sorinavram Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Daca nu schmbi culoarea nu ai motiv a te duci la RAR... "orice modificare ce survine la un vehicul trebuie trecuta in talon" si cu asta se ocupa RAR... intai vopsesti moto si dupa te duci la RAR...fara nici o problema..." 1.faci programare(iti trebuie seria de la cartea moto, culoarea vehiculului detinatorul si cine se prezinta cu motorul la RAR 2.acolo completezi un formular pe care bifezi modificarea ce trebuie facuta 3.dupa ce RAR trece in josul pag pe carte noua culoare atuni te duci la politie 4.faci o fisa de inmatriculare cu viza de la primarie pt moto 5completezi cererea de inmatriculare platesti taxe (talon) dupa o zi iei si talonul nout toate astea pt culoare Starule, stiu asta ca am facut-o la VN. Intrebarea mea este daca pot face modificarea de culoare SIMULTAN cu prima inmatriculare. Adica sa fie trecuta in talon din prima si modoficarea de culoare. Sa nu ma duc de 2 ori la RAR/politie. Aceasta-i intrebarea, ca sa citez din clasici ai literaturii universale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Multumesc, baieti!Sper sa nu cobesc, dar cam asta din poze ar fi (are si hypercharger). E un baiat din Sibiu care aduce mai multe, inclusiv un Indian Chief (e si el pe bikeshop) Alte detalii aici: VTX: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...004-109113.html Indian: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-109106.html Dar apropo! Culoarea nu-mi place, o voi face negru mat. Intrebare: pot sa o vopsesc si apoi sa o inmatriculez, ca sa nu ma duc la RAR si la Politie de 2 ori? Mie mi s-au parut fantezist de ok preturile practicate de baietii din Sibiu,si din aceasta cauza i-am suspicionat de...blat,adica anunturi puse la misto...Mai pune si tu detalii dupa ce ti-o preiei de la ei...Seriozitate...etc...Am de gand sa apelez si eu...dar sunt mai Toma Necredinciosu...Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 salut, cine are de vanzare niste crashbaruri pt un vulcanel de 800 classic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) salut, eu am. Sunt astea din poza, eu nu mai am nevoie de el pt ca il fac bobber. daca te intereseaza da-mi un tel si vorbim - 0722513475- Marius salut, cine are de vanzare niste crashbaruri pt un vulcanel de 800 classic? Editat Iunie 17, 2008 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Mie mi s-au parut fantezist de ok preturile practicate de baietii din Sibiu,si din aceasta cauza i-am suspicionat de...blat,adica anunturi puse la misto...Mai pune si tu detalii dupa ce ti-o preiei de la ei...Seriozitate...etc...Am de gand sa apelez si eu...dar sunt mai Toma Necredinciosu...Ms Orice informatie relevanta va fi facuta publica. De bine sau de rau. E in interesul tutror sa-i incurajam pe cei seriosi si sa-i indepartam pe tepari. PS Cand mi-am luat Vulcanul, le-am facut o reclama desantata celor care mi l-au adus in conditii excelente, ca era sa-mi iau warn pe forum. Si pana in prezent, nu stiu sa se fi plans cineva de ei (cei doi fiind bogdan.c si Brujo Lirico). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawalin Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Vreau sa-mi fac un crashbar pentru Vulcan750. Mi-au zis baietii din Ghencea sa le aduc un model (poza) ca sa le fie mai usor cu designu si sistemul de prindere. am cautat pe ebay dar nu am gasit pentru 750 sau n-am stiut eu sa caut. any help?... daca are cineva de vanzare, ar fi si mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Orice informatie relevanta va fi facuta publica. De bine sau de rau. E in interesul tutror sa-i incurajam pe cei seriosi si sa-i indepartam pe tepari. PS Cand mi-am luat Vulcanul, le-am facut o reclama desantata celor care mi l-au adus in conditii excelente, ca era sa-mi iau warn pe forum. Si pana in prezent, nu stiu sa se fi plans cineva de ei (cei doi fiind bogdan.c si Brujo Lirico). