Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

800A, CR8EIX.

Ar trebui sa se simta diferenta, daca ai carburatorul bine reglat. Si eu tot A am (cel putin in acte, pt ca de fapt este transformat in Classic si bobber-it), i-am pus CR8EIX acum vreo luna si s-a simtit ceva diferenta. Am inteles de unde le-am luat ca bujia cu Iridium daca se uda cu benzina cica s-ar usca foarte greu. La mine merg bine (pana acum)... :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta am simtit acum 3 ani, cand i-am montat hypercherger si tobe Vance and Hines. Probabil bujiile ma vor ajuta doar la pornirea cu 0,5 s mai devreme si consum mai mic mixt, ca in oras nu prea am cum sa ies cu un consum mic, cateodata fac pe cate un Rossi mai grasut. :)

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de pornire, am avut o surpriza placuta aseara

pana sa-mi curat si reglez carburatorul, ma chinuiam ceva cu pornirea, da aseara, pe ploaie, frig si dupa ce o stat motorul o saptamana nepornit, o luat-o instant, si n-o dat nici un semn sa moara

o sa verific si eu bujiile, omu' de la care am luat-o cica a pus noi, da ma indoiesc sa fi dat banii pe iridium

mihai, consumul cum s-a modificat dupa hypercharger?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa se simta diferenta, daca ai carburatorul bine reglat. Si eu tot A am (cel putin in acte, pt ca de fapt este transformat in Classic si bobber-it), i-am pus CR8EIX acum vreo luna si s-a simtit ceva diferenta. Am inteles de unde le-am luat ca bujia cu Iridium daca se uda cu benzina cica s-ar usca foarte greu. La mine merg bine (pana acum)... :bike-037:

Eu am de doi ani bujii cu Iridium si n-am avut nici un fel de probleme cu ele,ba dimpotriva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar oare in cazul asta nu va aparea bataia de care zicea Bart?

ca asta chiar e varianta ieftina :blbl:

 

Eu am tobe Marving , care insa nu erau de vulcan, asa ca fostu proprietar le-a taiat si le-a folosit tot ca finale , sudandu-le in continuare la tobele originale . Nu se aude nici o bataie...

Singrul dezavantaj ce l-am observat este, ca tobele originale sunt sugrumate la iesirea din motor , si asfel ai o limitare fizica fata de tobele aftermarket . In mod normal cu tobe aftermarket castigi 1-2 caluti...asa cu sugrumarea asta am castigat doar sunet si atat . Probabil tobele originale sunt sugrumate pt a scoate un consum mai mic .

 

Legat de Hypercharger...am mai intrebat si eu cum este cu consumul. Mi s-a raspuns ca va creste consumul cu circa 1 litru/100 km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil tobele originale sunt sugrumate pt a scoate un consum mai mic .

Ma credeti ori ba,cu tobele aftermarket Vance & Hines mi s-a micsorat consumul cu aprox jumatate de litru la suta,daca nu mai bine.Explicatia,n-o stiu exact... :what:

Dezavantajul principal:stau la bloc,vecinii au masini,masinile au alarme... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit exact acelasi lucru la speed:

cu toba stock consumul cu app. 1 litru mai mare, cuplu mai mic in ture joase (asta e cel mai ciudat) si relantiul cu 3-400 de ture mai jos

deci o toba stock este restrictiva intr-adevar

inca stau in dubii daca o sa imi convina sunetul tobelor aftermarket (ca de placut sigur da), tocmai din cauza domiciliului :)

folosesc motorul des si de multe ori ajung tarziu acasa, si parcez intr-o curte interioara cu rezonanta incredibila..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci ca mine...cand o tineam chiar sub balcon, o impingeam pana la strada ca sa nu-mi pun vecinii in cap . Prefer oricand sa imping la motor decat sa am tobe stock :laugh: . Am pus odata niste tobe mai silentioase ( oricum tot aftermarcket insa nu atat de zgomotoase ca ale mele )ca ma respinsese la ITP...si nu-mi doresc sa mai fiu nevoit sa mai revin vreodata la ceva mai silentios .

