sorinavram Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Vit 1----0 km -110 km. Nu faceti ca mine. Nu faceti ca el, ca e bugetar si la bugetari le-a facut guvernul kilometrii mai mici din cauza crizei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Mihai,vrei sa spui ca ai dus VN-ul intr-a1a pina la 110km/h?nici nu-s sigur ca merge... ai innebunit?ce ai cu bietul motor?l-ai ridicat pe-o roata? Editat Mai 29, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Mai oameni buni,si VN-ul meu s-a dus cu a-ntaia pana la 100 la ora,dar a naibii jigodie n-a vrut sa sara de-o suta! I-am dat o singura data,din simpla curiozitate,dar saraca urla la mine cat o tineau "plamanii" ca s-o las in pace! Iar despre viteza maxima,192 singur,180 cu pasager.Mentionez ca am kit de drifter (luat din greseala...),filtru K & N , tobe Vance & Hines.Nu stiu cat conteaza toate astea,unii zic ca da,altii zic ca prea putin...Iarasi mi se pare foarte ciudat faptul ca s-a dus la 192 cu a patra,iar cand i-am dat-o pe-a cincea,a dat un pic inapoi,vreo 5 km/h,aproximativ... P.S. : Pt carcotasi,sa stiti ca eram pe drum drept,pe E 85,undeva intre Buzau si Urziceni,vant usor din laterel-spate... Editat Mai 29, 2009 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) P.S. : Pt carcotasi,sa stiti ca eram pe drum drept,pe E 85,undeva intre Buzau si Urziceni,vant usor din laterel-spate... * haide, bre, acuma zi-ne si cate km ai (nemancat), ca sa fie treaba completa Editat Mai 29, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Mai oameni buni,si VN-ul meu s-a dus cu a-ntaia pana la 100 la ora,dar a naibii jigodie n-a vrut sa sara de-o suta! I-am dat o singura data,din simpla curiozitate,dar saraca urla la mine cat o tineau "plamanii" ca s-o las in pace! Iar despre viteza maxima,192 singur,180 cu pasager.Mentionez ca am kit de drifter (luat din greseala...),filtru K & N , tobe Vance & Hines.Nu stiu cat conteaza toate astea,unii zic ca da,altii zic ca prea putin...Iarasi mi se pare foarte ciudat faptul ca s-a dus la 192 cu a patra,iar cand i-am dat-o pe-a cincea,a dat un pic inapoi,vreo 5 km/h,aproximativ... P.S. : Pt carcotasi,sa stiti ca eram pe drum drept,pe E 85,undeva intre Buzau si Urziceni,vant usor din laterel-spate... Bartule, ce dracu te-ai bagat nene sa-mi tii partea, nu vezi ca transfugii astia de calaresc italience, RECTe ducatii, nu vor sa creada. Cristi, dupa ce mi-am pus hyperul si mi-a umblat Aleho in carburator, ca mi-a schimbat jicloarele, am vrut de curiozitate sa vedem cat duce. S-a dus, am vazut, am avut senzatia de iesit pistoanele, m-am linistit. Si bai Georgica, iti spuneam de 170 ala pe autostrada, in ideea in care asa cum tu ai fost entuziasmat de felul urca in viteza, asa am fost si eu entuziasmat de viteza obtinuta in intr-a intaia. Si hai sa facem acum doua polluri, unu pt mine si unu pt Bart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 * haide, bre, acuma zi-ne si cate km ai (nemancat), ca sa fie treaba completa * sorry! ...era vor ba de kg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolfman Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) Mihai,vrei sa spui ca ai dus VN-ul intr-a1a pina la 110km/h?nici nu-s sigur ca merge...ai innebunit?ce ai cu bietul motor?l-ai ridicat pe-o roata? Merge. Da' face ca toate visele. Al meu merge maxim 100 cu viteza 1, da' e mai greu ca un classic. Oricum, nu-i o idee prea buna sa faci asta de prea multe ori, dar Vulcanul chiar poate destul. De exemplu, daca ma apuca nebunia, schimba asa: 1: 0-60(70) 2: 60-90(100) 3: 90-120 4: 120-150 5: 150-170 (top speed ever achieved by my bike) E drept ca nu i-am dat in halul asta decat de 2 ori, si nu mi-a placut cum se simtea. In general schimba asa: 1: 0-40 2: 40-60 3: 60-80 (90 sau 100 uneori) 4: 80-120 5: 120-140 (cruising speed) Editat Mai 30, 2009 de Wolfman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Bartule, ce dracu te-ai bagat nene sa-mi tii partea, nu vezi ca transfugii astia de calaresc italience, RECTe ducatii, nu vor sa creada. Mai Mihai,daca asta-i adevarul,ce era sa fac?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) * haide, bre, acuma zi-ne si cate km ai (nemancat), ca sa fie treaba completa 80 de kile am! Ce am mai uitat sa precizez,eu ii dau sa "pape" doar benzina de la Rompetrol,Alto 101,asta in afara de portia de jaratic din fiecare dimineata! Chiar vroiam sa ii intreb pe cei mai priceputi in domeniu,benzina asta ii face bine ori ba motorului?Mie clar imi trage mai bine,e mai sprintena la demaraj,si mareste si viteza de top.Dar niste amici,tot motociclisti,mi-au zis ca fiind mai uscata,nu stiu ce le face pistoanelor.iar astfel scurteaza viata motorului,pe cand altii mi-au spus ca-i clar cea mai buna de pe piata,pt ca are si nu stiu ce aditivi in ea care ar ajuta si proteja...ceva pe-acolo... Editat Mai 30, 2009 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 voi va plictisiti rau pe aici . care e al mai al de parca suntem la topicul de vitezane.totusi dracia de vn duce bine bre. Mihai, nu i-am dat azi in a intaia 100, atat dara i-am dat o repriza de 180 cu pasager si coburi si se tine bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Ba, io nu i-am dat 180, mi-e tarsa cu roata aia fata. Vaz ca inca nu te-ai linistit