morpheus Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Cauta-l bine sa nu patesti cum a patit un amic care avea cuzinetii din tabla de conserva si iti dai seama ce-a iesit in bietul motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) A schimbat cineva semeringurile acasa la furca fata la VN 750,e ceva deosebit la treaba asta,sau trebe ceva scule speciale? Editat Martie 28, 2011 de Dnepr&Sidecar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 A schimbat cineva semeringurile acasa la furca fata la VN 750,e ceva deosebit la treaba asta,sau trebe ceva scule speciale? Nu-i nimic special, ar fi cacaturile astea de scule, dar se poate si fara ele... Vezi ca era si manualul pe la oferte de manuale de reparatii, pt mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Imi pun nr. lateral la vulcan 1500 clasic si as vrea sa stiu cam cat e diametrul axului la roata spate,sa stiu ce gaura sa dau. Defapt ma duc sa masor,dar daca stiti careva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 A sosit timpul sa vand "iubita" De vanzare Vulcan 1500 bobberit Gasiti toate datele necesare sub acest link. Stau la dispozitie pentru orice intrebare. Chiar nimeni? Haideti ca reduc pretul la 5700 EUR!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 (editat) M-a ramas prin ograda dupa ce am dat Drifterul un fender guard negru Ledrie, care cred ca merge si la 1500Classic si la 800Drifter. Are mici semne de purtare, dar mici. Cine-l vrea sa faca o strigare pe P.M. si negociem. Editat Aprilie 4, 2011 de AndreiShadow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Salut oameni buni ! Am un prieten care vrea sa-si cumpere un Vulkan 750 din 91, la 2000 euro.Arata bine, motorul nu are batai sau alte zgomote dubioase.Intrebarile mele sunt : pretul este ok? La ce probleme s-ar putea astepta dupa ce cumpara motocicleta?Adica ce probleme frecvente se ivesc la acest tip de Vulkan.De exemplu la Virago este releu de incarcare o problema frecventa...Merci . Editat Aprilie 8, 2011 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Eu unul sunt sigur ca la banii astia, la voi in zona Clujului, gaseste un VN 800 care este mult mai nou in primul rand. Asta in cazul in care nu isi doreste neaparat de 750. Parerea mea... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Chiar nimeni? Haideti ca reduc pretul la 5700 EUR!! pai daca scap de asta intimp util...rezolvam problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Vulcan 800 fabricatie 96' 36000km,consumabile schimbate,arata si functioneaza f.bine,inmatriculat.2500 euroi neg. Tel;0724117666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salutare, banuiesc ca s-a mai scris de multe ori pe acest forum, dar chiar nu am timp sa ma uit asa ca va intreb; trebuie sa schimb uleiul unui vn800a cu tot cu filtru si vreau sa stiu cat ulei se baga ....si cam ce ulei bagati voi?? Oricum, si alte sfaturi de orice natura sunt bine venite. P.S. Deja am facut peste 500km si sunt multumit de ea (cat timp nu te grabesti ) ), e o bijuterie, mai grav e ca nu-i a mea ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Noroc! Din moment ce s-a mai scris ce vrei tu sa stii ai putea sa ne-arati cu respect, mai ales in aceasta sectiune a forumului si sa folosesti functia search pentru a afla cat ulei se pune la un VN800A/B Drifter, etc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorcycles_die Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salutare, banuiesc ca s-a mai scris de multe ori pe acest forum, dar chiar nu am timp sa ma uit asa ca va intreb; trebuie sa schimb uleiul unui vn800a cu tot cu filtru si vreau sa stiu cat ulei se baga ....si cam ce ulei bagati voi?? Oricum, si alte sfaturi de orice natura sunt bine venite. P.S. Deja am facut peste 500km si sunt multumit de ea (cat timp nu te grabesti ) ), e o bijuterie, mai grav e ca nu-i a mea ( Conform cartii tehnice pe care o am: 2700 ml pentru schimb fara filtru de ulei 2900 ml pentru schimb cu filtru de ulei 3200 ml daca este gol (probabil motorul nou nout ca altceva eu nu inteleg). