Csaky Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 mi se alimenteaza vn ul de 1500 cu prea multa benzina zic eu,prima oara dupa tura de azi,la intoarcere am crezut ca din cauza benzinei,pt ca de la benzinaria aia am mai patit-o sa nu-mi traga si sa-mi puste in tobe,dar nu cred,brusc,pufaie pe unde trage aer,adica pe dreapta,nu are putere,pusca,m-am uitat inauntru acolo si are scanteie sau chiar flacara cand rabufneste la cuiul pontor si am observat ca daca trag socul se opreste,se ineaca,nu stiu,ceva membrana?trebuie reglat carburatorul?impuscaturile astea nu stiu ,fisele,bujiile is aproape noi,e ceva legat de aer-benzina.s-o fi blocat plutitorul intr-o pozitie? adevarul ca aproape de o luna mi-am facut ceva tobe si omul ala nu le a facut aiurea,am incredere,a facut la multe motoare,le calculeaza,cu filtre ,nu cred ca din cauza tobelor noi doar mergea brici .daca ati patit careva ,dati-mi un sfat ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorcycles_die Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 mi se alimenteaza vn ul de 1500 cu prea multa benzina zic eu,prima oara dupa tura de azi,la intoarcere am crezut ca din cauza benzinei,pt ca de la benzinaria aia am mai patit-o sa nu-mi traga si sa-mi puste in tobe,dar nu cred,brusc,pufaie pe unde trage aer,adica pe dreapta,nu are putere,pusca,m-am uitat inauntru acolo si are scanteie sau chiar flacara cand rabufneste la cuiul pontor si am observat ca daca trag socul se opreste,se ineaca,nu stiu,ceva membrana?trebuie reglat carburatorul?impuscaturile astea nu stiu ,fisele,bujiile is aproape noi,e ceva legat de aer-benzina.s-o fi blocat plutitorul intr-o pozitie? adevarul ca aproape de o luna mi-am facut ceva tobe si omul ala nu le a facut aiurea,am incredere,a facut la multe motoare,le calculeaza,cu filtre ,nu cred ca din cauza tobelor noi doar mergea brici .daca ati patit careva ,dati-mi un sfat ms! curata carburatorul cred ca asta ar putea fi prima problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) daca ati modificat careva tobe stock de motor ca al meu, mi-ar prinde bine niste sfaturi, ca momentan n-am bani de custom Am gaurit la doua VN-uri tobele originale,iar dupa operatiune se auzea o tacaneala stresanta rau de cate ori deceleram.Si a mai patit si alt prieten de-al meu,tot cu VN,aceeasi problema.Sa fi fost o simpla coincidenta si sa nu fi fost sunetul ala din cauza tobelor,imi vine greu sa cred...Cert este ca dupa ce ne-am pus tobe after-market pe motoare,zgomotul ciudat a disparut. Sfatul meu e sa lasi tobele stock in pace si sa cauti ceva custom,poate la mana a a doua gasesti ceva mai ieftin.Si oricum,nu strica sa ai originalele intacte in curte,in cazul in care isi vor lua "organele statului" decibelmetru sa ai solutia de rezerva la indemana! Editat Aprilie 29, 2011 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 hmmm si eu tocmai ma gandeam sa mi le gauresc originalele da daca la 2 ati patit aceeasi chestie, ii destul de nasol eu nu prea ma obisnuiesc cu zgomotele suspecte, tre sa fie totul ok la motor nu mai aveti vreunul din seturile alea gaurite, sa fac o proba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) O varianta ieftina este sa cumperi finalele de la Louis, sunt ieftine circa 49 euro bucata si puse de la jumatatea tobelor originale. Se prind cu coliere dar poti foarte usor si sa le sudezi in continuare. Un prieten a facut asta pe un dragstar 1100 si se auzeau foarte bine. Editat Aprilie 29, 2011 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 dar oare in cazul asta nu va aparea bataia de care zicea Bart? ca asta chiar e varianta ieftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 hmmmsi eu tocmai ma gandeam sa mi le gauresc originalele da daca la 2 ati patit aceeasi chestie, ii destul de nasol eu nu prea ma obisnuiesc cu zgomotele suspecte, tre sa fie totul ok la motor nu mai aveti vreunul din seturile alea gaurite, sa fac o proba? Cred ca mai avem o pereche,in vreun pod.Daca vrei sa vii in Buzau sa le probezi,da un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 pai gasim un we in care sa fiti si voi prin zina si le-as trage o proba macar stiu o treaba, inainte sa le stric pe astea multam fain am facut un drum bucuresti-cluj si retur, consum cam 4,3% ii bine au ba? mers cam 100 pe autostrada, si 80-90 in rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 E f. bine. Ideal ar fi 1l/100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 poate la taica-meu, cu scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 poate nu vad eu bine, dar vn-ul asta de 1500 are cui de tractare la aripa spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 are, si un ditamai suportul pentru el, oribil ma gandeam si eu la o remorca pentru animal, ca tot fac cluj-bucuresti, da fara sa se vada suportul in asa hal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Mi-am comandat la Cesar