jpgpost-3102-1204608248_thumb.jpg

no asata problema nu credeam sa o am cu vulcanul de 1500 , de fapt nu e o problema ,oameni buni nu suna de loc e totul original pe ea

tare as vrea sa golesc tobele dar nu stiu cum se face ca la vn 800 era simplu dar aici e o gaura mica de iesire.

daca cumva stiti cum se face si a-ti auzut pe undeva va rog sa ma anuntati si o sa incerc ceva .

ma gandeam la niste tobe goale dar tin mult la aspectul astora de pe motor pentru ca sunt un puc mai masive.

si sper sa mai am bani sa cumpar si un crashbar ca parca ar fi loc in rest e superburmeaza sa vad cat consuma dar trec peste asta pt ca merita.

zaha

post-7936-1205436042_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare zaha, te rog pe viitor sa scrii cat mai inteligibil, mi-a fost chiar greu sa citesc textul tau.

 

Iti urez plimbari placute cu moto si asfalt uscat!

si la tine atentie la gramatica in rest asfalt uscat

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu tot cu sarmanul rezervor? :crack: . no, sa-ti traiasca. daca ai nevoie de ajutor cu rezervorul ala, da un semn, lucreaza profi un nene tinichigiu de la Mercedes.

Da, kiar ashi avea nevoie de ceva ajutor.Problema este ca nu stiu daca pot sa ma apuc sa-l repar.Idiotul care a intrat in fratimiu, are nr de Italia, nu are asigurare shi nici nu sa prezentat la politie.La gasit politzia dupa 2 saptamani....numai ca a venit cu un avocat...etc.Trebuie sa ma judec.In sfarshit, vreau sa-i schimb toata culoarea, sa vopsec tot.Da-mi te rog un nr de tel al tipului.....sa vad cum ma pot intzelege.Multzam f.

Editat de TzuTzuNet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-30013-1206091703_thumb.jpgpost-30013-1206091654_thumb.jpgpost-30013-1206091596_thumb.jpgpost-30013-1206091527_thumb.jpg

Gata,sunt proprietar. Din punct de vedere tehnic ar trebui sa fie perfecta. 12.481,5 km / Inspectie si reparatii la ATELIER GERMAN AUTORIZAT - am chitanta: 644,67 € / cauciucuri noi BRIDGESTONE !!! / TĂV (inspectia de stat) facuta in 18.03.08.Are 41 KW, greutatea maxima 435 kg - numai nu stiu cat cantareste ea, banuiesc vreo 230 kg.

Luni plec dupa ea si sambata sunt acasa. :rusinica:

Nu ma intrebati de pret ca mi-e rusine.Cred ca asta inseamna gentleman agreement sau afacere cu un neamt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-30013-1206091703_thumb.jpgpost-30013-1206091654_thumb.jpgpost-30013-1206091596_thumb.jpgpost-30013-1206091527_thumb.jpg

Gata,sunt proprietar. Din punct de vedere tehnic ar trebui sa fie perfecta. 12.481,5 km / Inspectie si reparatii la ATELIER GERMAN AUTORIZAT - am chitanta: 644,67 € / cauciucuri noi BRIDGESTONE !!! / TĂV (inspectia de stat) facuta in 18.03.08.Are 41 KW, greutatea maxima 435 kg - numai nu stiu cat cantareste ea, banuiesc vreo 230 kg.

Luni plec dupa ea si sambata sunt acasa. :crack:

Nu ma intrebati de pret ca mi-e rusine.Cred ca asta inseamna gentleman agreement sau afacere cu un neamt

NICE !!!!!!!!!!! :rusinica: :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-30013-1206091703_thumb.jpgpost-30013-1206091654_thumb.jpgpost-30013-1206091596_thumb.jpgpost-30013-1206091527_thumb.jpg

Gata,sunt proprietar. Din punct de vedere tehnic ar trebui sa fie perfecta. 12.481,5 km / Inspectie si reparatii la ATELIER GERMAN AUTORIZAT - am chitanta: 644,67 € / cauciucuri noi BRIDGESTONE !!! / TĂV (inspectia de stat) facuta in 18.03.08.Are 41 KW, greutatea maxima 435 kg - numai nu stiu cat cantareste ea, banuiesc vreo 230 kg.

Luni plec dupa ea si sambata sunt acasa. :rusinica:

Nu ma intrebati de pret ca mi-e rusine.Cred ca asta inseamna gentleman agreement sau afacere cu un neamt.

frumusel motorul ,sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme.

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Barukanistilor.....de acum incolo ma innumar si eu printre voi , posesori de Vulcan, il am de putin timp este modelul japonez de 400cc, dar vin la voi cu o rugaminte , sa ma indrumati sau daca puteti sa ma ajutati sa imi cumpar si eu kit-ul de lant ,sau poate doar lantul(pinion mic 18 dinti si foaie spate 62 dinti), ptr k nu gasesc mai pe nicaieri decat pe e-bay............astept si eu un raspuns ptr vn 400 Vulcan din '95(poze voi pune cand il voi repara k acum este pe capra ;)) multumesc !!!!

 

Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Barukanistilor.....de acum incolo ma innumar si eu printre voi , posesori de Vulcan, il am de putin timp este modelul japonez de 400cc, dar vin la voi cu o rugaminte , sa ma indrumati sau daca puteti sa ma ajutati sa imi cumpar si eu kit-ul de lant ,sau poate doar lantul(pinion mic 18 dinti si foaie spate 62 dinti), ptr k nu gasesc mai pe nicaieri decat pe e-bay............astept si eu un raspuns ptr vn 400 Vulcan din '95(poze voi pune cand il voi repara k acum este pe capra ;)) multumesc !!!!