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Starule, stiu asta ca am facut-o la VN. Intrebarea mea este daca pot face modificarea de culoare SIMULTAN cu prima inmatriculare. Adica sa fie trecuta in talon din prima si modoficarea de culoare. Sa nu ma duc de 2 ori la RAR/politie. Aceasta-i intrebarea, ca sa citez din clasici ai literaturii universale. da o poti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 putine modificari,mai urmeaza retusat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 putine modificari,mai urmeaza retusat foarte frumos oz-ule, ce tobe-s astea? apropos i-am innebunit pe toti cu drag-urile tale :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 tobele originale. si ..te suporta lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 Hihi, la tine au ajuns drag-urile alea? Pana acu le-a contabilizat lupalb, subsemnatul, vantul, oz si toi. Chiar ca fac turul tarii! sa le stapanesti sanatos! foarte frumos oz-ule, ce tobe-s astea? apropos i-am innebunit pe toti cu drag-urile tale :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nbx Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 un far pentru un vn 800 classic (cu tot cu suport) unde as putea gasi? lasati un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 un far pentru un vn 800 classic (cu tot cu suport) unde as putea gasi? lasati un PM. /index.php?...t&p=1269452 ia vezi daca o mai fi acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) tobele originale. si ..te suporta lumea? Am cativa care se uita urat dupa mine....dar deocamdata nu m-au oprit( evident politia) Hihi, la tine au ajuns drag-urile alea? Pana acu le-a contabilizat lupalb, subsemnatul, vantul, oz si toi. Chiar ca fac turul tarii! sa le stapanesti sanatos! de cand alergam eu dupa ele............ sa ma "vada" si pe mine lumea......... Editat Iunie 23, 2008 de samurai_jack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Mie mi s-au parut fantezist de ok preturile practicate de baietii din Sibiu,si din aceasta cauza i-am suspicionat de...blat,adica anunturi puse la misto...Mai pune si tu detalii dupa ce ti-o preiei de la ei...Seriozitate...etc...Am de gand sa apelez si eu...dar sunt mai Toma Necredinciosu...Ms A aparut o prima schimbare fata de conditiile initiale: eu vreau motorul pe firma, cu factura si toate alea, si mi-a spus ca, pentru asta, trebuie sa adauge TVA la diferenta dintre valoarea de vanzare si valoarea declarata in vama. Ar insemna vreo 800 euro in plus (socotelile exacte mi le va da mai tarziu). Cum pretul este inca rezonabil si i-am cerut si eu o favoare (sa-mi pastreze factura de iunie, desi tranzactia se va face in iulie), am decis sa merg mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavitzoo Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Salutare tuturor! Am o intrebare: am un vulcan 800B din 99, mi-am luat coburi si constat ca nu imi incap din cauza semnalizatoarelor spate. Are cineva idee dacar ar putea fi mutate mai spre in spate? Cam la vreo 10 cm de unde sunt acum fixate este prevazuta o gaura cu surub si ma gandesc ca nu ar fi imposibil sa mearga. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 ea zi mai clar unde vrei sa le muti. ca nu-mi dau seama unde la 10cm e gaura la vn-ul de 800... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavitzoo Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Da, cam scump la vedere. Mai scump chiar ca mine. Pune o poza cum ai stopul spate, si iti zic eu cum sa faci. Pun diseara poze cum am facut eu, bine? Multumesc pentru mesaj/. O sa incerc sa pun o poza ca ce am nu se vede foarte clar. Revin cu detalii si vorbim. Multumesc in ca o data si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 ea sa vedem ce adaptare fac baetii de ex ai putea sa-ti contruiesti din platband doua bucati cam de 10-15cm pt stanga si dreapta cu care sa prelungesti semnalizatoarele, legandu-le de ultimul surub cu care e prins ornamentul cromat al aripii spate eh, ce zici AWD, ar merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 e na las' ca-ti arat miscarea dupa ce imi montez suportii de coburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 un ghidon mai putin inalt ca la vn750 gasesc pe la careva?