Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

A schimbat cineva semeringurile acasa la furca fata la VN 750,e ceva deosebit la treaba asta,sau trebe ceva scule speciale?

Editat de Dnepr&Sidecar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva semeringurile acasa la furca fata la VN 750,e ceva deosebit la treaba asta,sau trebe ceva scule speciale?

 

Nu-i nimic special, ar fi cacaturile astea de scule, dar se poate si fara ele...

 

 

Vezi ca era si manualul pe la oferte de manuale de reparatii, pt mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a ramas prin ograda dupa ce am dat Drifterul un fender guard negru Ledrie, care cred ca merge si la 1500Classic si la 800Drifter. Are mici semne de purtare, dar mici.

Cine-l vrea sa faca o strigare pe P.M. si negociem.

post-3102-1301895781_thumb.jpg

post-3102-1301895801_thumb.jpg

Editat de AndreiShadow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Salut oameni buni ! Am un prieten care vrea sa-si cumpere un Vulkan 750 din 91, la 2000 euro.Arata bine, motorul nu are batai sau alte zgomote dubioase.Intrebarile mele sunt : pretul este ok? La ce probleme s-ar putea astepta dupa ce cumpara motocicleta?Adica ce probleme frecvente se ivesc la acest tip de Vulkan.De exemplu la Virago este releu de incarcare o problema frecventa...Merci . :bounce: Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, banuiesc ca s-a mai scris de multe ori pe acest forum, dar chiar nu am timp sa ma uit asa ca va intreb; trebuie sa schimb uleiul unui vn800a cu tot cu filtru si vreau sa stiu cat ulei se baga ....si cam ce ulei bagati voi?? Oricum, si alte sfaturi de orice natura sunt bine venite.

P.S. Deja am facut peste 500km si sunt multumit de ea (cat timp nu te grabesti :laugh:) ), e o bijuterie, mai grav e ca nu-i a mea :bounce:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc! Din moment ce s-a mai scris ce vrei tu sa stii ai putea sa ne-arati cu respect, mai ales in aceasta sectiune a forumului si sa folosesti functia search pentru a afla cat ulei se pune la un VN800A/B Drifter, etc.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, banuiesc ca s-a mai scris de multe ori pe acest forum, dar chiar nu am timp sa ma uit asa ca va intreb; trebuie sa schimb uleiul unui vn800a cu tot cu filtru si vreau sa stiu cat ulei se baga ....si cam ce ulei bagati voi?? Oricum, si alte sfaturi de orice natura sunt bine venite.

P.S. Deja am facut peste 500km si sunt multumit de ea (cat timp nu te grabesti :D) ), e o bijuterie, mai grav e ca nu-i a mea ;)(

Conform cartii tehnice pe care o am:

2700 ml pentru schimb fara filtru de ulei

2900 ml pentru schimb cu filtru de ulei

3200 ml daca este gol (probabil motorul nou nout ca altceva eu nu inteleg).

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a dus rulmentul pe fata la vn 1500 classic.stiti careva ce fel tre sa-mi pun,o serie sau ceva?

Citeste pe el ce serie are, stiam ca-i din 4 cifre.Apoi cauti rulmentul dupa serie, era parca pe camasa inferioara.Eu am gasit pt roata spate, la un magazin de utilaje agricole si m-a costat vreo 6 Ron, bucata.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so, sa spun bine v-am gasit :(

iata noua achizitie:

VN800a din 1995; nu-i ea impecabila, ca o fost relativ ieftina (2100 Euro), da cred ca am vreme destula sa mai pun la punct.

incep azi cu un schimb de ulei, un curatat de lant si o verificare sumara.

post-43929-1303287420_thumb.jpg

post-43929-1303287426_thumb.jpg

post-43929-1303287432_thumb.jpg

post-43929-1303287438_thumb.jpg

post-43929-1303287446_thumb.jpg

post-43929-1303287453_thumb.jpg

post-43929-1303287465_thumb.jpg

post-43929-1303287472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc,

da intr-adevar pretul este unul bun, sa speram ca si ea se va ridica la asteptari :(

ca si plan pentru iarna am sa o fac neagra, si parca as inclina spre un ghidon standard

aici poate ma si ajuta cineva cu o recomandare: ma intereseaza sa fie comod, aspectul mai putin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul original este destul de comod , insa eu l-am schimbat din cauza aspectului . Ghidonul original este mai inalt dar cu raisere mici...si al tau este scurt dar cu raisere inalte...deci nu cred ca va diferii de al tau ca si ergonomie fiind cam pe la aceasi inaltime si pare ca si la latime. Duminica am probat vulcanul clasic al unui prieten, si mi s-a parut comod ghidonul , fiind mai scurt la inaltime si parca mai lat . Avantajul ghidonului inalt este ca poti din raisere sa-l dai mai inapoi sau mai in fata precum iti este tie mai comod .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

aici cred ca ai dreptate :(

ar trebui facuta o comparatie cu motoarele unu langa altul, si apoi decis

merci de sfat.

si prima problema: mai da rateuri din cand in cand, scurte si doar dupa o frana de motor.

ceva idei?

presupun carburatia putin dereglata, tinand cont de faptul ca motorul a stat pe langa un an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata cat e rece daca bagi socul complet e normal sa dea in nas. Dupa ce o pornesti cu socul tras, il bagi jumate si pleci. Se incalzeste si-apoi il bagi de tot. Nu mai da in nas.

 

Mie nu-mi suna ce zici tu a vreo problema, ci mai degraba e o descriere a comportamentului motorului dupa decelerare.

Acumularile de gaze nearse dupa decelerare din evacuare sunt aprinse de temperatura crescuta a gazelor aparute in urma accelerarii, deci relax, daca pui esapament modificat le vei auzi si mai rau :(

 

Mie imi place tare mult zgomotul ala :D

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a trecut si asta prin cap, da am zis totusi sa fiu precaut, nefiind obisnuit cu v2-uri

si am uitat sa mentionez ca rateul ala il simt si-n filtrul de aer, deci nu cred sa fie doar in evacuare

socul tre sa-l rezolv, nu sta tras, tre sa-l tin eu

si-i cam incomod sa stau cu el 10 minute, langa motor :D

oricum azi are programare la schimb de ulei, curatat si uns lant si o verificare amanuntita la tot ce-i trece mecanicului prin cap

spar sa nu avem surprize :(

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ raduprint01: :( daca tot iesti asa mandru de Vulcanetele ala...schimba si tu,poza de la profil :D ...si,apropo,se scrie "KAWASAKI"...Daca vrei sa vezi un Vulcan ca al tau,super-aranjat (are si tobe after-market,si hyper-charger),ia legatura cu @mihai_prd.Poate sa-ti mai dea niste sfaturi,avand acelasi model de VN-u,care-i mai rar,pe la noi. Scuze,sper sa nu te superi pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...