bujii cu iridium, sunt curios daca o erupe vulcanetele mai cu spor acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Mi-am comandat la Cesar bujii cu iridium, sunt curios daca o erupe vulcanetele mai cu spor acum. Ce Vulcan ai si ce bujii ai comandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 800A, CR8EIX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 800A, CR8EIX. Ar trebui sa se simta diferenta, daca ai carburatorul bine reglat. Si eu tot A am (cel putin in acte, pt ca de fapt este transformat in Classic si bobber-it), i-am pus CR8EIX acum vreo luna si s-a simtit ceva diferenta. Am inteles de unde le-am luat ca bujia cu Iridium daca se uda cu benzina cica s-ar usca foarte greu. La mine merg bine (pana acum)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Diferenta am simtit acum 3 ani, cand i-am montat hypercherger si tobe Vance and Hines. Probabil bujiile ma vor ajuta doar la pornirea cu 0,5 s mai devreme si consum mai mic mixt, ca in oras nu prea am cum sa ies cu un consum mic, cateodata fac pe cate un Rossi mai grasut. Editat Mai 9, 2011 de mihai_prd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 apropo de pornire, am avut o surpriza placuta aseara pana sa-mi curat si reglez carburatorul, ma chinuiam ceva cu pornirea, da aseara, pe ploaie, frig si dupa ce o stat motorul o saptamana nepornit, o luat-o instant, si n-o dat nici un semn sa moara o sa verific si eu bujiile, omu' de la care am luat-o cica a pus noi, da ma indoiesc sa fi dat banii pe iridium mihai, consumul cum s-a modificat dupa hypercharger? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Ar trebui sa se simta diferenta, daca ai carburatorul bine reglat. Si eu tot A am (cel putin in acte, pt ca de fapt este transformat in Classic si bobber-it), i-am pus CR8EIX acum vreo luna si s-a simtit ceva diferenta. Am inteles de unde le-am luat ca bujia cu Iridium daca se uda cu benzina cica s-ar usca foarte greu. La mine merg bine (pana acum)... Eu am de doi ani bujii cu Iridium si n-am avut nici un fel de probleme cu ele,ba dimpotriva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 dar oare in cazul asta nu va aparea bataia de care zicea Bart? ca asta chiar e varianta ieftina Eu am tobe Marving , care insa nu erau de vulcan, asa ca fostu proprietar le-a taiat si le-a folosit tot ca finale , sudandu-le in continuare la tobele originale . Nu se aude nici o bataie... Singrul dezavantaj ce l-am observat este, ca tobele originale sunt sugrumate la iesirea din motor , si asfel ai o limitare fizica fata de tobele aftermarket . In mod normal cu tobe aftermarket castigi 1-2 caluti...asa cu sugrumarea asta am castigat doar sunet si atat . Probabil tobele originale sunt sugrumate pt a scoate un consum mai mic . Legat de Hypercharger...am mai intrebat si eu cum este cu consumul. Mi s-a raspuns ca va creste consumul cu circa 1 litru/100 km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Probabil tobele originale sunt sugrumate pt a scoate un consum mai mic . Ma credeti ori ba,cu tobele aftermarket Vance & Hines mi s-a micsorat consumul cu aprox jumatate de litru la suta,daca nu mai bine.Explicatia,n-o stiu exact... Dezavantajul principal:stau la bloc,vecinii au masini,masinile au alarme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 eu am patit exact acelasi lucru la speed: cu toba stock consumul cu app. 1 litru mai mare, cuplu mai mic in ture joase (asta e cel mai ciudat) si relantiul cu 3-400 de ture mai jos deci o toba stock este restrictiva intr-adevar inca stau in dubii daca o sa imi convina sunetul tobelor aftermarket (ca de placut sigur da), tocmai din cauza domiciliului folosesc motorul des si de multe ori ajung tarziu acasa, si parcez intr-o curte interioara cu rezonanta incredibila.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Faci ca mine...cand o tineam chiar sub balcon, o impingeam pana la strada ca sa nu-mi pun vecinii in cap . Prefer oricand sa imping la motor decat sa am tobe stock . Am pus odata niste tobe mai silentioase ( oricum tot aftermarcket insa nu atat de zgomotoase ca ale mele )ca ma respinsese la ITP...si nu-mi doresc sa mai fiu nevoit sa mai revin vreodata la ceva mai silentios . Uite , swartz muller are niste tobe interesante ce au un silencer in capat ce poate pus/demontat foarte usor . Poti cauta ceva asemanator...Si cu silencer-ul montat se aud destul de frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 silvertail am si eu pe vulcan,se demonteaza usor.radule,daca vrei facem un deal,tobele tale + diferenta, si atunci mai scad si din pret la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 multam de oferta, da deocamdata am de schimbat cauciucuri si alte chestii mai urgente pe la motor si as vrea, in masura posibilitatilor, sa-mi pastrez si tobele originale ma gandesc la o varianta cu finale custom, sa vad ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.