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tavitzoo Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Salutare tuturor si multe multumiri celor care au formulat pareri si au dat sugestii! Revin asa cum am promis cu poza si sper sa fie relativ relevanta. Dupa cum se vede pe ea, pornind de la stanga este o gaura de unde lipseste un surub dar asta nu e o problema, apoi vine gaura in care e prins spatarul pentru saua spate, apoi semnalizatorul. Dupa acesta din urma mai e o gaura disponibila inainte de a se termina bara, intre semnalizator si capatul barei mai fiind undeva la 10 cm as zice eu. Coburul nu sta lipit de bara din cauza semnalizatorului, si nici sa il aduc mai in fata nu pot pt ca nu se mai incadreaza doar pe partea plana a acesteia, vedeti ca inspre in fata ea iese inspre exterior. Intrebarea mea ar fi: cam ce solutii as avea? Una la care ma gandesc e sa mut semnalizatorul chiar in capatul barei, daca asta e posibil bineinteles, iar o alta ar fi sa il mut cu totul in alta parte, eventual sa il atasez de cadrul spatarului in dreptul stopului, adica ceva mai sus de unde e acum. Daca aveti idei, va rog mult exprimati-le! Sau daca ati avut alte solutii la indemana, de asemenea, poate ma inspir si eu. Multumesc si bafta tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 24, 2008 Autor Share Postat Iunie 24, 2008 Salutare tuturor si multe multumiri celor care au formulat pareri si au dat sugestii!Revin asa cum am promis cu poza si sper sa fie relativ relevanta. Dupa cum se vede pe ea, pornind de la stanga este o gaura de unde lipseste un surub dar asta nu e o problema, apoi vine gaura in care e prins spatarul pentru saua spate, apoi semnalizatorul. Dupa acesta din urma mai e o gaura disponibila inainte de a se termina bara, intre semnalizator si capatul barei mai fiind undeva la 10 cm as zice eu. Coburul nu sta lipit de bara din cauza semnalizatorului, si nici sa il aduc mai in fata nu pot pt ca nu se mai incadreaza doar pe partea plana a acesteia, vedeti ca inspre in fata ea iese inspre exterior. Intrebarea mea ar fi: cam ce solutii as avea? Una la care ma gandesc e sa mut semnalizatorul chiar in capatul barei, daca asta e posibil bineinteles, iar o alta ar fi sa il mut cu totul in alta parte, eventual sa il atasez de cadrul spatarului in dreptul stopului, adica ceva mai sus de unde e acum. Daca aveti idei, va rog mult exprimati-le! Sau daca ati avut alte solutii la indemana, de asemenea, poate ma inspir si eu. Multumesc si bafta tuturor! 1.lipsa suruburilor poate duce la ruperea aripii,cand ai greutate/pasager. 2.relocarea semnalizatorului presupune modif.noii gauri cat si astuparea celei vechi. 3.un sistem de coburi gen TEXAS,permite asezarea fara a obtura semnalizatorul. 4.relocarea semnalizatorului pe sissy-bar e :inestetica(se vad firele),nepractica(pozitia deranjeaza la bagajele de pe sissy-bar) 5.utilizarea unor suporti tip pt. coburi,ajuta f mult la asezarea pe motor. 6.completeaza-ti in profil,locatia&moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bujie... Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Salutare tuturor si multe multumiri celor care au formulat pareri si au dat sugestii!Revin asa cum am promis cu poza si sper sa fie relativ relevanta. Dupa cum se vede pe ea, pornind de la stanga este o gaura de unde lipseste un surub dar asta nu e o problema, apoi vine gaura in care e prins spatarul pentru saua spate, apoi semnalizatorul. Dupa acesta din urma mai e o gaura disponibila inainte de a se termina bara, intre semnalizator si capatul barei mai fiind undeva la 10 cm as zice eu. Coburul nu sta lipit de bara din cauza semnalizatorului, si nici sa il aduc mai in fata nu pot pt ca nu se mai incadreaza doar pe partea plana a acesteia, vedeti ca inspre in fata ea iese inspre exterior. Intrebarea mea ar fi: cam ce solutii as avea? Una la care ma gandesc e sa mut semnalizatorul chiar in capatul barei, daca asta e posibil bineinteles, iar o alta ar fi sa il mut cu totul in alta parte, eventual sa il atasez de cadrul spatarului in dreptul stopului, adica ceva mai sus de unde e acum. Daca aveti idei, va rog mult exprimati-le! Sau daca ati avut alte solutii la indemana, de asemenea, poate ma inspir si eu. Multumesc si bafta tuturor! noroc aceeasi problema am avut si eu ( aveam coburi iron horse - d-aia mari de 27 litri fiecare ) si in partea din spate stateau scofalciti. asa ca la recomandarea lu geo ( asa le are si el ) le-am mutat pe luminatorul de numar ( lungesti firele, le tragi pe sub aparatoare si le scoti in luminator) operatiunea dureaza putin si nu te costa nimic. uite si o poza....tre sa te uiti atent. bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.