cu vitezele astea, acum, pac alta amenda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Mihai, eram si eu cu el si pot sa iti spun ca nu s-a dus prea mult cu ea in 180, ca s-a terminat autostrada... Glumeam, bineinteles. Doar vreo 50 km... Bine, bine, maxim 5 km... Gizas, ce uameni... Dar parca incepuse sa scoata niscaiva fum albastrui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 ea zi legionarea, aseara erai matale sau nu erai matale pe autostrada cand am trecut cu masina pe langa tine si-am pornit avariile? te urma o fatuca cu pletele in vant pe motoreta ei. cine sa fie ea oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Mai, avariile nu le-am observat sau vreun semn de la vreo masina, ca uitasem sa imi pun ochelarii de soare si ma rupea la ochi soarele. Booboo era, ma, fatuca de pe motorul din spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 prin urmare matale erai. nu m-am inselat. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Ma, daca motorul care l-ai vazut avea un cort cu husa maro legat pe sissy bar deasupra numarului, 2 coburi, pasagera cu geaca alb-rosu-albastru, tank-bag, eu la ghidon, nu te-ai inselat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 cam asa arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salve vlucanisti! Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton. N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ) Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat. Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura. Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800. Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura. E gigea! Trage de rupe pamantu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 nu se compara vn800 cu viroaga... nu merge comparatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salve vlucanisti!Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton. N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ) Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat. Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura. Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800. Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura. E gigea! Trage de rupe pamantu'! Sa-l stapanesti sanatos !... Frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 frumos exemplar ,sa ai noroc de el si sa il modifici frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) nu se compara vn800 cu viroaga... nu merge comparatia... sa stii... ma gandeam ieri pe drum...."daca asta trage asa, cum o trage unu de 1500?" dar sincer, nu-mi trebe mai mult + ca pentru mersul combinat (oras+afara) este arhisuficient asta... merge si la munca, si la munte si touring pana 600 km/zi. Sa-l stapanesti sanatos !... Frumos ! Merci! PS: ca tot era faza cu schimbatul vitezelor... sa dai a-5-a sub 80 km/h e pacat... PSS: Tre' sa chiuretez tobele. frumos exemplar ,sa ai noroc de el si sa il modifici frumos merci! in timp vor veni si modificarile...ca se preteaza la asa ceva Editat Iunie 2, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Cu al meu kawa eram cu pasager, in drum spre Sibiu; pe la 130 in viteza a 4 a mi-a sarit ( neutru ).... fiind in depasirea unui tir pe valea Oltului, si i-am dat repede a 5 a... speriat am fost dupa... Nu mai imi aduc bine aminte dar mai mult de 150 nu am putut merge... era prea usor; a fost chinuiala pe mine sa ma pot tine dupa 2 harleysti ... usor ca si greutate... parca ma lua vantu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) salve vlucanisti!Ieri dimineata mi-a ajuns mobroiul in Bucuresti... a prnit la prima apasare de buton. N-are nicio zgarietura, nicio indoitura, motorul merge brici (abia il auzi ca e pornit ) Mi-am luat liber si pana la ora 5 seara era deja inmatriculat. Dupa ce-am gresat lantu' si-am montat nr, pe la 7 jumate eram pe DN3, la o tura. Ce sa zic, alta viata nene, diferenta mare de la Viroaga 535 la VN800. Pe autostrada nu i-am dat mai mult de 150 ca inca n-am apucat sa-i schimb uleiul. Nu trage stanga-dreapta, nu baraie nu troscaie nu bate, nu tremura. E gigea! Trage de rupe pamantu'! * bravo, bre! sa stapanesti sanatos "trotineta" (e o vorba de alint, nu de hula, taica-miu asa le zice la toate: trotinete ). arata si, din vorbe, se duce bine. ma bucur sa vad inca un om fericit a la votre! Editat Iunie 2, 2009 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) sa stii...ma gandeam ieri pe drum...."daca asta trage asa, cum o trage unu de 1500?" dar sincer, nu-mi trebe mai mult + ca pentru mersul combinat (oras+afara) este arhisuficient asta... merge si la munca, si la munte si touring pana 600 km/zi. Merci! PS: ca tot era faza cu schimbatul vitezelor... sa dai a-5-a sub 80 km/h e pacat... PSS: Tre' sa chiuretez tobele. merci! in timp vor veni si modificarile...ca se preteaza la asa ceva n-ai treaba cu vulcanu la numarul ala de km. te duce fara greturi. si intr-adevar e un motor care se preteaza la oras la fel de bine ca la mersul in afara. vezi ce faci, da' ai exemple pe forum pe-aici de la baetii care au modificat tobele de fabrica... mai bine strangi un ban si cumperi unele facute de alde Vance, etc... L.E. Sa-l stapanesti sanatos! Editat Iunie 2, 2009 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.