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 mi s-a dus rulmentul pe fata la vn 1500 classic.stiti careva ce fel tre sa-mi pun,o serie sau ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 mi s-a dus rulmentul pe fata la vn 1500 classic.stiti careva ce fel tre sa-mi pun,o serie sau ceva? Citeste pe el ce serie are, stiam ca-i din 4 cifre.Apoi cauti rulmentul dupa serie, era parca pe camasa inferioara.Eu am gasit pt roata spate, la un magazin de utilaje agricole si m-a costat vreo 6 Ron, bucata. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 so, sa spun bine v-am gasit iata noua achizitie: VN800a din 1995; nu-i ea impecabila, ca o fost relativ ieftina (2100 Euro), da cred ca am vreme destula sa mai pun la punct. incep azi cu un schimb de ulei, un curatat de lant si o verificare sumara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Bine ai venit printre noi ! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai multi km . Ai cumparat-o la un pret foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 multumesc, da intr-adevar pretul este unul bun, sa speram ca si ea se va ridica la asteptari ca si plan pentru iarna am sa o fac neagra, si parca as inclina spre un ghidon standard aici poate ma si ajuta cineva cu o recomandare: ma intereseaza sa fie comod, aspectul mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Ghidonul original este destul de comod , insa eu l-am schimbat din cauza aspectului . Ghidonul original este mai inalt dar cu raisere mici...si al tau este scurt dar cu raisere inalte...deci nu cred ca va diferii de al tau ca si ergonomie fiind cam pe la aceasi inaltime si pare ca si la latime. Duminica am probat vulcanul clasic al unui prieten, si mi s-a parut comod ghidonul , fiind mai scurt la inaltime si parca mai lat . Avantajul ghidonului inalt este ca poti din raisere sa-l dai mai inapoi sau mai in fata precum iti este tie mai comod . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 hmmm aici cred ca ai dreptate ar trebui facuta o comparatie cu motoarele unu langa altul, si apoi decis merci de sfat. si prima problema: mai da rateuri din cand in cand, scurte si doar dupa o frana de motor. ceva idei? presupun carburatia putin dereglata, tinand cont de faptul ca motorul a stat pe langa un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Rateuri la decelerare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 nu, la decelerare e totul ok, rateul apare cand ii dau gaz dupa decelerare si dimineata la pornire mai face figuri pana se incalzeste, in sensul ca daca trag de gaz vrea sa moara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) Dimineata cat e rece daca bagi socul complet e normal sa dea in nas. Dupa ce o pornesti cu socul tras, il bagi jumate si pleci. Se incalzeste si-apoi il bagi de tot. Nu mai da in nas. Mie nu-mi suna ce zici tu a vreo problema, ci mai degraba e o descriere a comportamentului motorului dupa decelerare. Acumularile de gaze nearse dupa decelerare din evacuare sunt aprinse de temperatura crescuta a gazelor aparute in urma accelerarii, deci relax, daca pui esapament modificat le vei auzi si mai rau Mie imi place tare mult zgomotul ala Editat Aprilie 21, 2011 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) mi-a trecut si asta prin cap, da am zis totusi sa fiu precaut, nefiind obisnuit cu v2-uri si am uitat sa mentionez ca rateul ala il simt si-n filtrul de aer, deci nu cred sa fie doar in evacuare socul tre sa-l rezolv, nu sta tras, tre sa-l tin eu si-i cam incomod sa stau cu el 10 minute, langa motor oricum azi are programare la schimb de ulei, curatat si uns lant si o verificare amanuntita la tot ce-i trece mecanicului prin cap spar sa nu avem surprize Editat Aprilie 21, 2011 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 @ raduprint01: daca tot iesti asa mandru de Vulcanetele ala...schimba si tu,poza de la profil ...si,apropo,se scrie "KAWASAKI"...Daca vrei sa vezi un Vulcan ca al tau,super-aranjat (are si tobe after-market,si hyper-charger),ia legatura cu @mihai_prd.Poate sa-ti mai dea niste sfaturi,avand acelasi model de VN-u,care-i mai rar,pe la noi. Scuze,sper sa nu te superi pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.