Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

mi se alimenteaza vn ul de 1500 cu prea multa benzina zic eu,prima oara dupa tura de azi,la intoarcere am crezut ca din cauza benzinei,pt ca de la benzinaria aia am mai patit-o sa nu-mi traga si sa-mi puste in tobe,dar nu cred,brusc,pufaie pe unde trage aer,adica pe dreapta,nu are putere,pusca,m-am uitat inauntru acolo si are scanteie sau chiar flacara cand rabufneste la cuiul pontor si am observat ca daca trag socul se opreste,se ineaca,nu stiu,ceva membrana?trebuie reglat carburatorul?impuscaturile astea nu stiu ,fisele,bujiile is aproape noi,e ceva legat de aer-benzina.s-o fi blocat plutitorul intr-o pozitie? adevarul ca aproape de o luna mi-am facut ceva tobe si omul ala nu le a facut aiurea,am incredere,a facut la multe motoare,le calculeaza,cu filtre ,nu cred ca din cauza tobelor noi doar mergea brici .daca ati patit careva ,dati-mi un sfat ms!

curata carburatorul :blbl:

cred ca asta ar putea fi prima problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca ati modificat careva tobe stock de motor ca al meu, mi-ar prinde bine niste sfaturi, ca momentan n-am bani de custom

Am gaurit la doua VN-uri tobele originale,iar dupa operatiune se auzea o tacaneala stresanta rau de cate ori deceleram.Si a mai patit si alt prieten de-al meu,tot cu VN,aceeasi problema.Sa fi fost o simpla coincidenta si sa nu fi fost sunetul ala din cauza tobelor,imi vine greu sa cred...Cert este ca dupa ce ne-am pus tobe after-market pe motoare,zgomotul ciudat a disparut.

Sfatul meu e sa lasi tobele stock in pace si sa cauti ceva custom,poate la mana a a doua gasesti ceva mai ieftin.Si oricum,nu strica sa ai originalele intacte in curte,in cazul in care isi vor lua "organele statului" decibelmetru sa ai solutia de rezerva la indemana! :blbl:

Editat de Bart Bz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

si eu tocmai ma gandeam sa mi le gauresc originalele

da daca la 2 ati patit aceeasi chestie, ii destul de nasol

eu nu prea ma obisnuiesc cu zgomotele suspecte, tre sa fie totul ok la motor

nu mai aveti vreunul din seturile alea gaurite, sa fac o proba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta ieftina este sa cumperi finalele de la Louis, sunt ieftine circa 49 euro bucata si puse de la jumatatea tobelor originale. Se prind cu coliere dar poti foarte usor si sa le sudezi in continuare. Un prieten a facut asta pe un dragstar 1100 si se auzeau foarte bine.

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

si eu tocmai ma gandeam sa mi le gauresc originalele

da daca la 2 ati patit aceeasi chestie, ii destul de nasol

eu nu prea ma obisnuiesc cu zgomotele suspecte, tre sa fie totul ok la motor

nu mai aveti vreunul din seturile alea gaurite, sa fac o proba?

Cred ca mai avem o pereche,in vreun pod.Daca vrei sa vii in Buzau sa le probezi,da un semn! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai gasim un we in care sa fiti si voi prin zina si le-as trage o proba :P

macar stiu o treaba, inainte sa le stric pe astea

multam fain :blbl:

 

am facut un drum bucuresti-cluj si retur, consum cam 4,3%

ii bine au ba?

mers cam 100 pe autostrada, si 80-90 in rest

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

800A, CR8EIX.

Ar trebui sa se simta diferenta, daca ai carburatorul bine reglat. Si eu tot A am (cel putin in acte, pt ca de fapt este transformat in Classic si bobber-it), i-am pus CR8EIX acum vreo luna si s-a simtit ceva diferenta. Am inteles de unde le-am luat ca bujia cu Iridium daca se uda cu benzina cica s-ar usca foarte greu. La mine merg bine (pana acum)... :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta am simtit acum 3 ani, cand i-am montat hypercherger si tobe Vance and Hines. Probabil bujiile ma vor ajuta doar la pornirea cu 0,5 s mai devreme si consum mai mic mixt, ca in oras nu prea am cum sa ies cu un consum mic, cateodata fac pe cate un Rossi mai grasut. :)

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de pornire, am avut o surpriza placuta aseara

pana sa-mi curat si reglez carburatorul, ma chinuiam ceva cu pornirea, da aseara, pe ploaie, frig si dupa ce o stat motorul o saptamana nepornit, o luat-o instant, si n-o dat nici un semn sa moara

o sa verific si eu bujiile, omu' de la care am luat-o cica a pus noi, da ma indoiesc sa fi dat banii pe iridium

mihai, consumul cum s-a modificat dupa hypercharger?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa se simta diferenta, daca ai carburatorul bine reglat. Si eu tot A am (cel putin in acte, pt ca de fapt este transformat in Classic si bobber-it), i-am pus CR8EIX acum vreo luna si s-a simtit ceva diferenta. Am inteles de unde le-am luat ca bujia cu Iridium daca se uda cu benzina cica s-ar usca foarte greu. La mine merg bine (pana acum)... :bike-037:

Eu am de doi ani bujii cu Iridium si n-am avut nici un fel de probleme cu ele,ba dimpotriva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar oare in cazul asta nu va aparea bataia de care zicea Bart?

ca asta chiar e varianta ieftina :blbl:

 

Eu am tobe Marving , care insa nu erau de vulcan, asa ca fostu proprietar le-a taiat si le-a folosit tot ca finale , sudandu-le in continuare la tobele originale . Nu se aude nici o bataie...