 

Cosmin

Salut si bun venit! Incearca la Louis, sau cauta-l pe userul Rider in The Sky, el a avut VN400, poate stie el mai multe. De asemenea, firmele Tomina si Kaore (au username cu aceste nume aici pe forum) aduc motociclete din Japonia, poate pot ele sa iti puna un kit la transport. Dar ca regula generala, e bine sa schimbi tot kitul pentru ca lantul nou se uzeaza mai rapid daca e pus pe roti uzate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou ....motoru este aksa in curte am mers cam 200 de km cu el dar din pacate mi-a sarit lantul de pe foaie in depasire si am inceput sa fac drifturi cu motoru pe asfalt fara sa vreau ..deaceea vreau sa schimb tot kit-ul ..k sa nu am probleme pe viitor........multumesc pentru indrumare celorlalti. Am cautat kit de 800 dar lantul este mult mai gros decat cel pe care il am eu ...deaceea m-a dat inapoi ideea de a pune de 800..si nu stiu acum daca ramane acelasi raport de transmisie (nu am innumarat dintii pinioanelor de la kit-ul de 800)...oricum sper sa ma descurc cumva! untill then RIDE SAFE ! BAFTA TUTUROR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai pus odata intrebarea si o mai pun odata.

Ce marime e surubul ala pe unde dai uleiul jos, si ce pas?

 

Parca se foloseste cheia de 17 la el.

Nu am cum sa ajung la garaj, asa ca nu-mi dati sfatul sa merg sa-l dau jos si sa-l masor.

 

Multumesc de intelegere.

Da, e cheie de 17 si cred ca e metric 14 sau 15. Dar am vazut la Vulcan ca unele suruburi metric 8 se deschid cu cheie de 12, altele cu cheie de 13, asa ca pana la urma tot va trebui sa-l masori. Daca intrebai saptamana trecuta, iti spuneam eu, ca abia ce i-am schimbat uleiul. Pasul nu are relevanta, sunt standardizate. Nu vad de ce ar trebui aici un pas deosebit.

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 13:56 -------------

Salut din nou ....motoru este aksa in curte am mers cam 200 de km cu el dar din pacate mi-a sarit lantul de pe foaie in depasire si am inceput sa fac drifturi cu motoru pe asfalt fara sa vreau ..deaceea vreau sa schimb tot kit-ul ..k sa nu am probleme pe viitor........multumesc pentru indrumare celorlalti. Am cautat kit de 800 dar lantul este mult mai gros decat cel pe care il am eu ...deaceea m-a dat inapoi ideea de a pune de 800..si nu stiu acum daca ramane acelasi raport de transmisie (nu am innumarat dintii pinioanelor de la kit-ul de 800)...oricum sper sa ma descurc cumva! untill then RIDE SAFE ! BAFTA TUTUROR.

Lantul nu sare numai din uzura, sare si cand nu este bine intins. In mod normal, "burta" lantului trebuie sa fie de vreo 2 cm. Ia vezi, ca poate nu e nevoie sa-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne-a putin,

daca inca nu ai adus-o acasa,nu prea esti proprietar...sa te vedem macar cu motoru in curte...succes.

 

La fel ca varu' de la Kremlin ;) nu vorbesc fara acoperire.Azi,26 Martie am stat 3 ore in Louis-ul din Hamburg si culmea nu mi-am prea gasit echipamentul pe care-l voiam.L-am gasit in schimb la Polo.Am ambele cataloage - cine vrea sa-mi zica si scanez ce-l intereseaza.

Maine plec spre casa cu EA.Este totusi un A dar foarte modificat - roata fata da impresia de Clasic.Poze cu subsemnatul saptamana viitoare.

Multumesc de incurajarile primite.Salut tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti informatii despre cum se golesc tobele la vn-ul de 1500 va rog sa imi spuneti, cred ca e complicat pt. ca are toba intermediaracare, cred eu ca trebuie desfintata .

Tobele finale (capetele) se ingusteaza spre capat si nu stiu daca se pot goli, daca cumva aveti date despre cum arata tobele finale inauntru va rog sa ma ajutati ,aftfel nu risc sa tai.

Astept sugestii

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc un ghidon stock de vn 800 clasic? am cautat la louis si nu am vazut decat custom. mai imi trebuie si un riser pt el (cred ca riser se cheama piesa care prinde ghidonul de furca...doar unul s-a strambat). poate are cineva pe acasa si vrea sa le dea... am luat o tranta si le-am strambat. sau se pot indrepta undeva? unde?

 

multumesc.

Editat de Vantul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma cate spite ai pe spate Directore?

 

Eu zic sa tai, si vezi dupa aia cum te descurci.

Riscant .

Se poate taia dar nu stiu daca iese afara filtrul prin spate si nu am facut nimic daca nu iese.

Oricum studiez si la un moment dat ,tai si vad eu ce se intampla.

Multumesc oricum si astept si alte pareri.

zaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne-a putin,

daca inca nu ai adus-o acasa,nu prea esti proprietar...sa te vedem macar cu motoru in curte...succes.

 

Gata,sunt cu ea in curte.Mai inregistrarea - ca acu umblu fara :huh: - si apoi primul drum direct la Moneasa.

Numai bine tuturor :ok:

post-30013-1207027141_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo,numa ca nu se vede poza....incearca sa o pui mai mica...

post-30013-1207046323_thumb.jpg

Editat de putin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...