Uite , swartz muller are niste tobe interesante ce au un silencer in capat ce poate pus/demontat foarte usor . Poti cauta ceva asemanator...Si cu silencer-ul montat se aud destul de frumos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de oferta, da deocamdata am de schimbat cauciucuri si alte chestii mai urgente pe la motor

si as vrea, in masura posibilitatilor, sa-mi pastrez si tobele originale

ma gandesc la o varianta cu finale custom, sa vad ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa gandeam si eu cand aveam Drifter-ul. Acum, sincer, mi s-a cam schimbat optica. Aveam V&H - urile Longshots si eram foarte incantat de cum ragea bivolitza si imi venea sa-i scuip pe aia cu copii care sareau din fata mea printre blocuri, tragandu-si odrasla de mana cu tot cu galetusha si lopetzele si spunandu-mi cate ceva....sau de aia care ieseau la geam in pijama sau neglige la blocul unde aveam garaj si ma faceau in toate felurile chiar daca impingeam 320 kg pe o panta de garaj in sus... :rusinica: :rusinica: :rusinica: Ma alerga si cel mai bland caine maidanez stresat de decibelii din tzevi. Gasesc ca daca locuiesti intr-o urbe pe care o vrei mai civilizata si mai linistita ar trebui sa te gandesti bine inainte sa iti pui mitraliere pe motocicleta. La drum lung se schimba putin treaba, desi ii vezi si pe cei de la sate care stau pe banca din poarta cum se uita la tine ca la factor cand vine pensia.

Cred ca o solutie ar fi un esapament care suna elegant, care creste performantele motorului si il ajuta combinat cu un hipercharger sau cu power comander daca este cazul si care sa cante bine, nu neaparat sa sperii babele care vin de la tamaiat. Nu ii mai inteleg pe cei ce-si pun tzevi goale care arata arse si care dau rateuri ca la balamuc, pe speed-erii cu niste gunoaie de finale care te fac sa sari din scaun si care isi forjeaza in ture maxime motocicletele pe STRADA. Mi se pare ceva frustrant la fel ca muzicile care bubuie din anumite mashini, fara sa fac diferenta ca sunt geamparale, manele, house sau metale grele. Precum cainele vecinilor care latra de-ti vine sa-i dai sapun.

Cand sunt decibeli mult prea multi risti sa deranjezi :scratch: Sau am eu ceva....... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de oferta, da deocamdata am de schimbat cauciucuri si alte chestii mai urgente pe la motor

si as vrea, in masura posibilitatilor, sa-mi pastrez si tobele originale

ma gandesc la o varianta cu finale custom, sa vad ce si cum

 

 

salut,tu stock ai 140/16" pe spate,da?

nu vrei un Dunlop 404 de 150/16",nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,tu stock ai 140/16" pe spate,da?

nu vrei un Dunlop 404 de 150/16",nou?

salut,

ba l-as vrea, da depinde ce pot negocia cu nevasta, ca inca nu era in plan

cam cat ar fi schimbul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze,nu m-am facut inteles...

am vazut ca ai scris mai sus ca nu te bagi la customizari pt ca trebuie sa-ti iei gume mai intii,asa ca iti ofer spre vinzare D404 pt spate,noua....100euro....nu la schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze,nu m-am facut inteles...

am vazut ca ai scris mai sus ca nu te bagi la customizari pt ca trebuie sa-ti iei gume mai intii,asa ca iti ofer spre vinzare D404 pt spate,noua....100euro....nu la schimb.

 

ba te-ai facut facut foarte bine inteles, cand ziceam de schimb ma refeream la bani :P

te anunt daca il pot lua acum

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat sambata lichidul de frana, diferenta enorma :)

si aveam probleme cu pornirea, suna releul ca toti dracii si cateodata nu voia sa porneasca. Prin eliminare, am ajuns la concluzia ca releul nu avea nici o problema, in schimb butonul de pornire are un arc care in momentul apasarii trebuie sa inchida un circuit, si era putin oxidat.

L-am curatat si merge impecabil, si o fost gratis :)

poate va e de folos informatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am un vulcan de 800cc clasic din 98. Cumva, la spalatorie sau pe drum am pierdut unul din dopurile de la cadru. Este vorba de unul din cele doua dopuri de cauciuc de aprox 3cm in diametru aflate la jumatatea cadrului de-o parte si de alta , jos in zona de mijloc a cadrului.

Va rog daca stiti sa-mi spuneti de unde as putea cumpara asa ceva, sau daca intamplarea face ca un posesor de vulcan sa aiba de vanzare asa ceva.

 

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! am mai postat acum ceva vreme si mai postez si acum in vederea de a vinde Dragpipes-urile pe care le-am avut pe vulcan, se potrivesc pe vn 400-800.(sunt cele care s-au tot vandut pe forum) din pacate nu am mai avut timp sa mai intru pe forum sa mai urmaresc topicul , le vand cu cat le-am luat 350 lei, se pot vedea si proba (pe motocicleta voastra)in Ploiesti, tel: 0724537523 - Cosmin. Numai bine

post-16980-0-37184600-1306425220_thumb.jpg

post-16980-0-48576700-1306425232_thumb.jpg

post-16980-0-87653900-1306425272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...