Singrul dezavantaj ce l-am observat este, ca tobele originale sunt sugrumate la iesirea din motor , si asfel ai o limitare fizica fata de tobele aftermarket . In mod normal cu tobe aftermarket castigi 1-2 caluti...asa cu sugrumarea asta am castigat doar sunet si atat . Probabil tobele originale sunt sugrumate pt a scoate un consum mai mic .

 

Legat de Hypercharger...am mai intrebat si eu cum este cu consumul. Mi s-a raspuns ca va creste consumul cu circa 1 litru/100 km .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil tobele originale sunt sugrumate pt a scoate un consum mai mic .

Ma credeti ori ba,cu tobele aftermarket Vance & Hines mi s-a micsorat consumul cu aprox jumatate de litru la suta,daca nu mai bine.Explicatia,n-o stiu exact... :what:

Dezavantajul principal:stau la bloc,vecinii au masini,masinile au alarme... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit exact acelasi lucru la speed:

cu toba stock consumul cu app. 1 litru mai mare, cuplu mai mic in ture joase (asta e cel mai ciudat) si relantiul cu 3-400 de ture mai jos

deci o toba stock este restrictiva intr-adevar

inca stau in dubii daca o sa imi convina sunetul tobelor aftermarket (ca de placut sigur da), tocmai din cauza domiciliului :)

folosesc motorul des si de multe ori ajung tarziu acasa, si parcez intr-o curte interioara cu rezonanta incredibila..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci ca mine...cand o tineam chiar sub balcon, o impingeam pana la strada ca sa nu-mi pun vecinii in cap . Prefer oricand sa imping la motor decat sa am tobe stock :laugh: . Am pus odata niste tobe mai silentioase ( oricum tot aftermarcket insa nu atat de zgomotoase ca ale mele )ca ma respinsese la ITP...si nu-mi doresc sa mai fiu nevoit sa mai revin vreodata la ceva mai silentios .

Uite , swartz muller are niste tobe interesante ce au un silencer in capat ce poate pus/demontat foarte usor . Poti cauta ceva asemanator...Si cu silencer-ul montat se aud destul de frumos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de oferta, da deocamdata am de schimbat cauciucuri si alte chestii mai urgente pe la motor

si as vrea, in masura posibilitatilor, sa-mi pastrez si tobele originale

ma gandesc la o varianta cu finale custom, sa vad ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa gandeam si eu cand aveam Drifter-ul. Acum, sincer, mi s-a cam schimbat optica. Aveam V&H - urile Longshots si eram foarte incantat de cum ragea bivolitza si imi venea sa-i scuip pe aia cu copii care sareau din fata mea printre blocuri, tragandu-si odrasla de mana cu tot cu galetusha si lopetzele si spunandu-mi cate ceva....sau de aia care ieseau la geam in pijama sau neglige la blocul unde aveam garaj si ma faceau in toate felurile chiar daca impingeam 320 kg pe o panta de garaj in sus... :rusinica: :rusinica: :rusinica: Ma alerga si cel mai bland caine maidanez stresat de decibelii din tzevi. Gasesc ca daca locuiesti intr-o urbe pe care o vrei mai civilizata si mai linistita ar trebui sa te gandesti bine inainte sa iti pui mitraliere pe motocicleta. La drum lung se schimba putin treaba, desi ii vezi si pe cei de la sate care stau pe banca din poarta cum se uita la tine ca la factor cand vine pensia.

Cred ca o solutie ar fi un esapament care suna elegant, care creste performantele motorului si il ajuta combinat cu un hipercharger sau cu power comander daca este cazul si care sa cante bine, nu neaparat sa sperii babele care vin de la tamaiat. Nu ii mai inteleg pe cei ce-si pun tzevi goale care arata arse si care dau rateuri ca la balamuc, pe speed-erii cu niste gunoaie de finale care te fac sa sari din scaun si care isi forjeaza in ture maxime motocicletele pe STRADA. Mi se pare ceva frustrant la fel ca muzicile care bubuie din anumite mashini, fara sa fac diferenta ca sunt geamparale, manele, house sau metale grele. Precum cainele vecinilor care latra de-ti vine sa-i dai sapun.

Cand sunt decibeli mult prea multi risti sa deranjezi :scratch: Sau am eu ceva....... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...